abonnement Unibet Coolblue
pi_39926356
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:57 schreef Ferdii het volgende:

[..]

ligt puur aan je guild

heeft niks te maken met jezelf en je played. hoewel die wel vrij hoog moet zijn om in een goede raid guild te komen

maar nightwatchers is al lange tijd in BWL/AQ en nu naxx
Nightwatchers?
Je loopt achter
pi_39926475
jaja het is nu rise and shine, i know

maar het begon met nightwatchers op bloodscalp
hardcoholic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 juli 2006 @ 00:19:11 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_39927700
M'n played is redelijk hoog, hoewel het nog wel laag is vergeleken met de rest van de guild
En hoeveel ik per dag speel, nou, met dit weer alleen als we raiden . Zit liever buiten overdag nu.

Gluth is nu ook dood btw, 3de Abomination baas. Thaddius is wel een heel tof gevecht, maar niet al te lastig
pi_39928197
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:10 schreef DjNivek het volgende:
M'n played is redelijk hoog, hoewel het nog wel laag is vergeleken met de rest van de guild
En hoeveel ik per dag speel, nou, met dit weer alleen als we raiden . Zit liever buiten overdag nu.

Gluth is nu ook dood btw, 3de Abomination baas. Thaddius is wel een heel tof gevecht, maar niet al te lastig
maar je zegt toch stiekem niet hoeveel het is

mijne is 42, meeste guildies zitten al in de 80, terwijl ik toch vanaf de retail speel
pi_39928336
Recca zit over de /played 100
Durf ik te wedden
pi_39928346
En dan de heeft ie ook nog een 60 warrior alt..
DIK over de /played 100 dus, de nerd!
  dinsdag 18 juli 2006 @ 11:16:08 #208
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_39933768
Ik zit rond de 50, eigelijk al erg veel
pi_39934037
quote:
lol kom je terug van turkey, zit ineens iedereen aan dit nummer
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 18 juli 2006 @ 11:30:28 #210
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_39934173
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

lol kom je terug van turkey, zit ineens iedereen aan dit nummer
Ik ken het van een ninjaloot filmpje van iemand op mijn server
pi_39935624
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:55 schreef Migwi het volgende:
En dan de heeft ie ook nog een 60 warrior alt..
DIK over de /played 100 dus, de nerd!
Je wilt niet weten hoeveel idle tijd daar inzit
pi_39936201
ik speel al sinds de realease en met al mijn characters kom ik op ongeveer 50 daagen played = 1200 uur, wie durft er dan nog te zeggen dat wow duur is? GTA speel je in een 7 daagen 5 uur per dag = 35 uur uit (SA dan de eerderen in een dag)
  Redactie Games dinsdag 18 juli 2006 @ 13:34:44 #213
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_39938050
Toch ook maar begonnen met het spel.... Wou er niet aan beginnen omdat dan het einde zoek zou zijn omdat het te verslavend is

Ben nu 2 avonden bezig en een Night Elf Hunter met lvl 15. Het is absoluut het geld waard! Ik zit op Emmeris.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_39940375
het is erg verslavend, maar je kunt ook er discipline mee krijgen bij wijze van spreke
pi_39940848
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:34 schreef Fathom het volgende:
Toch ook maar begonnen met het spel.... Wou er niet aan beginnen omdat dan het einde zoek zou zijn omdat het te verslavend is

Ben nu 2 avonden bezig en een Night Elf Hunter met lvl 15. Het is absoluut het geld waard! Ik zit op Emmeris.
NEE!
NIET NOG EEN NIGHT ELF HUNTER
Kut class, al die noobs spelen dat
pi_39940876
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 12:17 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoeveel idle tijd daar inzit
net zo veel als op je main waarschijnlijk.
jij AFK noob!
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:40:02 #217
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_39942071
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:00 schreef Migwi het volgende:

[..]

NEE!
NIET NOG EEN NIGHT ELF HUNTER
Kut class, al die noobs spelen dat
Of human paladin
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
  Redactie Games dinsdag 18 juli 2006 @ 16:17:10 #218
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_39943179
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:00 schreef Migwi het volgende:

[..]

NEE!
NIET NOG EEN NIGHT ELF HUNTER
Kut class, al die noobs spelen dat
Ik ben toch ook een noob dus who cares Wil hierna wel nog een gnome erbij nemen
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  dinsdag 18 juli 2006 @ 16:19:19 #219
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_39943258
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:05 schreef Fratz het volgende:

[..]

al eens geprobeerd het spel eropnieuw op te zetten?
Helaas werkte dat niet.
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
pi_39944001
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:40 schreef Appellenflappen het volgende:

[..]

Of human paladin
Of NE rogue >_>

Warlock ftrareness
  dinsdag 18 juli 2006 @ 17:25:22 #221
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_39945514
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 16:42 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Of NE rogue >_>

Warlock ftrareness
Ja, en dat is ook zo
pi_39947253
Xbox Live: Anormius
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:31:31 #224
66083 Platina
78th Element
pi_39954638
Score voor vandaag:

Scholomance: Janice en Rattlegore gekilled, totaal 3 wipes toen maar gekapt maar netjes vervanger gezocht.

Stratholme Scarlet: 1 wipe rest netjes uitgespeeld dankzij tier2/tier2.5 epic rogue.

Stratholme Undead: 4 wipes, 3de ziggurat neer, toen maar gegaan met de mededeling dat ik niet kan samenwerken met imbecielen.

En weer geen shadowcraft drop
pi_39957543
Patchwerk en Grobullus down !!!
Eindelijk na 3 dagen whipen
pi_39961950
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:31 schreef Platina het volgende:
Score voor vandaag:

Scholomance: Janice en Rattlegore gekilled, totaal 3 wipes toen maar gekapt maar netjes vervanger gezocht.

Stratholme Scarlet: 1 wipe rest netjes uitgespeeld dankzij tier2/tier2.5 epic rogue.

Stratholme Undead: 4 wipes, 3de ziggurat neer, toen maar gegaan met de mededeling dat ik niet kan samenwerken met imbecielen.

En weer geen shadowcraft drop

PUGs ftw
pi_39961962
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:44 schreef Nealz het volgende:
Patchwerk en Grobullus down !!!
Eindelijk na 3 dagen whipen
CG
  woensdag 19 juli 2006 @ 03:22:45 #228
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39962948
Ach, ik had eerder vandaag een PuG RFK op m'n alt priest, windfury 2h tankende shaman FTW. (Probleem is dat je dat meestal wel kan doen op lagere levels: maar niet als er een boss met een hele nasty enrage is.) Hij was iig niet boos dat ie 2 keer dood ging. (1 keer LoS, 1 keer said boss.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  Redactie Games woensdag 19 juli 2006 @ 09:07:34 #229
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_39965083
Ik heb even een vraagje aan wat mensen hier... Ik wil me training points straks niet zomaar ergens in kwakken en heb dus op inet wat opgezocht over hoe het beste die dingen te verdelen. Nu sta ik tussen de keus om PvP of PvE te kiezen. Maar eigenlijk wil ik beide gaan doen later. Welke kan ik dan het beste toch kiezen?
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  woensdag 19 juli 2006 @ 11:56:05 #230
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_39969601
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:07 schreef Fathom het volgende:
Ik heb even een vraagje aan wat mensen hier... Ik wil me training points straks niet zomaar ergens in kwakken en heb dus op inet wat opgezocht over hoe het beste die dingen te verdelen. Nu sta ik tussen de keus om PvP of PvE te kiezen. Maar eigenlijk wil ik beide gaan doen later. Welke kan ik dan het beste toch kiezen?
Welke class speel je?

Ik zeg PvE, zo level je wat sneller/makkelijker en écht slecht in PvP ben je meestal niet (warriors daargelaten).
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_39969906
bah lukt ons nog steeds niet anub neer te krijgen..vrij irritant..
pi_39969993
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:07 schreef Fathom het volgende:
Ik heb even een vraagje aan wat mensen hier... Ik wil me training points straks niet zomaar ergens in kwakken en heb dus op inet wat opgezocht over hoe het beste die dingen te verdelen. Nu sta ik tussen de keus om PvP of PvE te kiezen. Maar eigenlijk wil ik beide gaan doen later. Welke kan ik dan het beste toch kiezen?
Elf Hunter was 't he?
Om het jezelf makkelijker te maken en nog minder afhankelijk te zijn van anderen kun je om te levelen beter je talent points voornamelijk in BM gooien.

En dan kun je dat 't beste in de volgende volgorde doen, imo
5/5 Endurance Training
3/3 Thick Hide
2/2 Revive Pet (mocht je dat niet nodig vinden, 2/5 Improved Aspect of the Hawk dan, de rest is useless)
5/5 Unleashed Fury
5/5 Ferocity
1/1 Intimidation
2/2 Spitit Bond
2/2 Bestial Discipline
5/5 Frenzy
1/1 Bestial Wrath
5/5 Improved Concussive Shot
5/5 Lethal Shots
1/1 Aimed Shot
3/3 Hawk Eye

Hou je 6 punten over, en daar moet je je eigen persoonlijke voorkeur maar voor gebruiken.
Je zou ze in de Marksmanship tree kunnen stoppen, denk aan 1/5 Efficiency en dan 5/5 Mortal Shots voor hogere critical strikes.
Maar dat moet je zelf maar lekker bekijken

Wat je ook doet, neem in ieder geval NOOIT:
Efficiency (behalve dan 1 puntje om tot de volgende Tier (volgende level zeg maar) skills te komen)
Improved Scorpid Sting
Improved Arcane Shot
Improved Serpent Sting
Wyvern Sting (ik wil nog liever Laterace terug )
Pathfinding
Improved Eye of the Beast
die talents zijn echt useless


edit: ik zou 1 van die overige 6 punten in Bestial Swiftness stoppen. Pets zijn generfed als een gek en zijn onwijs traag tegenwoordig dus Bestial Swiftness is top.
  Redactie Games woensdag 19 juli 2006 @ 13:27:11 #233
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_39972693
Elf hunter idd!!

Harstikke bedankt!!!!!
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_39973243
ik vind beasmastery echt zuig voor het lvlen van hunter..
ik ging marksmanship gelijk bijna ongeveer...en ik lvlde naar 49 (Toen gekapt met wow voor paar maanden lol) met iets van 3 en halve dag played en 100g+mount+zooi voor endgame al...
pi_39974173
Ik haat het zo als mensen die het voor het eerst spelen alles voorgekouwd krijgen, lekker zelf ontdekken is 10x leuker!!

Meteen naar andere mensen luisteren en de hersenen niet laten werken
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:24:44 #236
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_39974759
Ik ben begonnen met een ud/warlock op sunstrider, toch leuk, alleen nu fear zo generft word en andere classes gebuffed worden ben ik ook begonnen aan een tauren/druid, wil ook de andere kant van het spel eens bekijken

[ Bericht 17% gewijzigd door Sebash op 19-07-2006 14:30:39 ]
The circle is through the looking glass
pi_39974840
Idd, ik werd 24/7 tijdens het lvlle van me gnome mage gevraagd hoe alles werkte en gaat door diverse mensen uit me 'newbie' guild (die ik joinde omdat ik anders tog nix te beleven verder had..)

ben nu lvl33 met 2 days played... en kzit vast (probeer een guide te volge, maar ik loop bijna een level achter... >< ) heb tevens 130g en waarsch wordt dat weldra 160g ..twinkstuff verkoopt wel belachelijk goed

de fear nerfs zijn bij lange na niet erg en in pve werkt het altijd wel nog gegarandeerd..
voor alles is een antwoord zo gezegd
pi_39975103
Hallo,

Ik ben van plan om WoW te kopen. Jij ook al? jah ook ik ben er geinteresseerd in. Maar eerst had ik nog een paar vragen. Als ik het spel koop krijg ik een maand gratis toch? En als ik cerder wil spelen kan ik gewoon gamecards kopen omdat ik geen creditcard heb toch? En hoe zit het met Burning crusade. niet iedereen is van plan die te kopen dus hoe wordt dat allemaal geregeld. Straks heeft de halve server bc en de andere helft niet. Dat kan toch niet.? dus kan iemand mij misschien A.U.B. wat meer uitleg geven hierover?

BVD

ijbeker
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:38:24 #239
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_39975211
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:27 schreef koffiegast het volgende:

de fear nerfs zijn bij lange na niet erg en in pve werkt het altijd wel nog gegarandeerd..
voor alles is een antwoord zo gezegd
True that, maar ik ben geen soullink warlock maar destro (glasscannon), dus in pvp ben ik nergens, aan de andere kant zijn dungeons (met een goede tank) behoorlijk leuk als je elke keer 1e bent op de damage list.
The circle is through the looking glass
pi_39975583
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:41 schreef koffiegast het volgende:
ik vind beasmastery echt zuig voor het lvlen van hunter..
ik ging marksmanship gelijk bijna ongeveer...en ik lvlde naar 49 (Toen gekapt met wow voor paar maanden lol) met iets van 3 en halve dag played en 100g+mount+zooi voor endgame al...
het verschil in dmg is amper op te merken of je nou BM, MM of surv bent als je levelt (zelfs endgame is 't helemaal niet zo'n groot verschil als dat sommige mensen willen doen blijken).
dus dan kan je beter BM speccen omdat je dan minder downtime hebt en het je nog makkelijker gemaakt wordt om hogere lvl quests te doen.
pi_39975622
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:35 schreef ijsbeker het volgende:
Hallo,

Ik ben van plan om WoW te kopen. Jij ook al? jah ook ik ben er geinteresseerd in. Maar eerst had ik nog een paar vragen. Als ik het spel koop krijg ik een maand gratis toch? En als ik cerder wil spelen kan ik gewoon gamecards kopen omdat ik geen creditcard heb toch? En hoe zit het met Burning crusade. niet iedereen is van plan die te kopen dus hoe wordt dat allemaal geregeld. Straks heeft de halve server bc en de andere helft niet. Dat kan toch niet.? dus kan iemand mij misschien A.U.B. wat meer uitleg geven hierover?

BVD

ijbeker
Als TBC uitkomt krijg je gewoon extra zones. Mensen met TBC kunnen daar wel in, mensen zonder BC niet. Simpel
Ook zul je vanzelf eerder stoppen met WoW als je op een PvP server speelt en geen TBC hebt, aangezien WoW enkel en alleen om items draait en je met TBC weer betere items krijgt zal iemand zonder TBC nog harder geowned worden zonder ook maar iets daar tegen te kunnen doen, dat zie je nu al, en dat lijkt me niet echt leuk
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:57:01 #242
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_39975848
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:24 schreef Sebash het volgende:
Ik ben begonnen met een ud/warlock op sunstrider, toch leuk, alleen nu fear zo generft word en andere classes gebuffed worden ben ik ook begonnen aan een tauren/druid, wil ook de andere kant van het spel eens bekijken
Hij is niet echt generfed maar verandert. Hij breekt idd sneller op direct damage en nu minder snel op DoT's. Dit is voor jou build een nerf maar voor een affliction/soullink build juist niet. Ik kan iemand helemaal volgooien met dots en dan rent ie nog steeds rond .

Ja, voor tier2 locks is het wel een nerf omdat de dots dan iéts te sterk zijn waardoor je minder op fear kunt rekenen maar of je dan nog fear nodig hebt is een tweede. Sowieso kunnen alliance locks minder op fear bouwen omdat de helft van hun tegenstanders undead is .

Druid wil je niet spelen, als er 1 class slecht is in PvP of endgame PvE dan is het de druid wel. Ik heb er 1 op 60 en doe er niks meer mee omdat ik gewoon absoluut geen kans maak tegen tier2 gasten en ik de gear bijna niet kan krijgen (zeker omdat de meeste guilds je in de healing rol duwen en je net zoveel dkp krijgt als de andere spelers, dus een feral + healing gear verzamelen is erg tijdrovend). Persoonlijk ben ik dan liever een priest die healed in endgame dan een druid, als druid voelde ik me vaak een slechte priest omdat ik veel heals moest cancellen omdat ik te laat was (3 seconde heal ftw). MT duty is wel tof, dan merk je wel wat verschil.

Er zijn wel druids die insane presteren in PvP maar die hebben dus de gear te pakken kunnen krijgen om zo goed te kunnen worden en de kans dat iemand zo een set krijgt is héél klein. Dropt vnl. in AQ40 en daar gaan lang niet alle guilds heen.
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:16:37 #243
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_39976536
Op sunstrider zijn guilds vaak wel blij met druids, maar aan de andere kant heb je ook heel weinig druids van lvl 60 (horde side dan, voor me gevoel heb je net zoveel NE/Druids als hunters) omdat niemand de moeite neemt om ze tot lvl60 te lvl'en omdat het te moeilijk is/te lang duurt, net als warlocks eigenlijk.

Een druid vriend van mij heeft bijna zijn tier3 set vol, die is toch een van de main raiders in zijn guld (combat res en backup healer rol).
Lijkt me toch behoorlijk leuk om dat ens te proberen, wat ik net al zei, ook de andere kant van het spel te zien.

Edit: btw vind ik druids in pvp (als warlock), 1 van de lastigste tegenstanders (shadowpriests daargelaten), en dus niet echt slecht in pvp.
The circle is through the looking glass
pi_39977711
Je vind Druids als Warlock zijnde lastig? Kom op zeg, dat zijn toch wel zo'n beetje de makkelijkste tegenstanders die je kan krijgen. Vandaag nog even met een druid lopen duelen omdat hij juist lastig had met Warlocks. ELK gevecht eindigde met mij op volle health. En ik denk dat je tier 2,5 bedoeld, Sunstrider (Randoms) is pas bij Grobbulus in Naxx (tenzij je de max van 5 items die hij kan hebben tot bijna vol rekent ). Maar ja, dat is ook geen PvP/damage set.

Voor Druid PvP is de gear erg belangrijk. De PvP set items zijn hier toch wel het beste wat je kan krijgen, en daarmee zijn ze wel goed. Maar met random spul damagen ze veels te sloom en duren sommige gevechten echt enorm lang. Zelf heb ik er ook een gemaakt, maar tijdelijk mee gestopt. Misschien later weer mee doorgaan.

Druid als healer is dan wel lekker als ze de gear hebben. We hebben een druid in de guild waarvan de Regrowth ongeveer de hoeveelheid healt die ik wegklik met Lifetap
pi_39977745
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:49 schreef Migwi het volgende:

[..]

het verschil in dmg is amper op te merken of je nou BM, MM of surv bent als je levelt (zelfs endgame is 't helemaal niet zo'n groot verschil als dat sommige mensen willen doen blijken).
dus dan kan je beter BM speccen omdat je dan minder downtime hebt en het je nog makkelijker gemaakt wordt om hogere lvl quests te doen.
met ervaring van de game zelf deed ik regelmatig 2-3 mobs tegelijk..
warlock was helemaal leuk om te lvle, 3 tegelijk, 1 bijna dood? rende die weg en haalde een nieuwe die je ook weer afmaakte

en druids met goeie gear zijn egt insane, gaan nooit OOM en blijven doodleuk regrowths en dergelijk spammen..

was shaman maar zo goed in enig iets... ipv een halve encounter oom en newbietotems stompen voor 2-5 mensen..
pi_39978094
Gisteren btw Thaddius op 25% gekregen, echt een superencounter. Niks voor slome mensen of mensen die niet kunnen focussen (90% van de Frenchies). Even niet opletten, *ZAP*, halve raid dood. Frustrerend, want de raid is eigenlijk net zo sterk als je zwakste raidmember. Zelf kan je het nog zo perfect doen als je wilt, als 1 iemand gewoon te sloom is of niet oplet, grote kans dat je wiped. Maar wel leuk om weer enorm hoge shadowbolts op Thaddius te gooien door de buffs die je kan krijgen als iedereen WEL oplet
  woensdag 19 juli 2006 @ 16:06:28 #247
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_39978230
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:16 schreef Sebash het volgende:
Op sunstrider zijn guilds vaak wel blij met druids, maar aan de andere kant heb je ook heel weinig druids van lvl 60 (horde side dan, voor me gevoel heb je net zoveel NE/Druids als hunters) omdat niemand de moeite neemt om ze tot lvl60 te lvl'en omdat het te moeilijk is/te lang duurt, net als warlocks eigenlijk.
Ja, natuurlijk zijn ze er blij mee want combat res/innervate maakt het leren van een encounter gewoonweg eenvoudiger. Het nadeel alleen is dat je waarschijnljik non stop mag healen en je mag echt van geluk spreken als je iets anders mag gaan doen. Komt ook nog bij dat er geen echte hybrid gear is tenzij je een mengelmoest van bv tier 1 en pvp gear gaat dragen. Je zult moeite krijgen met het spenderen van je dkp hierdoor want een mage heeft bv maar 1 set in mc om op te bieden maar jij hebt naast cenarion nog de random feral spulletjes die je eventueel wilt (of de balance gear).
quote:
Een druid vriend van mij heeft bijna zijn tier3 set vol, die is toch een van de main raiders in zijn guld (combat res en backup healer rol).
Lijkt me toch behoorlijk leuk om dat ens te proberen, wat ik net al zei, ook de andere kant van het spel te zien.
Ja, als je het spul eenmaal hebt is het leuk. Het is de weg daar naartoe die kut is voor een druid imo.
quote:
Edit: btw vind ik druids in pvp (als warlock), 1 van de lastigste tegenstanders (shadowpriests daargelaten), en dus niet echt slecht in pvp.
Dan ben je een slechte warlock, ik heb geen moeite tegen druids. Zelfs niet als ze mij jumpen. Ik kan van beide kanten spreken en als druid zijnde maak ik geen kans tegen warlocks (niet de goeie althans tenzij ze net gaan zitten om te eten/drinken ). Als warlock gebruik ik momenteel SM/DS en heb in PvP nu dikwijls Fel Stamina, dat houdt in dat ik dus zonder pet rondloop. Met Felhunter is een druid helemaal weg omdat hij mij moeilijker kan jumpen en ik zijn nature tree kan locken (lang genoeg om je dood te krijgen).
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_39980826
Slecht hoeft ie niet per se te zijn, het ligt voornamelijk aan speelstijlen. Ik weet nog op me ouwemage dat iedereen altijd zei mages hebben het zo moeilijk tegen priests en dergelijk, maar ik won met de grootste gemak van ze, daarintegen had ik wel weer problemen soms met class die hun juist makkelijk vonden.

weliswaar zijn er wel het ene class tegen deze class is makkelijker oa... zo denk ik dat shaman me grootste nachtmerrie gaat worden als alliance mage, zolang ik in zijn range zit dan
pi_39981747
Cyndane, jij gankert.. Arme Beav & Flatliner

Je had vent. is moeten horen, beav ging door het lint

En toen ik schreeuwde dat-ie Pve moest rollen was het feest compleet
  Moderator woensdag 19 juli 2006 @ 21:35:02 #250
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_39988560
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 11:30 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Ik ken het van een ninjaloot filmpje van iemand op mijn server
Je bent zelf een vieze ninja

Welke server zat je ook al weer?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')