You said it!quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:18 schreef Ricard0j het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog, kwam in me op
geef maar toe.. jij hebt ook gehuild he?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:41 schreef mossos_squadra het volgende:
dit slaat echt nergens op die DUITSERS hebben tenminste goed voetbal laten zien in vegelijking met NEDERLAND die al in de 1/8 finale uitgeschakeld is dus ik vind het niet zo gek dat de duitsers nu huilen hoe vaak heeft nederland wel niet moeten janken na een verloren wedstrijd. De Duitsers zijn momenteel gewoon tien keer beter dan Nederland dus respect voor ze dat ze zo ver zijn gekomen kan je niet van VAN BASTEN zeggen.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:59 schreef mustisuc het volgende:
Ik hoop dat de volgende huiliehuiliefoto topic over Portugal gaat![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 03:31 schreef Joeriii het volgende:
Ik heb een kleine compilatie huilende Duiters en juichende Italianen gemaakt met wat muziek
enjoy!![]()
Prachtigquote:Op woensdag 5 juli 2006 03:31 schreef Joeriii het volgende:
Ik heb een kleine compilatie huilende Duiters en juichende Italianen gemaakt met wat muziek
enjoy!![]()
He he hequote:Op woensdag 5 juli 2006 03:31 schreef Joeriii het volgende:
enjoy!![]()
hehehe mooi gedaanquote:Op woensdag 5 juli 2006 03:31 schreef Joeriii het volgende:
enjoy!![]()
Mooi!!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 03:31 schreef Joeriii het volgende:
enjoy!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |