oh, moet je die ook lezen dan?quote:
In ieder geval in je opnemen ..quote:
doe ik vanaf nu trouw, beloof ik plechtigquote:
Tof.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
doe ik vanaf nu trouw, beloof ik plechtig![]()
Werk dan gewoon wat minder hard .. Heb je straks nog energie over om flink wat ijs te eten ook!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:30 schreef Aarti het volgende:
Deze dag is echt niet door te komen, hard werken in de warmte is echt niet te doen
ik val in slaaaaaaaaaaaaaaap
Je hebt ook echt een jas bij je?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:32 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enieg in Nederland die bevriest op een dag als dezeop de rechtenfaculteit hebben ze zoals gewoonlijk de airco op 'bevriezen' gezet. ik heb dan ook gewoon mijn jas aan
![]()
Maar ik vind dat ik weer genoeg getypt heb voor vandaag, en dus ga ik eens naar buiten om te voelen dat het toch echt zomer is.
Ja God, het is hier 12 graden.quote:
12 graden kan prima zonder jasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:37 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja God, het is hier 12 graden.Absurd, maar ze willen er niks aan doen.
Bij jullie hebben ze tenminste nog wel een goed werkende airco,quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:37 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja God, het is hier 12 graden.Absurd, maar ze willen er niks aan doen.
Tering hee. Dat belooft wat voor morgen. Hopelijk staat de airco op mijn faculteit op een wat acceptabelere stand, want dit is sowieso gewoon niet gezond.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:32 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enieg in Nederland die bevriest op een dag als dezeop de rechtenfaculteit hebben ze zoals gewoonlijk de airco op 'bevriezen' gezet. ik heb dan ook gewoon mijn jas aan
![]()
Maar ik vind dat ik weer genoeg getypt heb voor vandaag, en dus ga ik eens naar buiten om te voelen dat het toch echt zomer is.
airco is voor watjes die niet tegen de "hitte" kunnenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bij jullie hebben ze tenminste nog wel een goed werkende airco,.
saboteren is ook een optiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Tering hee. Dat belooft wat voor morgen. Hopelijk staat de airco op mijn faculteit op een wat acceptabelere stand, want dit is sowieso gewoon niet gezond.
Desnoods doe ik er zelf wat aan.
En dat zegt onze zuidpool vogelquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
airco is voor watjes die niet tegen de "hitte" kunnen
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
airco is voor watjes die niet tegen de "hitte" kunnen
Dat dus.quote:
Ik geloof dat dat ding gewoon in de hoek zit in de forumzaal. Ik heb hem geloof ik ooit aangezet op een warme meidag. 20 graden is een prima werktemperatuur, 12 graden terwijl het buiten tropisch is is simpelweg ongezond.quote:
een kaasschaaf dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:48 schreef Christine het volgende:
Het is zelfs te warm om kaas te snijden.
quote:
gebropeerd?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ooit gebropeerd met overjarige kaas?
Jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ooit gebropeerd met overjarige kaas?
Dat is het nooit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Zie je, het is zelfs te heet om te spellen.
Kan niet, ik ben morgen op cursus, dus ik word nu bedolven onder het werkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Werk dan gewoon wat minder hard .. Heb je straks nog energie over om flink wat ijs te eten ook!
Nozem heeft ze nagekeken?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Wel als je de hele dag al saaie beschikkingen zit te typen.
Zonder spelfouten overigens.
Hee God. Ik ben niet gek! Ik heb wel wat beters te doen.quote:
Misschien krijg je er heel goed voor betaaldquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Hee God. Ik ben niet gek! Ik heb wel wat beters te doen.![]()
Het zou verboden moeten worden!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
Kan niet, ik ben morgen op cursus, dus ik word nu bedolven onder het werk![]()
We hebben op je gewachtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:12 schreef Q. het volgende:
Tering, nog niet vol?
ik zit hier nog wel even verdoriequote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:09 schreef webspider het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden!
Zo eens lekker naar huis, ijs eten!![]()
De locale lushboer is vast een goede plaats om te beginnen met zoekenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
CL wacht al heel lang op je![]()
Ze heeft alleen niet verteld waar ze op je wacht![]()
Zit die ook al aan die stinkende glitter zeepjes?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
De locale lushboer is vast een goede plaats om te beginnen met zoeken.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
De locale lushboer is vast een goede plaats om te beginnen met zoeken.
quote:Geen passend resultaat gevonden
met lushboer, utrecht
Eten van de zaak zit er wel in, neem ik aan?quote:
Rennen, Q, rennen!quote:
heerlijkquote:
Da's mooi. Ben je ook groter gaan wonen en in de buurt van het ouwe hokje of mijlenver vandaan ??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:16 schreef Ynske het volgende:
heerlijk
alles bevalt op dit moment eigenlijk, dus das gewoon echt tof
groter en 15 min fietsen van oude plek afquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's mooi. Ben je ook groter gaan wonen en in de buurt van het ouwe hokje of mijlenver vandaan ??
Nee hoor. Ik ben alleen niet single.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:44 schreef Estragon het volgende:
Jullie zijn saai man.
Nee, verhit. Oh. En toch ook wel een beetje saai.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:44 schreef Estragon het volgende:
Jullie zijn saai man.
Klootzak!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben alleen niet single.
Mij niet. Ik vermaak me dood. Puzzelboekjes, Patience, tegen jezelf praten. De mogelijkheden zijn eindeloos als je single bent!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry Q. Het leven als alleenstaande is mij té saai.
Ik zit nu bij mn ouders, in Amsterdam.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:46 schreef Q. het volgende:
Hoe warm is het in Parijs momenteel?
Daar is het vast ongeveer net zo warm als in Utrecht.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:46 schreef Estragon het volgende:
[..]
Ik zit nu bij mn ouders, in Amsterdam.
Vergelijk dat nou eens met tegen elkaar hangen, patience spelen met z'n tweeën, samen Sudoku's oplossen en andere dingenl. Wat heb je liever?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Mij niet. Ik vermaak me dood. Puzzelboekjes, Patience, tegen jezelf praten. De mogelijkheden zijn eindeloos als je single bent!
slapenquote:
Alles voor mezelf! Samen bier drinken = minder bier.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vergelijk dat nou eens met tegen elkaar hangen, patience spelen met z'n tweeën, samen Sudoku's oplossen en andere dingenl. Wat heb je liever?
Alleen zij drinkt bier.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Alles voor mezelf! Samen bier drinken = minder bier.![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Of je koopt meer bier in.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:00 schreef Q. het volgende:
[..]
beter dan geen bierquote:
Ik wil welmee naar Parijs Qquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:46 schreef Q. het volgende:
Hoe warm is het in Parijs momenteel?
Alcoholisme zit in de familie.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geloofsovertuiging? Medicijnen? Iets anders?
Nee Annie, ik doe in Parijs heel andere dingen!quote:
69?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:07 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee Annie, ik doe in Parijs heel andere dingen!
Je weerstaat de grote Q.?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:07 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee Annie, ik doe in Parijs heel andere dingen!
quote:
het geslacht Q. of het lid van Q. ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan doel ik op zijn grote geslacht hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |