beeb!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:12 schreef Christine het volgende:
Walgelijk. Mensen die hun voicemailberichtje inzingen..
Altijd al! Sinds Singles!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:12 schreef Anthraxx het volgende:
Officieel? Sinds wanneer hebben wij regels in het topic wie een topic mag openen?
die regel vervalt als er na 10 seconden nog geen nieuw topic isquote:
Nou ik ben al die tijd al stiekem verliefd op jou.quote:
"Heb je even een berichtje voor mij? Maak de pieptoon voor me vrij."quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:12 schreef Christine het volgende:
Walgelijk. Mensen die hun voicemailberichtje inzingen..
Dan ben je net een maand of 2 te laat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou ik ben al die tijd al stiekem verliefd op jou.![]()
Het is ook een schatje, Thisbe. Mooie ogen heeft iequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou ik ben al die tijd al stiekem verliefd op jou.![]()
We schijnen niet newbie vriendelijk te zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mis Singles. Wat was er op het eind ook alweer mee dat het zo kut was?
Ik hou wel van onbereikbare liefdes. En als ik wil, dan scheur ik je met geweld los van je vriendinnetje.quote:
Nee, de naam van een reeks helpt daarbij. Net zo'n kutredenatie als ze op mijn werk bedacht hebben... een bepaalde mailbox werkt niet, omdat niemand het kent. De oplossing: een nieuwe mailbox.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We schijnen niet newbie vriendelijk te zijn.
Mijn vriendin besluit er maar niet op in te gaan en door te gaan met haar studie naar imuunsystemen, parasieten, wormen, luizen, teken en wormen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik hou wel van onbereikbare liefdes. En als ik wil, dan scheur ik je met geweld los van je vriendinnetje.![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik hou wel van onbereikbare liefdes. En als ik wil, dan scheur ik je met geweld los van je vriendinnetje.![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef Christine het volgende:
Oh nixxx, met zulk warm weer ga ik niet squashen hoor..
Een beetje heerlijk zweten, lekker tochquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef Christine het volgende:
Oh nixxx, met zulk warm weer ga ik niet squashen hoor..
De rode mailbox stootte af? Dus hebben jullie nu een roze mailbox?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, de naam van een reeks helpt daarbij. Net zo'n kutredenatie als ze op mijn werk bedacht hebben... een bepaalde mailbox werkt niet, omdat niemand het kent. De oplossing: een nieuwe mailbox..
*kuch* idee-enbus.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De rode mailbox stootte af? Dus hebben jullie nu een roze mailbox?
XTC? Speed? Wiet?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:19 schreef nixxx het volgende:
ow.. chris.. waar ik je laatst over mailde daar heb ik weer wat van
beterquote:
Ja, maar een meisje inquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, een lekker meisje inrode
lingerie sla ik niet af
![]()
Aambeienquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:19 schreef nixxx het volgende:
ow.. chris.. waar ik je laatst over mailde daar heb ik weer wat van
of een wijntje?quote:
dan zul je morgen in Delft moeten zijn. En op de koop toe nemen dat er een stel vrijgezelle kerels bij zijnquote:
He getver, maar daar hebben we het helemaal toch niet overquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar een meisje inwitte
lingerie met rode vlekken, daar pas ik voor.
digitalerquote:
Hebben? Ik heb een aantal condooms nog van Durex.. gekregen na het feesten op Almere strand.. En ik vermoed dat ik ze niet pasquote:
niet een stel.. alleen pep en ik zijn vrijgezel.. en roby soort van niet helemaal.. nou jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:21 schreef Christine het volgende:
[..]
dan zul je morgen in Delft moeten zijn. En op de koop toe nemen dat er een stel vrijgezelle kerels bij zijn.
Hoe laat gaan we nixxx?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:22 schreef Christine het volgende:
Ooooooooh foto's?![]()
![]()
!
Toch niet van laatst he?.
XXL zeker?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hebben? Ik heb een aantal condooms nog van Durex.. gekregen na het feesten op Almere strand.. En ik vermoed dat ik ze niet pas
Ah, opluchting. Die wil ik eerst zien voordat iemand anders 'm ziet hoorquote:
Maar ik moet om 22.00 uur alweer slapen, omdat ik de volgende dag om 6 uur op moetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:23 schreef nixxx het volgende:
en hoe laat... eehm squash tot 8 uur.. eten tot zeg 9 uur.. kun je ook mee-eten![]()
Dat zegt elke man.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
"Durex now easy-on"
En ik heb inderdaad een *iets* grotere maat nodig![]()
Bent u bekend met het fenomeen: TMI?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
"Durex now easy-on"
En ik heb inderdaad een *iets* grotere maat nodig![]()
ik zal em eerst zienquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Ah, opluchting. Die wil ik eerst zien voordat iemand anders 'm ziet hoor.
En stuur me eens die foto's. Of beter, plaats ze op fok.
(mits ik er niet op sta natuurlijk)
Maar dan heb je 8 uur de tijd om helemaal uitgewoond te worden. Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar ik moet om 22.00 uur alweer slapen, omdat ik de volgende dag om 6 uur op moet.
Oké, msn danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zal em eerst zien![]()
en ik ga die fotos hier niet posten.. dan krijg ik een ban en word ik doodgemaakt
ik moet ook dan opquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar ik moet om 22.00 uur alweer slapen, omdat ik de volgende dag om 6 uur op moet.
Mja, zegt me wel wat, maar ik kan het niet plaatsenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Bent u bekend met het fenomeen: TMI?.
ik heb ook biertjesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:31 schreef Christine het volgende:
Sigaretten halen en dan voetbal kijken. Met een biertje..
Toedeloe.
Ik ben even aan de Fanta Lemon om mijn gezonde gefrituurde avondeten weg te spoelen. En ik kijk de lancering van de Space Shuttle. Immer tof.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben even aan de Fanta Lemon om mijn gezonde gefrituurde avondeten weg te spoelen. En ik kijk de lancering van de Space Shuttle. Immer tof.
Oh ja, het is dinsdag. En natuurlijk zijn het herhalingen, het is zomer. De hele zomer is één grote herhaling.quote:
quote:
Ach.. tell me about it.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |