5 keer? wat voor problemen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:38 schreef bravo het volgende:
Ik haat dit toestel bijna, ik haal morgen mijn 5e m3000 op, met elke was wel iets mis.. van mij hoeft het niet meer....
Damn dat ding is oerlelijk!! jammer dat het nog geen VGA scherm heeftquote:Op zondag 9 juli 2006 16:08 schreef SevenWonders het volgende:
* SevenWonders wacht op de opvolger, de HTC Tytn, heeft ook UMTS aan boord...
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=19129bb
enig idee wanneer ie verkrijgbaar is?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:08 schreef SevenWonders het volgende:
* SevenWonders wacht op de opvolger, de HTC Tytn, heeft ook UMTS aan boord...
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=19129bb
1 GB moet je best wel moeite voor doen., denk dat het gewoon FUP is.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:13 schreef sander4444 het volgende:
die max internetlimiet bij sommige operators van 1 GB per maand, haal je die ooit? En kan je ook gewoon je hotmail op het toestel checken of gaat dat niet lukken?
[edit] en nog een vraagje. weten jullie of er een toetsel is met 2 MP camera en een (uitschuifbaar) qwerty-toetsenbord?
Nee, daqt wil ik nl. ook weten. De ene bron spreekt over 3e kwartlaal, de andere over najaar en weer een andere over juli !quote:Op maandag 10 juli 2006 22:15 schreef sander4444 het volgende:
[..]
enig idee wanneer ie verkrijgbaar is?
Heb jij dit gedaan? Vind dit altijd riskante ondernemingen. Kun je kort in het nederlands uitleggen wat de aanpassing is en wat bij jou het resultaat is? thnx!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:02 schreef mForce het volgende:
Opera is eindelijk final
Nieuwste firmware zonder provider troep (Engels!) *klik*
Voor de mensen die slecht ontvangst hebben en het graag zelf oplossen*klik*
[..]
5 keer? wat voor problemen?
288 Mhz @ here stabielquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:56 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb de mijne overgeklokt. de meeste draaien zonder problemen op 246 MHz ipv 200. En dat verschil is toch wel merkbaar, zeker bij de wat zwaardere applicaties.
verder kan ik voor iedereen die regelmatig in het buitenland is aanraden om sjphone te installeren en een voip account ergens af te sluiten. lekker gratis bellen via wifi
ja, ik ga ook nog eens wat hogere kloksnelheden uitproberen, maar deze waarde was standaard in het tooltje ingesteld.quote:
kijk eens op het tweakers forum...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:29 schreef bravo het volgende:
De 5e lijkt eindelijk goed te werken! Eens ff kijken wat ik nu met mijn toestel kan, ik leer hem nu pas kennen....
ff een paar vraagjes:
1) hoe klok ik hem over?
2) zijn er tooltjes die ik beslist moet hebben?
nog tips anyone?
Ik heb het zelf niet gedaan, ik heb dan ook geen problemen kwa bereik.. als je in een boerengat woont kan het oplopen tot +50%quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:27 schreef kletskop het volgende:
[..]
Heb jij dit gedaan? Vind dit altijd riskante ondernemingen. Kun je kort in het nederlands uitleggen wat de aanpassing is en wat bij jou het resultaat is? thnx!
Standaard klok van het chipje is idd 200 maar de Wizard loopt standaard @180! en 240 deon ze allemaal zonder problemen, er zijn zelfs mensen die @300 werken, pas hier wel mee op!! accu wordt namelijk overbelast > oververhit!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:56 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb de mijne overgeklokt. de meeste draaien zonder problemen op 246 MHz ipv 200. En dat verschil is toch wel merkbaar, zeker bij de wat zwaardere applicaties.
verder kan ik voor iedereen die regelmatig in het buitenland is aanraden om sjphone te installeren en een voip account ergens af te sluiten. lekker gratis bellen via wifi
Je bedoelt waar ook de openingspost lukraak zonder enige vorm van bronvermelding vandaan gekopieerd is?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:17 schreef Byte_Me het volgende:
kijk eens op het tweakers forum...
hadden ze maar de hele OP gekopieerd, dan stelde het tenminste nog wat voor.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:41 schreef HighLander het volgende:
[..]
Je bedoelt waar ook de openingspost lukraak zonder enige vorm van bronvermelding vandaan gekopieerd is?
ach het blijft kopierenquote:Op maandag 17 juli 2006 02:05 schreef Byte_Me het volgende:
hadden ze maar de hele OP gekopieerd, dan stelde het tenminste nog wat voor.
SmartSkey installeren. ff zoeken op Smartskey + omap overclock oid, vind je wel ergens een zipjequote:Op zondag 16 juli 2006 20:52 schreef bravo het volgende:
Hey lui, als ik via het programma omapclock de cpu op 240 zet, en daarna ff wat ga doen, dan staat hij na een tijdje weer op 180, wat kan ik hieraan doen??
en hoe check je dat? als je omapclock start zie je de echte snelheid. windows geeft het altijd fout aan.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:29 schreef bravo het volgende:
hmmm, het werkt toch niet... na een tijdje gaat dat kreng weer op 180 mhz draaien....
Welke tooltje gebruik jij als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:19 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja, ik ga ook nog eens wat hogere kloksnelheden uitproberen, maar deze waarde was standaard in het tooltje ingesteld.
omapclock voor het eenmalig instellen, smartskey om het bij elke opstart automatisch te doen. bij zware applicaties als tomtom of sjphone (voip-client) merk je het echt. het is dan ook een 33% overklok.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:41 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Welke tooltje gebruik jij als ik vragen mag?
ok thanks! ik ga ze proberen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
omapclock voor het eenmalig instellen, smartskey om het bij elke opstart automatisch te doen. bij zware applicaties als tomtom of sjphone (voip-client) merk je het echt. het is dan ook een 33% overklok.
Kennelijk niet op Fok!.. anders had je wel gezien dat hier al een topic over loopt:quote:Op maandag 24 juli 2006 23:33 schreef NrSiX het volgende:
Heb veel op internet gezocht en bijna geen negatieve gebruikers gezien.
Niet gezien idd, sorry (search werkt niet goed)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:21 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Kennelijk niet op Fok!.. anders had je wel gezien dat hier al een topic over loopt:
[Centraal] HTC Wizard (M3000/MDA Vario/Qtek9100/K-Jam) #2
deze kan dus dicht![]()
ik heb die 3 bestanden in \programs\overclock op de telefoon geinstalleerd (niet op de SD). als ik omapclock opstart kan ik elke gewenste kloksnelheid instellen (en dan activeren met action -set clock). verder staat er een shortcut naar smartskey.exe in mijn autostart folder, waardoor de snelheid die ik in smartskey.ini heb ingegeven bij opstarten in gebruik wordt genomen. draai nu op 252 omdat mijn telefoon een beetje warm werd. als er geen problemen ontstaan ga ik 264 nog eens proberen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:01 schreef bravo het volgende:
Elke keer als ik omapclock start, zie ik weer 180MHz staan...
Ik heb de 3 bestanden NIET in 1 map staan maar op de root ( niet in de windows map)
omapclock.exe
smartskey.exe
smartskey.ini.
vergeet niet erbij te vermelden dat ie een stuk duurder is. maar goed, de snellere proc en de 2MP cam zijn wel een voordeel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:14 schreef SevenWonders het volgende:
UMTS, snellere processor, beter dan de MDA VArio/Qtek 9100 lijkt me
Die lijkt mij ook wel interessantquote:
ik heb het ooit geprobeerd, maar niet aan de praat gekregen. alleen had ik toen mijn GPS niet goed gepaired, dus ik denk dat het daaraan lag. de software starte wel normaal op en zo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:12 schreef Ar-Juan het volgende:
Kickje...
Gebruikt iemand dit toestel i.c.m. iGo 2006? Vind iGo persoonlijk prettiger dan TomTom & het zou fijn zijn als het een goed werkt op de 9100.
Dat is pas handig!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:19 schreef StonedKinG het volgende:
Tipperdetip voor mensen die het ding als USB stick willengebruiken en dus niet op elke pc Active Sync (Wat Imho een nutteloos programma is als je er alleen files mee overzet, en geen mail / contactpersonen)
WM5Storage
ik heb hemquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die lijkt mij ook wel interessant. (tvp)
verkeerde topic dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik heb hem. Sterker nog deze post plaats ik nu via wifi met mijn TyTN
.
Zogauw je er geen hobby meer aan hebt om te wachten op trage programma's. Maar je telefoon wordt er algeheel sneller doorquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:06 schreef iefow het volgende:
Wanneer is die snellere processor nou een echte must have?
En is EDGE in praktijk echt zoveel beter als GPRS?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:32 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
verkeerde topic dus
maak jezelf eens nuttig en plaats een met je telefoon gemaakte foto.
met de prijzen van tegenwoordig zou ik minimaal 1GB nemen. zelf heb ik 2 GB, helemaal relaxed. Tomtom europa erop en nog 1GB vrij voor MP3's, films, software, en wat dan ook.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:55 schreef PLAE@ het volgende:
Als ik nou tomtom wil moet ik dan een 1gb kaartje hebben? want ik kijk net wat op torrentsites en het is allemaal 900+ mb zo'n beetje.
Ik ga het natuurlijk wel braaf kopen.
iemand?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:44 schreef Bond het volgende:
Ik heb ook vragen over de MDA, wel twee stuks.
1.
Kan je mms ontvangen erop? zo ja hoe moet ik dat instellen?
2. hoe moet ik gmail instellen, want ik kan wel ophalen, maar niet verzenden.
Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Ja, haal de instellingen bij je provider. (mms folders zijn normaliter wel geinstalleerd, via je ext. rom. Als je die niet hebt afgetrapt of een huisgebakken rom hebt, moet je even de cab van molski.biz draaien...)quote:
voor de mms instellingen enzo -->quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:44 schreef Bond het volgende:
Ik heb ook vragen over de MDA, wel twee stuks.
1.
Kan je mms ontvangen erop? zo ja hoe moet ik dat instellen?
2. hoe moet ik gmail instellen, want ik kan wel ophalen, maar niet verzenden.
Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Als je je batterij eruit haalt ben je niet je sms-jes kwijt...quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:16 schreef Stretto het volgende:
Het scherm is nu voor de zoveelste keer helemaal wit en hij reageert niet meer, wat kan ik eraan doen?
(Dus zonder de batterij eruit te halen en al mijn smsjes kwijt te raken.....)
Daarnaast gaat de mijne binnenkort richting T-mobile, ik ben het zat dat het scherm steeds wegvalt als ik 'm openklap :/
Ik heb alle smsjes die ik in de tussentijd had gekregen wel gewoon kwijt, en vorige keer toen ik de batterij eruit haalde was ik ze ook kwijt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:44 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Als je je batterij eruit haalt ben je niet je sms-jes kwijt...
Verder gewoon een soft-reset al geprobeerd?
Heb je vage today-screen-plugins? Ik heb weleens wat gedonder gehad met witte schermen i.c.m. magic-button achtige taskmanager/desktopverfraaisels.
Haha ja dat heb ik ook, er is 1 manier om hem uit te krijgen. Dat is klikken op andere gebruiker aanmelden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:51 schreef PLAE@ het volgende:
Ik meld msn af 20.000 keer op rij en zet het programma ook uit, de verbinding met gprs uit etc. Maar hij blijft zichzelf maar aanmelden wtf slaat dat op.![]()
Standaard sluit windows mobile niet het programma af als je op het kruisje drukt. Installeer een progje als sbp Pocketplus (heel handig), met ondermeer een functie die dat WEL doet (als je op het kruisje drukt).quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:51 schreef PLAE@ het volgende:
Ik meld msn af 20.000 keer op rij en zet het programma ook uit, de verbinding met gprs uit etc. Maar hij blijft zichzelf maar aanmelden wtf slaat dat op.![]()
heb ik ook als ik wil fokken met mijn qtekquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:39 schreef PLAE@ het volgende:
Kunnen jullie wel topics lezen op dit forum met je vario?
Ik zie helemaal geen topicsvoor de rest heb ik met geen enkele site problemen.
Gebruik dan ook een andere browser dan aangeleverd in WM5, Opera is een goede.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb ik ook als ik wil fokken met mijn qtek
Gebruik dan in iedere geval 'SmartSkey' dan worden de knoppen die standaard ingesteld zijn voor 'agenda' en 'contactpersonen' ook tegelijkertijd toegang tot het start menu en het alternatief voor 'ok' / afsluiten... werkt echt perfect...quote:Op woensdag 22 november 2006 12:58 schreef NrSiX het volgende:
maandschop.. ik haal zometeen deze telefoon op! nog ff uitzoeken hoe dat met wifi werkt... zal eerst ff zoeken alvorens ik dingen ga vragen
werkt hier primaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:12 schreef Ar-Juan het volgende:
Kickje...
Gebruikt iemand dit toestel i.c.m. iGo 2006? Vind iGo persoonlijk prettiger dan TomTom & het zou fijn zijn als het goed werkt op de 9100.
Vergeet het maar. (tenzij t nu heel anders is dan een maand of 10 geleden...) Ik ben door op veel fora te posten een keer met iemand in contact gekomen die bij een servicecentre werkt. Die bood mij aan een kleppie op te sturen tegen kostprijs.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:35 schreef PLAE@ het volgende:
Iemand een idee waar je batterijklepjes kan kopen?
kost me nu nog te veel geldquote:Op woensdag 22 november 2006 13:02 schreef Jerkmaine het volgende:
Was dan gelijk voor de MDAII gegaan
ga op zoek naar een defekte vario. heb je meteen een extra batterij, lader, en nog andere reserveonderdelen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:27 schreef PLAE@ het volgende:
Had het al op tweakers gevraagd. Nu nog maar een keer.
Jij gooit zulk soort gegevens/mailtjes weg?![]()
via USB? activesync installeren?quote:Op zondag 3 december 2006 17:57 schreef NrSiX het volgende:
even een vraagje, heeft iedereen hier een legale versie van windows? zo niet wil ik wel eens weten hoe je de mda kan aansluiten op de pc :S heb deze telefoon.. kan ik hem niet aansluiten op mijn pc :S
dat is het probleem.. ik kan de drivers niet installeren omdat hij activesync moet updaten.. doe ik dat via windows update krijg ik de melding dat windows illegaal is en ik dus niets kan installeren.quote:
De-installeren en er opnieuw opgooien lukt toch wel gewoon? Ik heb nooit wga-checks gezien bij activesync.quote:Op zondag 3 december 2006 21:17 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dat is het probleem.. ik kan de drivers niet installeren omdat hij activesync moet updaten.. doe ik dat via windows update krijg ik de melding dat windows illegaal is en ik dus niets kan installeren.
En daar zit je dus met je kale telefoon
ik mag het vast niet zeggen, maar er zijn patches voor die WGA check.quote:Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef NrSiX het volgende:
even een updatje.. het heeft niet geholpen, nu activesync gedownload maar krijg alsnog de melding:
ActiveSync 4.1 kan alleen worden geinstalleerd op computers met Windows Xp, Windows 2003 Server of Windows 2000 waarop de laatste service packs zijn geinstalleerd. Als uw computer eerdere versies van het besturingssysteem gebruikt, moet u dit upgraden voordat u ActiveSync 4.1 installeert.
Ga naar windows update om de laatste service packs voor windows te downloaden
^dat heeft dus geen nut, gaat ie zeuren om de legale versie
SP2 losse executable kun je hier downloadenquote:Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef NrSiX het volgende:
even een updatje.. het heeft niet geholpen, nu activesync gedownload maar krijg alsnog de melding:
ActiveSync 4.1 kan alleen worden geinstalleerd op computers met Windows Xp, Windows 2003 Server of Windows 2000 waarop de laatste service packs zijn geinstalleerd. Als uw computer eerdere versies van het besturingssysteem gebruikt, moet u dit upgraden voordat u ActiveSync 4.1 installeert.
Ga naar windows update om de laatste service packs voor windows te downloaden
^dat heeft dus geen nut, gaat ie zeuren om de legale versie
Niet overclocked nee. Processor slaat zoals gezegd ook niet vast, want bijv. muziek blijft gewoon wel doorspelen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:21 schreef ToMaSZ het volgende:
Rotte verbinding tussen printplaat en scherm lijkt me meest voor de hand liggend...
Ding is niet overclocked?
Is inderdaad mijn Vario. Heb gisteren ook een topic aangemaakt op XDA-developers, zie hier.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:25 schreef ToMaSZ het volgende:
(Zijn die foto's trouwens van jouw vario en heb je dit een hele tijd geleden ook op xda-dev gepost, of heb je die foto's daarvandaan getrokken omdat t probleem hetzelfde is? Ze komen me retebekend voor....)
Hmm dan heb ik gewoon eerder foto's van dit fenomeen voorbij zien komen ergens.... Kan alleen nu niet vinden waar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Is inderdaad mijn Vario. Heb gisteren ook een topic aangemaakt op XDA-developers, zie hier.
Ik vermoed ook een hardware probleem, maar niet zozeer in het kabeltje eerlijk gezegd. Sinds ik het topic heb gepost is hij weer wat 'rustiger' geworden en heb ik het niet weer gehad. Erg vreemd in ieder geval.
Stom genoeg moet ik bekennen dat ik niet weet of de garantie eraf is of niet, zal dat moeten nakijken. Heb 'm namelijk via mijn broer gekocht.
Tipperdetip : Zoek op marktplaats naara een 2400mAh batterij! Deze hebben namelijk meteen een klepje er bij... Daarbij heb je nog eens een dubbel zo sterke batterij ook!quote:Op woensdag 22 november 2006 16:19 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Vergeet het maar. (tenzij t nu heel anders is dan een maand of 10 geleden...) Ik ben door op veel fora te posten een keer met iemand in contact gekomen die bij een servicecentre werkt. Die bood mij aan een kleppie op te sturen tegen kostprijs.
Ik zie de vraag al aankomen... nope, ik heb z'n gegevens niet meer... Posten in GoT thread, draadje maken/zoeken op xda-dev en hopen dat er iemand bij zit die je aan zo'n ding kan en wil helpen.
En een nog veel dikker toestel. Nee dank je. Ik heb gewoon een kleppie hoor. En vermoedelijk de vraagsteller inmiddels ook al lang.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:30 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Tipperdetip : Zoek op marktplaats naara een 2400mAh batterij! Deze hebben namelijk meteen een klepje er bij... Daarbij heb je nog eens een dubbel zo sterke batterij ook!
linkje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |