Ik zat denk ik zo'n beetje naast je, want zat ook op het 2de balkonquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben nu pas thuis.
Was heerlijk! Heb echt genoten. Maar in 013 was het beter. But still, wat een bazen.
[..]
Zat jij op het 1e balkon of het hoogste balkon. Want dan zat je of naast me, of recht onder me
wat gezelligquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:16 schreef Dudette1985 het volgende:
[..]
Ik zat denk ik zo'n beetje naast je, want zat ook op het 2de balkon
Maandje terug, Amsterdamquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:04 schreef Duim het volgende:
Ik hoop dat ze ook nog ergens anders komen. Tilburg vind ik zo ver
Frappant, ik had net gehoord dat ze de ruzie weer bijgelegd hadden. Maargoed, het is te hopen dat hij niet zo mislukt drumt als Pridgen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:46 schreef emokid het volgende:
Nieuwe drummer he trouwens, Thomas Pridgen is er definitief uit nu.![]()
De nieuwe drummer is een blanke gast met een baard en afro, hij heet Dave Elitch, ik ken hem niet maar hij schijnt wel goed geweest te zijn een paar dagen terug in Stockholm.
Ik kan zelf niet wachten, wordt de eerste keer, heb ze afgelopen zomer moeten missen.
Hij drumt wel goed, dat zeker wel. Hij is enkel niet bepaald dynamisch genoeg voor The Mars Volta. Als je bij een vrij zacht nummer als Since We've Been Wrong direct full-blast gaat drummen doe je iets verkeerd volgens mij. En wat dat betreft is hij voor TMV een mislukte drummer.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:57 schreef emokid het volgende:
Mislukt? Ik heb hem met Omar Rodriguez soloshow in de Melkweg dit jaar gezien en toen was die wel goed hoor. Drumt die bij The Mars Volta niet goed?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |