abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39539363
En dan is er nog Paul Rosenmoller.
Toen hij GL fractievoorzitter was wilde hij het pleziervliegen terugdringen, om het "miljeu" te sparen.
En wat deed Paul? Hij ging met zijn gezin boven Texel natuurgebieden te bekijken.
Tevens heeft hij een tweede hijs in zuid-frankrijk. Daar vliegt hij regelmatig heen.
Tevens maakt hij nu programma`s met bekende nederlanders, en dan neemt hij ze mee in het vliegtuig naar Afrika zuid-Amerika enz. Deze intervieuws kan hij ook gewoon in Nederland maken.
HYPOCRIET.

Antoinette Hertzenberg, ook zo`n verwoed GL figuur. Zij stelt in Radar van alles aan de kaak wat niet volgens de regels gebeurt.
Wel bouwt ze zonder vergunning een zwembad in haar tuin.
HYPOCRIET.
pi_39539393
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:37 schreef MrX1982 het volgende:

Ik ontmoedig het gebruik van geweld maar af en toe sla ik iemand in elkaar. Moet toch kunnen. Waarom zou dat hypocriet zijn. Ik doe het maar één keer per jaar en ik sla iemand hooguit een bloedneus .
Je vergelijking gaat behoorlijk mank op het feit dat een auto rijden niet strafbaar is. Iemand in elkaar slaan is wel strafbaar....
pi_39539414
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ze rijdt niet voor het eerst in deze auto, er is al vaker over geschreven
[url=http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=%22femke+Halsema+%22++mercedes+diesel&btnG=Zoeken&meta=
]http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=%22femke+Halsema+%22++mercedes+diesel&btnG=Zoeken&meta=[/quote][/url]
Ik weet dat er eerder over geschreven is. Ik deed Sack_blabbath wat formuleringen aan de hand.
quote:
En van mij mag iedereen auto rijden, alleen getuigt het van een ongelofelijke hypocrisie als je altijd tekeer gaat tegen de mileuvervuiler auto en je rijdt zelf in een vieze oude stinkdiesel.
Eens. Had ik ook al gezegd .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:50:30 #104
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_39539453
overigens is een nieuwe motor er in laten zetten ( ) net zo vervuilend als een nieuwer model kopen, aangezien de oude motor toch gercycled wordt, of je hem nou laat vervangen of een andere koopt en deze bij de sloop aflevert.

Hoewel er genoeg mensen zijn die in dit soort auto's nog graag gezien worden. Dus doorverkopen is ook nog een optie.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_39539462
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Kom nou zeg.

Als Balkende er een hele schare minaressen op nahoud dan is 'ie ook hypocriet, ook al staat er nergens in het CDAprogramma dat dat verboden moet worden.

Als Rouvoet naar de meubelboulevard gaat op tweede paasdag is ie ook hypocriet, al heeft hij nooit gezegd dat het mensen verboden zou moeten worden.

Als Verdonk voor een bekende opeens een nieuwe lezing van regels leest is ze ook hypocriet, al heeft ze nooit gezegd dat regels moeten zijn.

Als Halsema in een auto rijdt die veel milieuvervuilender is dan nodig dan is dat ook hypocriet.
Zo simpel lijkt het in principe te zijn ja.

Tenminste; voor zij die niet verblind zijn wel.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:51:32 #106
152867 MyName
Proud to be a BomenKnuffelaar
pi_39539482
Ach GL afkraken is u eenmaal erg politiek correct tegenwoordig
Onderzoek wijst uit dat het overgrote deel van onderzoeken een onjuiste uitkomst hebben.
pi_39539488
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

je moet toegeven dat het vrij raar is, om een kamerlid die een minister van hypocritie te beticht in een auto te zien stappen die vervuilender is dan de SUVs waar ze een hekel aan heeft vanwege de vervuiling die ze met zich meebrengen.
raar is het, haar van hypocritie betichten kan pas na haar motivatie te kennen.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_39539517
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:51 schreef MyName het volgende:
Ach GL afkraken is u eenmaal erg politiek correct tegenwoordig
En dan vooral stemmen op een rechtse partij omdat links zo stom is
Fiets
pi_39539551
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Er zijn topics vol over wat er niet deugt aan GL, maar dit topic gaat nu eenmaal over de oude mercedes van Famke
Die jij bij elke mogelijke GL discussie aanhaalt .
pi_39539554
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Vergeet Meneer Duyvendak niet. Milieuradicaal van het eerste uur en op zijn zachtst gezegd geen auto liefhebber stapt zomaar in een auto.
Is de grens al zo hoog dat hij niet eens in een auto mag stappen? Mag hij nog wel uitkijken voor auto's als hij oversteekt of is dat ook hypocriet?
quote:
Ik ontmoedig het gebruik van geweld maar af en toe sla ik iemand in elkaar. Moet toch kunnen. Waarom zou dat hypocriet zijn. Ik doe het maar één keer per jaar en ik sla iemand hooguit een bloedneus .
Pardon? Iemand die het gebruik van geweld ontmoedigt? Zo van: ik vind het normaal dat je af en toe iemand mept maar het zou minder moeten? Ja, bij nader inzien is dat best vergelijkbaar: inderdaad vind GroenLinks het normaal dat mensen auto rijden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:00:07 #111
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_39539740
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:48 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je vergelijking gaat behoorlijk mank op het feit dat een auto rijden niet strafbaar is. Iemand in elkaar slaan is wel strafbaar....
Na, groen links wil SUV´s verbieden in de steden als Adam en Nijmegen, en deze stinkbak vervuild meer dan een SUV, dus zo mank loopt de vergelijking niet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_39539808
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:

Na, groen links wil SUV´s verbieden in de steden als Adam en Nijmegen, en deze stinkbak vervuild meer dan een SUV, dus zo mank loopt de vergelijking niet.
UHmmm... Is Halsema verantwoordelijk voor ideeën van lokale partijen?
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:02:55 #113
152867 MyName
pi_39539835
Als Femke echt een SUV heeft valt me dat zwaar tegen en vind ik dat behoorlijk hypocriet, ongeacht de frequentie waarmee ze ermee rondtourt
Onderzoek wijst uit dat het overgrote deel van onderzoeken een onjuiste uitkomst hebben.
pi_39539881
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:

je moet toegeven dat het vrij raar is, om een kamerlid die een minister van hypocritie te beticht in een auto te zien stappen die vervuilender is dan de SUVs waar ze een hekel aan heeft vanwege de vervuiling die ze met zich meebrengen.
Niemand die dat tegenspreekt, toch? Ik vind het alleen de moeite van het huilen niet waard. Er zijn wel ergere zaken aan de hand in politiek Nederland
pi_39539915
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:02 schreef MyName het volgende:
Als Femke echt een SUV heeft valt me dat zwaar tegen en vind ik dat behoorlijk hypocriet, ongeacht de frequentie waarmee ze ermee rondtourt
Nu heeft ze alweer een SUV
.
.
.
.
.
.
Lees even het topic voordat je gaat blaten.
Fiets
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:11:08 #116
45206 Pietverdriet
pi_39540100
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:04 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Niemand die dat tegenspreekt, toch? Ik vind het alleen de moeite van het huilen niet waard. Er zijn wel ergere zaken aan de hand in politiek Nederland
moeilijk, niet, toegeven dat femke fout bezig is...
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:13:00 #117
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_39540164
Op de site van GroenLinks staat toch echt dat ze de uitstoot van broeikasgassen wil terugdringen. Dat doe mijn inziens niet door met met een zware dieselbak rond te gaan touren...

http://www.groenlinks.nl/standpunten/Energiebesparing
http://www.groenlinks.nl/standpunten/Klimaatverandering
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:13:21 #118
152867 MyName
pi_39540181
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nu heeft ze alweer een SUV
Ja en wat doet dat af aan mijn verhaal ???
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Lees even het topic voordat je gaat blaten.

Moeilijk he volwassen reageren
pi_39540194
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Exactly.

Want, idd, huilen niet waard.

Maar vertel dat tegen de gasten hier die koste wat kost er niet aan willen dat het inherent hypocriet is.

Op het moment dat iedereen ruiterlijk toegeeft dat het hypocriet is, is bashen ook niet meer leuk
pi_39540207
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Op de site van GroenLinks staat toch echt dat ze de uitstoot van broeikasgassen wil terugdringen. Dat doe mijn inziens niet door met met een zware dieselbak rond te gaan touren...

terugdringen doe je ook door niet elke dag met de auto te rijden
pi_39540226
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef MyName het volgende:

Ja en wat doet dat af aan mijn verhaal ???
Dat ze helemaal geen SUV heeft....
pi_39540240
quote:

Moeilijk he, niet toegeven dat dit gezeik wel erg ver gezocht is...
pi_39540246
quote:

[..]

En die zegt tegen mij in een ander topic dat ik beter moet lezen

Femke is fout bezig, dat heb ik nergens ontkent, maar nogmaals, het is de moeite van het huilen niet waard.
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:15:38 #124
45206 Pietverdriet
pi_39540256
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef SocialDisorder het volgende:

Het voordeel is voor Famke dat ze voor deze auto waarschijnlijk geen wegenbelasting betaald, dat kan niet uit van de fooi die ze als kamerlid verdient.
  FOK!Fotograaf woensdag 5 juli 2006 @ 14:16:25 #125
13368 NiGeLaToR
pi_39540274
Rechtse propaganda zeg ik u! Wansmaak van de hoogste plank, gefingeerd recht geraaskal! Schaamt u allen diep!

De tering, er rijd een groenlinks partijgoeroe'tje een keer met de auto. Oh wat erg!
Had het minder erg geweest als ze net als de rest een auto met chauffeur had? Reed ze in ieder geval niet zelf
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:16:40 #126
45206 Pietverdriet
pi_39540283
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:15 schreef Vhiper het volgende:

[..]

En die zegt tegen mij in een ander topic dat ik beter moet lezen

Femke is fout bezig, dat heb ik nergens ontkent, maar nogmaals, het is de moeite van het huilen niet waard.
Het zijn de Famke fans die huilen, haar tegenstanders lachen zich slap over deze zaak.
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:18:22 #127
152867 MyName
pi_39540336
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:14 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat ze helemaal geen SUV heeft....
Maarrr je zegt zelf "Nu heeft ze alweer een SUV"
pi_39540350
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:

Het zijn de Famke fans die huilen, haar tegenstanders lachen zich slap over deze zaak.
Whahahahahahahahaha... Dit soort opmerkingen doen mij anders schateren hoor
En dan ben ik geen Famke fan, maar ook geen tegenstander....
pi_39540365
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:18 schreef MyName het volgende:

Nee dat zei ik niet. Dat zei iemand anders als reactie op een opmerking van jou....
pi_39540392
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:18 schreef MyName het volgende:

[..]

Fiets
pi_39540398
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:19 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee dat zei ik niet. Dat zei iemand anders als reactie op een opmerking van jou....
"ik" zei de gek
Fiets
pi_39540420

Over hypocrisie gesproken...
pi_39540566
Je moet gewoon voor de gein op die groene jongens een prive-detective zetten en ze 24 uur per dag laten schuduwen(vuilniszakken moeten open, alles)
En dan precies opschrijven wat tegen hun principes ingaat en dat even landelijk publiceren, volgens mij als het er op aankomt zijn het allemaal linkeselullerts en rechtsezakkenvullerts.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_39540569
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:15 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Moeilijk he, niet toegeven dat dit gezeik wel erg ver gezocht is...
Doe ik niet moeilijk over hoor.

Dit soort gezeur is echt madurodam in het kwadraat, echt waar we in NL goed in zijn.

Nu jij nog.
pi_39540573
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:25 schreef JohnDope het volgende:
Je moet gewoon voor de gein op die groene jongens een prive-detective zetten en ze 24 uur per dag laten schuduwen(vuilniszakken moeten open, alles)
En dan precies opschrijven wat tegen hun principes ingaat en dat even landelijk publiceren, volgens mij zijn het allemaal lichtelaaiers.
Ja, lachen. Kijken of ze ook kleine Marokkaantjes neuken
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_39540591
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:26 schreef ExTec het volgende:

Nu jij nog.
Wat zou ik moeten toegeven?

Ik begin niet moeilijk te doen over Halsema die in een auto rijd.
pi_39540601
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, lachen. Kijken of ze ook kleine Marokkaantjes neuken
Ja hadden ze bij Fortuyn ook gedaan; 24 uur per dag schaduwen. alleen er was 0,0 schandaal dus die moesten ze pang doen. Dat weet jij ook wel.
Iemand wegschieten is een laatste wanhoopsoplossing. Met een pedoschandaal kan je iedereen wippen alleen was dat er niet.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_39540614
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:25 schreef JohnDope het volgende:
En dan precies opschrijven wat tegen hun principes ingaat en dat even landelijk publiceren, volgens mij als het er op aankomt zijn het allemaal linkeselullerts en rechtsezakkenvullerts.
en dan?

omdat hun zo slecht zijn stem jij rechts?
Fiets
pi_39540631
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja hadden ze bij Fortuyn ook gedaan; 24 uur per dag schaduwen. alleen er was 0,0 schandaal dus die moesten ze pang doen. Dat weet jij ook wel.
Iemand wegschieten is een laatste wanhoopsoplossing. Met een pedoschandaal kan je iedereen wippen alleen was dat er niet.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_39540636
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

en dan?

omdat hun zo slecht zijn stem jij rechts?
Zoals ik een jaar geleden op het forum al zei: Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben radicaal anti slap gelul.
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:31:47 #141
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_39540738
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:27 schreef calvobbes het volgende:

[..]

wanneer dringt het tot je door dat het niet gaat om halsema/duyvendak die in een auto rijden, maar halsema & duyvendak die in een auto rijden die vervuilender is dan de door hen zo verfoeide SUV's?
pi_39541000
Ja, maar regels gelden natuurlijk alleen voor het plebs. De elite hoeft zich daar niet aan te houden, want die zijn heeel belangrijk (uche uche).
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:41:28 #143
152867 MyName
pi_39541024
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:19 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Sorry foutje,

calvobbes moet zijn karel de grote
pi_39541075
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:

wanneer dringt het tot je door dat het niet gaat om halsema/duyvendak die in een auto rijden, maar halsema & duyvendak die in een auto rijden die vervuilender is dan de door hen zo verfoeide SUV's?
Je zou een punt hebben als elke dag in die auto rijden en elke dag oproepen om die auto's te verbieden. En dat is bij lange na niet hetgeval.
Dus je hebt imo geen punt.
pi_39541182
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Zolang je de achterliggende reden niet weet kun je het hooguit een beetje vreemd vinden.

Wat let je om haar een e-mail te sturen, er is op de site van GL vast wel een adres te vinden.
Fiets
pi_39541219
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:27 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat het inherent hypocriet is, dat iemand die z'n aan elkaar gelijmde kaken vol heeft over het milieu, een oude benz rijd die mega vervuilend is, terwijl je voor minder dan 10.000 een rolschaats met dak hebt die aan alle moderne milieueisen voldoet.

Maar goed, ik durf best toe te geven dat het in feite nergens over gaat, dat itt andere mensen die ik ken die het maar niet dorse om dit hypocriete element te erkennen
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:48:03 #147
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_39541230
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:43 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je zou een punt hebben als elke dag in die auto rijden en elke dag oproepen om die auto's te verbieden. En dat is bij lange na niet hetgeval.
Dus je hebt imo geen punt.
wat is het verschil tussen een SUV bezitten en een Mercedes uit 1984 bezitten?
pi_39541281
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:48 schreef SocialDisorder het volgende:

wat is het verschil tussen een SUV bezitten en een Mercedes uit 1984 bezitten?
Daar valt ook over te discusieren. Ik doelde ook nog op het feit wel of niet dagelijks rijden. En het feit dat Halsema en Co niet voorstellen hebben ingediend om al die auto'te verbieden.
pi_39541309
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:51 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ze heeft wel gezegd dat mensen die in milieu vervuilende bakken rijden zonder roetfilters het zwaar belast moeten worden.

Is dit niet een beetje achterlijk?
Best wel. Wie gaat nou juist voor een auto die zijzelf heeft de hoogste belasting eisen?!

Dan moet je wel een gouden hart hebben! Wat een vrouw! Hulde!
pi_39541324
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:49 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Daar valt ook over te discusieren. Ik doelde ook nog op het feit wel of niet dagelijks rijden. En het feit dat Halsema en Co niet voorstellen hebben ingediend om al die auto'te verbieden.
Diesel Stationwagen zelfs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')