Stoere kat ook. Is de baas van de 3 kattenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:14 schreef Stormqueen het volgende:
hij kijkt wel stoer uit z'n ogen by the way
Typen gaat ook steeds beter he?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stoere kat ook. Is de baas van de 3 katten
Hij denkt vaak dat hij ook de baas over mij is, maar dan heeft hij het verkeerd. Al sik hem kaat zien dat ik de baas ben is hij beledigd
Kansloos? Moet kunnen toch. Dan kun jij een nwe openen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:15 schreef Stormqueen het volgende:
gaan we het topic volspammen juup? Dat zou wel volslagen kansloos zijn
Ja, dat dan weer wel, topics openen is leukquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kansloos? Moet kunnen toch. Dan kun jij een nwe openen.
Bitchquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel, topics openen is leukKan ik weer vals doen. Rawr.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:21 schreef Stormqueen het volgende:
en iedereen morgen maar denken dat ze bij moeten lezen
Oke, en dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net ondemocratisch besloten dat ik buiten ga slapen
Waar wij het over haddenquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:00 schreef Armageddon het volgende:
Behandel Stormqueen with care morgen mensen. Hij is geslaagd voor de Arma screentest.
Lolquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:23 schreef Stormqueen het volgende:
fotospam!!
[afbeelding]
De Kolonel et moi
Oke, ik heb nog een hangmat-standaard in de tuin staan, maar ik ga ECHT NIET in een hangmat liggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan niks. Hangmat ophangen kost gewoon minder tijd dan bed opmaken
Gave manquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn pa...die van de wijze levenslessen enzo
Ik ga straks lekker in de koele kamer liggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan niks. Hangmat ophangen kost gewoon minder tijd dan bed opmaken
de hangmat agreesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oke, ik heb nog een hangmat-standaard in de tuin staan, maar ik ga ECHT NIET in een hangmat liggen
Mijn slaapkamer heeft geeneens ARKOquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker in de koele kamer liggen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik ze vorig jaar geinstaleerd heb.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer heeft geeneens ARKO
Mooie foto.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:29 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Altijd leuk, oude gala-foto's
ARKO: Alle Ramen Kunnen Openquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik ze vorig jaar geinstaleerd heb.
Op het origineel heb ik nog een vaasje bier in mijn rechterhandquote:
Hahaha, zuipschuitquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op het origineel heb ik nog een vaasje bier in mijn rechterhandCropfunctie in photoshop heerst.
28678 (gemiddeld 13 per dag)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:35 schreef Stormqueen het volgende:
1578 (gemiddeld 42 per dag)
I need a life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |