ja wie nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een gevoel dat PSV nog gaat profiteren van de malaise in Italie...
Ik denk van niet: Die salarissen zijn onbetaalbaar voor Nederlandse clubs.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, dat is zo'n Marokkaantje. Die kan bij de Italianen het dubbele verdienen en krijgt een paar Armani schoenen. Dat vindt een kwajongen uit een achterstandswijk prachtig, dus tekent hij dat contract.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:38 schreef cultheld het volgende:
Maroufi is gewoon weggehaald hoor. Die had nog een jeugdcontract en dan heeft PSV niets te vertellen.
Hoe zit het nu eigenlijk met ons stadion?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja wie niet
nu nog een extra hypotheek om de salarissen te betalen![]()
geen idee..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe zit het nu eigenlijk met ons stadion?![]()
Welke speler uit de Serie A ziet PSV nu als een optie? Ik denk helemaal niemand.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien die Hondurees van Cagliari.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Welke speler uit de Serie A ziet PSV nu als een optie? Ik denk helemaal niemand.
dat is van ons, met een über dure hypotheekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe zit het nu eigenlijk met ons stadion?![]()
Nedvedquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Welke speler uit de Serie A ziet PSV nu als een optie? Ik denk helemaal niemand.
Yeah right. Plus die is te goed voor PSV.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:55 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Misschien die Hondurees van Cagliari.
Daar heb je alleen niks aan, aangezien Simons beter is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef Radegast het volgende:
Vogel wil wel terug denk ik.
Vogel telt niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef Radegast het volgende:
Vogel wil wel terug denk ik.
Mocht dat gebeuren is dat een behoorlijke streep door de titelkansen denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:23 schreef VoreG het volgende:
Portsmouth wil Farfan kopen. Ze willen de 16 miljoen betalen
En Alex moet zich melden bij Chelsea
gaat lekker
Hugo Borst is de bronquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren is dat een behoorlijke streep door de titelkansen denk ik.
Nou, voetballen in de PL is toch geen onaardig vooruitzicht?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:41 schreef JustJunior het volgende:
Volgens Hugo Borst ja
Geloof er geen zak van. Farfán zal sowieso geen trek hebben in Portsmouth, ook al zijn ze bereid om die som te betalen.
Wel als je met een langdurig contract bij Portsmouth speelt, terwijl je een seizoen later naar een mooie club als AC Milan, Barcelona of Liverpool kunt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, voetballen in de PL is toch geen onaardig vooruitzicht?
dat zal farfan niet reddenquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
AC Milan, Barcelona of Liverpool kunt.
Hij is beter dan een Kuijt of Cissé: Farfán hoort binnen enkele seizoenen bij de absolute wereldtop.quote:
we zullen zien, farfan en Kuijt kan je niet echt vergelijkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is beter dan een Kuijt of Cissé: Farfán hoort binnen enkele seizoenen bij de absolute wereldtop.
Kuijt is een werkspits, Farfán een aanvaller die iedere wedstrijd kan beslissen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
we zullen zien, farfan en Kuijt kan je niet echt vergelijken
ik snap niet waarom die klote kleine engelse clubs alsquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kuijt is een werkspits, Farfán een aanvaller die iedere wedstrijd kan beslissen.
Vooralsnog denk ik echter dat Borst om nieuws verlegen zit en daarom onzin de wereld in helpt (in de hoop dat PSV met een statement naar buiten kan komen, zodat Borst weer inspiratie voor een column en wat nieuwsberichten heeft).
okequote:Op woensdag 5 juli 2006 01:20 schreef cultheld het volgende:
Omdat die clubs allemaal 20 miljoen TV-geld per jaar krijgen. Daar komt nog heel wat bovenop.
Farfán is veel gelotouterder en slimmer dan die power spitsen die je nu noemt. En hij is ook al ervaren en sterk gemaakt door Zuid-Amerikaanse hectiek met Peru.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is beter dan een Kuijt of Cissé: Farfán hoort binnen enkele seizoenen bij de absolute wereldtop.
portsmouth is toch nu in bezit van een rus, verzin de rest maar zelfquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik snap niet waarom die klote kleine engelse clubs als
blackburn rovers
portsmouth
aston villa
zoveel geld hebben om wat te kopen
waarom kunnen psv/feyenoord/ajax daar niet tegen op bieden
net als die johnson van chelsea naar portsmouth gaat. En nu 16 miljoen euro voor farfan
Klopt, voor 50% van een zoon van een miljardair geloof ik. Hij wordt de nieuwe Abramovich genoemd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
portsmouth is toch nu in bezit van een rus, verzin de rest maar zelf
Het kan toch best kloppen dat Pompey het geld voor hem overheeft: zolang Jeff niet wil, is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kuijt is een werkspits, Farfán een aanvaller die iedere wedstrijd kan beslissen.
Vooralsnog denk ik echter dat Borst om nieuws verlegen zit en daarom onzin de wereld in helpt (in de hoop dat PSV met een statement naar buiten kan komen, zodat Borst weer inspiratie voor een column en wat nieuwsberichten heeft).
Dunno, ken hem niet....quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:24 schreef Dylan Dog het volgende:
En die Alcides, is dat wat?
quote:Portsmouth verleidt PSV met bod op Farfán
5/7/2006 8 :34
Portsmouth heeft miljoenen over voor Jefferson Farfán. De Engelse club heeft zich bij PSV gemeld, zo laat het Algemeen Dagblad weten.
Volgens de krant zou Portsmouth zelfs een bedrag hebben geboden dat dicht in de buurt van de door PSV verlangde vraagprijs van zestien miljoen euro ligt. De Peruaanse aanvaller heeft onlangs nog zijn verbintenis bij de Eindhovense club verlengd tot medio 2010.
Pompey zit ruim bij kas, sinds halverwege afgelopen seizoen de Russische miljardair Alexandre Gaydamak een aandeel van vijftig procent in de club heeft. Hij heeft manager Harry Redknapp tientallen miljoenen beloofd om Portsmouth te versterken.
Mogelijk dat Chelsea voor hem in een hoger aangeslagen competitie meer kans ziet dat Alex zich in het Braziliaans elftal speelt, wat op zich volgens mij wel zo. Dan kan hij bij een mindere club spelen, maar toch meer in de picture zijn. Ook zal hij in een zwaardere competitie vaker echte tegenstand ontmoeten, wat zijn ontwikkeling ten goede komt. Iets anders kan ik me niet voorstellen, want Alex gaat inderdaad geen werkvergunning krijgen lijkt mequote:Op woensdag 5 juli 2006 09:17 schreef PyTh het volgende:
Vreemd verhaal ook weer dat Alex zich bij Chelsea moet melden terwijl hij nog geen werkvergunning heeft en die waarschijnlijk ook niet zal krijgen.
Hij blijf zelf ook nog het liefst een jaartje in Eindhoven.
Zit jij toevallig ook op het PSV Netwerk, daar is namelijk ook iemand die overal voor Braafheid en Tiendalli pleitquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:01 schreef Ciscus het volgende:
Hoe dan ook, we hebben Moens al binnen. Ik pleit overigens voor Braafheid en Tiendali.
Tiendalli is wel een versterking, Braafheid niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:49 schreef Lemming22 het volgende:
Zit jij toevallig ook op het PSV Netwerk, daar is namelijk ook iemand die overal voor Braafheid en Tiendalli pleit![]()
Farfán is zonder enige twijfel de beste speler van de Eredivisie. Hij wordt een wereldtopper. Hopelijk blijft ie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef Jasza het volgende:
Farfan speelde in de topduels ook poep in de Eredivisie dit jaar, hij is goed maar een wereldtopper word het echt niet. Hopelijk flikkeren ze alle2 op.
Jaloers?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef Jasza het volgende:
Farfan speelde in de topduels ook poep in de Eredivisie dit jaar, hij is goed maar een wereldtopper word het echt niet. Hopelijk flikkeren ze alle2 op.
De jaloezie druipt er anders vanaf. Maargoed. Farfan is objectief gezien gewoon een van de beste spelers van de eredivisie, nog geen wereldtop, maar daar zal hij als hij er hard voor werkt, volgend seizoen een transfer maakt naar een goede Europese topper, zeker wel komen!quote:
Wel groot toch.... als ik het goed heb 1.90mquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Alcides is zeker een versterking. Het lukte hem alleen niet bij Schalke, maar een goede opvolger voor Alex is het wel. Wel een heel ander type speler, niet zo groot en sterk.
Het loopt je volgens mij behoorlijk dun door de broek indien die 2 bij PSV zullen blijven.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef Jasza het volgende:
Hopelijk flikkeren ze alle2 op.
Rafinhaquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Gut, dan verwissel ik hem met een spillebeenback. Nadenken met dit weer is niet mijn sterkste punt, blijkt.![]()
Ik vraag me af of PSV zonder Farfan kampioen was geworden het afgelopen jaar, is toch vaak erg belangrijk geweest.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef Jasza het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:01 schreef Ciscus het volgende:
Hoe dan ook, we hebben Moens al binnen. Ik pleit overigens voor Braafheid en Tiendali.
ligt eraan wie er dan gestaan had. Zo kan je elke prijs van elke club mooi relativeren en een vraagteken bij zettenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:47 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik vraag me af of PSV zonder Farfan kampioen was geworden het afgelopen jaar, is toch vaak erg belangrijk geweest.
iig Grosso op de backquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:03 schreef stefmans het volgende:
Over welke 2 Topaankopen hebben jullie het dan?![]()
Dat kun je maar beter alvast relativeren. Zo'n Alcides is ongetwijfeld talentvol, maar ten opzichte van Alex ga je er in eerste instantie op achteruit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:03 schreef stefmans het volgende:
Over welke 2 Topaankopen hebben jullie het dan?![]()
Dan is Westerhof een domme lul dat hij dat soort uitspraken doet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongens, zal ik jullie uit de droom helpen? Er komen geen topaankopen. Westerhof kan wel mooi beweren dat er 15-20 miljoen beschikbaar is zonder dat er spelers verkocht moeten worden, maar dat is gewoon klets.
PSV kampt met een schuld die eerst weggesaneerd moet worden. Als we Farfán verkopen en voor Vennegoor die ongeloofwaardige 7 miljoen vangen, zal er misschien een speler van het kaliber Wesley Sonck (let wel, kaliber) komen, anders echt niet. Ik vrees dat er bij PSV nog wel een gat van minstens 20 miljoen zit dat eerst moet worden weggepoetst. Verder is er van dat spelersfonds ook nog steeds niks terechtgekomen. Het is overigens ook niet voor niks dat Alex gehuurd is en die Alcides wellicht dadelijk ook.
Ik mag het misschien niet zeggen, maar die uitspraken deed hij allemaal toen de seizoenkaarten nog moesten worden betaald. Nu zijn de automatische incassos weer gedaan en hebben we:quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan is Westerhof een domme lul dat hij dat soort uitspraken doet.
Ik denk dat er pas wat geld vrijkomt als de herfinanciering van het stadion rond is gezien daar de grootste kostenpost zit.
Hebben ze daar wel ruimte voor een non EU-er?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:44 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees dat Alex naar Real Madrid verkast.
Anders maken ze dat welquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel ruimte voor een non EU-er?
*positief gezien hebben we weer een jaartje Hypotheek afgelost afgelopen seizoenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik mag het misschien niet zeggen, maar die uitspraken deed hij allemaal toen de seizoenkaarten nog moesten worden betaald. Nu zijn de automatische incassos weer gedaan en hebben we:
* Nog steeds een hypotheekschuld die er niet om liegt;
* Nog steeds geen spelersfonds dat in september 'als zo goed als rond was';
* Nog steeds geen versterkingen op zwakke plekken als de back- en de linksbuitenplaatsen;
* Nog steeds geen duidelijkheid over Alex;
* Nog steeds geen duidelijkheid over Ooijer;
* Nog steeds veel; te veel dure, veel te slechte spelers op de loonlijst als Wilson, Smit, Takak etc.
Dat regelen ze wel ff of hij krijgt een Portugese pas dankzij een Portugees familielid uit 1640. Ik meen me te herinneren dat Alex op het lijstje van Calderón staat (samen met Kaká, Robben, Fabregas en Chivu), maar ik hoop dat ik er naast zit. Op PN heeft ene Rio het er ook over:quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel ruimte voor een non EU-er?
RIO is wel betrouwbaar. Ik denk alleen dat Capello nu wel wat spelers vanuit Italië meeneemt en daar is eerder plaats voor Cannavaro dan Alex denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat regelen ze wel ff of hij krijgt een Portugese pas dankzij een Portugees familielid uit 1640. Ik meen me te herinneren dat Alex op het lijstje van Calderón staat (samen met Kaká, Robben, Fabregas en Chivu), maar ik hoop dat ik er naast zit. Op PN heeft ene Rio het er ook over:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/711-80.php#post81604
Cannavaro staat geloof ik al bij Chelsea op de nominatielijst om Carvalho te vervangen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
RIO is wel betrouwbaar. Ik denk alleen dat Capello nu wel wat spelers vanuit Italië meeneemt en daar is eerder plaats voor Cannavaro dan Alex denk ik.
Ach ja is leuk voor die jongens: Zien die Italianen ook nog eens wat van de wereld, in plaats van alleen Florence, Turijn of Milaan. Een Pirlo in Spanje of Engeland en een Gattuso in Frankrijk; Zeg nou zelf: Dat heeft toch wel wat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:59 schreef rubbereend het volgende:op het moment dat de uitspraak er is binnenkort hangen alle zaakwaarnemers binnen 5 minuten bij de grote clubs aan de lijn.
dat gaat lachen worden. Nog nooit vertoont dat er in één klap zoveel toppers vrijkomen
ik denk dat ie wacht tot dat die timmer opgerot isquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik mag het misschien niet zeggen, maar die uitspraken deed hij allemaal toen de seizoenkaarten nog moesten worden betaald. Nu zijn de automatische incassos weer gedaan en hebben we:
* Nog steeds een hypotheekschuld die er niet om liegt;
* Nog steeds geen spelersfonds dat in september 'als zo goed als rond was';
* Nog steeds geen versterkingen op zwakke plekken als de back- en de linksbuitenplaatsen;
* Nog steeds geen duidelijkheid over Alex;
* Nog steeds geen duidelijkheid over Ooijer;
* Nog steeds veel; te veel dure, veel te slechte spelers op de loonlijst als Wilson, Smit, Takak etc.
Sterkere competitie denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:23 schreef hello_moto het volgende:
Waarom wil Chelsea ALEX eigenlijk aan een andere club uitlenen?
Farfánquote:Farfan denkt niet aan vertrek, wil titels halen met PSV
Na de publicatie in Nederlandse media van serieuze interesse van Portsmouth, zou PSV tegenover Engelse media de geruchten niet hebben willen ontkennen noch bevestigen. De zaakwaarnemer van Farfan liet in een reactie opnieuw weten dat Farfan PSV alleen wil verlaten voor een grotere club die een stap vooruit zou betekenen in de carriere van Farfan. De zaakwaarnemer liet verder weten dat geen enkele club nog een bod heeft gedaan.
Portsmouth lijkt zeker niet de club te zijn, die Farfan sportief een stap omhoog brengt. Tot nu toe koos de Peruviaan altijd voor het sportieve en nooit voor de financieel meest interessante aanbiedingen.
Zelf liet de aanvaller, vlak voorafgaand aan de berichten in de Nederlandse media, bij zijn vertrek vanuit Peru naar Eindhoven weten uit te kijken naar het komende seizoen bij PSV. Tegen El Bocon liet hij weten dat hij met PSV komend seizoen wil proberen de landstitel en de Champions League te winnen. 'Voor mij was het erg belangrijk dat Ronald Koeman mij belde. Hij gaf me het vertrouwen en dat sterkt me in de wens om de resultaten van afgelopen seizoen met PSV te verbeteren."
En zo hoort het ook. Lekker nog een jaar of 2 in Nederland blijven ballen en daarna de overstap maken naar een grote buitenlandse club.quote:
Evenzogoed pleit ik voor hen. Ik zie ze tweewekelijks spelen, en denk dat ze beide wat te bieden hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]beide geen versterking, klasse van der Schaaf.
Ik dacht dat het al rond was voor 3 jaarquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cannavaro staat geloof ik al bij Chelsea op de nominatielijst om Carvalho te vervangen.
nee, in het AD staat van nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 07:49 schreef Neoktheone het volgende:
Als de geruchten kloppen worden er vandaag toch één of twee spelers gepresenteerd?
quote:Alcides naar PSV
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, donderdag
De 21-jarige Braziliaan Alcides wordt de eerste defensieve versterking van PSV. De snelle en kopsterke (1,90 meter) verdediger wordt gehuurd van Chelsea. PSV-trainer Ronald Koeman kent hem goed, want afgelopen seizoen speelde Alcides op huurbasis voor Benfica, waar hij de rechtsbackpositie invulde.
De belangstelling voor Jefferson Farfán trekt weer aan. Onder meer het Engelse Portsmouth is voor hem in de markt. ,,Ons streven is hem bij PSV te houden. Maar als hij niet blijft, zal er een groot bedrag (minimaal 12 miljoen euro, red.) op tafel komen”, aldus voorzitter Rob Westerhof. PSV is niet alleen over Alcides in gesprek met Chelsea, maar ook nog steeds over Alex. De verdediger ontbreekt vandaag op de eerste training, maar PSV hoopt hem toch weer een jaar te kunnen huren.
En helaas maar voor 1 seizoen. Daar kan je niet op bouwen....quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel op huurbasis volgens de Telegraaf.
[..]
Nee, dat vind ik ook wel jammer. Al heb ik liever dat er directe versterkingen gehuurd worden, in plaats dat er kwalitatief minder uitkomt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En helaas maar voor 1 seizoen. Daar kan je niet op bouwen....![]()
Er zal echt wel een optie bij zitten om de huur te verlengen dan wel een optie tot koop zijn afgedongen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En helaas maar voor 1 seizoen. Daar kan je niet op bouwen....![]()
Lamey is een goede voor de linksback.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Er zal echt wel een optie bij zitten om de huur te verlengen dan wel een optie tot koop zijn afgedongen.
Ik heb ook wel een goed gevoel over Alex eigenlijk.
Belangrijk is dat Ooijer en Alex blijven.
Er een nieuwe linksback komt en een capabele linksbuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |