quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:12 schreef Robocock het volgende:
Zeer puik topic en derhalve tvp
Duitsers![]()
Ivanov
C.Ronaldo
quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:41 schreef mossos_squadra het volgende:
dit slaat echt nergens op die DUITSERS hebben tenminste goed voetbal laten zien in vegelijking met NEDERLAND die al in de 1/8 finale uitgeschakeld is dus ik vind het niet zo gek dat de duitsers nu huilen hoe vaak heeft nederland wel niet moeten janken na een verloren wedstrijd. De Duitsers zijn momenteel gewoon tien keer beter dan Nederland dus respect voor ze dat ze zo ver zijn gekomen kan je niet van VAN BASTEN zeggen.
Sorry, het is onze beurt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:41 schreef mossos_squadra het volgende:
dit slaat echt nergens op die DUITSERS hebben tenminste goed voetbal laten zien in vegelijking met NEDERLAND die al in de 1/8 finale uitgeschakeld is dus ik vind het niet zo gek dat de duitsers nu huilen hoe vaak heeft nederland wel niet moeten janken na een verloren wedstrijd. De Duitsers zijn momenteel gewoon tien keer beter dan Nederland dus respect voor ze dat ze zo ver zijn gekomen kan je niet van VAN BASTEN zeggen.
Mee eens, beetje jammer dit topic ik heb echt genoten van het Duitse voetbal en heb nu ook een weddenschap verloren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:41 schreef mossos_squadra het volgende:
Yep jammer...quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:53 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Mee eens, beetje jammer dit topic ik heb echt genoten van het Duitse voetbal en heb nu ook een weddenschap verloren.
Huilliequote:Op woensdag 5 juli 2006 01:41 schreef mossos_squadra het volgende:
You said it!quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:18 schreef Ricard0j het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog, kwam in me op
geef maar toe.. jij hebt ook gehuild he?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:41 schreef mossos_squadra het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:59 schreef mustisuc het volgende:
Ik hoop dat de volgende huiliehuiliefoto topic over Portugal gaat![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 03:31 schreef Joeriii het volgende:
Ik heb een kleine compilatie huilende Duiters en juichende Italianen gemaakt met wat muziek
enjoy!![]()
Prachtigquote:Op woensdag 5 juli 2006 03:31 schreef Joeriii het volgende:
Ik heb een kleine compilatie huilende Duiters en juichende Italianen gemaakt met wat muziek
enjoy!![]()
He he hequote:Op woensdag 5 juli 2006 03:31 schreef Joeriii het volgende:
enjoy!![]()
hehehe mooi gedaanquote:Op woensdag 5 juli 2006 03:31 schreef Joeriii het volgende:
enjoy!![]()
Mooi!!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 03:31 schreef Joeriii het volgende:
enjoy!![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:31 schreef StarGazer het volgende:
Ik loop echt met een big smile rond op kantoor
Italia
quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:41 schreef mossos_squadra het volgende:
Goed voetbal??? Je bedoelt in die makkelijke poulefase van ze en tegen Zweden. Daar had Nederland ook van gewonnen en leuk voetbal kunnen laten zien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:41 schreef mossos_squadra het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:49 schreef Caro_lientje het volgende:
Duitsers zijn idd tien keer beter dan Nederland.
Ich liebe Deutschland und bin troztem stoltz auf Euch! Ihr seid Klasse!
iddquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:21 schreef stinkie het volgende:
Volgens mij ben ik de enige wiens sympathie naar de Duitsers ging
Neeee, dat is nie waar! Wat geweldig om dit te lezen! Er zijn toch nog nederlanders die voor Duitsland zijn, olé!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:21 schreef stinkie het volgende:
Volgens mij ben ik de enige wiens sympathie naar de Duitsers ging
ga eens mooi zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:26 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Neeee, dat is nie waar! Wat geweldig om dit te lezen! Er zijn toch nog nederlanders die voor Duitsland zijn, olé!!![]()
geweldig gemaakt, en vooral het laatste framequote:Op woensdag 5 juli 2006 03:31 schreef Joeriii het volgende:
enjoy!![]()
Hoezo arrogante klootzakken??quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:34 schreef Hathor het volgende:
Ach ja, sinds Nederland is uitgeschakeld hebben de Duitsers geen kans onbenut gelaten om ons af te zeiken, dat liedje ohne Holland fahren wir nach Berlin kwam onderhand mijn neusgaten uit, en daar worden ze nu zelf mee om hun oren geslagen.![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ik in de loop van het toernooi best wel wat sympathie heb gekregen voor Duitsland, of eigenlijk meer voor hun speelwijze, want het blijven gewoon arrogante klootzakken, maar figuren zoals Guido Cantz zorgden er wel voor dat die sympathie evensnel weer verdween. Duitsers verdienen het gewoon niet om blij te zijn, zo heeft god het niet gewild.![]()
Hoe kan je zoiets vragen ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:37 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Hoezo arrogante klootzakken??![]()
Duitsers zijn echt hele toffe mensen hoor! Heb je zelf duitse vrienden?
Ga dan in Duitsland wonen als je ze zo tof vindtquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:37 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Ik woon er ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ga dan in Duitsland wonen als je ze zo tof vindt
Dat gevoel had ik ook ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:05 schreef furanku het volgende:
Zonde dat duitsland de finale niet heeft bereikt.. van mij hadden ze gemogen, het hele toernooi attractief goed voetbal gespeeld, constant en ze hebben gewoon een goede ploeg..
heb er meer moeite mee dat duitsland nu alleen maar de troostfinale resteert, dan dat nederland naar huis ging na die schandalige wedstrijd.
Er zijn ook nederlanders die gehuild hebben toen Nederland verloren had hoor...quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:10 schreef BlaineDeMono het volgende:
Wat een verdomde idioten die Duitsers!![]()
Jankballen!![]()
Als je nou huilt omdat je verkering uitgaat, je lichamelijke pijn hebt
of omdat er iemand overlijdt, dan heb je REDEN om te huilen!!!
Maar om zo'n kutspel...![]()
Zeker niet, vooral de verlenging was memorabelquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:17 schreef Caro_lientje het volgende:
Btw, het was geen kutspel gisteravond.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:55 schreef kevin85 het volgende:
Heerlijk dit, het liefst zie ik die Klinsmann nog janken
Dat is helemaal een eikel.
Ik heb zat duitse freunden, vandaar dat ik ook zo blij ben dat ze d'r uit liggen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:37 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Iedereen huilt als ze in een bepaalde fase van het toernooi uitgeschakeld worden, dat is geen schande. Voor jou is het misschien een spel, maar voor vele anderen is het bijna een religie. Als Brazilie word uitgeschakeld, schiet in Rio het aantal zelfmoorden de lucht in. Zo ver kan het gaan in voetbal.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:10 schreef BlaineDeMono het volgende:
Wat een verdomde idioten die Duitsers!![]()
Jankballen!![]()
Als je nou huilt omdat je verkering uitgaat, je lichamelijke pijn hebt
of omdat er iemand overlijdt, dan heb je REDEN om te huilen!!!
Maar om zo'n kutspel...![]()
oe.. die wil ik wel ff keihard troosten..quote:
kaalscheren die vent!quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:41 schreef mossos_squadra het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:35 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
oe.. die wil ik wel ff keihard troosten..
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:21 schreef 456 het volgende:
Hoeveelste staat Duitsland nu in de poule?
Ga dan in DL wonen als je geen nederlander wilt zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Skeiron het volgende:
Wat een nerds zijn jullie allemaal zeg (een paar uitzonderingen). Jullie zitten gvd plezier te hebben met het kijken naar andermans verdriet. Triest jongens, diep triest... Ik schaam me bijna dat ik nederlander ben.
Mooiquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Skeiron het volgende:
Wat een nerds zijn jullie allemaal zeg (een paar uitzonderingen). Jullie zitten gvd plezier te hebben met het kijken naar andermans verdriet. Triest jongens, diep triest... Ik schaam me bijna dat ik nederlander ben.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Skeiron het volgende:
of een boom duitser gaan knuffelenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:20 schreef DrDentz het volgende:
ik vind al die gasten die hier kwaad om worden maar zielig hoor, je zult maar zo verzuurd zijn dat je zelfs hier geen plezier uit kunt putten
ik zou hier nieteens reageren, want dan staat het in je AT, word je alleen maar kwader..
gewoon een saai boek gaan lezen ofzo
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:45 schreef Guerra het volgende:Wie heeft dat plaatje dat Lippi en Buffon rond Ballack staan te springen?
EDIT: Iemand deze al gepost?
http://germany.justgotowned.com/
enjoy!![]()
hebben we al gedaan..zeur nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:33 schreef DrDentz het volgende:
dan zouden wij toch juist iets moeten hebben om over te janken![]()
Wij schamen ons dat jij nederlander bentquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Skeiron het volgende:
Hoe geniaal is deze afbeelding dan wel niet?quote:
Dat bewijst maar weer hoe dwaas dit balspelletje is!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Iedereen huilt als ze in een bepaalde fase van het toernooi uitgeschakeld worden, dat is geen schande. Voor jou is het misschien een spel, maar voor vele anderen is het bijna een religie. Als Brazilie word uitgeschakeld, schiet in Rio het aantal zelfmoorden de lucht in. Zo ver kan het gaan in voetbal.
quote:Fans vernielen Italiaanse restaurants
Uitgegeven: 5 juli 2006 13:08
Laatst gewijzigd: 5 juli 2006 13:09
MAAGDENBURG - Gefrustreerde Duitse voetbalfans hebben dinsdag na de uitschakeling van hun land op het WK door Italië hun woede gekoeld op Italiaanse restaurants en ijssalons. Onder meer in Sachsen-Anhalt, Maagdenburg en Quedlinburg werden zaken vernield.
In Maagdenburg raakte hierbij een eigenaar van een Italiaans restaurant licht gewond.
Had je liever duitser geweest? Waar 100 000en keihard zingen schade holland alles ist vorbei? Ohne holland fahren wir nach berlin?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Skeiron het volgende:
Jaja, die mofkes zijn hun '40-'45 streken nog steeds niet helemaal verleerd!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:00 schreef Trancelocator het volgende:
Het bleef niet alleen bij janken...![]()
[..]
weer een kandidaat voor het scheren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Skeiron het volgende:
Moffenhoer!!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Skeiron het volgende:
NSB-erquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Skeiron het volgende:
Nee hoor, vanavond Portugese janksmoelen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:12 schreef TeazNutz het volgende:
Heerlijk gewoon, nu nog portugal kampioen en ik word gek!
Winnende doelpunt door C. Ronaldo!
Kristallnacht 2006quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ja, tof, de ploeg die fairplay verkrachten tot volkssport nummer 1 heeft verheven, nee daar wordt je als voetballiefhebber blij van.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:12 schreef TeazNutz het volgende:
Heerlijk gewoon, nu nog portugal kampioen en ik word gek!
Winnende doelpunt door C. Ronaldo!
Talpaquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tof, de ploeg die fairplay verkrachten tot volkssport nummer 1 heeft verheven, nee daar wordt je als voetballiefhebber blij van.
Figo.
C ronaldo
Ratugal.
Ik schaam me om Nederlander te zijn en ik zou liever geboren zijn in wikkekeurig ander land inderdaad. En dat het in elk land zo aan toegaat heeft niets met mijn post te maken, want dan zou ik als Duitser gewoon precies hetzelfde posten (in het duits dan wel hequote:Op woensdag 5 juli 2006 15:00 schreef 456 het volgende:
[..]
Had je liever duitser geweest? Waar 100 000en keihard zingen schade holland alles ist vorbei? Ohne holland fahren wir nach berlin?
Hou toch op, dit is toch onschuldig leedvermaak. Niet mensen in elkaar rossen, vlaggen in de fik steken, gewoon beetje leedvermaak.
Kom anders niet in dit topic ofzo als je dat niet trekt. Topic titel leek me genoeg te verwachten van dit topic.
Bruinhemd!!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:30 schreef Skeiron het volgende:
[..]
Ik schaam me om Nederlander te zijn en ik zou liever geboren zijn in wikkekeurig ander land inderdaad. En dat het in elk land zo aan toegaat heeft niets met mijn post te maken, want dan zou ik als Duitser gewoon precies hetzelfde posten (in het duits dan wel he) in een duits Fok! forum.
'Onschuldig leedvermaak' zijn twee woorden die ik niet bij elkaar vind passen. Maarja, ieder zijn mening, ik wilde alleen mijn mening duidelijk maken.
Ik werd hierheen gelinkt door een voetbalgek die mij maar niet met rust wilde laten.
Oh, en reacties als "Moffenhoer" zijn echt compleet nutteloos. Niemand heeft er wat aan en het enige dat het oplevert is een slechte naam.
Als het in alle landen hetzelfde is, schaam je je dus niet om nederlander te zijn maar om mens te zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:30 schreef Skeiron het volgende:
[..]
Ik schaam me om Nederlander te zijn en ik zou liever geboren zijn in wikkekeurig ander land inderdaad. En dat het in elk land zo aan toegaat heeft niets met mijn post te maken, want dan zou ik als Duitser gewoon precies hetzelfde posten (in het duits dan wel he) in een duits Fok! forum.
'Onschuldig leedvermaak' zijn twee woorden die ik niet bij elkaar vind passen. Maarja, ieder zijn mening, ik wilde alleen mijn mening duidelijk maken.
Ik werd hierheen gelinkt door een voetbalgek die mij maar niet met rust wilde laten.
Oh, en reacties als "Moffenhoer" zijn echt compleet nutteloos. Niemand heeft er wat aan en het enige dat het oplevert is een slechte naam.
leuke reactie van een duitser:quote:Op woensdag 5 juli 2006 03:31 schreef Joeriii het volgende:
enjoy!![]()
quote:Die scheiß Käsköppe haben garnix zu melden. Wie weit seit ihr denn gekommen? Wir haben eine gute WM gespielt und können stolz auf unser team und unser land sein!!
Ik denk.... dat je het je teveel aantrektquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:30 schreef Skeiron het volgende:
[..]
Snapt hij niet dat juist dat soort reacties gretig gelezen wordt?quote:
hij is Duits..wat denk je zelf?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Snapt hij niet dat juist dat soort reacties gretig gelezen wordt?![]()
enjoy!![]()
Leedvermaak is per definitie onschuldig. Daar zijn hele avonden crap televisie mee gevuld (American Funniest home videos).quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:30 schreef Skeiron het volgende:
[..]
quote:
Fussbal ofzo...quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:45 schreef 456 het volgende:
[..]
(wat is onschuldig leedvermaak in het duits eigenlijk?)
Ik heb nooit gezegd dat het hierom is dat ik me schaam om nederlander te zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:34 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
Als het in alle landen hetzelfde is, schaam je je dus niet om nederlander te zijn maar om mens te zijn.
Nou laat ons niet langer in spanning en vertel waarom je je schaamt..... :|quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:54 schreef Skeiron het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het hierom is dat ik me schaam om nederlander te zijn.
Waarom meld je het dan in deze discussie? Alleen maar voor het dramatisch effect?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:54 schreef Skeiron het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het hierom is dat ik me schaam om nederlander te zijn.
Dan ben je Duitser en/of heb je helemaal niets met voetbal en "hast du es gar nicht gewusst".quote:
ein neues Kristalnacht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
het geldt ook vice versa hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:13 schreef Caro_lientje het volgende:
Wat ik me nog steeds afvraag is eigenlijk wat de meeste nederlanders tegen duitsers hebben?? Ik snap het echt niet...
Ik vind het een interessant onderwerp eigenlijk. Ik heb ook nog steeds geen antwoord op m'n vraag, dus waarom nou eigenlijk? Ik lees op het forum af en toe het woord 'idioten' als het over duitsers gaat, echt wtf? Dat is toch niet normaal?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:27 schreef DrDentz het volgende:
dat kan die Duitsers niks verrotten hoor, tenminste, als je een Duitser bent boeit het je toch niet wat die Nederlandertjes over je vinden
laat ze toch lekker
Ik heb niets tegen Duitsers hoor, maar wel als het op voetbal aankomt. Dan gelden er nou eenmaal andere wetten. Waarom? Daar is moeilijk een antwoord op te geven, net zo moeilijk als op de vraag waarom er überhaupt iets als voetbal bestaat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:33 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Ik vind het een interessant onderwerp eigenlijk. Ik heb ook nog steeds geen antwoord op m'n vraag, dus waarom nou eigenlijk? Ik lees op het forum af en toe het woord 'idioten' als het over duitsers gaat, echt wtf? Dat is toch niet normaal?![]()
Niemand??
Prima, open er een topic over en laat ons hier verkneukelenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:33 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik vind het een interessant onderwerp eigenlijk.
Das raar, ik kan wel zo'n 6 miljoen redenen verzinnen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:13 schreef Caro_lientje het volgende:
Wat ik me nog steeds afvraag is eigenlijk wat de meeste nederlanders tegen duitsers hebben?? Ik snap het echt niet...
het feit dat ze je in het duits aanspreken is 1 vd 6 miljoen..quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das raar, ik kan wel zo'n 6 miljoen redenen verzinnen.![]()
Idioten is inderdaad ongelooflijk beledigendquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:33 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Ik vind het een interessant onderwerp eigenlijk. Ik heb ook nog steeds geen antwoord op m'n vraag, dus waarom nou eigenlijk? Ik lees op het forum af en toe het woord 'idioten' als het over duitsers gaat, echt wtf? Dat is toch niet normaal?![]()
Niemand??
Deze reactie is keigoed!quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:37 schreef DrDentz het volgende:
ze hebben Marinus van der Lubbe onthoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |