Zoals Gullit zou zeggen: er zit in ieder geval een goeie kop opquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:57 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Dit is dan onze nieuwe held: Kan ie naast uitstekend voetballen ook uitstekend verdedigen?
Gast, ik vind het ook een leuke aankoop. Maar je hebt één wedstrijd op hem gelet. In Toulon met het jeugdtoernooi toch? Niet gelijk overdrijven, maar ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:57 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Dit is dan onze nieuwe held: Kan ie naast uitstekend voetballen ook uitstekend verdedigen?
Ik ben eerder bang dat het dan wanhoops aankopen gaan worden. Ik krijg maar geen positief gevoel van PSV op dit moment door al die onduidelijkheden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zijn bij PSV uitgekookt genoeg om nog een paar goede versterkingen te halen. Ze kunnen geduldig zijn omdat er al een prima selectie staat.
wanhoopsaankopen verwacht ik par 31 augustus als er toch nog iemand op het laatste moment vertrektquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat het dan wanhoops aankopen gaan worden. Ik krijg maar geen positief gevoel van PSV op dit moment door al die onduidelijkheden.
Ach laten we maar vertrouwen houden
Fons ook weer blij.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:48 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Zoals Gullit zou zeggen: er zit in ieder geval een goeie kop op
![]()
Farfan of Alex? Wanneer komt daar nou eens duidelijkheid over dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wanhoopsaankopen verwacht ik par 31 augustus als er toch nog iemand op het laatste moment vertrekt
Alex reken ik nog steeds niet bij de selectie eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Farfan of Alex? Wanneer komt daar nou eens duidelijkheid over dan?
Hehe ik bedoelde meer, wat kan mij het schelen of een speler knap of foeilelijk is. Daar let ik nou niet echt opquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:29 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
jammer, je andere posts waren best interessant
PSV is tofquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
dat shirt is wel tof van jullie
farfan wegquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:06 schreef JustJunior het volgende:
Koeman bij studio sportzomer:Portsmouth heeft het benodigde bedrag voor Farfán op tafel gelegd, dus als Farfán akkoord gaat dan is hij weg. Er zijn problemen met de huur van Alcides. Chelsea heeft erg laat aan Benfica doorgegeven wat de bedoeling is, en zij doen nu moeilijk. Waarschijnlijk wordt dit weekend bekend dat Alex nog een seizoen bij PSV blijft. Vennegoor wilt toch graag wel een keer weg, Koeman lijkt te zeggen dat het mag. Porto heeft alleen een tijdje niets van zich laten horen. Cocu naar Qatar is natuurlijk onzin (aldus zijn zaakwaarnemer).
Jammer van Alcides, erg mooi van Alex
hehe ja dat kan je wel zeggen ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:04 schreef rubbereend het volgende:zo is ineens in een week de hele transfergekte rond PSV losgebarsten
nou die ene melde zelf al dat hij niet duur was omdat hij in Mexico weinig verdiendequote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:09 schreef methodmich het volgende:
Zal PSV dan ook een astronomisch hoog salaris gaan betalen of hebben de Mexicanen nu ineens spontaan besloten wel in Europa te gaan voetballen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |