Of hierheen gaan: Dieet topics :')quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:33 schreef DarkElf het volgende:
dit topic is specifiek voor het sonja bakker dieet, als je een discussie (de zovéélste) wilt houden over hoe je het beter kan doen, moet je een eigen topic openen
Ik kwam ook al op die aantallen. maar toen werd het afgedaan als niet goed en niet de juiste site door iemand. Nu kom jij er ook al op uit. Zou die andere persoon het dan verkeerd uitrekenen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gister had ik het wel even zwaar... zeker toen ik ook nog ging sporten, toen heb ik die 3 dropjes genomen.
Overigens zijn die dropjes meegenomen in de telling en moeten er dus eigenlijk nog 30 kcal af, 792 dus voor een hele dag.
Ik heb geen idee... Op welke site heb jij het ingevuld?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik kwam ook al op die aantallen. maar toen werd het afgedaan als niet goed en niet de juiste site door iemand. Nu kom jij er ook al op uit. Zou die andere persoon het dan verkeerd uitrekenen?
Als ik erge honger heb pak ik wel eens een plak peperkoek en met een paar stukken fruit extra zit je ook zo aan de 1200cal natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz... net de dag van gister even in zitten vullen op een online calorieën-tel-site... En aan die dag heb ik me dus heel strikt gehouden: 812 kcal.
Daar schrik ik best wel van eigenlijk... Ik weet dat SB dagen afwisselt en we vandaag wel iets meer krijgen, maar ook voor de dag van vandaag kom ik niet boven de 1000 uit (940). Woensdag wil ik dan eigenlijk helemaal niet weten, want dan mag je 's avonds ook nog eens niks meer!.
In welke gevallen is 1000 eigenlijk het minimum? Altijd, of globaal genomen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gister had ik het wel even zwaar... zeker toen ik ook nog ging sporten, toen heb ik die 3 dropjes genomen.
Overigens zijn die dropjes meegenomen in de telling en moeten er dus eigenlijk nog 30 kcal af, 792 dus voor een hele dag.
120 kcal is best wel veel hoor. gezien ook de hoeveelheid kcal die SB voorschrijftquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:11 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Als ik erge honger heb pak ik wel eens een plak peperkoek en met een paar stukken fruit extra zit je ook zo aan de 1200cal natuurlijk.
Bij de AH hebben ze trouwens van eigen merk suikervrije drop waar maar iets van 120cal in zitten voor een heel zakje,niet veel dus!
Ja, maar die extra plakken peperkoek en fruit neem ik dus nooitquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:11 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Als ik erge honger heb pak ik wel eens een plak peperkoek en met een paar stukken fruit extra zit je ook zo aan de 1200cal natuurlijk.
Maar ik wil me eigenlijk het vele gesnoep en gesnaai afleren, dus daar helpt zo'n zakje dan niet echt bijquote:Bij de AH hebben ze trouwens van eigen merk suikervrije drop waar maar iets van 120cal in zitten voor een heel zakje,niet veel dus!
Ik weet het niet precies...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
In welke gevallen is 1000 eigenlijk het minimum? Altijd, of globaal genomen?
Max. 3 weken dus, dit zou betekenen dat Sonja ook na de eerste 3 weken het kcal aantal zou moeten opvoeren...quote:Plan A 600-1000 kcal
Volg maximaal 3 weken plan A, stap daarna over naar plan B. Na een week plan B kun je weer 3 weken plan A volgen. Wij geven dit advies op basis van calorieën. Als je langer zou afvallen met minder dan 1000 calorieën dan is het risico groot dat je lichaam gaat wennen aan deze lage hoeveelheid calorieën.
Plan B 1000-1500 kcal
Dit mag je zo lang volhouden als je wilt. Je hebt een gezond eetpatroon en valt op een bewuste manier stap voor stap af.
Plan C 2000 kcal vrouw / 2500 kcal man
Als je dit plan volhoudt dan heb je een gezonde levensstijl waarbij je gewicht stabiel blijft. Kom je toch iets aan, dan kun je altijd weer even Plan A of B volgen totdat je je ideale gewicht weer bereikt hebt.
Ik heb gisteren ook een cup a soup genomen net voor het eten. Ik ging bijna van mijn graadje idd door de warmte enzo en had gewoon echt even behoefte aan iets zouts. Lijkt me verder ook geen probleem.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb nu een extra Cup a Soup Helder (a 7 kcal) gepakt, ik merk dat ik met dit weer wat meer zout moet hebben dan normaal.
Dat lijkt mij dus ook nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook een cup a soup genomen net voor het eten. Ik ging bijna van mijn graadje idd door de warmte enzo en had gewoon echt even behoefte aan iets zouts. Lijkt me verder ook geen probleem.
Dat was wel de bedoeling jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:54 schreef Cutie het volgende:
Ik zou het boek kopen voordat je opnieuw boodschappen doet, is wel zo praktisch.
Vava kan natuurlijk het boodschappenlijstje al printen en dan in 1 loop de boodschappen doen en het boek halenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:54 schreef Cutie het volgende:
Ik zou het boek kopen voordat je opnieuw boodschappen doet, is wel zo praktisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |