Beetje jammer is dat ja, maar verder wel n coole clip moet ik zeggen. Zal ook die op hun site eens luisteren dan.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:01 schreef sir_Tachyon het volgende:
Klopt en er zijn er nog 2, maar die staan ook op hun eigen site. Die Goliath-clip is wel erg zwaar irritant, aangezien ze niet op de muziek mee bewegen.
OMG!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:48 schreef OMG het volgende:
Ik dacht dat ik Frances the Mute slecht vond, maar dat nieuwe album slaat echt alles. Amputechture vond ik nog wel te doen, maar dat nieuwe album... niet te doen. Ik vond het bijna als een imitatie van Hella klinken, maar dan met vier keer zoveel bandleden en minder goed. The horror!
Een paar weken terug liep ik de Plato in Rotterdam binnen. Nu vind ik dat standaard al een kutzaak, maar toen schalde ook nog eens dat nieuwe album loeihard door de speakers. Ik heb net door de "Nieuw" bakken kunnen bladeren voordat ik bijna gillend naar buiten liep.
Ik ben het met je eens die nieuwe kan me eigenlijk niks boeien maar amputechture vond ik ook al niks. Ik moet zeggen dat ik de nieuwe hella ook behoorlijk irritant vind trouwensquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:48 schreef OMG het volgende:
Ik dacht dat ik Frances the Mute slecht vond, maar dat nieuwe album slaat echt alles. Amputechture vond ik nog wel te doen, maar dat nieuwe album... niet te doen. Ik vond het bijna als een imitatie van Hella klinken, maar dan met vier keer zoveel bandleden en minder goed. The horror!
Amputechture vond ik beter in vergelijking met Frances the Mute, maar in vergelijking met De-loused... en Tremulant EP ook veel minder, maar toch wel om aan te horen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens die nieuwe kan me eigenlijk niks boeien maar amputechture vond ik ook al niks. Ik moet zeggen dat ik de nieuwe hella ook behoorlijk irritant vind trouwens
exact hetzelfde vind ik verschrikkelijk op de nieuwe hella (of nieuwe ik bedoel die met de 4mans hella op ipecac "There's No 666 in Outer Space" )quote:
Mike patton & Zu in utrechtquote:
Amputechture vind ik ook niet echt super nee. Maar elke cd van ze moet je eerst een flink aantal keer luisteren voordat je t allemaal door hebt enzo. :pquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:13 schreef Rubbish11 het volgende:
This is the haunt of roullete dares!
Amputechture blijft wel de zwaarste kost ja, maar desalniettemin geweldig
Ik heb in ieder geval 3 uur lang verbaasd staan kijken hoe ze continue zo hard tekeer konden gaan. Die drummer: de meeste drummers moeten na zo'n solo een uur op hun rug liggen om bij te komen, hij ramde er elk nummer zo'n solo uit! Nu snap ik kreet uit de albumrecensie over Thomas "holy fucking shit this guy is good" Pridgen welquote:
In de zin van: kort? Toen wij om kwart voor 8 aankwamen stond er namelijk geen rij, en we hebben 2 straten verderop op een woonerfje geparkeerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Trouwens die rij voor 013 en de parkeergarage.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Het was erg tof! mike patton & zu. De avond begon met een onaangekondigd (tenminste ik heb het nergens gezien) voorprogramma 'Volt' dat was een erg energieke duitse band die een beetje te omschrijven is als een soort kruising tussen dillenger escape plan en dub trio met zang die nijgt naar noise/funeraldoom zang. Ik was zeker onder de indruk van deze 4 duitsers.
Mike patton en zu ging op eenzelfde voet verder maar voerde de intensiteit op, stuiterende drums, agressief snelle bas partijen overladen met bariton sax (ergens zwevend tussen zorniaans en braxtoniaans) en mike patton verzorgde de 'beats' met flarden zang piepen knorrend hijgend en manipulerend.
Al met al een super evening with .. patton & zu
Wij waren er pas om 5 over half 9 en de rij ging tot om de hoek door, bijna bij Cul de Sac. We waren dus ook te laat omdat iedereen voor parkeergarage tivoli stond.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
In de zin van: kort? Toen wij om kwart voor 8 aankwamen stond er namelijk geen rij, en we hebben 2 straten verderop op een woonerfje geparkeerd.
Idd die mensen waren echt irritant. Er stond achter mij een dronken gast te schreeuwen dat ie covers van Pennywise wou horenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:48 schreef sylvietjoo het volgende:
Idd, wat een superconcert! Die nieuwe drummer is ultiem! Jezus
Het enige wat me stoorde waren mensen die 100x een biertje moesten halen (omdat ze 't concert eigenlijk niet eens wilden zien) of te laat binnenkwamen en toen maar recht voor m'n neus gingen staan. Kun je beetje tegen 'n harige nek aan staan kijken
Ik zat lekker in de muziek, lekker te genieten en onder de indruk te zijn maar zoiets haalt je wel uit 't 'momentum'. Jammer.
Ik dacht dat die gast helemaal rechts zich, naast gitaarpartijen ook bemoeide met de geluidseffecten. Hij had volgens mij sowieso z'n eigen effecten op een tafel voor zich, maar wat hij daar exact allemaal mee deed kon ik niet zo goed zien. Sowieso hadden ook de roadies een drukke avond. Ik weet niet hoe vaak het kopje thee (?) van de zanger is vervangen, of de microfoon standaard.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef sir_Tachyon het volgende:
Klopt maar in de 013 heb je daar het minste last van. Ik hoorde wel zo naast mij een beetje dat sommige de muziek niet echt goed kenden, dus ik benieuwd hoe die het hebben gevonden, want dan zal het wel 6 uur ipv voor hebben geleken ipv 3 uur. Maar weet iemand of die vent achter die vlag (achter de bassist) ook bij de band hoort? Doet die de geluidseffecten van de zanger, want dat doet hij niet zelf.
Dat moet sowieso een super heavy duty microfoon & kabel zijn geweest, gezien het ermee smijten slaan, en eraan trekkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:57 schreef BloodyLotte het volgende:
En die kabel van de microfoon die elke keer half van het podium aflag, hoe vaak die niet terug is gelegd.En floep, vloog 'ie er een minuut later weer af.
Tof, dan kan ik dit keer gewoon fietsen in plaats van om 11 uur de trein terug uit Tilburg te moeten nemenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:13 schreef emokid het volgende:
Deze eindbazen staan 8 juli in de Paradiso.![]()
![]()
![]()
![]()
Kaarten zijn 28,- excl.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:44 schreef emokid het volgende:
Wel een kutdag, ik weet niet of ik dan op vakantie ben. Ik laat zo een 4 weken vakantie schieten hiervoor, wil er ten koste van alles bij zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik ook, maar toen ben ik toch eens Frances The Mute goed gaan luisteren, en damn. Het was het waardquote:Op maandag 20 april 2009 14:28 schreef Nepthys het volgende:
Ik kan ze nauwelijks bijhouden qua platen. Deloused ken ik door en door, maar de rest wil steeds maar niet echt blijven hangen en voor je het weet hebben ze dan alweer twee nieuwe uit.
Eens, erg vet.quote:Op zondag 3 mei 2009 01:51 schreef Maisnon het volgende:
En ik vond de Bedlam in Goliath art echt vet
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2009 02:19 schreef emokid het volgende:
Hoe meer muziek ik hoor des te meer ik erachter kom dat The Mars Volta eigenlijk alleen maar bands nadoen. Ze hebben in ieder geval goed geluisterd naar Can kwam ik vandaag achter.
Ik ga 'm nu luisteren thanksquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef emokid het volgende:
Octahedron is ook al gelekt! En de meningen tot zover zijn niet echt positief te noemen.
Wat een openbaringquote:Op zondag 3 mei 2009 02:19 schreef emokid het volgende:
Hoe meer muziek ik hoor des te meer ik erachter kom dat The Mars Volta eigenlijk alleen maar bands nadoen. Ze hebben in ieder geval goed geluisterd naar Can kwam ik vandaag achter.
Verkocht! PM's hebben geen zin. Niet dat ik ze kreeg.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:42 schreef emokid het volgende:
Toch besloten om op vakantie te gaan, en zal daardoor het optreden moeten missen. Het kaartje is zonder het maandelijkse lidmaatschap(3,-) omdat ik zelf een jaarlidmaatschap met mij draag. Een maandlidmaatschap is altijd bij de kassa te verkrijgen van de Paradiso, voor 3 euro.
PM maar bij interesse!
Ha-ha! Jij gaat niet naar The Mars Volta!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:22 schreef emokid het volgende:
[..]
Verkocht! PM's hebben geen zin. Niet dat ik ze kreeg.
Welke albums dan vooral? Ik heb er maar twee (Red en In the court) en ik zie de connectie niet echt..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:37 schreef wallofdolls het volgende:
Amputechture is bijna niet te onderscheiden van King Crimson-albums
Die van mij ook niet echt heel erg. Heel af en toe hoor je nog vlagen van hoe ik ze graag hoor terug, maar verder. Vooral dat Cedric zich steedss meer als een echte liedjeszanger probeert te bewijzen staat me verschrikkelijk tegenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef emokid het volgende:
Octahedron is ook al gelekt! En de meningen tot zover zijn niet echt positief te noemen.
Heb je ook de titeltrack?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:35 schreef emokid het volgende:
Frances the Mute blijft voor mij de beste plaat. Die heeft het allemaal, van begin tot eind. Omar op zijn best, en vooral Cedric. Niet te vergeten de band, een magnum opus.
Je kan t beste de EP 'A missing chromosome' zoeken. Daar staan nog 2 of 3 onbekende nummers opquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:16 schreef Shrien het volgende:
Ik zal de titeltrack ook maar eens downen van Frances, ben benieuwd
Ik denk dat ik die heb ja, of tenminste.. er staan een hoop nummers op die ik niet ken..quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:19 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Je kan t beste de EP 'A missing chromosome' zoeken. Daar staan nog 2 of 3 onbekende nummers op
Die is echt geniaal. Zet ik altijd voor de cd zelf. Dan heb je gewoon anderhalf uur Frances The Mute.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:16 schreef Shrien het volgende:
Ik zal de titeltrack ook maar eens downen van Frances, ben benieuwd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |