oh, moet je die ook lezen dan?quote:
In ieder geval in je opnemen ..quote:
doe ik vanaf nu trouw, beloof ik plechtigquote:
Tof.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
doe ik vanaf nu trouw, beloof ik plechtig![]()
Werk dan gewoon wat minder hard .. Heb je straks nog energie over om flink wat ijs te eten ook!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:30 schreef Aarti het volgende:
Deze dag is echt niet door te komen, hard werken in de warmte is echt niet te doen
ik val in slaaaaaaaaaaaaaaap
Je hebt ook echt een jas bij je?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:32 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enieg in Nederland die bevriest op een dag als dezeop de rechtenfaculteit hebben ze zoals gewoonlijk de airco op 'bevriezen' gezet. ik heb dan ook gewoon mijn jas aan
![]()
Maar ik vind dat ik weer genoeg getypt heb voor vandaag, en dus ga ik eens naar buiten om te voelen dat het toch echt zomer is.
Ja God, het is hier 12 graden.quote:
12 graden kan prima zonder jasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:37 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja God, het is hier 12 graden.Absurd, maar ze willen er niks aan doen.
Bij jullie hebben ze tenminste nog wel een goed werkende airco,quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:37 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja God, het is hier 12 graden.Absurd, maar ze willen er niks aan doen.
Tering hee. Dat belooft wat voor morgen. Hopelijk staat de airco op mijn faculteit op een wat acceptabelere stand, want dit is sowieso gewoon niet gezond.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:32 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enieg in Nederland die bevriest op een dag als dezeop de rechtenfaculteit hebben ze zoals gewoonlijk de airco op 'bevriezen' gezet. ik heb dan ook gewoon mijn jas aan
![]()
Maar ik vind dat ik weer genoeg getypt heb voor vandaag, en dus ga ik eens naar buiten om te voelen dat het toch echt zomer is.
airco is voor watjes die niet tegen de "hitte" kunnenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bij jullie hebben ze tenminste nog wel een goed werkende airco,.
saboteren is ook een optiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Tering hee. Dat belooft wat voor morgen. Hopelijk staat de airco op mijn faculteit op een wat acceptabelere stand, want dit is sowieso gewoon niet gezond.
Desnoods doe ik er zelf wat aan.
En dat zegt onze zuidpool vogelquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
airco is voor watjes die niet tegen de "hitte" kunnen
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
airco is voor watjes die niet tegen de "hitte" kunnen
Dat dus.quote:
Ik geloof dat dat ding gewoon in de hoek zit in de forumzaal. Ik heb hem geloof ik ooit aangezet op een warme meidag. 20 graden is een prima werktemperatuur, 12 graden terwijl het buiten tropisch is is simpelweg ongezond.quote:
een kaasschaaf dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:48 schreef Christine het volgende:
Het is zelfs te warm om kaas te snijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |