Ik vroeg me af hoe je je aan een ijsje kunt snijden.quote:
Die ouderwetse ijsstaafjes, daar heb ik het over. Daar zit tegenwoordig dus hard plastic omheen, en plaats van het vliesje plastic van vroeger. En dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe je je aan een ijsje kunt snijden.![]()
Waterijs? Dat eet ik nooit, dus van de gevaren van de verpakking van waterijs ben ik dan ook niet op de hoogte.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Die ouderwetse ijsstaafjes, daar heb ik het over. Daar zit tegenwoordig dus hard plastic omheen, en plaats van het vliesje plastic van vroeger. En dat wist ik nog niet
Ik wilde gezond doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waterijs? Dat eet ik nooit, dus van de gevaren van de verpakking van waterijs ben ik dan ook niet op de hoogte.
Ja, blijft ook nu nog in de vorm van het ijsje.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:01 schreef Geqxon het volgende:
Hard plastic???
Misschien heeft ze groente-ijsquote:
Tis allebei niet gezond, dus heb t dan over minder ongezondquote:
Die eet ik ook nooit.quote:
IJs is een eerste levensbehoefte, zeker bij deze temperaturen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die eet ik ook nooit.
Ik eet eigenlijk zelden ijs, als ik het warm krijg drink ik liever bier.![]()
Welnee, water drinken is veel beter.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
IJs is een eerste levensbehoefte, zeker bij deze temperaturen.
daarom eet ik WATER-ijsjes.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, water drinken is veel beter.![]()
Nee, maak eerst dit topic maar vol.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:13 schreef Pheno het volgende:
Zo, klaar. Moet dit topic nog vol raken of zal ik zachtjes aan naar huis gaan
je mag van mij naar huis.....quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:13 schreef Pheno het volgende:
doe maar naar huis.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:13 schreef Pheno het volgende:
Arual heeft lekkere ijsjes voor je gekocht.quote:
Nee, die heeft Pheno gisteren voor mij gekocht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Arual heeft lekkere ijsjes voor je gekocht.![]()
De smeerlap! Gevaarlijke ijsjes die zijn vrouw verwonden kopen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nee, die heeft Pheno gisteren voor mij gekocht.
doktertje spelenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De smeerlap! Gevaarlijke ijsjes die zijn vrouw verwonden kopen!![]()
Ik wilde Pheno gisteren bij de sportkantine als onderpand geven, in ruil voor een magnum. Na goed overleg hebben we het toch maar niet gedaan. Ik laat me er verder niet over uit of dat overleg tussen Pheno en mij, of tussen mij en de uitbater van de sportkantine plaatsvond.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De smeerlap! Gevaarlijke ijsjes die zijn vrouw verwonden kopen!![]()
R&P SC is geen thuis, Chrisquote:
zo ik had pas een goeie met alles erop en eraanquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:34 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ga naar buiten, mijn zonnesteek verder opbouwen
Tenacious Dquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:06 schreef JoeyT het volgende:
"Fuck Her Gently"
Dat druk je me iets te plastisch uit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:33 schreef J3113 het volgende:
[..]
zo ik had pas een goeie met alles erop en eraan
Waren toch artiesten ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |