Het zijn de Famke fans die huilen, haar tegenstanders lachen zich slap over deze zaak.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:15 schreef Vhiper het volgende:
[..]
En die zegt tegen mij in een ander topic dat ik beter moet lezen![]()
Femke is fout bezig, dat heb ik nergens ontkent, maar nogmaals, het is de moeite van het huilen niet waard.
Maarrr je zegt zelf "Nu heeft ze alweer een SUV"quote:
Whahahahahahahahaha... Dit soort opmerkingen doen mij anders schateren hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Het zijn de Famke fans die huilen, haar tegenstanders lachen zich slap over deze zaak.
Nee dat zei ik niet. Dat zei iemand anders als reactie op een opmerking van jou....quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:18 schreef MyName het volgende:
Maarrr je zegt zelf "Nu heeft ze alweer een SUV"![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:18 schreef MyName het volgende:
[..]
Maarrr je zegt zelf "Nu heeft ze alweer een SUV"![]()
"ik" zei de gekquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet. Dat zei iemand anders als reactie op een opmerking van jou....
Doe ik niet moeilijk over hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Moeilijk he, niet toegeven dat dit gezeik wel erg ver gezocht is...
Ja, lachen. Kijken of ze ook kleine Marokkaantjes neukenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:25 schreef JohnDope het volgende:
Je moet gewoon voor de gein op die groene jongens een prive-detective zetten en ze 24 uur per dag laten schuduwen(vuilniszakken moeten open, alles)
En dan precies opschrijven wat tegen hun principes ingaat en dat even landelijk publiceren, volgens mij zijn het allemaal lichtelaaiers.
Wat zou ik moeten toegeven?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:26 schreef ExTec het volgende:
Nu jij nog.
Ja hadden ze bij Fortuyn ook gedaan; 24 uur per dag schaduwen. alleen er was 0,0 schandaal dus die moesten ze pang doen. Dat weet jij ook wel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, lachen. Kijken of ze ook kleine Marokkaantjes neuken![]()
en dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:25 schreef JohnDope het volgende:
Je moet gewoon voor de gein op die groene jongens een prive-detective zetten en ze 24 uur per dag laten schuduwen(vuilniszakken moeten open, alles)
En dan precies opschrijven wat tegen hun principes ingaat en dat even landelijk publiceren, volgens mij als het er op aankomt zijn het allemaal linkeselullerts en rechtsezakkenvullerts.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja hadden ze bij Fortuyn ook gedaan; 24 uur per dag schaduwen. alleen er was 0,0 schandaal dus die moesten ze pang doen. Dat weet jij ook wel.
Iemand wegschieten is een laatste wanhoopsoplossing. Met een pedoschandaal kan je iedereen wippen alleen was dat er niet.
Zoals ik een jaar geleden op het forum al zei: Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben radicaal anti slap gelul.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
en dan?
omdat hun zo slecht zijn stem jij rechts?
wanneer dringt het tot je door dat het niet gaat om halsema/duyvendak die in een auto rijden, maar halsema & duyvendak die in een auto rijden die vervuilender is dan de door hen zo verfoeide SUV's?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten toegeven?
Ik begin niet moeilijk te doen over Halsema die in een auto rijd.
Sorry foutje,quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet. Dat zei iemand anders als reactie op een opmerking van jou....
Je zou een punt hebben als elke dag in die auto rijden en elke dag oproepen om die auto's te verbieden. En dat is bij lange na niet hetgeval.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
wanneer dringt het tot je door dat het niet gaat om halsema/duyvendak die in een auto rijden, maar halsema & duyvendak die in een auto rijden die vervuilender is dan de door hen zo verfoeide SUV's?
Zolang je de achterliggende reden niet weet kun je het hooguit een beetje vreemd vinden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wanneer dringt het tot je door dat het niet gaat om halsema/duyvendak die in een auto rijden, maar halsema & duyvendak die in een auto rijden die vervuilender is dan de door hen zo verfoeide SUV's?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten toegeven?
Ik begin niet moeilijk te doen over Halsema die in een auto rijd.
wat is het verschil tussen een SUV bezitten en een Mercedes uit 1984 bezitten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:43 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je zou een punt hebben als elke dag in die auto rijden en elke dag oproepen om die auto's te verbieden. En dat is bij lange na niet hetgeval.
Dus je hebt imo geen punt.
Daar valt ook over te discusieren. Ik doelde ook nog op het feit wel of niet dagelijks rijden. En het feit dat Halsema en Co niet voorstellen hebben ingediend om al die auto'te verbieden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:48 schreef SocialDisorder het volgende:
wat is het verschil tussen een SUV bezitten en een Mercedes uit 1984 bezitten?
Best wel. Wie gaat nou juist voor een auto die zijzelf heeft de hoogste belasting eisen?!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ze heeft wel gezegd dat mensen die in milieu vervuilende bakken rijden zonder roetfilters het zwaar belast moeten worden.
Is dit niet een beetje achterlijk?![]()
Diesel Stationwagen zelfsquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Daar valt ook over te discusieren. Ik doelde ook nog op het feit wel of niet dagelijks rijden. En het feit dat Halsema en Co niet voorstellen hebben ingediend om al die auto'te verbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |