Als iemand dat doet getuigt het van weinig respect voor het kind vind ik. Omdat de beslissing bij het kind moet liggen en niet bij de moeder. Daar ben ik het dus wel mee eens. Maar de algemene gedachte bij mij schoonfamilie lijkt te zijn dat je na het jaar geen BV meer geeft.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:55 schreef Tamea het volgende:
Op zich vind ik dat nog niet zo'n gekke gedachte. Tuurlijk is het gewoon goed voor het kind, maar je ziet dat sommigen het bij hun laatste kindje zo lang mogelijk proberen te rekken en dan denk ik wel dat die moeders het toch ook voor zichzelf doen.
Hier moest ik toch even heel hard om lachen hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:25 schreef bixister het volgende:
wat is dan die pannenkoek/hamburger methode? ik kan me er niks bij voorstellen eigenlijk. oprollen? dubbelvouwen?
ja sorry, ik niet, vandaar.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:32 schreef dutchie het volgende:Hier moest ik toch even heel hard om lachen hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik zag het al helemaal voor me.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het gaat nog sneller dan ik dacht!quote:Cas is nu 32 1/2 week
quote:Op maandag 17 juli 2006 06:41 schreef Belana het volgende:
net viel ie van de borst af en de melk liep langs zijn wang, dat vind ik zo mooi om te zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar mag je zeker wel een beetje trots op zijn!quote:Op maandag 17 juli 2006 09:26 schreef Belana het volgende:
dus ben ook beetje trots op mezelf dat ik het vol gehouden hebom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook. En de melk begint uit mijn borsten te lopen zo snel Ive gaat huilen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:23 schreef dutchie het volgende:
(..) Soms word je 's ochtends wakker met een goed natte plek eronder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop