Je vergelijking gaat behoorlijk mank op het feit dat een auto rijden niet strafbaar is. Iemand in elkaar slaan is wel strafbaar....quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:37 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ontmoedig het gebruik van geweld maar af en toe sla ik iemand in elkaar. Moet toch kunnen. Waarom zou dat hypocriet zijn. Ik doe het maar één keer per jaar en ik sla iemand hooguit een bloedneus.
]http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=%22femke+Halsema+%22++mercedes+diesel&btnG=Zoeken&meta=[/quote][/url]quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze rijdt niet voor het eerst in deze auto, er is al vaker over geschreven
[url=http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=%22femke+Halsema+%22++mercedes+diesel&btnG=Zoeken&meta=
Eens. Had ik ook al gezegdquote:En van mij mag iedereen auto rijden, alleen getuigt het van een ongelofelijke hypocrisie als je altijd tekeer gaat tegen de mileuvervuiler auto en je rijdt zelf in een vieze oude stinkdiesel.
Zo simpel lijkt het in principe te zijn ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Kom nou zeg.
Als Balkende er een hele schare minaressen op nahoud dan is 'ie ook hypocriet, ook al staat er nergens in het CDAprogramma dat dat verboden moet worden.
Als Rouvoet naar de meubelboulevard gaat op tweede paasdag is ie ook hypocriet, al heeft hij nooit gezegd dat het mensen verboden zou moeten worden.
Als Verdonk voor een bekende opeens een nieuwe lezing van regels leest is ze ook hypocriet, al heeft ze nooit gezegd dat regels moeten zijn.
Als Halsema in een auto rijdt die veel milieuvervuilender is dan nodig dan is dat ook hypocriet.
raar is het, haar van hypocritie betichten kan pas na haar motivatie te kennen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je moet toegeven dat het vrij raar is, om een kamerlid die een minister van hypocritie te beticht in een auto te zien stappen die vervuilender is dan de SUVs waar ze een hekel aan heeft vanwege de vervuiling die ze met zich meebrengen.
En dan vooral stemmen op een rechtse partij omdat links zo stom isquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:51 schreef MyName het volgende:
Ach GL afkraken is u eenmaal erg politiek correct tegenwoordig
Die jij bij elke mogelijke GL discussie aanhaaltquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zijn topics vol over wat er niet deugt aan GL, maar dit topic gaat nu eenmaal over de oude mercedes van Famke
Is de grens al zo hoog dat hij niet eens in een auto mag stappen? Mag hij nog wel uitkijken voor auto's als hij oversteekt of is dat ook hypocriet?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vergeet Meneer Duyvendak niet. Milieuradicaal van het eerste uur en op zijn zachtst gezegd geen auto liefhebber stapt zomaar in een auto.
Pardon? Iemand die het gebruik van geweld ontmoedigt? Zo van: ik vind het normaal dat je af en toe iemand mept maar het zou minder moeten? Ja, bij nader inzien is dat best vergelijkbaar: inderdaad vind GroenLinks het normaal dat mensen auto rijden.quote:Ik ontmoedig het gebruik van geweld maar af en toe sla ik iemand in elkaar. Moet toch kunnen. Waarom zou dat hypocriet zijn. Ik doe het maar één keer per jaar en ik sla iemand hooguit een bloedneus.
Na, groen links wil SUV´s verbieden in de steden als Adam en Nijmegen, en deze stinkbak vervuild meer dan een SUV, dus zo mank loopt de vergelijking niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:48 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je vergelijking gaat behoorlijk mank op het feit dat een auto rijden niet strafbaar is. Iemand in elkaar slaan is wel strafbaar....
UHmmm... Is Halsema verantwoordelijk voor ideeën van lokale partijen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Na, groen links wil SUV´s verbieden in de steden als Adam en Nijmegen, en deze stinkbak vervuild meer dan een SUV, dus zo mank loopt de vergelijking niet.
Niemand die dat tegenspreekt, toch? Ik vind het alleen de moeite van het huilen niet waard. Er zijn wel ergere zaken aan de hand in politiek Nederlandquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:
je moet toegeven dat het vrij raar is, om een kamerlid die een minister van hypocritie te beticht in een auto te zien stappen die vervuilender is dan de SUVs waar ze een hekel aan heeft vanwege de vervuiling die ze met zich meebrengen.
Nu heeft ze alweer een SUVquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:02 schreef MyName het volgende:
Als Femke echt een SUV heeft valt me dat zwaar tegen en vind ik dat behoorlijk hypocriet, ongeacht de frequentie waarmee ze ermee rondtourt
moeilijk, niet, toegeven dat femke fout bezig is...quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:04 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Niemand die dat tegenspreekt, toch? Ik vind het alleen de moeite van het huilen niet waard. Er zijn wel ergere zaken aan de hand in politiek Nederland
Ja en wat doet dat af aan mijn verhaal ???quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Lees even het topic voordat je gaat blaten.
Exactly.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
moeilijk, niet, toegeven dat femke fout bezig is...
terugdringen doe je ook door niet elke dag met de auto te rijdenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Op de site van GroenLinks staat toch echt dat ze de uitstoot van broeikasgassen wil terugdringen. Dat doe mijn inziens niet door met met een zware dieselbak rond te gaan touren...
http://www.groenlinks.nl/standpunten/Energiebesparing
http://www.groenlinks.nl/standpunten/Klimaatverandering
Dat ze helemaal geen SUV heeft....quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef MyName het volgende:
Ja en wat doet dat af aan mijn verhaal ???
Moeilijk he, niet toegeven dat dit gezeik wel erg ver gezocht is...quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
En die zegt tegen mij in een ander topic dat ik beter moet lezenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het voordeel is voor Famke dat ze voor deze auto waarschijnlijk geen wegenbelasting betaald, dat kan niet uit van de fooi die ze als kamerlid verdient.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Op de site van GroenLinks staat toch echt dat ze de uitstoot van broeikasgassen wil terugdringen. Dat doe mijn inziens niet door met met een zware dieselbak rond te gaan touren...
http://www.groenlinks.nl/standpunten/Energiebesparing
http://www.groenlinks.nl/standpunten/Klimaatverandering
Het zijn de Famke fans die huilen, haar tegenstanders lachen zich slap over deze zaak.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:15 schreef Vhiper het volgende:
[..]
En die zegt tegen mij in een ander topic dat ik beter moet lezen![]()
Femke is fout bezig, dat heb ik nergens ontkent, maar nogmaals, het is de moeite van het huilen niet waard.
Maarrr je zegt zelf "Nu heeft ze alweer een SUV"quote:
Whahahahahahahahaha... Dit soort opmerkingen doen mij anders schateren hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Het zijn de Famke fans die huilen, haar tegenstanders lachen zich slap over deze zaak.
Nee dat zei ik niet. Dat zei iemand anders als reactie op een opmerking van jou....quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:18 schreef MyName het volgende:
Maarrr je zegt zelf "Nu heeft ze alweer een SUV"![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:18 schreef MyName het volgende:
[..]
Maarrr je zegt zelf "Nu heeft ze alweer een SUV"![]()
"ik" zei de gekquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet. Dat zei iemand anders als reactie op een opmerking van jou....
Doe ik niet moeilijk over hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Moeilijk he, niet toegeven dat dit gezeik wel erg ver gezocht is...
Ja, lachen. Kijken of ze ook kleine Marokkaantjes neukenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:25 schreef JohnDope het volgende:
Je moet gewoon voor de gein op die groene jongens een prive-detective zetten en ze 24 uur per dag laten schuduwen(vuilniszakken moeten open, alles)
En dan precies opschrijven wat tegen hun principes ingaat en dat even landelijk publiceren, volgens mij zijn het allemaal lichtelaaiers.
Wat zou ik moeten toegeven?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:26 schreef ExTec het volgende:
Nu jij nog.
Ja hadden ze bij Fortuyn ook gedaan; 24 uur per dag schaduwen. alleen er was 0,0 schandaal dus die moesten ze pang doen. Dat weet jij ook wel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, lachen. Kijken of ze ook kleine Marokkaantjes neuken![]()
en dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:25 schreef JohnDope het volgende:
Je moet gewoon voor de gein op die groene jongens een prive-detective zetten en ze 24 uur per dag laten schuduwen(vuilniszakken moeten open, alles)
En dan precies opschrijven wat tegen hun principes ingaat en dat even landelijk publiceren, volgens mij als het er op aankomt zijn het allemaal linkeselullerts en rechtsezakkenvullerts.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja hadden ze bij Fortuyn ook gedaan; 24 uur per dag schaduwen. alleen er was 0,0 schandaal dus die moesten ze pang doen. Dat weet jij ook wel.
Iemand wegschieten is een laatste wanhoopsoplossing. Met een pedoschandaal kan je iedereen wippen alleen was dat er niet.
Zoals ik een jaar geleden op het forum al zei: Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben radicaal anti slap gelul.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
en dan?
omdat hun zo slecht zijn stem jij rechts?
wanneer dringt het tot je door dat het niet gaat om halsema/duyvendak die in een auto rijden, maar halsema & duyvendak die in een auto rijden die vervuilender is dan de door hen zo verfoeide SUV's?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten toegeven?
Ik begin niet moeilijk te doen over Halsema die in een auto rijd.
Sorry foutje,quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet. Dat zei iemand anders als reactie op een opmerking van jou....
Je zou een punt hebben als elke dag in die auto rijden en elke dag oproepen om die auto's te verbieden. En dat is bij lange na niet hetgeval.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
wanneer dringt het tot je door dat het niet gaat om halsema/duyvendak die in een auto rijden, maar halsema & duyvendak die in een auto rijden die vervuilender is dan de door hen zo verfoeide SUV's?
Zolang je de achterliggende reden niet weet kun je het hooguit een beetje vreemd vinden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wanneer dringt het tot je door dat het niet gaat om halsema/duyvendak die in een auto rijden, maar halsema & duyvendak die in een auto rijden die vervuilender is dan de door hen zo verfoeide SUV's?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten toegeven?
Ik begin niet moeilijk te doen over Halsema die in een auto rijd.
wat is het verschil tussen een SUV bezitten en een Mercedes uit 1984 bezitten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:43 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je zou een punt hebben als elke dag in die auto rijden en elke dag oproepen om die auto's te verbieden. En dat is bij lange na niet hetgeval.
Dus je hebt imo geen punt.
Daar valt ook over te discusieren. Ik doelde ook nog op het feit wel of niet dagelijks rijden. En het feit dat Halsema en Co niet voorstellen hebben ingediend om al die auto'te verbieden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:48 schreef SocialDisorder het volgende:
wat is het verschil tussen een SUV bezitten en een Mercedes uit 1984 bezitten?
Best wel. Wie gaat nou juist voor een auto die zijzelf heeft de hoogste belasting eisen?!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ze heeft wel gezegd dat mensen die in milieu vervuilende bakken rijden zonder roetfilters het zwaar belast moeten worden.
Is dit niet een beetje achterlijk?![]()
Diesel Stationwagen zelfsquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Daar valt ook over te discusieren. Ik doelde ook nog op het feit wel of niet dagelijks rijden. En het feit dat Halsema en Co niet voorstellen hebben ingediend om al die auto'te verbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |