Het lijkt wel of de drums minder aanwezig klinken. Daar stoorde ik me wel aan in Tilburg. Ik vind deze drummer ook wel achteruitgang.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef Dudette1985 het volgende:
Van gisteravond:
Goliath
Roulette Dares
Ilyena
Jammer dat het geen 3 uur duurde net zoals vorig jaar in Tilburg, maar toch nog een aardige show
Zat je waarschijnlijk boven. Die bovenstaande filmpjes hebben ook wat uitgebalanceerder geluid.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:52 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik vond het geluid juist super! Het was voor mijn gevoel super ingesteld, lekker hard
Ik vond de drummer juist erg strak! Je hebt het als drummer van The Mars Volta niet echt makkelijk lijkt me.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:10 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de drums minder aanwezig klinken. Daar stoorde ik me wel aan in Tilburg. Ik vind deze drummer ook wel achteruitgang.
Ik stond semi-vooraan aan de rechterkant, en het geluid was super daarquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:25 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Zat je waarschijnlijk boven. Die bovenstaande filmpjes hebben ook wat uitgebalanceerder geluid.
Drums was inderdaad niets mis mee, en die gast heeft het zeker niet makkelijk neequote:Op donderdag 9 juli 2009 13:41 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Ik vond de drummer juist erg strak! Je hebt het als drummer van The Mars Volta niet echt makkelijk lijkt me.
Heel tof concert, als ze nog eens optreden in NL ga ik zeker weer heen!
Zat jij op het 1e balkon of het hoogste balkon. Want dan zat je of naast me, of recht onder mequote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef Dudette1985 het volgende:
Van gisteravond:
Goliath
Roulette Dares
Ilyena
Jammer dat het geen 3 uur duurde net zoals vorig jaar in Tilburg, maar toch nog een aardige show
Ik zat denk ik zo'n beetje naast je, want zat ook op het 2de balkonquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben nu pas thuis.
Was heerlijk! Heb echt genoten. Maar in 013 was het beter. But still, wat een bazen.
[..]
Zat jij op het 1e balkon of het hoogste balkon. Want dan zat je of naast me, of recht onder me
wat gezelligquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:16 schreef Dudette1985 het volgende:
[..]
Ik zat denk ik zo'n beetje naast je, want zat ook op het 2de balkon
Maandje terug, Amsterdamquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:04 schreef Duim het volgende:
Ik hoop dat ze ook nog ergens anders komen. Tilburg vind ik zo ver
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |