De jaloezie druipt er anders vanaf. Maargoed. Farfan is objectief gezien gewoon een van de beste spelers van de eredivisie, nog geen wereldtop, maar daar zal hij als hij er hard voor werkt, volgend seizoen een transfer maakt naar een goede Europese topper, zeker wel komen!quote:
Wel groot toch.... als ik het goed heb 1.90mquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Alcides is zeker een versterking. Het lukte hem alleen niet bij Schalke, maar een goede opvolger voor Alex is het wel. Wel een heel ander type speler, niet zo groot en sterk.
Het loopt je volgens mij behoorlijk dun door de broek indien die 2 bij PSV zullen blijven.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef Jasza het volgende:
Hopelijk flikkeren ze alle2 op.
Rafinhaquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Gut, dan verwissel ik hem met een spillebeenback. Nadenken met dit weer is niet mijn sterkste punt, blijkt.![]()
Ik vraag me af of PSV zonder Farfan kampioen was geworden het afgelopen jaar, is toch vaak erg belangrijk geweest.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef Jasza het volgende:
Farfan speelde in de topduels ook poep in de Eredivisie dit jaar, hij is goed maar een wereldtopper word het echt niet. Hopelijk flikkeren ze alle2 op.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:01 schreef Ciscus het volgende:
Hoe dan ook, we hebben Moens al binnen. Ik pleit overigens voor Braafheid en Tiendali.
ligt eraan wie er dan gestaan had. Zo kan je elke prijs van elke club mooi relativeren en een vraagteken bij zettenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:47 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik vraag me af of PSV zonder Farfan kampioen was geworden het afgelopen jaar, is toch vaak erg belangrijk geweest.
iig Grosso op de backquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:03 schreef stefmans het volgende:
Over welke 2 Topaankopen hebben jullie het dan?![]()
Dat kun je maar beter alvast relativeren. Zo'n Alcides is ongetwijfeld talentvol, maar ten opzichte van Alex ga je er in eerste instantie op achteruit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:03 schreef stefmans het volgende:
Over welke 2 Topaankopen hebben jullie het dan?![]()
Dan is Westerhof een domme lul dat hij dat soort uitspraken doet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongens, zal ik jullie uit de droom helpen? Er komen geen topaankopen. Westerhof kan wel mooi beweren dat er 15-20 miljoen beschikbaar is zonder dat er spelers verkocht moeten worden, maar dat is gewoon klets.
PSV kampt met een schuld die eerst weggesaneerd moet worden. Als we Farfán verkopen en voor Vennegoor die ongeloofwaardige 7 miljoen vangen, zal er misschien een speler van het kaliber Wesley Sonck (let wel, kaliber) komen, anders echt niet. Ik vrees dat er bij PSV nog wel een gat van minstens 20 miljoen zit dat eerst moet worden weggepoetst. Verder is er van dat spelersfonds ook nog steeds niks terechtgekomen. Het is overigens ook niet voor niks dat Alex gehuurd is en die Alcides wellicht dadelijk ook.
Ik mag het misschien niet zeggen, maar die uitspraken deed hij allemaal toen de seizoenkaarten nog moesten worden betaald. Nu zijn de automatische incassos weer gedaan en hebben we:quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan is Westerhof een domme lul dat hij dat soort uitspraken doet.
Ik denk dat er pas wat geld vrijkomt als de herfinanciering van het stadion rond is gezien daar de grootste kostenpost zit.
Hebben ze daar wel ruimte voor een non EU-er?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:44 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees dat Alex naar Real Madrid verkast.
Anders maken ze dat welquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel ruimte voor een non EU-er?
*positief gezien hebben we weer een jaartje Hypotheek afgelost afgelopen seizoenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik mag het misschien niet zeggen, maar die uitspraken deed hij allemaal toen de seizoenkaarten nog moesten worden betaald. Nu zijn de automatische incassos weer gedaan en hebben we:
* Nog steeds een hypotheekschuld die er niet om liegt;
* Nog steeds geen spelersfonds dat in september 'als zo goed als rond was';
* Nog steeds geen versterkingen op zwakke plekken als de back- en de linksbuitenplaatsen;
* Nog steeds geen duidelijkheid over Alex;
* Nog steeds geen duidelijkheid over Ooijer;
* Nog steeds veel; te veel dure, veel te slechte spelers op de loonlijst als Wilson, Smit, Takak etc.
Dat regelen ze wel ff of hij krijgt een Portugese pas dankzij een Portugees familielid uit 1640. Ik meen me te herinneren dat Alex op het lijstje van Calderón staat (samen met Kaká, Robben, Fabregas en Chivu), maar ik hoop dat ik er naast zit. Op PN heeft ene Rio het er ook over:quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel ruimte voor een non EU-er?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |