beeb!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:12 schreef Christine het volgende:
Walgelijk. Mensen die hun voicemailberichtje inzingen..
Altijd al! Sinds Singles!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:12 schreef Anthraxx het volgende:
Officieel? Sinds wanneer hebben wij regels in het topic wie een topic mag openen?
die regel vervalt als er na 10 seconden nog geen nieuw topic isquote:
Nou ik ben al die tijd al stiekem verliefd op jou.quote:
"Heb je even een berichtje voor mij? Maak de pieptoon voor me vrij."quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:12 schreef Christine het volgende:
Walgelijk. Mensen die hun voicemailberichtje inzingen..
Dan ben je net een maand of 2 te laat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou ik ben al die tijd al stiekem verliefd op jou.![]()
Het is ook een schatje, Thisbe. Mooie ogen heeft iequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou ik ben al die tijd al stiekem verliefd op jou.![]()
We schijnen niet newbie vriendelijk te zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mis Singles. Wat was er op het eind ook alweer mee dat het zo kut was?
Ik hou wel van onbereikbare liefdes. En als ik wil, dan scheur ik je met geweld los van je vriendinnetje.quote:
Nee, de naam van een reeks helpt daarbij. Net zo'n kutredenatie als ze op mijn werk bedacht hebben... een bepaalde mailbox werkt niet, omdat niemand het kent. De oplossing: een nieuwe mailbox.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We schijnen niet newbie vriendelijk te zijn.
Mijn vriendin besluit er maar niet op in te gaan en door te gaan met haar studie naar imuunsystemen, parasieten, wormen, luizen, teken en wormen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik hou wel van onbereikbare liefdes. En als ik wil, dan scheur ik je met geweld los van je vriendinnetje.![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik hou wel van onbereikbare liefdes. En als ik wil, dan scheur ik je met geweld los van je vriendinnetje.![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef Christine het volgende:
Oh nixxx, met zulk warm weer ga ik niet squashen hoor..
Een beetje heerlijk zweten, lekker tochquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef Christine het volgende:
Oh nixxx, met zulk warm weer ga ik niet squashen hoor..
De rode mailbox stootte af? Dus hebben jullie nu een roze mailbox?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, de naam van een reeks helpt daarbij. Net zo'n kutredenatie als ze op mijn werk bedacht hebben... een bepaalde mailbox werkt niet, omdat niemand het kent. De oplossing: een nieuwe mailbox..
*kuch* idee-enbus.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De rode mailbox stootte af? Dus hebben jullie nu een roze mailbox?
XTC? Speed? Wiet?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:19 schreef nixxx het volgende:
ow.. chris.. waar ik je laatst over mailde daar heb ik weer wat van
beterquote:
Ja, maar een meisje inquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, een lekker meisje inrode
lingerie sla ik niet af
![]()
Aambeienquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:19 schreef nixxx het volgende:
ow.. chris.. waar ik je laatst over mailde daar heb ik weer wat van
of een wijntje?quote:
dan zul je morgen in Delft moeten zijn. En op de koop toe nemen dat er een stel vrijgezelle kerels bij zijnquote:
He getver, maar daar hebben we het helemaal toch niet overquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar een meisje inwitte
lingerie met rode vlekken, daar pas ik voor.
digitalerquote:
Hebben? Ik heb een aantal condooms nog van Durex.. gekregen na het feesten op Almere strand.. En ik vermoed dat ik ze niet pasquote:
niet een stel.. alleen pep en ik zijn vrijgezel.. en roby soort van niet helemaal.. nou jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:21 schreef Christine het volgende:
[..]
dan zul je morgen in Delft moeten zijn. En op de koop toe nemen dat er een stel vrijgezelle kerels bij zijn.
Hoe laat gaan we nixxx?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:22 schreef Christine het volgende:
Ooooooooh foto's?![]()
![]()
!
Toch niet van laatst he?.
XXL zeker?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hebben? Ik heb een aantal condooms nog van Durex.. gekregen na het feesten op Almere strand.. En ik vermoed dat ik ze niet pas
Ah, opluchting. Die wil ik eerst zien voordat iemand anders 'm ziet hoorquote:
Maar ik moet om 22.00 uur alweer slapen, omdat ik de volgende dag om 6 uur op moetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:23 schreef nixxx het volgende:
en hoe laat... eehm squash tot 8 uur.. eten tot zeg 9 uur.. kun je ook mee-eten![]()
Dat zegt elke man.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
"Durex now easy-on"
En ik heb inderdaad een *iets* grotere maat nodig![]()
Bent u bekend met het fenomeen: TMI?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
"Durex now easy-on"
En ik heb inderdaad een *iets* grotere maat nodig![]()
ik zal em eerst zienquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Ah, opluchting. Die wil ik eerst zien voordat iemand anders 'm ziet hoor.
En stuur me eens die foto's. Of beter, plaats ze op fok.
(mits ik er niet op sta natuurlijk)
Maar dan heb je 8 uur de tijd om helemaal uitgewoond te worden. Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar ik moet om 22.00 uur alweer slapen, omdat ik de volgende dag om 6 uur op moet.
Oké, msn danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zal em eerst zien![]()
en ik ga die fotos hier niet posten.. dan krijg ik een ban en word ik doodgemaakt
ik moet ook dan opquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar ik moet om 22.00 uur alweer slapen, omdat ik de volgende dag om 6 uur op moet.
Mja, zegt me wel wat, maar ik kan het niet plaatsenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Bent u bekend met het fenomeen: TMI?.
ik heb ook biertjesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:31 schreef Christine het volgende:
Sigaretten halen en dan voetbal kijken. Met een biertje..
Toedeloe.
Ik ben even aan de Fanta Lemon om mijn gezonde gefrituurde avondeten weg te spoelen. En ik kijk de lancering van de Space Shuttle. Immer tof.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben even aan de Fanta Lemon om mijn gezonde gefrituurde avondeten weg te spoelen. En ik kijk de lancering van de Space Shuttle. Immer tof.
Oh ja, het is dinsdag. En natuurlijk zijn het herhalingen, het is zomer. De hele zomer is één grote herhaling.quote:
quote:
Ach.. tell me about it.quote:
Nee, jij bent gewoon een onzettende zeikerd.quote:
Jij ook al ??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ach.. tell me about it.
ik hou er verder over op, word verweten dat ik het slachtoffer speel..
Mens, ga toch koken . . .quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:49 schreef Thisbe het volgende:
Nee, jij bent gewoon een onzettende zeikerd.
beter dan een ei bakkenquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een onzettende zeikerd.
Naja, geloof dat ze het behoorlijk meentquote:
Onze eigen BttD kloonquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:53 schreef Q. het volgende:
[..].
Ach, hij is onverbetelijk. Het heeft wel wat. Onze huis-frusti..
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ik: Wil je mij dood hebben?
Vriendin: Ja.
Thisbe, ik wil je
dat valt me weer van je tegenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
Voor het dramatische effect ervan heb ik het wel geheel uit verband gerukt.
zat er verband om/in danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
Voor het dramatische effect ervan heb ik het wel geheel uit verband gerukt.
quote:
Jij bent echt te zielig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vrouwen zijn kut !! Maakt niet uit in welke toestand ze zijn (levend, dood of een combinatie daarvan) . . .
![]()
![]()
![]()
ondanks mijn niet altijd even prettige ervaringen met het vrouwelijk geslacht, moet ik het in deze toch met Q. eens zijn. Je generalisatie raakt kant nog wal TC.quote:
Jawel, jij heb alleen niks meegemaakt . . .quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:14 schreef nixxx het volgende:
ondanks mijn niet altijd even prettige ervaringen met het vrouwelijk geslacht, moet ik het in deze toch met Q. eens zijn. Je generalisatie raakt kant nog wal TC.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jawel, jij heb alleen niks meegemaakt . . .
Kap nou eens met dat eeuwige zielig doen, ik ben je goed zat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jawel, jij heb alleen niks meegemaakt . . .
een keer op een maandag, liver tijdens fokradio.. hij luistert toch niet...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:37 schreef Geqxon het volgende:
Maar wanneer word Q dan geslacht?
Ook je eigen vrouw dus, waar je nou al tig jaar om huilt en ons al tig topics mee lastig valt?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vrouwen zijn kut !! Maakt niet uit in welke toestand ze zijn (levend, dood of een combinatie daarvan) . . .
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:39 schreef Ynske het volgende:
Ow echt, heeft ie last van de warmte ofzo
jeetje TC ga eens douchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Je wilt de enige zijn he, die eeuwig zielig doet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat eeuwige zielig doen, ik ben je goed zat.
Niet: er zit te weinig vlees aan me.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:37 schreef Geqxon het volgende:
Maar wanneer word Q dan geslacht?
Ik zo van mn trademark, wat doet ie?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Je wilt de enige zijn he, die eeuwig zielig doet..
Delen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:46 schreef Christine het volgende:
Wie wil het laatste perenijsje?
steek maar ergens waar de zon niet schijntquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Via de computer?.
Ik hou 'm lekker zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Maak er dan een foto van, en deel dan op zijn minst de ervaring van hoe jij een ijsje eetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Via de computer?.
Ik hou 'm lekker zelf.
nee zeg.. ik heb het al warmquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maak er dan een foto van, en deel dan op zijn minst de ervaring van hoe jij een ijsje eet
Ja, je eet het ijsje op, maar maakt er pics van, en die stuur je naar mij toe, zodat we toch delenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Via de computer?.
Ik hou 'm lekker zelf.
Hell fuck je had het zelfde ideequote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maak er dan een foto van, en deel dan op zijn minst de ervaring van hoe jij een ijsje eet
Misschien schuilt hier wel wat in inderdaadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Volgens mij dacht elke man hier hetzelfde. Vrouw + ijsje =![]()
Noem me wanhopig, maar als ik in de stad een meisje van +/- 12-13 op een ijsje zie zuigen / likken krijg ik het best wel warm hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:59 schreef nixxx het volgende:
mên wat een wanhopige gedachten.. zelfs te erg voor mijn doen
PNVD-erquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Noem me wanhopig, maar als ik in de stad een meisje van +/- 12-13 op een ijsje zie zuigen / likken krijg ik het best wel warm hoor
je kunt maar beter zelf niet ouder dan 18 zijn.. pervert!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:05 schreef Geqxon het volgende:
Kloterige numpad. Ik bedoel natuurlijk 15-16.
En als er dan een druppeltje bijna van het ijsje valt, en ze likken het ijsje met een grote haal van onder naar boven..... dan kun je me oprapen.
nu een stuk hogerquote:
17 jaartjes. En wat nou pervertquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
je kunt maar beter zelf niet ouder dan 18 zijn.. pervert!
Dankje Nixxxquote:
ow..quote:
geen dankquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:16 schreef melismay het volgende:
Dankje Nixxx
En wat is lekker werken, ik zou nu wel gewoon een paar dagen vrij willen en gewoon niks willen doen. Met een boek in de tuin hangen enzo.. Ik heb gewoon even geen zin meer
Als je dat nu al hebtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
geen dank
ik snap je welwerk nu twee dagen, heb nu al een hekel aan heen en weer reizen met de trein
maar dat went wel.. raar idee dat ik nu niet meer gewoon uit kan slapen enz..
truste alvast danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Als je dat nu al hebtNee grapje, het is nou ook niet echt de meest ideale tijd om aan een baan te beginnen....
Ik ga nog even voetbal kijken en dan maar eens proberen wat te slapen in deze hitte..
Truste voor straks allemaal
Ik doe het inmiddels een half jaar en vind het nog steeds relaxted: het is ook maar een kwartiertje voor me. Neuh, wel tof, dat treinreizen. Lekkere chicks kijken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
geen dank
ik snap je welwerk nu twee dagen, heb nu al een hekel aan heen en weer reizen met de trein
maar dat went wel.. raar idee dat ik nu niet meer gewoon uit kan slapen enz..
Kijken, kijken, kijken, maar niet kopen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe het inmiddels een half jaar en vind het nog steeds relaxted: het is ook maar een kwartiertje voor me. Neuh, wel tof, dat treinreizen. Lekkere chicks kijken.![]()
Ik doe het al ruim vijf jaar. Zeker sinds de NS over het algemeen hun treinen weer op tijd laat rijden (of hooguit één trein uit laat vallen zonder het te melden) is het prima te doen. Alleen als het zo warm is als de afgelopen dagen houdt het niet over, maar dat zou met de auto nou niet bijzonder veel beter zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe het inmiddels een half jaar en vind het nog steeds relaxted.
bier? neuken?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:28 schreef Q. het volgende:
Blegh, het is veels te warm om te slapen.
Bier heb ik gehad en neuken doe ik niet aan, dat zou je toch moeten weten?quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:30 schreef Thisbe het volgende:
Schitterend die twee goals van Italie in de laatste twee minuten.![]()
de week is weer doormiddenquote:
Ik heb gewoon niet geslapenquote:Op woensdag 5 juli 2006 06:55 schreef Q. het volgende:
Godsamme wat heb ik brak geslapen.
voor je vakantie?quote:
Dat is nog beter. Lekker de hele nacht door spammen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 06:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet geslapen
Ook leuk
[afbeelding]
nachtbaggerquote:Op woensdag 5 juli 2006 06:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is nog beter. Lekker de hele nacht door spammen.![]()
Ik ben nauwlijks op FOK! geweestquote:Op woensdag 5 juli 2006 06:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is nog beter. Lekker de hele nacht door spammen.![]()
neequote:Op woensdag 5 juli 2006 07:06 schreef Godlike02 het volgende:
Sta je trouwens eerder op om nog even te kunnen fokken nixxx?
Ik ben vroeg voor je op gestaan!quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
neetegen jezelf praten is niet zoveel fun
zit nu ook te ontbijten..
bedoel dus dat er meestal niemand is op dit tijdstip
Begin dan ook wat eerderquote:Op woensdag 5 juli 2006 07:12 schreef nixxx het volgende:
zo weer vandoor... hopelijk zijn er nog staanplaatsen in de trein
heeft nog weinig zinquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:15 schreef Q. het volgende:
Spoor 4.
Ja die wolken moeten wegquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:26 schreef Estragon het volgende:
Goedemorgen, het is zo donker buiten!
Hier geen zon maar een half uur geleden al wel 23 gradenquote:
Ziud Spanje / Portugal.... Bijna de hele zomer zon. In Portugal iig droogquote:
Daar zijn nog wel betere landen voor ook.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ziud Spanje / Portugal.... Bijna de hele zomer zon. In Portugal iig droog
Niemand die je zal tegen houdenquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:58 schreef Estragon het volgende:
Het regent. Ik zou eigenlijk wel buiten in de regen willen gaan staan
Ik denk dat het pak dat ik aan heb het niet zo fijn zal vinden.quote:
Trek je een ander pak aanquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:00 schreef Estragon het volgende:
[..]
Ik denk dat het pak dat ik aan heb het niet zo fijn zal vinden.
Met jou kan ik praten. Dat gezeur van nederlanders als het eens een keer echt zomer isquote:
Daar ben je juist nederlander voor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Dat gezeur van nederlanders als het eens een keer echt zomer is
ik zeur dan ook op nederlanders. Kutvolkquote:
Altijd toch!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Dat gezeur van nederlanders als het eens een keer echt zomer is
halloquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:06 schreef jackson het volgende:
Zon = ideaal alleen de vochtigheid mag wel wat omlaag
behalve als je niet online bentquote:
zeikerd!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zeur dan ook op nederlanders. Kutvolk
Er zijn nogal wat nummers die ik dan kan proberenquote:
Emigreren blijft een optie voor mequote:
das het betere werk..quote:
Wie tot tien kan tellen.........quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat nummers die ik dan kan proberen
Ja, het is tijd voor een lekkere rel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef Twisted_fok het volgende:
En Plato.
Genoeg geslijm voor vandaag.![]()
Maar voordat we die rel beginnen moeten we Annie nog begroeten:quote:
of hij verregend zo... want het ziet er hier een beetje raar uit..quote:
hoeveel..?quote:
Minstens 2.quote:
2 is ok..quote:
zal ik dan maar een slechte poging gaan doen? Ooit?quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
zal ik dan maar een slechte poging gaan doen? Ooit?
Rel!quote:
quote:
het is er blijkbaar te warm voorquote:
Zonde, ik ben wel van het rellenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is er blijkbaar te warm voor
Mietjes
Mijn geslacht!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:17 schreef AirwiN het volgende:
Er blijft maar weinig over van dit topic zonder nixxx...![]()
Daar moet je niet over praten. Daar moet je vrouwen mee gaan bevruchten...quote:
hoerquote:
Oeh goeie, ik zal eens een plan van aanpak maken over hoe ik dat ga doen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar moet je niet over praten. Daar moet je vrouwen mee gaan bevruchten...![]()
Sex zonder voorbehoedmiddel en een vruchtbare dame, meer heb je niet nodig!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh goeie, ik zal eens een plan van aanpak maken over hoe ik dat ga doen.
neequote:Op woensdag 5 juli 2006 13:17 schreef AirwiN het volgende:
Er blijft maar weinig over van dit topic zonder nixxx...![]()
koffie of enig ander vloeibaar middel in je computer doet het goedquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:17 schreef melismay het volgende:
Wat een kutdag hier, Godt, kan je niet even voor een computerstoring zorgen?
is het zo erg?quote:
Hoe heb je dat gepresteerd?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:28 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb me gesneden aan een ijsje.
Ik vroeg me af hoe je je aan een ijsje kunt snijden.quote:
Die ouderwetse ijsstaafjes, daar heb ik het over. Daar zit tegenwoordig dus hard plastic omheen, en plaats van het vliesje plastic van vroeger. En dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe je je aan een ijsje kunt snijden.![]()
Waterijs? Dat eet ik nooit, dus van de gevaren van de verpakking van waterijs ben ik dan ook niet op de hoogte.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Die ouderwetse ijsstaafjes, daar heb ik het over. Daar zit tegenwoordig dus hard plastic omheen, en plaats van het vliesje plastic van vroeger. En dat wist ik nog niet
Ik wilde gezond doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waterijs? Dat eet ik nooit, dus van de gevaren van de verpakking van waterijs ben ik dan ook niet op de hoogte.
Ja, blijft ook nu nog in de vorm van het ijsje.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:01 schreef Geqxon het volgende:
Hard plastic???
Misschien heeft ze groente-ijsquote:
Tis allebei niet gezond, dus heb t dan over minder ongezondquote:
Die eet ik ook nooit.quote:
IJs is een eerste levensbehoefte, zeker bij deze temperaturen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die eet ik ook nooit.
Ik eet eigenlijk zelden ijs, als ik het warm krijg drink ik liever bier.![]()
Welnee, water drinken is veel beter.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
IJs is een eerste levensbehoefte, zeker bij deze temperaturen.
daarom eet ik WATER-ijsjes.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, water drinken is veel beter.![]()
Nee, maak eerst dit topic maar vol.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:13 schreef Pheno het volgende:
Zo, klaar. Moet dit topic nog vol raken of zal ik zachtjes aan naar huis gaan
je mag van mij naar huis.....quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:13 schreef Pheno het volgende:
doe maar naar huis.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:13 schreef Pheno het volgende:
Arual heeft lekkere ijsjes voor je gekocht.quote:
Nee, die heeft Pheno gisteren voor mij gekocht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Arual heeft lekkere ijsjes voor je gekocht.![]()
De smeerlap! Gevaarlijke ijsjes die zijn vrouw verwonden kopen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nee, die heeft Pheno gisteren voor mij gekocht.
doktertje spelenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De smeerlap! Gevaarlijke ijsjes die zijn vrouw verwonden kopen!![]()
Ik wilde Pheno gisteren bij de sportkantine als onderpand geven, in ruil voor een magnum. Na goed overleg hebben we het toch maar niet gedaan. Ik laat me er verder niet over uit of dat overleg tussen Pheno en mij, of tussen mij en de uitbater van de sportkantine plaatsvond.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De smeerlap! Gevaarlijke ijsjes die zijn vrouw verwonden kopen!![]()
R&P SC is geen thuis, Chrisquote:
zo ik had pas een goeie met alles erop en eraanquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:34 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ga naar buiten, mijn zonnesteek verder opbouwen
Tenacious Dquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:06 schreef JoeyT het volgende:
"Fuck Her Gently"
Dat druk je me iets te plastisch uit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:33 schreef J3113 het volgende:
[..]
zo ik had pas een goeie met alles erop en eraan
Waren toch artiesten ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |