wat is er dan wel mooi om langs / binnen te rijden?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nou valt tegen hoor
en onder het spoor door savonds in het donker is kut![]()
Arnhem van uit Nijmegen of vice versa, spoorbruggenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat is er dan wel mooi om langs / binnen te rijden?
*Proest*quote:leuk station
althans daar rondlopen is wel tof hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:05 schreef jaha het volgende:
[..]
*Proest*
Schiphol is helemaal verneukt toen ze dit station een aantal jaar geleden renoveerden. Ze hadden vroeger in het dak een soort van klok en mozaïekjes in de pilaren.
Foto ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:05 schreef jaha het volgende:
[..]
*Proest*
Schiphol is helemaal verneukt toen ze dit station een aantal jaar geleden renoveerden. Ze hadden vroeger in het dak een soort van klok en mozaïekjes in de pilaren.
maastricht - heerlem!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat is er dan wel mooi om langs / binnen te rijden?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:08 schreef Zug-Chef het volgende:
Hondekop Mat 54: 766 als trouwtrein door Nederland
jah ik vind die stationsfoto's van mij wat minder... Vooral eentje had veel mooier kunnen zijn als ie er helemaal op stond...quote:
Daar mist inderdaad net een stukje... De zonnestand gooit bij die in Beverwijk een beetje roet in het eten. Maar ja, die draai je ook niet zo 1-2-3.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:15 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
jah ik vind die stationsfoto's van mij wat minder... Vooral eentje had veel mooier kunnen zijn als ie er helemaal op stond...
Oh ja, die had ik ook nog op de foto gezet!quote:
En Joyce en David zijn de dochter en schoonzoon van de directeur van * insert bedrijf dat iets met treinen van doen heeft*, of kan ik ook een hondenkop huren en een stukje gaan rijden voor mn trouwerij, als ik maar genoeg betaal?quote:
Volgens mij kan je dat ding gewoon huren, als je inderdaad maar genoeg betaald... Las ik net op de sitequote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En Joyce en David zijn de dochter en schoonzoon van de directeur van * insert bedrijf dat iets met treinen van doen heeft*, of kan ik ook een hondenkop huren en een stukje gaan rijden voor mn trouwerij, als ik maar genoeg betaal?
Was de 3229 al weer gerepareerdquote:Op maandag 10 juli 2006 18:30 schreef Wadloper het volgende:
Vandaag (eindelijk) de 3229 gefotograveerd
En ook is mijn spotterskladblokje volgegaan vandaag, morgen weer een nieuwe
Hierna wil ik alle ICM's fotograveren die mogelijk zijn(de nummers dan, heb de 4060 en de 4084 al
)
Was de 3229 kapot dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:23 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
Was de 3229 al weer gerepareerd![]()
Heb je ook de Fleischmann Piccolo Wadloper in je bezit "Wadloper"![]()
ik wil niet teveel ouwehoeren maar FOTOGRAFEREN schrijf je zo![]()
Deze had ik de zaterdag ervoor gemaaktquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:15 schreef Zug-Chef het volgende:
Die laatste foto begint er op te lijkenNu nog iets eerder op het knopje drukken
Joh spuit 11, hou 't topic even bij!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:23 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
ik wil niet teveel ouwehoeren maar FOTOGRAFEREN schrijf je zo![]()
leuke foto's na 16 augustus nog wat reisjes plannen.. Arnhem ofzoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:14 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Was de 3229 kapot dan?
Maar zo ja, denk het wel, hij werd gister naar spoor 2a gebracht
Nee, heb de modeltrein Wadloper (nog) niet in mijn bezit
Twijfel nog steeds of ik hem zou gaan kopen of niet
[..]
Deze had ik de zaterdag ervoor gemaakt
[[url=http://img42.imagevenue.com/loc571/th_20611_IMG_7895_571lo.jpg]afbeelding][/URL]
3219 vertrekt naar Delfzijl
[[url=http://img141.imagevenue.com/loc361/th_20619_IMG_7896_361lo.jpg]afbeelding][/URL]
Eveneens de 3219, maar dan iets verder weg vanaf Groningen al
Dank jequote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
leuke foto's na 16 augustus nog wat reisjes plannen.. Arnhem ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |