Kenkerquote:
Denk liever aan je leverquote:
Ik weet, maar er is nog steeds teveel bedekking van het lichaam aanwezig daarquote:Op maandag 3 juli 2006 23:37 schreef ArTiC het volgende:
...hint... in het vorige topic staan 2 foto's van de dames in bikini
Gek he als je voor de vvd bentquote:Op maandag 3 juli 2006 23:41 schreef ArTiC het volgende:
Ik wist dat er iets ging komen met VVD bij mij in de OP
Van Ingridh weet ik het niet, over SQ hoor ik positieve kritiekenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:40 schreef Juup© het volgende:
ZIjn wel neukbaar he?
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:42 schreef febster het volgende:
[..]
Van Ingridh weet ik het niet, van SQ hoor ik positieve kritieken
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:41 schreef ArTiC het volgende:
Ik wist dat er iets ging komen met VVD bij mij in de OP
Villaknuffelaarquote:
Van wie dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:42 schreef febster het volgende:
[..]
Van Ingridh weet ik het niet, over SQ hoor ik positieve kritieken
en niet duurquote:
Foto.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
en amaranta heeft ook lekkere tieten hoor![]()
GA KIJKENquote:Op maandag 3 juli 2006 23:44 schreef Juup© het volgende:
TOT HOELAAT ZIJN DE KROEGEN OPEN?????
2 uur meen ikquote:Op maandag 3 juli 2006 23:44 schreef Juup© het volgende:
2 uur. biertje pakken?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:44 schreef Juup© het volgende:
ik geef nota bene fotobewijs!! En nee, ik ga amaranta niet op fok plempen in bikiniquote:
Hij loopt een beetje achter hequote:
Daar heb ik ook niet om gevraagd.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik geef nota bene fotobewijs!! En nee, ik ga amaranta niet op fok plempen in bikini
bekende vingerquote:
Krijg je ervan als je vragen ontwijkt hierquote:
Ik stap zo op de fiets naar de stad hoor. Ik heb alleen geen zin om saai alleen te drinken.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehe, mijn bier is ook op, heb wel hulp gehad
Ik heb niks ontkend hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 23:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je vragen ontwijkt hier
Geen id, heb geen touchscreenquote:
Ben jij homo of niet?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je vragen ontwijkt hier
Ik wil er best 1 mee pakken hoor, als je niemand anders kan vinden. Heb toch morgen vrijquote:Op maandag 3 juli 2006 23:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik stap zo op de fiets naar de stad hoor. Ik heb alleen geen zin om saai alleen te drinken.
Zal mezelf wel weer suf zweten met het weer nu, maat afkoelen met een koud Grolschje doet wonderen
Ik zeg ontwijken...niet ontkennenquote:
En bb dan? Bel hem uit bed en lok hem mee.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil er best 1 mee pakken hoor, als je niemand anders kan vinden. Heb toch morgen vrij
Neequote:
die is net naar huis, zijn wekker gaat wel om 6 uurquote:Op maandag 3 juli 2006 23:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
En bb dan? Bel hem uit bed en lok hem mee.
Mietje. Zullen wij hem dan wakker maken?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is net naar huis, zijn wekker gaat wel om 6 uur
Nee, hij moet me nog langer aardig vindenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mietje. Zullen wij hem dan wakker maken?
Oke, dan maak ik hem wakkerquote:Op maandag 3 juli 2006 23:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, hij moet me nog langer aardig vinden
Dan hoef ik hem ook niet wakker te makenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die is pas net weg hoor, die slaapt nog niet![]()
Daar krijg je hem overigens zuur mee, na het stappen bij hem aanbellen/moeilijk gaan lopen doenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, hij moet me nog langer aardig vinden
Truste Appie meneer.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:58 schreef febster het volgende:
[..]
Daar krijg je hem overigens zuur mee, na het stappen bij hem aanbellen/moeilijk gaan lopen doen
Nooit ervaring mee gehad gelukkig, maar ik duik ook maar eens mijn bed in (eerst ff douchen en after sunnen) morgen weer om 6 uur op, 2 tentamens maken
En hij is niet de enige. Ik ken ook van die mongolenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:58 schreef febster het volgende:
[..]
Daar krijg je hem overigens zuur mee, na het stappen bij hem aanbellen/moeilijk gaan lopen doen
Nooit ervaring mee gehad gelukkig, maar ik duik ook maar eens mijn bed in (eerst ff douchen en after sunnen) morgen weer om 6 uur op, 2 tentamens maken
Wat zijn die 2 dingen dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En hij is niet de enige. Ik ken ook van die mongolen![]()
Mij mag je maar voor 2 dingen wakker maken. Voor de rest is slaap heilig.
Truste feb!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:58 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb autistische neigingen, dus maak mij niet gekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jouw verbeelding over![]()
Ik ken ze.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb autistische neigingen, dus maak mij niet gek
Tis interessanter welk biermerk 1 van die 2 opties vervultquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jouw verbeelding over![]()
Als ik te vroeg op moet jaquote:Op maandag 3 juli 2006 23:58 schreef febster het volgende:
[..]
Tss, breezerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:01 schreef febster het volgende:
[..]
Tis interessanter welk biermerk 1 van die 2 opties vervult
Watje.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Truste mensen.
Ik wil eik nergens wakker voor gemaakt worden/
Truste!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als ik te vroeg op moet ja.
Nouw, veel plezier in de kroeg, ben maffen.
Heej bb, ik ga zo de stad in ga jij mee?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:58 schreef bleiblei het volgende:
tvp.
Dat lieg je.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Truste mensen.
Ik wil eik nergens wakker voor gemaakt worden/
Oke. heftige sex dan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tss, breezer
Nee, bier is daar niet 1 van
cibatax? ik ken ook nog een mannetje dat vrij goedkoop is trouwens...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:04 schreef Juup© het volgende:
Welke taxi kan ik het beste pakken hier in EHVN?
Die had ik bij jou naast het bier ingevuld iigquote:
Hij moet wel levend aankomen hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
cibatax? ik ken ook nog een mannetje dat vrij goedkoop is trouwens...
Dat is dan weer het imago waar ik het mee moet doen. Bier en seks.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:05 schreef febster het volgende:
[..]
Die had ik bij jou naast het bier ingevuld iig
Is dat zo erg?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is dan weer het imago waar ik het mee moet doen. Bier en seks.
Ik heb wel connecties in de taxiwereld maar niet in Eindhovenquote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is dan weer het imago waar ik het mee moet doen. Bier en seks.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:08 schreef febster het volgende:
[..]
Is dat zo erg?
en zo benaast de waarheid?
Damn, there's more to me than that!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:08 schreef febster het volgende:
[..]
Is dat zo erg?
en zo benaast de waarheid?
Taxi besteld, ga zo nog even wat drinken in de stadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn, there's more to me than that!
Heb je nou wel of niet gezelschap nodig? Of zeg je van, nah laat maarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Taxi besteld, ga zo nog even wat drinken in de stad
Graag.Je kunt niet om mij heen kijken iig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je nou wel of niet gezelschap nodig? Of zeg je van, nah laat maar
Nee, zo veel volk zal er niet zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Graag.Je kunt niet om mij heen kijken iig.
Hebben ze daar Grolsch?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:11 schreef Juup© het volgende:
Ik begin bij de ierse pub achter de heuvelgalerij(ie) o.i,d,.
Snelle taxi danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:14 schreef Juup© het volgende:
Ik ga nu naar beneden voor de taxi.
Je hebt me door!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:17 schreef ArTiC het volgende:
SQ doet de "ontmoet zoveel mogelijk EHV fokkers binnen 24 uur" tour
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:18 schreef Stormqueen het volgende:
BB, zal ik dan eerst ff je aaipod komen droppen?
idd..je moet ze niet teveel vrijheid ineens geven hequote:
quote:
Mooi, ben onderweg.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik kom wel ff. Heb wel zin in potje koud bier
Is het iets ja?quote:
Het is wat meer Elektro achtig maar nog steeds erg Musequote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:38 schreef febster het volgende:
[..]
Is het iets ja?
*andere boeg*
Ga je trouwens naar Lowlands dit jaar?
Eens downloaden danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is wat meer Elektro achtig maar nog steeds erg Muse
Tenzij ik nog een leuke aanbieidng krijg geen Lowlands helaas
LL is altijd erg gezellig, helaas is er in mijn omgeving geen interesse meer (huisje boompje beestje vrienden) en voel ik er ondanks de gezelligheid weinig voor om alleen te gaanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:47 schreef febster het volgende:
[..]
Eens downloaden dan :y
Jammer, wordt mijn 1e keer, maar denk wel dat het erg gezellig word.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:01 schreef gurlie het volgende:
"Wij rekenen op je komst."
Ja, ik rekende ook op jullie komst.
Gelukkig heb ik het bevestigingsmailtje nog, kan ik dat eens even onder hun neus duwen.
Ik zal mijn spuisel even toelichten:quote:
Precies, beetje relaxed weer en ik ga me dan wel zeker vermakenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:00 schreef ArTiC het volgende:
zit ff te spieken op ll.nl maar er komen toch aardig wat leuke bands..Muse, Lostprophets, the Kooks, Pennywise, Jawat, Fun Lovin' Criminals, panic! at the disco, danko jones, the stooges
leuk programma
Dat maakt het een stuk duidelijker voor onsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik zal mijn spuisel even toelichten:
Vanmiddag om half 6 had ik een afspraak in Eindhoven voor een nieuwe bijbaan maar ze hebben me de verkeerde datum doorgegeven dus stond ik daar voor Jan met de korte achternaam.
Zon, bier, hash, muziek (in willekeurige volgordequote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:05 schreef febster het volgende:
[..]
Precies, beetje relaxed weer en ik ga me dan wel zeker vermaken
Ja ik had ze zelfs ook nog.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat maakt het een stuk duidelijker voor ons
wel klote voor je...gelukkig had je flow zijn huissleutels nog
dat krijg je dubbel en dwars terugquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:13 schreef ArTiC het volgende:
uitslover
Ben bij de een na laatste track van het Muse album...moet nog ff volhouden
Hehehe ik weetquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:31 schreef febster het volgende:
[..]
Again, vrouwelijke trekjes. Je moet me zien rennen, das echt te verwijfd. Homo's op naaldhakken en een tasje rennen nog mannelijker dan ik
Er liggen ook nog 4 afleveringen 24 op me te wachten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:30 schreef FlowDesign het volgende:
Iedereen is al naar bed zeker?
Ik moet morgen werken![]()
Morgen weer een dagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:33 schreef gurlie het volgende:
[..]
Er liggen ook nog 4 afleveringen 24 op me te wachten.
Maar ik hou mezelf stug tegen.
Mutsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:00 schreef gurlie het volgende:
Avond
Voor niks naar Eindhoven gereisd.
Nouja, voor niks.
Zeg.. dat heb ik vanmorgen gedaan. Gevraagd over de training en gezegd dat ik vandaag die sollicitatie in eindhoven had..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Turlijk wel, jij had even kunnen bellen ter bevestiging.
![]()
Was dat geen pinda dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
swa?
Hehehe, ik zat bij een swa in de auto.
Heej man, ik kom van jeweetwel daar in de antillen
Hij deed me toch enigszins denken aan Nasi Rames jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euuh, de persoon in kwestie was enigzins satésaus getint ja
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij deed me toch enigszins denken aan Nasi Rames ja
Hou jij nu een beetje van mij ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:51 schreef Stormqueen het volgende:
jah?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hoor, in mijn kleine hartje heb jij nu ook een pixel veroverd
Mooi zo. Zonder plezier in het leven heeft het leven mijn inziens geen zin.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik blijf ook altijd lachen om mij. Gelukkig wel, dat houdt het leven gezellig![]()
Daar drink ik nog een amaretto op!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi zo. Zonder plezier in het leven heeft het leven mijn inziens geen zin.
Ik ook, maar dat is op. En ik heb nog cocktail restanten...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bah.
Wat wij daarstraks dronken vind ik persoonlijjk beter
Volgende keer gaan we hem goed voor lul zetten. Ik probeer iets te verzinnen met miss Bimboquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:01 schreef Juup© het volgende:
Wat een eikel die bar meneer. Bij ons binnenkomst gewoon nederlands praten, en later het onderhand niet meer willen verstaan.
De lul
Blonde doosquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we hem goed voor lul zetten. Ik probeer iets te verzinnen met miss Bimbo
Als je ff zegt welke plaatjes ongeveer...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:02 schreef Juup© het volgende:
P.S.
De foto's in jouw fotoboek zijn mijn inziens in jouw nadeel.
Maar dat is mijn mening.
Allemaalquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je ff zegt welke plaatjes ongeveer...
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:03 schreef Juup© het volgende:
Nu moet ik stoppen met eerlijk te zijn, anders gaan er straks weer onzinnige roddels volgen (bepaalde personen in dit topic kennende).
Ik ben gewoon niet fotogeniek. Lekker belangrijk, want ik weet dat mijn kwaliteiten niet aan de buitenkant zittenquote:
Helemaal niks? Damn, ik heb nog zeker 12 flessen van minimaal 25% staan... Maar ja, ik ben nog in mijn studenten-ontwenningsfasequote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:05 schreef Juup© het volgende:
IK heb helaas geen alcoholhoudende dranken meer in huis.
Euhmmm, jouw buitenkant is ook eeuhmmmmm.... zeker de moeite waard hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet fotogeniek. Lekker belangrijk, want ik weet dat mijn kwaliteiten niet aan de buitenkant zitten
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Helemaal niks? Damn, ik heb nog zeker 12 flessen van minimaal 25% staan... Maar ja, ik ben nog in mijn studenten-ontwenningsfase
Dek je maar ff goed in juupquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmmm, jouw buitenkant is ook eeuhmmmmm.... zeker de moeite waard hoor. Maar het gaat om het geheel, en zover als ik jou nu heb leren kennen is dat oke (voor de zeikerds onder jullie, ik heb het natuurlijk over de intelectueele kant en niet de buitenkant
) dit ter verduidelijking
Ja, barman zijn en eerst nederlands praten en als blijkt dat de gast(en) het door hebben ineens engels gaan pratenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt. Ach ja. Er zijn ergere dingen in het leven![]()
Okequote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je post voor deze zegt genoeg, me dunkt
En als blijkt dat ze engels spreken, over stappen op frans. Hoe slechtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, barman zijn en eerst nederlands praten en als blijkt dat de gast(en) het door hebben ineens engels gaan praten
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als blijkt dat ze engels spreken, over stappen op frans. Hoe slecht
Stoere kat ook. Is de baas van de 3 kattenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:14 schreef Stormqueen het volgende:
hij kijkt wel stoer uit z'n ogen by the way
Typen gaat ook steeds beter he?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stoere kat ook. Is de baas van de 3 katten
Hij denkt vaak dat hij ook de baas over mij is, maar dan heeft hij het verkeerd. Al sik hem kaat zien dat ik de baas ben is hij beledigd
Kansloos? Moet kunnen toch. Dan kun jij een nwe openen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:15 schreef Stormqueen het volgende:
gaan we het topic volspammen juup? Dat zou wel volslagen kansloos zijn
Ja, dat dan weer wel, topics openen is leukquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kansloos? Moet kunnen toch. Dan kun jij een nwe openen.
Bitchquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel, topics openen is leukKan ik weer vals doen. Rawr.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:21 schreef Stormqueen het volgende:
en iedereen morgen maar denken dat ze bij moeten lezen
Oke, en dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net ondemocratisch besloten dat ik buiten ga slapen
Waar wij het over haddenquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:00 schreef Armageddon het volgende:
Behandel Stormqueen with care morgen mensen. Hij is geslaagd voor de Arma screentest.
Lolquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:23 schreef Stormqueen het volgende:
fotospam!!
[afbeelding]
De Kolonel et moi
Oke, ik heb nog een hangmat-standaard in de tuin staan, maar ik ga ECHT NIET in een hangmat liggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan niks. Hangmat ophangen kost gewoon minder tijd dan bed opmaken
Gave manquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn pa...die van de wijze levenslessen enzo
Ik ga straks lekker in de koele kamer liggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan niks. Hangmat ophangen kost gewoon minder tijd dan bed opmaken
de hangmat agreesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oke, ik heb nog een hangmat-standaard in de tuin staan, maar ik ga ECHT NIET in een hangmat liggen
Mijn slaapkamer heeft geeneens ARKOquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker in de koele kamer liggen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik ze vorig jaar geinstaleerd heb.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer heeft geeneens ARKO
Mooie foto.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:29 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Altijd leuk, oude gala-foto's
ARKO: Alle Ramen Kunnen Openquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik ze vorig jaar geinstaleerd heb.
Op het origineel heb ik nog een vaasje bier in mijn rechterhandquote:
Hahaha, zuipschuitquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op het origineel heb ik nog een vaasje bier in mijn rechterhandCropfunctie in photoshop heerst.
28678 (gemiddeld 13 per dag)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:35 schreef Stormqueen het volgende:
1578 (gemiddeld 42 per dag)
I need a life
Zo wordt het wel erg flauw. Waar moet dat heen met de kwaliteit op Fok! ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:39 schreef Juup© het volgende:
Welles.
Ja, erg hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo wordt het wel erg flauw. Waar moet dat heen met de kwaliteit op Fok! ?
Als ik zin heb.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:40 schreef Juup© het volgende:
Maar euuhhh, wanneer maak jij jouw licht eens?
Als het zo doorgaat lukt mij dat iig niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ontzettenden ik wilde dees nog wel vol krijgen!
Is goe.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:46 schreef Stormqueen het volgende:
zullen we d'r dan maar een eind aan breien?
Doen het gewoon een keer in viervoud over. Slaap lekker!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is goe.
Weltrusten jongedame
Ik vond het heel gezellig, en het is mijn inziens voor herhaling vatbaar (met of zonder ega's).
Trustenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doen het gewoon een keer in viervoud over. Slaap lekker!
hoofdpijn Juup?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:29 schreef Juup© het volgende:
Goedenmorgen
schande!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
spamhoeren
Zoveel drank was er echt niet in het spel hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
schande!
stelletje alcoholisten, vlegels!
have fun met Ali en zijn 40 companen van je af meppenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:19 schreef Ingridh007 het volgende:
Moguh.
* Ingridh007 gaat zo naar de Tongelreep
Ik heb wel buiten geslapen vannachtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:19 schreef ArTiC het volgende:
smoesjes zijn het, smoesjes.
doe je wel voorzichtig?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:19 schreef Ingridh007 het volgende:
Moguh.
* Ingridh007 gaat zo naar de Tongelreep
Op een bankje in het park?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb wel buiten geslapen vannacht
Neej gek, in m'n hangmat! Gewoon te warm binnen ...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Op een bankje in het park?
en dan speciaal voor Febbie:
op een bank in het park
helemaal in trance mensen lopen langs
Visualiseert
deel mn gedachten gang
iedereen is hetzelfde we zijn gelijk in rang
Opgezwolle![]()
vervelend voor jequote:
boh gek, zeg dat danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neej gek, in m'n hangmat! Gewoon te warm binnen ...
Die moet ik onthoudenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarbij moet je veel drinken met die warmte![]()
like, ik ga alles teruglezen zeker...uhuhquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gezegd, 2 pagina's geleden
Misschien verveel je jequote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
like, ik ga alles teruglezen zeker...uhuh
Geen last vanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neej gek, in m'n hangmat! Gewoon te warm binnen ...
Nah..dat nog net nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien verveel je je
Ik werd wakker gezoemd vanmorgen
Was een bij, denk ik. Wel apartquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nah..dat nog net niet
Geen last van zoemen of warmte in mijn slaapkamer...en dat zonder airco of arko![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |