In de zin van: kort? Toen wij om kwart voor 8 aankwamen stond er namelijk geen rij, en we hebben 2 straten verderop op een woonerfje geparkeerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Trouwens die rij voor 013 en de parkeergarage.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Het was erg tof! mike patton & zu. De avond begon met een onaangekondigd (tenminste ik heb het nergens gezien) voorprogramma 'Volt' dat was een erg energieke duitse band die een beetje te omschrijven is als een soort kruising tussen dillenger escape plan en dub trio met zang die nijgt naar noise/funeraldoom zang. Ik was zeker onder de indruk van deze 4 duitsers.
Mike patton en zu ging op eenzelfde voet verder maar voerde de intensiteit op, stuiterende drums, agressief snelle bas partijen overladen met bariton sax (ergens zwevend tussen zorniaans en braxtoniaans) en mike patton verzorgde de 'beats' met flarden zang piepen knorrend hijgend en manipulerend.
Al met al een super evening with .. patton & zu
Wij waren er pas om 5 over half 9 en de rij ging tot om de hoek door, bijna bij Cul de Sac. We waren dus ook te laat omdat iedereen voor parkeergarage tivoli stond.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
In de zin van: kort? Toen wij om kwart voor 8 aankwamen stond er namelijk geen rij, en we hebben 2 straten verderop op een woonerfje geparkeerd.
Idd die mensen waren echt irritant. Er stond achter mij een dronken gast te schreeuwen dat ie covers van Pennywise wou horenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:48 schreef sylvietjoo het volgende:
Idd, wat een superconcert! Die nieuwe drummer is ultiem! Jezus
Het enige wat me stoorde waren mensen die 100x een biertje moesten halen (omdat ze 't concert eigenlijk niet eens wilden zien) of te laat binnenkwamen en toen maar recht voor m'n neus gingen staan. Kun je beetje tegen 'n harige nek aan staan kijken
Ik zat lekker in de muziek, lekker te genieten en onder de indruk te zijn maar zoiets haalt je wel uit 't 'momentum'. Jammer.
Ik dacht dat die gast helemaal rechts zich, naast gitaarpartijen ook bemoeide met de geluidseffecten. Hij had volgens mij sowieso z'n eigen effecten op een tafel voor zich, maar wat hij daar exact allemaal mee deed kon ik niet zo goed zien. Sowieso hadden ook de roadies een drukke avond. Ik weet niet hoe vaak het kopje thee (?) van de zanger is vervangen, of de microfoon standaard.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef sir_Tachyon het volgende:
Klopt maar in de 013 heb je daar het minste last van. Ik hoorde wel zo naast mij een beetje dat sommige de muziek niet echt goed kenden, dus ik benieuwd hoe die het hebben gevonden, want dan zal het wel 6 uur ipv voor hebben geleken ipv 3 uur. Maar weet iemand of die vent achter die vlag (achter de bassist) ook bij de band hoort? Doet die de geluidseffecten van de zanger, want dat doet hij niet zelf.
Dat moet sowieso een super heavy duty microfoon & kabel zijn geweest, gezien het ermee smijten slaan, en eraan trekkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:57 schreef BloodyLotte het volgende:
En die kabel van de microfoon die elke keer half van het podium aflag, hoe vaak die niet terug is gelegd.En floep, vloog 'ie er een minuut later weer af.
Tof, dan kan ik dit keer gewoon fietsen in plaats van om 11 uur de trein terug uit Tilburg te moeten nemenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:13 schreef emokid het volgende:
Deze eindbazen staan 8 juli in de Paradiso.![]()
![]()
![]()
![]()
Kaarten zijn 28,- excl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |