heerlijkquote:
Da's mooi. Ben je ook groter gaan wonen en in de buurt van het ouwe hokje of mijlenver vandaan ??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:16 schreef Ynske het volgende:
heerlijk
alles bevalt op dit moment eigenlijk, dus das gewoon echt tof
groter en 15 min fietsen van oude plek afquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's mooi. Ben je ook groter gaan wonen en in de buurt van het ouwe hokje of mijlenver vandaan ??
Nee hoor. Ik ben alleen niet single.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:44 schreef Estragon het volgende:
Jullie zijn saai man.
Nee, verhit. Oh. En toch ook wel een beetje saai.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:44 schreef Estragon het volgende:
Jullie zijn saai man.
Klootzak!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben alleen niet single.
Mij niet. Ik vermaak me dood. Puzzelboekjes, Patience, tegen jezelf praten. De mogelijkheden zijn eindeloos als je single bent!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry Q. Het leven als alleenstaande is mij té saai.
Ik zit nu bij mn ouders, in Amsterdam.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:46 schreef Q. het volgende:
Hoe warm is het in Parijs momenteel?
Daar is het vast ongeveer net zo warm als in Utrecht.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:46 schreef Estragon het volgende:
[..]
Ik zit nu bij mn ouders, in Amsterdam.
Vergelijk dat nou eens met tegen elkaar hangen, patience spelen met z'n tweeën, samen Sudoku's oplossen en andere dingenl. Wat heb je liever?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Mij niet. Ik vermaak me dood. Puzzelboekjes, Patience, tegen jezelf praten. De mogelijkheden zijn eindeloos als je single bent!
slapenquote:
Alles voor mezelf! Samen bier drinken = minder bier.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vergelijk dat nou eens met tegen elkaar hangen, patience spelen met z'n tweeën, samen Sudoku's oplossen en andere dingenl. Wat heb je liever?
Alleen zij drinkt bier.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Alles voor mezelf! Samen bier drinken = minder bier.![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Of je koopt meer bier in.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:00 schreef Q. het volgende:
[..]
beter dan geen bierquote:
Ik wil welmee naar Parijs Qquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:46 schreef Q. het volgende:
Hoe warm is het in Parijs momenteel?
Alcoholisme zit in de familie.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geloofsovertuiging? Medicijnen? Iets anders?
Nee Annie, ik doe in Parijs heel andere dingen!quote:
69?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:07 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee Annie, ik doe in Parijs heel andere dingen!
Je weerstaat de grote Q.?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:07 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee Annie, ik doe in Parijs heel andere dingen!
quote:
het geslacht Q. of het lid van Q. ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan doel ik op zijn grote geslacht hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |