abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39534772
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:27 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Jaloers?
Neuh, schwalbe gasten hoef ik niet
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:30:41 #52
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_39534850
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:28 schreef Jasza het volgende:

[..]

Neuh, schwalbe gasten hoef ik niet
De jaloezie druipt er anders vanaf. Maargoed. Farfan is objectief gezien gewoon een van de beste spelers van de eredivisie, nog geen wereldtop, maar daar zal hij als hij er hard voor werkt, volgend seizoen een transfer maakt naar een goede Europese topper, zeker wel komen!
pi_39534889
Alcides is zeker een versterking. Het lukte hem alleen niet bij Schalke, maar een goede opvolger voor Alex is het wel. Wel een heel ander type speler, niet zo groot en sterk.
That's all folks!
pi_39534996
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Alcides is zeker een versterking. Het lukte hem alleen niet bij Schalke, maar een goede opvolger voor Alex is het wel. Wel een heel ander type speler, niet zo groot en sterk.
Wel groot toch.... als ik het goed heb 1.90m
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_39536287
Gut, dan verwissel ik hem met een spillebeenback. Nadenken met dit weer is niet mijn sterkste punt, blijkt.
That's all folks!
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:22:02 #56
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39536509
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef Jasza het volgende:
Hopelijk flikkeren ze alle2 op.
Het loopt je volgens mij behoorlijk dun door de broek indien die 2 bij PSV zullen blijven.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:24:20 #57
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39536595
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Gut, dan verwissel ik hem met een spillebeenback. Nadenken met dit weer is niet mijn sterkste punt, blijkt.
Rafinha
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:32:39 #58
148059 Pritt
Atheïst
pi_39536851
Ik verwacht niet dat de spelersgroep nog ontzettend veel qua sterkte zal winnen of verliezen.
Ik ben echter benieuwd naar de kunsten van Koeman.
In het verleden was hoe nog wel eens in staat en goede groep spelers slecht te laten spelen.
Alles hangt beetje af of hij zich stand houdt of niet.

Krijg toch steeds meer zin in nieuwe seizoen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:47:15 #59
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_39537324
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef Jasza het volgende:
Farfan speelde in de topduels ook poep in de Eredivisie dit jaar, hij is goed maar een wereldtopper word het echt niet. Hopelijk flikkeren ze alle2 op.
Ik vraag me af of PSV zonder Farfan kampioen was geworden het afgelopen jaar, is toch vaak erg belangrijk geweest.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 juli 2006 @ 13:12:54 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39538162
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 08:01 schreef Ciscus het volgende:
Hoe dan ook, we hebben Moens al binnen. Ik pleit overigens voor Braafheid en Tiendali.
beide geen versterking, klasse van der Schaaf.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 juli 2006 @ 13:15:01 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39538244
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:47 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ik vraag me af of PSV zonder Farfan kampioen was geworden het afgelopen jaar, is toch vaak erg belangrijk geweest.
ligt eraan wie er dan gestaan had. Zo kan je elke prijs van elke club mooi relativeren en een vraagteken bij zetten
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_39539235
Ik ben idd ook heel benieuwd hoe koeman het gaat doen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:03:27 #63
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_39539853
Over welke 2 Topaankopen hebben jullie het dan?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:13:11 #64
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_39540170
En hier weer verder
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_39540679
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:03 schreef stefmans het volgende:
iig Grosso op de back
We sure are cute for two ugly people.
pi_39541521
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:03 schreef stefmans het volgende:
Dat kun je maar beter alvast relativeren. Zo'n Alcides is ongetwijfeld talentvol, maar ten opzichte van Alex ga je er in eerste instantie op achteruit.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39542083
Jongens, zal ik jullie uit de droom helpen? Er komen geen topaankopen. Westerhof kan wel mooi beweren dat er 15-20 miljoen beschikbaar is zonder dat er spelers verkocht moeten worden, maar dat is gewoon klets.

PSV kampt met een schuld die eerst weggesaneerd moet worden. Als we Farfán verkopen en voor Vennegoor die ongeloofwaardige 7 miljoen vangen, zal er misschien een speler van het kaliber Wesley Sonck (let wel, kaliber) komen, anders echt niet. Ik vrees dat er bij PSV nog wel een gat van minstens 20 miljoen zit dat eerst moet worden weggepoetst. Verder is er van dat spelersfonds ook nog steeds niks terechtgekomen. Het is overigens ook niet voor niks dat Alex gehuurd is en die Alcides wellicht dadelijk ook.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:27:50 #68
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39542496
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongens, zal ik jullie uit de droom helpen? Er komen geen topaankopen. Westerhof kan wel mooi beweren dat er 15-20 miljoen beschikbaar is zonder dat er spelers verkocht moeten worden, maar dat is gewoon klets.

PSV kampt met een schuld die eerst weggesaneerd moet worden. Als we Farfán verkopen en voor Vennegoor die ongeloofwaardige 7 miljoen vangen, zal er misschien een speler van het kaliber Wesley Sonck (let wel, kaliber) komen, anders echt niet. Ik vrees dat er bij PSV nog wel een gat van minstens 20 miljoen zit dat eerst moet worden weggepoetst. Verder is er van dat spelersfonds ook nog steeds niks terechtgekomen. Het is overigens ook niet voor niks dat Alex gehuurd is en die Alcides wellicht dadelijk ook.
Dan is Westerhof een domme lul dat hij dat soort uitspraken doet.
Ik denk dat er pas wat geld vrijkomt als de herfinanciering van het stadion rond is gezien daar de grootste kostenpost zit.
pi_39543014
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:27 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dan is Westerhof een domme lul dat hij dat soort uitspraken doet.
Ik denk dat er pas wat geld vrijkomt als de herfinanciering van het stadion rond is gezien daar de grootste kostenpost zit.
Ik mag het misschien niet zeggen, maar die uitspraken deed hij allemaal toen de seizoenkaarten nog moesten worden betaald. Nu zijn de automatische incassos weer gedaan en hebben we:
* Nog steeds een hypotheekschuld die er niet om liegt;
* Nog steeds geen spelersfonds dat in september 'als zo goed als rond was';
* Nog steeds geen versterkingen op zwakke plekken als de back- en de linksbuitenplaatsen;
* Nog steeds geen duidelijkheid over Alex;
* Nog steeds geen duidelijkheid over Ooijer;
* Nog steeds veel; te veel dure, veel te slechte spelers op de loonlijst als Wilson, Smit, Takak etc.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_39545024
Ik vrees dat Alex naar Real Madrid verkast.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39545111
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:44 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees dat Alex naar Real Madrid verkast.
Hebben ze daar wel ruimte voor een non EU-er?
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:51:24 #72
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_39545206
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:48 schreef VoreG het volgende:

[..]

Anders maken ze dat wel
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 juli 2006 @ 16:54:47 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39545309
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik mag het misschien niet zeggen, maar die uitspraken deed hij allemaal toen de seizoenkaarten nog moesten worden betaald. Nu zijn de automatische incassos weer gedaan en hebben we:
* Nog steeds een hypotheekschuld die er niet om liegt;
* Nog steeds geen spelersfonds dat in september 'als zo goed als rond was';
* Nog steeds geen versterkingen op zwakke plekken als de back- en de linksbuitenplaatsen;
* Nog steeds geen duidelijkheid over Alex;
* Nog steeds geen duidelijkheid over Ooijer;
* Nog steeds veel; te veel dure, veel te slechte spelers op de loonlijst als Wilson, Smit, Takak etc.
*positief gezien hebben we weer een jaartje Hypotheek afgelost afgelopen seizoen
*Spelersfinds Westerhof had zich niet zo moeten laten naaien door de RvC met het vorige dom dom dom
aarom geven we lekker Lamey nog een jaar de kans
*idd
at duurt me al veel te lang
*Takak is toch inmiddels weg met een aflopend contract? En het geluk van Smit is dat hij niet echt duur is
DeLuna vindt me dik ;(
pi_39545331
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:48 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat regelen ze wel ff of hij krijgt een Portugese pas dankzij een Portugees familielid uit 1640. Ik meen me te herinneren dat Alex op het lijstje van Calderón staat (samen met Kaká, Robben, Fabregas en Chivu), maar ik hoop dat ik er naast zit. Op PN heeft ene Rio het er ook over:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/711-80.php#post81604
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 juli 2006 @ 16:55:46 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39545344
op www.psv.nl staat nog steeds de selectie van 2005/2006 ik denk dat dat genoeg zegt
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')