abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39615951
Wel leuk, een Portugees bij PSV.

Hopelijk succesvoller dan zijn voorganger!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 juli 2006 @ 20:03:42 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39615972
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef devv05 het volgende:

[..]

Farfan of Alex? Wanneer komt daar nou eens duidelijkheid over dan?
Alex reken ik nog steeds niet bij de selectie eerlijk gezegd.

Ben banger dat Ooijer nog gaat, want het blijft maar wachten op die handtekening
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:29:39 #253
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39616693
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef devv05 het volgende:

[..]

Fons ook weer blij.
jammer, je andere posts waren best interessant
pi_39617833
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:29 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

jammer, je andere posts waren best interessant
Hehe ik bedoelde meer, wat kan mij het schelen of een speler knap of foeilelijk is. Daar let ik nou niet echt op
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:24:42 #255
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39618070
dat shirt is wel tof van jullie
  vrijdag 7 juli 2006 @ 22:36:54 #256
57365 Phoolie
Weer kijken hè
pi_39620139
Bossche Bol van bakker de Groot
How 'bout that!?
pi_39620915
Koeman bij studio sportzomer:
  • Portsmouth heeft het benodigde bedrag voor Farfán op tafel gelegd, dus als Farfán akkoord gaat dan is hij weg.
  • Er zijn problemen met de huur van Alcides. Chelsea heeft erg laat aan Benfica doorgegeven wat de bedoeling is, en zij doen nu moeilijk.
  • Waarschijnlijk wordt dit weekend bekend dat Alex nog een seizoen bij PSV blijft.
  • Vennegoor wilt toch graag wel een keer weg, Koeman lijkt te zeggen dat het mag. Porto heeft alleen een tijdje niets van zich laten horen.
  • Cocu naar Qatar is natuurlijk onzin (aldus zijn zaakwaarnemer).

Jammer van Alcides, erg mooi van Alex
  • pi_39621018
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
    dat shirt is wel tof van jullie
    PSV is tof
      vrijdag 7 juli 2006 @ 23:14:58 #259
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_39621167
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 23:06 schreef JustJunior het volgende:
    Koeman bij studio sportzomer:
  • Portsmouth heeft het benodigde bedrag voor Farfán op tafel gelegd, dus als Farfán akkoord gaat dan is hij weg.
  • Er zijn problemen met de huur van Alcides. Chelsea heeft erg laat aan Benfica doorgegeven wat de bedoeling is, en zij doen nu moeilijk.
  • Waarschijnlijk wordt dit weekend bekend dat Alex nog een seizoen bij PSV blijft.
  • Vennegoor wilt toch graag wel een keer weg, Koeman lijkt te zeggen dat het mag. Porto heeft alleen een tijdje niets van zich laten horen.
  • Cocu naar Qatar is natuurlijk onzin (aldus zijn zaakwaarnemer).

Jammer van Alcides, erg mooi van Alex
  • farfan weg
    pi_39621455
    Niet dus, want Farfán wilt bij PSV prijzen pakken. Portsmouth is een maat of twee te klein voor ons Farfánnetje
    pi_39622854
    Voorlopig wel. Portsmouth mag dan een mooie toekomst tegemoet zien met het geld waar ze nu op kunnen rekenen. Maar ze zullen zich toch omhoog moeten gaan knokken en dan is het ook maar afwachten hoe ver ze het schoppen. Farfan zal daar niet zoveel zin in hebben. Die wil direct voor de prijzen spelen.
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
      zaterdag 8 juli 2006 @ 00:49:32 #262
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_39624052
    PSV schrikt van eisen Saviola
    07 juli 2006, 23:34
    Door: Roy van den Berghe
    PSV is geschrokken van de salariseisen die de zaakwaarnemer van Javier Saviola aan de Eindhovenaren voorlegde. FC Barcelona zou inmiddels al wel akkoord zijn gegaan met een transfersom van zo'n 4,5 miljoen euro.
    Saviola moet komend seizoen de voorhoede gaan vormen samen met Jefferson Farfán en Arouna Koné. De huidige centrumspits, Jan Vennegoor of Hesselink, vertrekt hoogstwaarschijnlijk naar het FC Porto van Co Adriaanse.

Overigens heeft ook Arsenal inmiddels een bod gedaan van drie miljoen euro, terwijl Newcastle United naar verluidt zelfs 5,7 miljoen euro over heeft voor de Argentijns international. Dit zou echter wel betekenen dat Alberto Luque al na één seizoen moet vertrekken uit Newcastle.

voetbalprimeur.nl
    pi_39624218
    Dat zat er dik in.
      zaterdag 8 juli 2006 @ 10:56:45 #264
    12602 LuNaTiC
    Wunderbar!
    pi_39628040
    Yep. Maar de tijd dat je toppers zoals Romario en Ronaldo kon halen voor relatief weinig geld is ook voorbij. Nu is Saviola natuurlijk al wat 'langer' bekend als toppers in vergelijking met toen Romario en Ronaldo naar Nederland kwamen, maar wil je zo iemand tegenwoordig hebben, dan moet je daarvoor dokken.
    It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
    pi_39628228
    Hans Westerhof bevestigt interesse PSV voor Salcido
    (Gepost door RvN)

Voormalig PSV en Chivas de Guadalajara coach Hans Westerhof heeft in een interview met de Mexicaanse krant Nuevo Dia bevestigt dat PSV interesse heeft voor Carlos Salcido. Volgens hem heeft PSV enkele weken geleden al bij hem geinformeerd naar Cuevas en Salcido. Over de laatste heeft hij gezegd dat Salcido in zijn ogen de beste is in zijn positie en dat hij geen twijfel heeft dat hij zal slagen in Nederland. Volgens hem wist Koeman dat ook en wil de PSV coach hem graag erbij hebben.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 juli 2006 @ 12:04:13 #266
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_39629382
    zo is ineens in een week de hele transfergekte rond PSV losgebarsten
    DeLuna vindt me dik ;(
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_39629455
    Als Salcido komt, mogen we ons zo te horen in onze handen knijpen
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_39629497
    Zal PSV dan ook een astronomisch hoog salaris gaan betalen of hebben de Mexicanen nu ineens spontaan besloten wel in Europa te gaan voetballen?
    www.thuisuiteten.nl
      zaterdag 8 juli 2006 @ 12:10:19 #269
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_39629521
    quote:
    Op zaterdag 8 juli 2006 12:04 schreef rubbereend het volgende:
    zo is ineens in een week de hele transfergekte rond PSV losgebarsten
    hehe ja dat kan je wel zeggen ja.
    NU maar ff kijken wat er van waar is ...... ik vertrouw onze voorzitter niet meer helemaal..
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 juli 2006 @ 12:10:45 #270
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_39629530
    quote:
    Op zaterdag 8 juli 2006 12:09 schreef methodmich het volgende:
    Zal PSV dan ook een astronomisch hoog salaris gaan betalen of hebben de Mexicanen nu ineens spontaan besloten wel in Europa te gaan voetballen?
    nou die ene melde zelf al dat hij niet duur was omdat hij in Mexico weinig verdiende
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_39629592
    Dan vraag ik me af wat die man onder weinig verstaat. Die zal nog schrikken van de Nederlandse salarisjes dan.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_39629626
    quote:
    Op zaterdag 8 juli 2006 12:09 schreef methodmich het volgende:
    Salcido heeft al gezegd dat het geld hem niet zo uitmaakt, hij is ook geen grootverdiener in Mexico.
    That's all folks!
    pi_39629658
    quote:
    Op zaterdag 8 juli 2006 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Salcido heeft al gezegd dat het geld hem niet zo uitmaakt, hij is ook geen grootverdiener in Mexico.
    Het is lastig dat laatste te interpreteren natuurlijk. Doorgaans wordt er in Mexico namelijk extreem goed betaald, dus als je dan geen grootverdiener bent, zou je alsnog erg veel kunnen verdienen.

Dat eerste is wel hoopgevend voor PSV. Misschien zien de Mexicanen in dat ze in Europa moeten leren om op een WK succesvol te zijn?
    www.thuisuiteten.nl
      Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 juli 2006 @ 13:03:03 #274
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_39630556
    quote:
    7/7/2006 - Krantengeruchten: Salcido ongeduldig, Saviola kan naar Arsenal, Farfan hot
    (Gepost door RvN)

Geruchten rond mogelijke transfers bij PSV vullen vrijdag weer de internationale kranten. In Mexico laat de linksback/linker centrale verdediger Salcido weten dat hij ongeduldig wordt. Hij zegt enkele opties te hebben in Europa, namen noemt hij niet. Gisteren noemden Mexicaanse media PSV als een van de opties. De telegraaf bracht hem vrijdag ook in verband met PSV. Hij wil zo snel mogelijk duidelijkheid of hij de stap naar Europa kan maken. 'Het maakt niet uit of het een topclub is of om degradatie speelt. Als het niet snel duidelijk wordt, wil ik liever besluiten om in Mexico te blijven.' Aan de persoonlijke eisen ligt het volgens Salcido niet, aangezien hij naar eigen zeggen relatief weinig verdient voor Mexicaanse begrippen. Onderhandelingen tussen de geinteresseerden en zijn club zouden moeizaam verlopen.
    PSV Netwerk
    Ondertussen wordt ook Saviola nadrukkelijk in verband gebracht met PSV. Volgens Frits Barend is het 'bijna zeker' dat de Argentijn naar PSV komt. Media vandaag in Engeland en panje noemen Arsenal als concreet geinteresseerde, dat zou 3 miljoen euro hebben geboden.
    PSV Netwerk
    Ondertussen vult Farfan headlines in Engeland en Peru. Harry Redknapp, coach van Portsmouth, bevestigde de onderhandelingen met PSV. Hij liet zich lyrisch uit over Farfan. 'Hij kan zowel met links als rechts scoren, is goed in de lucht en gevaarlijk met vrije trappen.' Volgens Redknapp gaat hij het absoluut maken in Europa. Ook de voorzitter van Portsmouth bevestigde de interesse en verwacht heel veel van de speler van PSV. In Peru ondertussen gaan diverse media er al vanuit dat de transfer een feit is, maar die berichten lijken vooral uit zijn verband getrokken nieuwsberichten uit Europa. Ondertussen zit de voorzitter van Alianza Lima al op scherp. Hij liet weten als de deal rondkomt hij op maandag al naar Nederland zou kunnen komen om als betrokken partij aanwezig te zijn bij het rondkomen. Alianza Lima kan volgens eigen zeggen rekenen op 15% van de transfersom en rekent zich al duidelijk rijk. Zelf liet de zaakwaarnemer van Farfan gisteren, zoals toen al gemeld, nog weten dat Farfan alleen zal vertrekken bij sportieve verbetering. Indien Portsmouth inderdaad de gevraagde transferprijs betaalt, waar diverse media in Nederland vanuit lijken te gaan, zou farfan het zelf dus nog tegen kunnen houden.
    DeLuna vindt me dik ;(
      zaterdag 8 juli 2006 @ 13:09:26 #275
    12602 LuNaTiC
    Wunderbar!
    pi_39630691
    Ik heb eigenlijk alleen maar het gevoel dat het allemaal niks wordt; het is nou niet alsof het lijkt alsof PSV uitblinkt in slagvaardigheid momenteel.

Ik hoop dat ik het mis heb uiteindelijk.
    It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')