vergeet niet erbij te vermelden dat ie een stuk duurder is. maar goed, de snellere proc en de 2MP cam zijn wel een voordeel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:14 schreef SevenWonders het volgende:
UMTS, snellere processor, beter dan de MDA VArio/Qtek 9100 lijkt me
Die lijkt mij ook wel interessantquote:
ik heb het ooit geprobeerd, maar niet aan de praat gekregen. alleen had ik toen mijn GPS niet goed gepaired, dus ik denk dat het daaraan lag. de software starte wel normaal op en zo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:12 schreef Ar-Juan het volgende:
Kickje...
Gebruikt iemand dit toestel i.c.m. iGo 2006? Vind iGo persoonlijk prettiger dan TomTom & het zou fijn zijn als het een goed werkt op de 9100.
Dat is pas handig!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:19 schreef StonedKinG het volgende:
Tipperdetip voor mensen die het ding als USB stick willengebruiken en dus niet op elke pc Active Sync (Wat Imho een nutteloos programma is als je er alleen files mee overzet, en geen mail / contactpersonen)
WM5Storage
ik heb hemquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die lijkt mij ook wel interessant. (tvp)
verkeerde topic dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik heb hem. Sterker nog deze post plaats ik nu via wifi met mijn TyTN
.
Zogauw je er geen hobby meer aan hebt om te wachten op trage programma's. Maar je telefoon wordt er algeheel sneller doorquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:06 schreef iefow het volgende:
Wanneer is die snellere processor nou een echte must have?
En is EDGE in praktijk echt zoveel beter als GPRS?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:32 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
verkeerde topic dus
maak jezelf eens nuttig en plaats een met je telefoon gemaakte foto.
met de prijzen van tegenwoordig zou ik minimaal 1GB nemen. zelf heb ik 2 GB, helemaal relaxed. Tomtom europa erop en nog 1GB vrij voor MP3's, films, software, en wat dan ook.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:55 schreef PLAE@ het volgende:
Als ik nou tomtom wil moet ik dan een 1gb kaartje hebben? want ik kijk net wat op torrentsites en het is allemaal 900+ mb zo'n beetje.
Ik ga het natuurlijk wel braaf kopen.
iemand?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:44 schreef Bond het volgende:
Ik heb ook vragen over de MDA, wel twee stuks.
1.
Kan je mms ontvangen erop? zo ja hoe moet ik dat instellen?
2. hoe moet ik gmail instellen, want ik kan wel ophalen, maar niet verzenden.
Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Ja, haal de instellingen bij je provider. (mms folders zijn normaliter wel geinstalleerd, via je ext. rom. Als je die niet hebt afgetrapt of een huisgebakken rom hebt, moet je even de cab van molski.biz draaien...)quote:
voor de mms instellingen enzo -->quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:44 schreef Bond het volgende:
Ik heb ook vragen over de MDA, wel twee stuks.
1.
Kan je mms ontvangen erop? zo ja hoe moet ik dat instellen?
2. hoe moet ik gmail instellen, want ik kan wel ophalen, maar niet verzenden.
Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Als je je batterij eruit haalt ben je niet je sms-jes kwijt...quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:16 schreef Stretto het volgende:
Het scherm is nu voor de zoveelste keer helemaal wit en hij reageert niet meer, wat kan ik eraan doen?
(Dus zonder de batterij eruit te halen en al mijn smsjes kwijt te raken.....)
Daarnaast gaat de mijne binnenkort richting T-mobile, ik ben het zat dat het scherm steeds wegvalt als ik 'm openklap :/
Ik heb alle smsjes die ik in de tussentijd had gekregen wel gewoon kwijt, en vorige keer toen ik de batterij eruit haalde was ik ze ook kwijt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:44 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Als je je batterij eruit haalt ben je niet je sms-jes kwijt...
Verder gewoon een soft-reset al geprobeerd?
Heb je vage today-screen-plugins? Ik heb weleens wat gedonder gehad met witte schermen i.c.m. magic-button achtige taskmanager/desktopverfraaisels.
Haha ja dat heb ik ook, er is 1 manier om hem uit te krijgen. Dat is klikken op andere gebruiker aanmelden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:51 schreef PLAE@ het volgende:
Ik meld msn af 20.000 keer op rij en zet het programma ook uit, de verbinding met gprs uit etc. Maar hij blijft zichzelf maar aanmelden wtf slaat dat op.![]()
Standaard sluit windows mobile niet het programma af als je op het kruisje drukt. Installeer een progje als sbp Pocketplus (heel handig), met ondermeer een functie die dat WEL doet (als je op het kruisje drukt).quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:51 schreef PLAE@ het volgende:
Ik meld msn af 20.000 keer op rij en zet het programma ook uit, de verbinding met gprs uit etc. Maar hij blijft zichzelf maar aanmelden wtf slaat dat op.![]()
heb ik ook als ik wil fokken met mijn qtekquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:39 schreef PLAE@ het volgende:
Kunnen jullie wel topics lezen op dit forum met je vario?
Ik zie helemaal geen topicsvoor de rest heb ik met geen enkele site problemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |