Misschien is het toch wel de moeite waard. Natuurlijk ziet een lactatiekundige liever dat je doorgaat dan stopt, maar in principe zijn ze er om advies te geven over de huidige situatie. Dus ook over hoe te stoppen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:38 schreef CrazyMoon het volgende:
ow, en over de lactatiedeskundige. Nee, ik heb daar nog geen contact mee gehad omdat ik dus nog heel erg twijfel over borstvoeding geven. Mijn kraamverzorgster vertelde me dat die deskundigen graag willen dat je er voor 100% achter staat, en ja.. dat sta ik dus nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tnx!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:55 schreef nebelung het volgende:
Vampje! In het vorige topic had ik voor iemand anders een de rekensom gemaakt die je kan hanteren voor de hoeveelheid.
Hier: borstvoeding deel 14
Die zag ik over het hoofd. Je moet wel zorgen dat als je straks nog meer kolft, dat de nieuwe melk (zeg maar) op precies dezelfde temperatuur is als de melk die al in de koelkast stond.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:23 schreef vamperotica het volgende:
Ow ja.... Nog een vraagje...
Ik heb net, na een voeding, 80 ml/cc (???) afgekolfd, maar met 120 is t flesje mooi vol... Als ik straks nog wat meer probeer, kan ik dat dan gewoon bij de al afgekolfde melk doen?
vamp ik doe het in van die zakjes die ik bij de borstvoedingswinkel bestel, merk Lansinoh. ben ik heel tevreden over. ze hebben er trouwens ook leuke bv-shirts (daar mag ik er van mezelf altijd 1 van bestellen als ik weer een voorraad zakjes bestel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhm... zo ver was ik nog niet met voor uit denken!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ff kijken of ik een bakje kan vinden....
Tips anyone??
En dat is zonder jouw instemming?? Dan zou ik zeker mijn mond niet houden, sorry.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:17 schreef Randa_v het volgende:
Ik zat me gisteren bij het KDV een beetje te ergeren. Merlijn sliep ook daar beter, net als hij sindskort ook thuis doet. Hij krijgt alleen op het KDV flesvoeding naast de borstvoeding. Meerendeel gelukkig nog borstvoeding. Nou zeiden ze dat dat komt omdat zijn maagje voller is. O ja, ik zou bijna zeggen dat dus borstvoeding vult niet genoeg. Toch knap dat hij thuis nu ook zo goed slaapt overdag op alleen borstvoeding.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik heb maar niks gezegdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop