abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 september 2006 @ 09:25:44 #91
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_42191772
quote:
Op donderdag 28 september 2006 08:52 schreef Bond het volgende:

[..]

iemand?
Ja, haal de instellingen bij je provider. (mms folders zijn normaliter wel geinstalleerd, via je ext. rom. Als je die niet hebt afgetrapt of een huisgebakken rom hebt, moet je even de cab van molski.biz draaien...)

Gmail verzenden kan ook. Server: smtp.gmail.com en authenticeren met dezelfde credentials als je gebruikt om te poppen. (Dit staat gewoon heel uitgebreid in de gmail help)
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_42229461
Het scherm is nu voor de zoveelste keer helemaal wit en hij reageert niet meer, wat kan ik eraan doen?
(Dus zonder de batterij eruit te halen en al mijn smsjes kwijt te raken.....)

Daarnaast gaat de mijne binnenkort richting T-mobile, ik ben het zat dat het scherm steeds wegvalt als ik 'm openklap :/
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_42232713
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:44 schreef Bond het volgende:
Ik heb ook vragen over de MDA, wel twee stuks.

1.
Kan je mms ontvangen erop? zo ja hoe moet ik dat instellen?

2. hoe moet ik gmail instellen, want ik kan wel ophalen, maar niet verzenden.

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
voor de mms instellingen enzo -->
http://www.qtek.nl/9100_updates.asp

Daar staat een zip file die het allemaal automatisch goed moet regelen.

wat betreft je Gmail instellen, dat heb ik gewoon gedaan in dat hele berichten gebeuren, dan op menu, extra , nieuw account en dan gewoon doen wat er staat.... werkte prima
*o/*
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:44:33 #94
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_42232861
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:16 schreef Stretto het volgende:
Het scherm is nu voor de zoveelste keer helemaal wit en hij reageert niet meer, wat kan ik eraan doen?
(Dus zonder de batterij eruit te halen en al mijn smsjes kwijt te raken.....)

Daarnaast gaat de mijne binnenkort richting T-mobile, ik ben het zat dat het scherm steeds wegvalt als ik 'm openklap :/
Als je je batterij eruit haalt ben je niet je sms-jes kwijt...
Verder gewoon een soft-reset al geprobeerd?

Heb je vage today-screen-plugins? Ik heb weleens wat gedonder gehad met witte schermen i.c.m. magic-button achtige taskmanager/desktopverfraaisels.
pi_42232981
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:44 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Als je je batterij eruit haalt ben je niet je sms-jes kwijt...
Verder gewoon een soft-reset al geprobeerd?

Heb je vage today-screen-plugins? Ik heb weleens wat gedonder gehad met witte schermen i.c.m. magic-button achtige taskmanager/desktopverfraaisels.
Ik heb alle smsjes die ik in de tussentijd had gekregen wel gewoon kwijt, en vorige keer toen ik de batterij eruit haalde was ik ze ook kwijt.
Ik heb het euvel kunnen verhelpen met een soft reset.

Nee, ik doe daar niet....
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:51:57 #96
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42233037
Ik meld msn af 20.000 keer op rij en zet het programma ook uit, de verbinding met gprs uit etc. Maar hij blijft zichzelf maar aanmelden wtf slaat dat op.
pi_42233177
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:51 schreef PLAE@ het volgende:

Ik meld msn af 20.000 keer op rij en zet het programma ook uit, de verbinding met gprs uit etc. Maar hij blijft zichzelf maar aanmelden wtf slaat dat op.
Haha ja dat heb ik ook, er is 1 manier om hem uit te krijgen. Dat is klikken op andere gebruiker aanmelden.
pi_42274869
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:51 schreef PLAE@ het volgende:

Standaard sluit windows mobile niet het programma af als je op het kruisje drukt. Installeer een progje als sbp Pocketplus (heel handig), met ondermeer een functie die dat WEL doet (als je op het kruisje drukt).
Take on the situation, but not the torment ...
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:39:51 #99
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42336552
Kunnen jullie wel topics lezen op dit forum met je vario?

Ik zie helemaal geen topics voor de rest heb ik met geen enkele site problemen.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:43:28 #100
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_42336619
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:39 schreef PLAE@ het volgende:

Kunnen jullie wel topics lezen op dit forum met je vario?

Ik zie helemaal geen topics voor de rest heb ik met geen enkele site problemen.
heb ik ook als ik wil fokken met mijn qtek
pi_42867348
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:43 schreef Fugie het volgende:

[..]

heb ik ook als ik wil fokken met mijn qtek
Gebruik dan ook een andere browser dan aangeleverd in WM5, Opera is een goede.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_43778731
maandschop.. ik haal zometeen deze telefoon op! nog ff uitzoeken hoe dat met wifi werkt... zal eerst ff zoeken alvorens ik dingen ga vragen
Zo niet.. dan toch!
pi_43778846
Was dan gelijk voor de MDAII gegaan
pi_43778909
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:58 schreef NrSiX het volgende:
maandschop.. ik haal zometeen deze telefoon op! nog ff uitzoeken hoe dat met wifi werkt... zal eerst ff zoeken alvorens ik dingen ga vragen
Gebruik dan in iedere geval 'SmartSkey' dan worden de knoppen die standaard ingesteld zijn voor 'agenda' en 'contactpersonen' ook tegelijkertijd toegang tot het start menu en het alternatief voor 'ok' / afsluiten... werkt echt perfect...
pi_43783730
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:12 schreef Ar-Juan het volgende:
Kickje...

Gebruikt iemand dit toestel i.c.m. iGo 2006? Vind iGo persoonlijk prettiger dan TomTom & het zou fijn zijn als het goed werkt op de 9100.
werkt hier prima
There is no time like the present..
  woensdag 22 november 2006 @ 15:35:38 #106
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43783881
Iemand een idee waar je batterijklepjes kan kopen?
  woensdag 22 november 2006 @ 16:19:20 #107
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_43785657
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:35 schreef PLAE@ het volgende:

Iemand een idee waar je batterijklepjes kan kopen?
Vergeet het maar. (tenzij t nu heel anders is dan een maand of 10 geleden...) Ik ben door op veel fora te posten een keer met iemand in contact gekomen die bij een servicecentre werkt. Die bood mij aan een kleppie op te sturen tegen kostprijs.

Ik zie de vraag al aankomen... nope, ik heb z'n gegevens niet meer... Posten in GoT thread, draadje maken/zoeken op xda-dev en hopen dat er iemand bij zit die je aan zo'n ding kan en wil helpen.
  woensdag 22 november 2006 @ 16:27:55 #108
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43786040
Had het al op tweakers gevraagd. Nu nog maar een keer.
Jij gooit zulk soort gegevens/mailtjes weg?
pi_43814814
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:02 schreef Jerkmaine het volgende:
Was dan gelijk voor de MDAII gegaan
kost me nu nog te veel geld
Zo niet.. dan toch!
pi_44108944
even een vraagje, heeft iedereen hier een legale versie van windows? zo niet wil ik wel eens weten hoe je de mda kan aansluiten op de pc :S heb deze telefoon.. kan ik hem niet aansluiten op mijn pc :S
Zo niet.. dan toch!
pi_44109018
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:27 schreef PLAE@ het volgende:

Had het al op tweakers gevraagd. Nu nog maar een keer.
Jij gooit zulk soort gegevens/mailtjes weg?
ga op zoek naar een defekte vario. heb je meteen een extra batterij, lader, en nog andere reserveonderdelen.
pi_44109056
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:57 schreef NrSiX het volgende:
even een vraagje, heeft iedereen hier een legale versie van windows? zo niet wil ik wel eens weten hoe je de mda kan aansluiten op de pc :S heb deze telefoon.. kan ik hem niet aansluiten op mijn pc :S
via USB? activesync installeren?
pi_44114395
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:02 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

via USB? activesync installeren?
dat is het probleem.. ik kan de drivers niet installeren omdat hij activesync moet updaten.. doe ik dat via windows update krijg ik de melding dat windows illegaal is en ik dus niets kan installeren.
En daar zit je dus met je kale telefoon
Zo niet.. dan toch!
  maandag 4 december 2006 @ 13:38:41 #114
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_44130192
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:17 schreef NrSiX het volgende:

[..]

dat is het probleem.. ik kan de drivers niet installeren omdat hij activesync moet updaten.. doe ik dat via windows update krijg ik de melding dat windows illegaal is en ik dus niets kan installeren.
En daar zit je dus met je kale telefoon
De-installeren en er opnieuw opgooien lukt toch wel gewoon? Ik heb nooit wga-checks gezien bij activesync.

Je kunt hier gewoon de setup.exe downloaden.
pi_44130717
ok ga dat ff proberen als ik thuis ben, bedankt!
Zo niet.. dan toch!
pi_44139057
even een updatje.. het heeft niet geholpen, nu activesync gedownload maar krijg alsnog de melding:

ActiveSync 4.1 kan alleen worden geinstalleerd op computers met Windows Xp, Windows 2003 Server of Windows 2000 waarop de laatste service packs zijn geinstalleerd. Als uw computer eerdere versies van het besturingssysteem gebruikt, moet u dit upgraden voordat u ActiveSync 4.1 installeert.

Ga naar windows update om de laatste service packs voor windows te downloaden

^dat heeft dus geen nut, gaat ie zeuren om de legale versie
Zo niet.. dan toch!
pi_44141235
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef NrSiX het volgende:
even een updatje.. het heeft niet geholpen, nu activesync gedownload maar krijg alsnog de melding:

ActiveSync 4.1 kan alleen worden geinstalleerd op computers met Windows Xp, Windows 2003 Server of Windows 2000 waarop de laatste service packs zijn geinstalleerd. Als uw computer eerdere versies van het besturingssysteem gebruikt, moet u dit upgraden voordat u ActiveSync 4.1 installeert.

ik mag het vast niet zeggen, maar er zijn patches voor die WGA check.

vervolgens windows updaten, en dan zou active sync het ook moeten doen.
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:56:20 #118
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_44157008
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef NrSiX het volgende:

SP2 losse executable kun je hier downloaden

Als die al niet wil installeren, heb je geen last van de WGA-Check, maar draai je een oldschool dag-1 FCKGW corporate xp. Ga je schamen trouwens dat je nog geen SP2 hebt.

Je kunt je windows sleutel eenvoudig wijzigen, voor de details verwijs ik je naar google.

Je kunt ook gewoon een xp-cd'tje scoren met sp2 er al in kopen voor 8 tientjes. Nooit meer gezeik met WGA en een coupon voor vista voor 49/79 euro als ie uit is (home/home premium).
pi_44171614
edit.. het is gelukt met de keychanger.. nu de rest nog, de updates zijn iig probleemloos geinstalleerd

[ Bericht 76% gewijzigd door NrSiX op 05-12-2006 20:37:00 ]
Zo niet.. dan toch!
pi_45186527
Sinds kort problemen met m'n Qtek9100. Het beeldscherm slaat regelmatig op tilt.

Het gebeurt in principe op meerdere momenten, maar het lijkt met name te gebeuren op het moment dat ik Windows Mediaplayer (of willekeurig ander programma) aan heb, of wanneer ik draadloze verbinding start. Als ik gebeld wordt en het apparaat springt uit zichzelf ‘aan’, dan is het ook met grote regelmaat te zien.

Enkele kenmerken:

- In enkele gevallen ‘trilde’ het hele beeld als voorbode dat het scherm vast gaat slaan (denk aan een analoge TV die niet geheel goed is afgesteld)

- Scherm krijgt barcode over de gehele lengte van het scherm en reageert niet meer op aanraken

- Bijv. muziek blijft gewoon doorspelen (apparaat zelf slaat dus niet vast)

- Als je het apparaat ‘standby’ zet met de knop bovenop, dan blijven de zwarte lijnen zichtbaar op het LCD maar vervagen uiteindelijk

- Als het apparaat vervolgens weer aangaat zijn de strepen weg en reageert dan weer op aanraken

- Kort daarna slaat het systeem echter in veel gevallen weer vast en kan je weer niets.

Nieuwe ROM installeren leek eerst te werken, maar bleek later helaas niet zo te zijn. Ook het weglaten van SIMkaart en Geheugenkaartje helpt niet.

Iemand enig idee wat het kan zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door 205_Lacoste op 09-01-2007 19:29:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')