5 keer? wat voor problemen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:38 schreef bravo het volgende:
Ik haat dit toestel bijna, ik haal morgen mijn 5e m3000 op, met elke was wel iets mis.. van mij hoeft het niet meer....
Damn dat ding is oerlelijk!! jammer dat het nog geen VGA scherm heeftquote:Op zondag 9 juli 2006 16:08 schreef SevenWonders het volgende:
* SevenWonders wacht op de opvolger, de HTC Tytn, heeft ook UMTS aan boord...
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=19129bb
enig idee wanneer ie verkrijgbaar is?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:08 schreef SevenWonders het volgende:
* SevenWonders wacht op de opvolger, de HTC Tytn, heeft ook UMTS aan boord...
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=19129bb
1 GB moet je best wel moeite voor doen., denk dat het gewoon FUP is.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:13 schreef sander4444 het volgende:
die max internetlimiet bij sommige operators van 1 GB per maand, haal je die ooit? En kan je ook gewoon je hotmail op het toestel checken of gaat dat niet lukken?
[edit] en nog een vraagje. weten jullie of er een toetsel is met 2 MP camera en een (uitschuifbaar) qwerty-toetsenbord?
Nee, daqt wil ik nl. ook weten. De ene bron spreekt over 3e kwartlaal, de andere over najaar en weer een andere over juli !quote:Op maandag 10 juli 2006 22:15 schreef sander4444 het volgende:
[..]
enig idee wanneer ie verkrijgbaar is?
Heb jij dit gedaan? Vind dit altijd riskante ondernemingen. Kun je kort in het nederlands uitleggen wat de aanpassing is en wat bij jou het resultaat is? thnx!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:02 schreef mForce het volgende:
Opera is eindelijk final
Nieuwste firmware zonder provider troep (Engels!) *klik*
Voor de mensen die slecht ontvangst hebben en het graag zelf oplossen*klik*
[..]
5 keer? wat voor problemen?
288 Mhz @ here stabielquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:56 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb de mijne overgeklokt. de meeste draaien zonder problemen op 246 MHz ipv 200. En dat verschil is toch wel merkbaar, zeker bij de wat zwaardere applicaties.
verder kan ik voor iedereen die regelmatig in het buitenland is aanraden om sjphone te installeren en een voip account ergens af te sluiten. lekker gratis bellen via wifi
ja, ik ga ook nog eens wat hogere kloksnelheden uitproberen, maar deze waarde was standaard in het tooltje ingesteld.quote:
kijk eens op het tweakers forum...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:29 schreef bravo het volgende:
De 5e lijkt eindelijk goed te werken! Eens ff kijken wat ik nu met mijn toestel kan, ik leer hem nu pas kennen....
ff een paar vraagjes:
1) hoe klok ik hem over?
2) zijn er tooltjes die ik beslist moet hebben?
nog tips anyone?
Ik heb het zelf niet gedaan, ik heb dan ook geen problemen kwa bereik.. als je in een boerengat woont kan het oplopen tot +50%quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:27 schreef kletskop het volgende:
[..]
Heb jij dit gedaan? Vind dit altijd riskante ondernemingen. Kun je kort in het nederlands uitleggen wat de aanpassing is en wat bij jou het resultaat is? thnx!
Standaard klok van het chipje is idd 200 maar de Wizard loopt standaard @180! en 240 deon ze allemaal zonder problemen, er zijn zelfs mensen die @300 werken, pas hier wel mee op!! accu wordt namelijk overbelast > oververhit!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:56 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb de mijne overgeklokt. de meeste draaien zonder problemen op 246 MHz ipv 200. En dat verschil is toch wel merkbaar, zeker bij de wat zwaardere applicaties.
verder kan ik voor iedereen die regelmatig in het buitenland is aanraden om sjphone te installeren en een voip account ergens af te sluiten. lekker gratis bellen via wifi
Je bedoelt waar ook de openingspost lukraak zonder enige vorm van bronvermelding vandaan gekopieerd is?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:17 schreef Byte_Me het volgende:
kijk eens op het tweakers forum...
hadden ze maar de hele OP gekopieerd, dan stelde het tenminste nog wat voor.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:41 schreef HighLander het volgende:
[..]
Je bedoelt waar ook de openingspost lukraak zonder enige vorm van bronvermelding vandaan gekopieerd is?
ach het blijft kopierenquote:Op maandag 17 juli 2006 02:05 schreef Byte_Me het volgende:
hadden ze maar de hele OP gekopieerd, dan stelde het tenminste nog wat voor.
SmartSkey installeren. ff zoeken op Smartskey + omap overclock oid, vind je wel ergens een zipjequote:Op zondag 16 juli 2006 20:52 schreef bravo het volgende:
Hey lui, als ik via het programma omapclock de cpu op 240 zet, en daarna ff wat ga doen, dan staat hij na een tijdje weer op 180, wat kan ik hieraan doen??
en hoe check je dat? als je omapclock start zie je de echte snelheid. windows geeft het altijd fout aan.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:29 schreef bravo het volgende:
hmmm, het werkt toch niet... na een tijdje gaat dat kreng weer op 180 mhz draaien....
Welke tooltje gebruik jij als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:19 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja, ik ga ook nog eens wat hogere kloksnelheden uitproberen, maar deze waarde was standaard in het tooltje ingesteld.
omapclock voor het eenmalig instellen, smartskey om het bij elke opstart automatisch te doen. bij zware applicaties als tomtom of sjphone (voip-client) merk je het echt. het is dan ook een 33% overklok.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:41 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Welke tooltje gebruik jij als ik vragen mag?
ok thanks! ik ga ze proberen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
omapclock voor het eenmalig instellen, smartskey om het bij elke opstart automatisch te doen. bij zware applicaties als tomtom of sjphone (voip-client) merk je het echt. het is dan ook een 33% overklok.
Kennelijk niet op Fok!.. anders had je wel gezien dat hier al een topic over loopt:quote:Op maandag 24 juli 2006 23:33 schreef NrSiX het volgende:
Heb veel op internet gezocht en bijna geen negatieve gebruikers gezien.
Niet gezien idd, sorry (search werkt niet goed)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:21 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Kennelijk niet op Fok!.. anders had je wel gezien dat hier al een topic over loopt:
[Centraal] HTC Wizard (M3000/MDA Vario/Qtek9100/K-Jam) #2
deze kan dus dicht![]()
ik heb die 3 bestanden in \programs\overclock op de telefoon geinstalleerd (niet op de SD). als ik omapclock opstart kan ik elke gewenste kloksnelheid instellen (en dan activeren met action -set clock). verder staat er een shortcut naar smartskey.exe in mijn autostart folder, waardoor de snelheid die ik in smartskey.ini heb ingegeven bij opstarten in gebruik wordt genomen. draai nu op 252 omdat mijn telefoon een beetje warm werd. als er geen problemen ontstaan ga ik 264 nog eens proberen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:01 schreef bravo het volgende:
Elke keer als ik omapclock start, zie ik weer 180MHz staan...
Ik heb de 3 bestanden NIET in 1 map staan maar op de root ( niet in de windows map)
omapclock.exe
smartskey.exe
smartskey.ini.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |