Blizzard delete niks, dus ja je account bestaat nogquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:19 schreef McGilles het volgende:
Ik heb zo'n 9 maanden niet meer gespeeld en ben benieuwd of mijn account nog leeft, ik heb geen zin om 25 euro uit te gaan geven om dit te gaan ontdekken!
wanneer: eind dit jaar...maar als je blizz een beetje kent weet je dat ze ALTIJD vertraging met releases hebbenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:17 schreef MaxPowered het volgende:
Wat vraagjes over de nieuwe uitbreiding van WoW?
Wanneer komt ie?
Is het echt een expansion, of is het een geheel nieuwe versie??
Wat moet ik me voorstellen bij de uitbreiding?
Als ik de uitbreiding niet aanschaf, kan ik dan nog wel gewoon blijven spelen??
Is er een site waar alle info staat??
bvd
m@x
Dat komt dan op lvl 60?quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:27 schreef bigshadow het volgende:
Goede fix voor een druid, heb nu nog meer bugs dan voorheen! Way to go blizz.
Hotw is nog steeds bugged, oke, dat was bekend, vervelend. Maar het ergste is wel de furor bug in catform. Waar je voorheen 40energy krijgt komt die nu niet. Bijzonder vervelend in pvp, vandaag nog niet gespeeld op mijn druid, maar ik ga er vanuit dat de bug er nog steeds is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:08 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dat komt dan op lvl 60?
Nergens last van met m'n lvl 31 (!!!!) dr00d
Als ringtone is ie net wat te irritant en kortquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef Fliepke het volgende:
Ik ga hem als sms geluidje op mijn telefoon gebruiken
.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef Fliepke het volgende:
Ik ga hem als sms geluidje op mijn telefoon gebruiken
Die van mij kan nog geeneens mp3 afspelenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Potverdorie, hij werkt gewoon niet. Mijn cheapass telefoon wilt gewoon niet
Gratz!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:59 schreef DjNivek het volgende:
Na een 8% wipe, is de dikke reet van Patchwerk toch op de grond gevallen vandaag. Healer cloak en de cloth schouders. Kunnen we eindelijk doorgaan
Hunters die niet slacken?quote:
Yep, gewoon op tijd zijn met tranq shot! En ik als mage Ice Barrier + Fireward en dan weer frostbolts spammenquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hunters die niet slacken?
wtf?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hunters die niet slacken?
Ja, kinda. Hij is associaal makkelijk. Het gevecht kan een beetje rommelig worden, maar dat is alles.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Grobbulus is de Ebonroc in de Abom Wing? (Oftewel: Lootbag?)
Toch netjes als je bij 1 van de 11 guilds zit die er al voorbij zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:36 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ja, kinda. Hij is associaal makkelijk. Het gevecht kan een beetje rommelig worden, maar dat is alles.
quote:New info emerges on WoW's World PvP
Thursday 13-Jul-2006 1:19 PM It's a mighty clash between Horde and Alliance as they battle it out in Silithus and Eastern Plaguelands
New details have emerged on Blizzard's plans for World PvP in World of Warcraft, the objective-based land battle feature that should form part of the next major update (1.12) for the MMORPG.
According to a report on IGN, initially the World PvP stuff will be locked to Silithus and Eastern Plaguelands zones in the game world. Due to the high level nature of those zones, it means that the new PvP feature is focussed on confrontations between high level characters (levels 55 to 60 mentioned), but we're hoping that, should it all prove successful, Blizzard will introduce the objective-based land battles into lower-level zones.
Anyway, while certain details are still locked away in Blizzard's WoW development vault, the studio has divulged info on the operations of the World PvP - or Horde versus Alliance - gameplay in both Silithus and Eastern Plaguelands. In Silithus, the key objective centres on collecting silithyst dust which can be 'turned in' for personal buffs and buffs for every member of your faction within the zone - which includes players in the Ahn'Qiraj instance, so they say. We imagine the buffs will be pretty spectacular, although that information is currently being kept under wraps.
In Eastern Plaguelands, meanwhile, Horde and Alliance will be battling for control of towers - and defending these 'bases' once secured. Like the Battlefield series, the greater the number of friendly 'units' near a tower, the quicker it'll be secured. It's mentioned that a total of four towers in the zone will be fought over, the faction in control of all structures receiving benefits that are zone-wide. It appears that one such benefit will be a damage boost when fighting undead. Plus, it's additionally noted that flight paths between the four towers are being introduced specifically for the World PvP action.
Precisely what other rewards outside of buffs and benefits there'll be in World PvP, well, apparently there won't be any PvP item rewards, although word is that PvP honour points and faction points will play a role. More soon, no doubt.
Veel plezier met 't hondje morgen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:36 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ja, kinda. Hij is associaal makkelijk. Het gevecht kan een beetje rommelig worden, maar dat is alles.
GOH! Wat een VERASSING!quote:the key objective centres on collecting silithyst dust
Daar vond ik nou weer geen zak aan, beetje pointless lopen zergen, yawn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:37 schreef Appellenflappen het volgende:
Idd. Kan me de SS/TM raids nog herinneren, dat waren pas goede tijden.
Jawel, en het meerendeel van de AB en WSG die ik gezien heb is ook pointless zergingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:01 schreef Appellenflappen het volgende:
Oude AV was geen pointless 7 uur durende zerg??
We hebben eerst nog 4 'farm' bazen over, we gingen meteen voor Patchwerk deze instance omdat we al zo vlak bij de kill waren.quote:Veel plezier met 't hondje morgen.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:02 schreef Migwi het volgende:
[..]
Jawel, en het meerendeel van de AB en WSG die ik gezien heb is ook pointless zerging
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:48 schreef Migwi het volgende:
[..]
omg, ik had echt Horde moeten rollen en SUN moeten joinen
Hebben ze jou nog niet zien carebearen in WSGquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef Sakie het volgende:
[..]
![]()
Ik werd gevraagd voor SUN, maar heb nee gezegd![]()
Me warrior 1 keer verkocht voor 130 euro, toen gratis teruggekregen maar vanwege het ontbreken van Tier1/2 gear en verder nu maar 90 euro voor gekregenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:31 schreef koffiegast het volgende:
meeste chars die ze wille verkope zijn wel weer belahcelijk duur.. bedoel je gaat tog geen char vasn 200 kope...100 wellicht oke , maar meer..uhh
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Hebben ze jou nog niet zien carebearen in WSG
omg, verkoop mij je account!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef Sakie het volgende:
[..]
![]()
Ik werd gevraagd voor SUN, maar heb nee gezegd![]()
waar maak je druk om, hij nu NOG simpelerquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:11 schreef Mister_T het volgende:
Wat heeft blizzard met Flamegor gedaan![]()
Je kan niet meer Out of Sight staan, iemand nieuw tactics?
ehm fijn... dus op onze zerver met onegveer een 7:1 AH rating heeft Horde iegenlijk geen kans..quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:05 schreef koffiegast het volgende:
lang niet zo erg wat mij overkwam...
ik heb richting de 30 runs of zelfs 40 gedaan... de eerste dropte op run 20... ik had deal met andere rogue dat ik bonescraper zou krijgen...het dropt... wat gebeurt er..hij rolled ook... het was zijn 2e baronrun notabene... en dan nog het ergste hij was swordrogue en dropte hem lekker in zijn bank 'for if i change my mind one day'...toen ik die mongool paar maanden later weer inspecte had ie nog steeds zijn newbie swords. paar runs later werd ie geninjaed (weet ff niet meer door wie) en daarna was ik de enige rogue en ik was helemaal in de wolken... ik spamde NEED NEED.. zegt een mage need en ik lach erom... wat doet mijn guildmaat toentertijd? geeft ie aan de mage... een fucking rogue dagger, hij zeggen dat ie het niet heeft gezien... en cape dropte nooit voor me.. deed soms wel 4-6 runs per dag in een week :/
Dacht er zelf ook aan om een Alliance char te rollen op TN (puur voor de pvp), nieuw kost WoW nog maar 30 euroquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:55 schreef Migwi het volgende:
[..]
omg, verkoop mij je account!
Kan ik en als Alliance een ongelovelijke ganking bastard zijn (nuja, 't is toch 'n PVP server) en als Horde ook
ik heb een gnome mage genaamd Huge (passend!) aangemaakt op laughing skull, schijnt dat je daar goed pvp kunt ranken en er genoeg guilds zijn + wat mates zitten erop.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:57 schreef Sakie het volgende:
[..]
Dacht er zelf ook aan om een Alliance char te rollen op TN (puur voor de pvp), nieuw kost WoW nog maar 30 euro![]()
Ja, heb er over nagedacht om nog een versie aan te schaffen en ff wat Alliance te pwnen, maar heb 't al druk zat met Cyn en Cara en dan heb ik nog een sloot alts. Dus geen tijd. Wel jammer :pquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:57 schreef Sakie het volgende:
[..]
Dacht er zelf ook aan om een Alliance char te rollen op TN (puur voor de pvp), nieuw kost WoW nog maar 30 euro![]()
Hehehe, zo mooi een jaar geleden (al langer geleden zelfs) toen iedereen net voor 't eerst naar Stratholme ging.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:01 schreef BlackSheep het volgende:
'Don't go near the abominations until everyone is inside the gates.'
Huh, what are you talking abo...OH FUCK!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Vergeet niet "EYE!".
al eens geprobeerd het spel eropnieuw op te zetten?quote:Op zondag 16 juli 2006 10:54 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Hé ik heb even een dringende vraag, ikzelf speel nooit meer WoW maar mijn zusje heeft een probleem met het spel waar ik ook geen raad mee weet. Ieder keer als ze het speelt loopt het spel een paar minuten prima, dan valt het beeld stil en daarmee de rest van de pc met als gevolg dat we hem opnieuw moeten opstarten. Vooral op hoog level is dat erg lastig.
Weet iemand hier raad mee?
welke plagueheart pieces heb je nu? vind zelf nl. eigenlijk alleen de boots, shoulders, chest en head indrukwekkend. voor de andere onderdelen zijn er allemaal betere alternatieven buiten naxx.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:36 schreef DjNivek het volgende:
Plagueheart: 2/9
Frame of Atiesh: 25% klaar (dus 10/40 splinters)
![]()
Mja, ik had altijd wel Fireblast in de aanbieding voor die gasten, tenzij ik 'm echt net gecast had.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:56 schreef BlackSheep het volgende:
Oh ja, althans, daar heb ik nooit veel last van gehad. Moofire
Tot het moment kwam dat ik door een modreinstall mijn damagespells niet op mijn quickbars had staan
Klinkt allemaal als wapens .quote:Op maandag 17 juli 2006 00:29 schreef DjNivek het volgende:
Zat
Kiss of the Spider bijv, Nerubian Slavemaker, Iblis (als je rogues ook aan het huilen wilt maken), The Eye of Nerub, en vast nog wel wat ander spul waar ik zo 1-2-3 niet aan denk.
denk dat ik helemaal ga stoppen met het spelquote:Op maandag 17 juli 2006 11:28 schreef Migwi het volgende:
En wat denk je dat je met de expansion moet doen?
lvl 70 in een week of 2 en dan same story hoor
Expansion heeft tenminste weer een hele rits 5/10-man dungeons, daar alleen al voor koop ik 'm.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:28 schreef Migwi het volgende:
En wat denk je dat je met de expansion moet doen?
lvl 70 in een week of 2 en dan same story hoor
Ik kijk al uit naar Kharazan persoonlijk, al is 't puur en alleen maar voor de waarde die de plek heeft voor lorefreaks. (Liek me.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Expansion heeft tenminste weer een hele rits 5/10-man dungeons, daar alleen al voor koop ik 'm.
Zaterdag ging de raid niet door, zondag ging ie na 4 tries neerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:56 schreef Mister_T het volgende:
Trouwens voor het eerst Chromaggus gekilledeerste try hebben we nef kunnen laten landen maar daarna was het snel een wipe, morgen weer probere
Als je alle strategies al weet jaquote:Op maandag 17 juli 2006 16:04 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Zaterdag ging de raid niet door, zondag ging ie na 4 tries neerWat een easy boss
![]()
We hebben totaal 5 tries op hem gedaan![]()
Nuke, nuke, nuke some more en probeer te overleven tot 20 % voor de zerg. Daarna ben je waarschijnlijk toch wel dood...quote:Op maandag 17 juli 2006 17:26 schreef Takje het volgende:
Iemand tips voor mages bij de Nefarian encounter?
ligt puur aan je guildquote:Op maandag 17 juli 2006 19:49 schreef Platina het volgende:
DjNivek, puur uit nieuwsgierigheid hoeveel dag per uur speel je en hoelang is je played?
Vroeg het me weleens af omdat jij hier toch de man bent qua instance progress en character ontwikkeling en dergelijke.
invulnerability potquote:Op maandag 17 juli 2006 22:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nuke, nuke, nuke some more en probeer te overleven tot 20 % voor de zerg. Daarna ben je waarschijnlijk toch wel dood...
Had both, still died daarnet. Ook al 4 of 5 keer doodgegaan op trash AoE en 't rare is dat deze 'problemen' (vooral die trash dan), zijn gestart nadat de healers over zijn gestapt op healing mods. (Genesis.) Iemand anders bekend mee?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:38 schreef mooiegek het volgende:
[..]
invulnerability pot(of een paladin bop)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |