quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:35 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
oe.. die wil ik wel ff keihard troosten..
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:21 schreef 456 het volgende:
Hoeveelste staat Duitsland nu in de poule?
Ga dan in DL wonen als je geen nederlander wilt zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Skeiron het volgende:
Wat een nerds zijn jullie allemaal zeg (een paar uitzonderingen). Jullie zitten gvd plezier te hebben met het kijken naar andermans verdriet. Triest jongens, diep triest... Ik schaam me bijna dat ik nederlander ben.
Mooiquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Skeiron het volgende:
Wat een nerds zijn jullie allemaal zeg (een paar uitzonderingen). Jullie zitten gvd plezier te hebben met het kijken naar andermans verdriet. Triest jongens, diep triest... Ik schaam me bijna dat ik nederlander ben.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Skeiron het volgende:
of een boom duitser gaan knuffelenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:20 schreef DrDentz het volgende:
ik vind al die gasten die hier kwaad om worden maar zielig hoor, je zult maar zo verzuurd zijn dat je zelfs hier geen plezier uit kunt putten
ik zou hier nieteens reageren, want dan staat het in je AT, word je alleen maar kwader..
gewoon een saai boek gaan lezen ofzo
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:45 schreef Guerra het volgende:Wie heeft dat plaatje dat Lippi en Buffon rond Ballack staan te springen?
EDIT: Iemand deze al gepost?
http://germany.justgotowned.com/
quote:Op woensdag 5 juli 2006 03:31 schreef Joeriii het volgende:
Ik heb een kleine compilatie huilende Duiters en juichende Italianen gemaakt met wat muziek
enjoy!![]()
hebben we al gedaan..zeur nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:33 schreef DrDentz het volgende:
dan zouden wij toch juist iets moeten hebben om over te janken![]()
Wij schamen ons dat jij nederlander bentquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Skeiron het volgende:
Hoe geniaal is deze afbeelding dan wel niet?quote:
Dat bewijst maar weer hoe dwaas dit balspelletje is!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Iedereen huilt als ze in een bepaalde fase van het toernooi uitgeschakeld worden, dat is geen schande. Voor jou is het misschien een spel, maar voor vele anderen is het bijna een religie. Als Brazilie word uitgeschakeld, schiet in Rio het aantal zelfmoorden de lucht in. Zo ver kan het gaan in voetbal.
quote:Fans vernielen Italiaanse restaurants
Uitgegeven: 5 juli 2006 13:08
Laatst gewijzigd: 5 juli 2006 13:09
MAAGDENBURG - Gefrustreerde Duitse voetbalfans hebben dinsdag na de uitschakeling van hun land op het WK door Italië hun woede gekoeld op Italiaanse restaurants en ijssalons. Onder meer in Sachsen-Anhalt, Maagdenburg en Quedlinburg werden zaken vernield.
In Maagdenburg raakte hierbij een eigenaar van een Italiaans restaurant licht gewond.
Had je liever duitser geweest? Waar 100 000en keihard zingen schade holland alles ist vorbei? Ohne holland fahren wir nach berlin?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Skeiron het volgende:
Jaja, die mofkes zijn hun '40-'45 streken nog steeds niet helemaal verleerd!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:00 schreef Trancelocator het volgende:
Het bleef niet alleen bij janken...![]()
[..]
weer een kandidaat voor het scheren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Skeiron het volgende:
Moffenhoer!!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Skeiron het volgende:
NSB-erquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Skeiron het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |