abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39405770
't Hoeft niet perse hoor, die 2e borst

Als hij nou lekker in slaap valt en blijkbaar genoeg heeft aan die ene (voldaan lijkt dus) lijkt het me best prima. Blijft Cas nu wel wakker of wordt hij wel wakker kan je hem altijd nog die 2e aanbieden.

Wil je hem nou wel wakker hebben dan kan je 'm wat uitkleden (tot op het rompertje bijvoorbeeld, al vraag ik me af of dat met deze warmte zin heeft, bedenk ik me ), onder voetjes kriebelen, rugje wrijven. Meer kan ik helaas ff niet verzinnen (moeders heeft ook last van de warmte ).
Variety is the spice of life
pi_39406041
Ik vind het wel fijn dat Merlijn bij mij wel goed drinkt. Vind het nu ook minder moeilijk om KV bij te geven. Krijgt hij toch alleen maar als ik er niet ben. Dat hij het lust had ik niet anders verwacht, dit wordt een ventje dat alles lust. Maar wel leuk dat de voorkeur naar mij gaat. Het beetje BV wat ik mee had gegeven hadden ze op het KDV ook echt als "snoepje" gegeven en het vooral bij de KV gehouden.

Voor woensdag heb ik alweer een 240cc in de diepvries staan, want kolven op het werk lukt wel doordat mij borsten goed vol zitten. Maar thuis krijg ik het niet voorelkaar omdat Merlijn er keer op keer toch weer voorzorgt dat de borsten leeg zijn. Het is me ook een zuipschuit. Ben benieuwd of ik er nog meer van kan maken, maar Merlijn heeft tegenwoordig ruim 450cc (2x 170 en nog een beetje als hij nog honger heeft) nodig en dat is dan echt bijelkaar sprokkelen.

Ik hield Merlijn altijd nog even op schoot, hij werd na 5 minuten altijd wel wakker als hij nog honger had. Dan was het gewoon tijd voor de tweede borst.
pi_39408077
Lekker dat ie de voorkeur aan BV geeft Randa, lijkt me een super gevoel.

Dutchie om Cas wakker te pesten kan een koud washandje ook helpen (al vond Finn het met de hitte vaak alleen maar lekker en werd ie nog niet echt wakker).

En veel drinken doe ik al dwangmatig, ik probeer met voeden constant iets naast me te hebben staan en neem met opzet ook de grootste bekers die we in huis hebben.

[ Bericht 26% gewijzigd door Tamea op 30-06-2006 22:20:28 ]
pi_39410092
oh tamea, wat een verschrikkelijk vermoeiend gedoe zo he. komt me zeer bekend voor hoor, zowel bij piet als bij anna (de eerste tijd dan met name) heb ik me zo vaak tekort voelen schieten en was het ook echt een tijd lang te weinig of maar nét nipt genoeg wat ze ervan aan kwamen. soms heb je ook even rust nodig om weer genoeg volgende voeding aan te kunnen maken, er zit een grens aan het 'continu aanleggen' is mijn ervaring. en die onzekerheid over of hij/zij nou genoeg binnenkrijgt is ook killing.

bij anna is voor ons een tijdlang de oplossing geweest om haar in de loop van de dag een keer een beetje bij te voeden na een voeding, zodat ze even een keer echt verzadigd was en ik even tijd had voor andere zaken/mensen die aandacht behoefden. dan had ik 's avonds na 't eten weer een mooi eigen voorraadje om te geven, en kon ze zo lekker drinken voor ze de nacht in ging. daar sliep ze dan zo goed op dat ik 's avonds tijd had om te kolven, en daar vroor ik dan de helft van in bij wijze van voorraad (ook handig) en de andere helft kreeg ze dan weer als bijvoeding in de loop van die volgende dag. zo hebben we net dat beetje extra rust gekregen dat we nodig hadden en op een gegeven moment was het bijvoeden niet meer nodig. ik weet niet of dit iets voor jullie is, maar wie weet heb je wat aan dit verhaal. in ieder geval veel succes maar weer ermee!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 23:45:16 #255
62233 Jelief
ikke lief!
pi_39410795
Wij aten als toetje een perenijsje, Emma wilde dat ook wel. Nou vind ik dat daar veel te veel suiker in zit dus ik heb een blokje bv uit de vriezer gehaald. Dit was het resultaat:

Zesabbelde echt met smaak aan het blokje tot het na een minuut of vijf wel erg koud werd, toen nog wat hapjes fijngesneden gegeten en daarna zelfs nog wat warm uit een flesje gedronken.
Ik denk dat ik maar wat bv ijsjes ga maken.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_39410993
haha goed idee jelief!
ik heb ook wel eens gehoord van mensen die er pannekoeken mee gebakken hebben.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 23:57:58 #257
62233 Jelief
ikke lief!
pi_39411153
Ja die hoor je wel vaker, vooral als de voorraad in de vriezer over datum dreigt te raken.
Ik heb al eens cake gebakken met wat bv ipv koemelk, proefde je niks van. Pannenkoeken wil ik wel eens proberen tegen de tijd dat Emma wat beter eet, je schijnt dan banaan ipv ei te kunnen gebruiken.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:33:11 #258
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39417792
Ja dat is ook een idee, bv-ijsjes maken. Ik was er zelf niet opgekomen, maar voor Emma is dit met dit weer een heel goed idee.

Dat uitkleden van Cas hebben we dus idd ook geprobeerd. En dan hoor je hem wat sikkeneurig knorren, maar hij slaapt gewoon verder. En dat koude washandje vind ik zielig. Maar dat gaan we maar eens doen, als het niet goed gaat.
Eigenlijk heb ik niets te klagen hoor, hij is idd goed tevreden na 1 borst. Vaak is het dan helaas wel zo dat hij zich een half uur later alsnog meldt voor die 2e en da's ff lastig. Hij drinkt in etappes, volgens de kraamhulp. Is voor mijzelf meer iets om de knop om te zetten. Moet er maar gewoon aan wennen dat het zo is.

Heb trouwens van die 'zweetpuistjes' tussen mijn borsten met dit weer. Ik heb 2 hele goede bh's van Anita Mode (kan ik iedereen aanraden, te investeren in goede voedingsbh's), maar als ik ze 's nachts aan houd dan stroomt het zweet er tussendoor. Laat ze dus nu maar 's nachts luchten, oftewel bloot met een handdoek eronder.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:35:19 #259
24188 Belana
kloon van belana
pi_39417827
Liam had dat ook kan ik herinneren, het is natuurlijk ook harstikke vermoeiend uit zo'n tiet drinken.
stormy waters...
sailin'
pi_39418088
Anita! Ja! Die zijn geweldig! Even prijzig, maar dan heb je meteen iets goeds.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:51:25 #261
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39418117
Die zorgen er tenminste ook voor dat je borsten op een acceptabele hoogte zitten.
pi_39418194
Ook dat ja

Ik heb er drie: 1 in de kast, 1 in de was en 1 aan.

Ik heb ook een aantal borstvoedingsshirts van de borstvoedingswinkel en H&M. Ook handig
pi_39422310
Koud washandje is ook zielig, maarja, als het mannetje niet goed wakker wordt en hij toch echt moet eten... maar ik voelde me wel een beul ja en hubbie vond het helemaal zielig en gemeen.

Grappig wat je allemaal kan doen met BV en leuke foto van Emma met d'r BV-ijsje.

Hier lijkt het wat beter te gaan. Finn drinkt langer en beter en komt nu ook niet meer de hele dag constant waardoor ik meer rust krijg en ook minder gestresst ben. ik probeer nu aan te houden dat ie 3 uur lang maar 1 borst krijgt, zodat ie meer achtermelk zou moeten krijgen (ontlasting is nu ook weer netjes geel in tegenstelling tot eerder). In die drie uur kolf ik de andere borst af als ik er de kans voor krijg zodat we wat reserve hebben voor als ie wel constant komt en ik het even niet meer red.
Nou hopen dat ie er nog van aangekomen is en dat deze trend zich voortzet.

Ontzettend bedankt voor alle adviezen, steun en het meedenken trouwens Erg fijn dat iedereen hier zo lief en hulpvaardig is
pi_39422453
Hartstikke goed!
  zaterdag 1 juli 2006 @ 20:33:19 #265
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39431218
Mooi zo Tamea.
En je bent geen beul hoor.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 20:36:59 #266
24188 Belana
kloon van belana
pi_39431330
wat goed tamea! ben heel blij voor je!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 juli 2006 @ 21:09:00 #267
62233 Jelief
ikke lief!
pi_39432261
Tamea dat klinkt goed zeg! Je komt ook een stuk zekerder over, fijn hoor.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:09:17 #268
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39434228
Tamea, je klinkt een stuk beter dan een week geleden

Nebelung, zie ik jou nou posten dat je bv-shirts van H&M hebt? Nooit geweten dat zij die ook hadden. Goede om te onthouden!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39434397
Fijn Tamea!

Dutchie, wordt hij ook niet wakker als je hem een schone luier geeft tussen borst 1 en 2?

Leuk dat ijsje Jelief
pi_39434647
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:09 schreef E.T. het volgende:

Nebelung, zie ik jou nou posten dat je bv-shirts van H&M hebt? Nooit geweten dat zij die ook hadden. Goede om te onthouden!

Niet in alle filialen trouwens, maar als ze er zijn hangen ze bij de positiekleding. Het zijn hele basic shirts hoor, en maar in een paar kleuren, maar toch handig. (PS: er zit dus een label aan waaruit blijkt dat het een bv-shirt is, daar kan je ze aan herkennen )
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:26:05 #271
3011 E.T.
pi_39434783
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:21 schreef nebelung het volgende:

[..]

Niet in alle filialen trouwens, maar als ze er zijn hangen ze bij de positiekleding. Het zijn hele basic shirts hoor, en maar in een paar kleuren, maar toch handig. (PS: er zit dus een label aan waaruit blijkt dat het een bv-shirt is, daar kan je ze aan herkennen )
Voor het gemak ga ik er voorlopig even vanuit dat een van de grootste filialen in R'dam het wel heeft Over een half jaar nog maar eens kijken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:53:41 #272
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39435632
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:21 schreef nebelung het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik die dan per ongeluk gekocht, een zwarte en olijfgroene. Met een overslagstukje voor de borst zeg maar. Ik dacht dat het gewone positieshirts waren, hebben ook een lange buik??

Tamea, fijn dat het beter gaat!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_39435826
Ik heb ook een paar van die shirts. Ze zijn inderdaad ook geschikt als positiekleding (degene die ik heb in elk geval). Alleen hebben ze allemaal lange mouwen, dus nu heb ik er ff niks aan.
Weet iemand hier toevalligof ze ook borstvoedingshemdjes/topjes met korte of zonder mouwen hebben bij de H&M? Die lijken me wel handig, voor met dit weer en voor van de herfst onder een vest of blouse.
pi_39436624
Ik heb geen borstvoedingskleding. Maar ja, ik draag zelden een bh en als ik op pad ga en ik moet voeden heb ik gewoon een topje aan dat naar beneden kan trekken ter hoogte van de borst, en daar met dit weer weer een topje over, zodat ik niet met blote buik hoeft te voeden. Discreet zeg maar. Maar ja, ik ook maar net een cupje C (was voor de zwangerschap een A) niet echt veel om weg te stoppen.
pi_39437574
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:58 schreef Tamea het volgende:
Weet iemand hier toevalligof ze ook borstvoedingshemdjes/topjes met korte of zonder mouwen hebben bij de H&M? Die lijken me wel handig, voor met dit weer en voor van de herfst onder een vest of blouse.
Ja hoor, met korte en kapmouwtjes.
Al weet ik niet of ze die nu nog hebben, ze hadden ze rond december vorig jaar wel iig. Lijkt me toch dat ze ze nu met het warme weer zéker hebben.
  zondag 2 juli 2006 @ 21:12:39 #276
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39457883
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:15 schreef poemojn het volgende:
Fijn Tamea!

Dutchie, wordt hij ook niet wakker als je hem een schone luier geeft tussen borst 1 en 2?

Leuk dat ijsje Jelief
Jawel, dan kijkt hij je met 1 oog aan van: Wat doe je? En rekt zich nog een keer uit. Vervolgens wil hij nog wel even sabbelen, maar dat mag geen naam heten.
Trouwens vandaag wilde hij wel hoor. Ik denk vanwege de warmte, we zaten zowat de hele middag tot vroeg in de avond aan elkaar vastgeplakt. Links en rechts, dus het lost zichzelf weer op. Leuk hč, zoals dat werkt?
pi_39458973
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:12 schreef dutchie het volgende:

[..]

Vervolgens wil hij nog wel even sabbelen, maar dat mag geen naam heten.
Tinka hangt er ook regelmatig voor de sier aan! En dan naar me opkijken met haar meest verleidelijke glimlach, maar drinken homaar! Ach... tis een gezelligheidsdrinker!

Lekker dat het weer beter gaat overigens!
pi_39459190
Verstandig zoontje dus Dutch En als hij het op een kant goed doet is dat ook prima hoor, iig ging Myrthe daar ook vrij snel op over en die was nou niet bepaald te licht.
pi_39470464
Randy nam altijd maar één tiet per keer en dat was ook een stukkie Hollands welvaren te noemen. Tinka neemt er meestal ook maar één. Enige nadeel is dat je altijd met ongelijke tieten rondloopt!
pi_39475383
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:28 schreef Tamea het volgende:
Nou, naar het CB geweest en Finn was inderdaad sinds de laatste keer wegen door de kraamzorg niet veel meer aangekomen (een ons in 2 weken). Nu mag ik dus woensdag weer terugkomen, kijken of ie dan genoeg is aangekomen tov vandaag.
Nou woensdag was dus uiteindelijk maandag (had me even vertikt de vorige keer), al vroeg ik me af of opnieuw wegen na 4 dagen wel zin had, zeker met dit weer.
Maargoed, mannetje woog nu dus 4030 gram, terwijl hij donderdag nog 3790 woog. Ik dacht eerst dat ik d'r verkeerd verstaan had. Hij is sinds z'n geboorte dus 530 gram aangekomen in precies een maand en dat is gewoon OK. We gaan dus lekker zo door als we nu doen.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:13:07 #281
24188 Belana
kloon van belana
pi_39475491
wat een goed nieuws tamea! dat moet een hele opluchting zijn!
stormy waters...
sailin'
pi_39475616
Yesss Tamea!!! Je mannetje gegroeid en jij ook een stukkie in je zelfvertrouwen (of alleen in je tieten?!)
pi_39475653
Ik ben erg blij. Ik was al helemaal strijdlustig en had me voorgenomen me geen bijvoeding aan te laten praten, omdat ie nog genoeg natte luiers heeft met dit hete pestweer en we net regeldagen achter de rug hebben en dan desnoods maar volgende week weer te gaan wegen ofzo.
Maar dat bleek allemaal niet nodig.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:39:17 #284
3011 E.T.
pi_39476358
had 't in het baby-topic al gepost: wat lekker tamea!
pi_39476584
Meteen ook hubbie geSMSt die zit in Amerika, dus kon niet mee naar het CB deze keer

En ik hoop niet dat het zelfvertrouwen in m'n tieten gaat zitten Mammietje, die zijn al groot zat Heb zaterdag nieuwe voedingsbeha's gekocht, want degene die ik tijdens de zwangerschap had gekocht zijn te klein geworden.
pi_39477100
hoera!
  maandag 3 juli 2006 @ 16:50:19 #287
62233 Jelief
ikke lief!
pi_39478352
Yeah! Finn en Tamea! Goed gedaan! En nou lekker gaan genieten van het voeden (zonder je druk te hoeven maken of hij wel genoeg groeit!)
  maandag 3 juli 2006 @ 20:10:11 #288
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39483500
Wat fijn Tamea!

Misschien een tip. Ik vond een voedingskussen erg duur en nu blijkt dat ze in het activiteitencentrum voor gehandicapten in de buurt ze ook maken. Kost 2 meter stof, een rits en 12 euro. Stof is gekocht en bestelling geplaatst. Doen ze vast ook op andere plekken
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 3 juli 2006 @ 20:56:23 #289
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39485264
Zie Tamea, jullie kunnen het wel met zijn tweetjes.
Dit moet idd goed zijn voor je zelfvertrouwen en je rust.
pi_39491885
hoera voor Tamea & Finn!
pi_39519353
Wat fijn dat het nu allemaal goed gaat Tamea.

Ik had met mezelf afgeproken om donateur te worden de LLL, zal vandaag eens geld overmaken. Ik geef nu langer dan 6 maanden borstvoeding. Nu hij bijvoeding krijgt, krijgt hij op het KDV er wat KV langs zodat hij genoeg geeft , maar dat vind ik niet erg. Ik wil zo nog lange tijd doorblijven gaan. Als het kan echt tot hij er genoeg van heeft en dat heeft hij nog lang niet.
pi_39541876
Even vanuit het baby-topic naar hier gehaald voor Crazymoon!

CM, meid, ik wou dat ik je zo'n potje zelfvertrouwen qua borstvoeding kon geven waar jelief het laatst over had. Je hebt alles al in huis om geweldig goed te kunnen voeden.

Ik begrijp eigenlijk uit je (eerdere) post (in het babytopic) dat je het eerst erg fijn vond om borst te voeden, maar dat je het in die eerste week erg moeilijk kreeg ermee.
quote:
Wel moeilijk hoor, mijn vriend wil heel graag dat ik zo lang mogelijk doorga met borstvoeding geven, en ja, ik wil dat ook wel. Heb altijd gezegd dat ik het tenminste een half jaar wilde proberen. En ik weet, over een paar weken gaat het misschien heel anders. En ik wil graag van de kunstvoeding af, maar ja, het kolven lukt dus gewoon nog niet!
Het zal over een paar weken anders gaan en hopelijk natuurlijk ook beter! Hieronder nog wat vragen en wat tips.
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:40 schreef CrazyMoon het volgende:
die neusspray heb ik gebruikt (is nu zo goed als op), maar ik sprayde dat in voordat ik de borstvoeding ging geven. Na de borstvoeding ging ik meestal kolven. Zou die spray dan al weer uitgewerkt zijn?
De neusspray zorgt voor het krijgen van de toeschietreflex en is bedoeld voor het kolven. Als je dochter al gedronken heeft aan de borst en dan gaat kolven zal het niet werken denk ik. Het doet ook niks voor je produktie verder, alleen voor de toeschietreflex . Dus voor het kolven gebruiken. Je hebt een hele goede kolf, zag ik!
quote:
Hoelang mag je die spray eigenlijk gebruiken? Omdat die nu op is, kan ik dan zo weer een nieuwe vragen?

Er zijn (full-time) kolvende moeders die het altijd gebruiken. Je mag een nieuw recept aanvragen hoor. Als kolven hiermee zou lukken, dan komt het misschien zelfs zover dat je zonder kunt op den duur.
quote:
Verder, Sarah krijgt volgens mij wel genoeg melk binnen. Ik gebruik nu tepelhoedjes omdat ik last heb van kloofjes, en in die tepelhoedjes (als ze sabbelt haal ik soms het tepelhoedje uit haar mond) zit dan heel veel melk. Dus dan zou het toch goed moeten zijn.
Heb je nog steeds kloven? Als ze al (bijna) geheeld zijn, zou ik het eens zonder tepelhoedjes proberen. Een baby krijgt minder melk uit de borst als er een tepelhoedje wordt gebruikt. Want door het tepelhoedje kan de borst niet goed in de mond genomen worden, en niet goed worden leeggemolken. Daarnaast heb je geen huid-op huid contact, wat een negatieve invloed kan hebben op de toeschietreflex. (desondanks KAN het goed gaan hoor, voeden met tepelhoedjes, maar in JOUW specifieke geval zou je het toch beter zonder kunnen proberen omdat a) Sarah moeite heeft met de melkstroom enz. en b) je moeite hebt met de toeschietreflex).

Van Poemojn had je al tips over de melkstroom enzovoorts, daar zeg ik dan niets meer over. Veels te veel info anders tegelijk

Ik hoop dat je er wat aan hebt. En dat het goed komt! Je wilt graag, je hebt een partner die je steunt, een goede kolf en een harstikke mooi kind natuurlijk
pi_39542741
CM, heb je al contact gehad met een lactatiekundige?
pi_39543952
Ik wist dat ik nog wat vergat te schrijven
pi_39544232
Even ene vraagje tuusendoor....
Damiën ( 22-06-2006) Doet t geweldig aan de borst... Soms heeft ie na een kwartiertje/half uurtje wel zin in een "toetje" Maar daarna is ie meestal wel weer stil voor een paar uurtjes....
Nu wil ik graag wat melk gaan afkolven, voor in de vriezer en voor vriendjelief die het ook wel leuk vindt om m af en toe een flesje te geven ( of opa, oma, grote broers en zus, tantes enz...)
Maaruh... Hoeveel drinkt zo'n mormeltje eigenlijk in het begin? Of zijn daar geen "richtlijnen" voor?
Ik bedoel... met flesvoeding heb je zo'n mooi tabelletje.. Met deze leeftijd zoveel en met deze weer zoveel meer...Maar met borstvoeding?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_39544300
Ow ja.... Nog een vraagje...
Ik heb net, na een voeding, 80 ml/cc (???) afgekolfd, maar met 120 is t flesje mooi vol... Als ik straks nog wat meer probeer, kan ik dat dan gewoon bij de al afgekolfde melk doen?
pi_39544745
volgens mij wel hoor vamp. maar je kunt het ook best in deelporties invriezen en later weer bij elkaar voegen. waar doe je het in?
pi_39544777
nebelung, heel erg bedankt voor je reactie!!!

ik zal eens weer een nieuw recept aanvragen en die alleen gebruiken als ik ga kolven.
Verder zijn de kloven zo goed als weg. Net 1 borst nog met tepelhoedje gedaan, en de ander zonder. Helaas ging ze eerst heel druk doen. Dat doet ze wel vaker, misschien komt dat door mij, ik voelde me niet zo fijn, het is ook zo warm en dan nog zo'n klein meisje tegen me aan..
Maar na een tijdje ging ze weersabbelen en viel ze in slaap. Heb haar 5 minuten op mijn arm gehad, en daarna in de box gelegd. En gelijk is ze dan weer wakker. Volgens mij heeft ze nu wel genoeg gehad, maar ja.. niet voor lang dus. Ik ga het proberen haar zo vaak mogelijk aan te leggen.
Ze is nu weer druk aan het sabbelen op haar handje, ga haar dus maar weer aanleggen.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_39544826
ow, en over de lactatiedeskundige. Nee, ik heb daar nog geen contact mee gehad omdat ik dus nog heel erg twijfel over borstvoeding geven. Mijn kraamverzorgster vertelde me dat die deskundigen graag willen dat je er voor 100% achter staat, en ja.. dat sta ik dus niet
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_39545146
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:36 schreef bixister het volgende:
volgens mij wel hoor vamp. maar je kunt het ook best in deelporties invriezen en later weer bij elkaar voegen. waar doe je het in?
Uhm... zo ver was ik nog niet met voor uit denken!!!
ff kijken of ik een bakje kan vinden....
Tips anyone??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')