Mooi, ben onderweg.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik kom wel ff. Heb wel zin in potje koud bier
Is het iets ja?quote:
Het is wat meer Elektro achtig maar nog steeds erg Musequote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:38 schreef febster het volgende:
[..]
Is het iets ja?
*andere boeg*
Ga je trouwens naar Lowlands dit jaar?
Eens downloaden danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is wat meer Elektro achtig maar nog steeds erg Muse
Tenzij ik nog een leuke aanbieidng krijg geen Lowlands helaas
LL is altijd erg gezellig, helaas is er in mijn omgeving geen interesse meer (huisje boompje beestje vrienden) en voel ik er ondanks de gezelligheid weinig voor om alleen te gaanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:47 schreef febster het volgende:
[..]
Eens downloaden dan :y
Jammer, wordt mijn 1e keer, maar denk wel dat het erg gezellig word.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:01 schreef gurlie het volgende:
"Wij rekenen op je komst."
Ja, ik rekende ook op jullie komst.
Gelukkig heb ik het bevestigingsmailtje nog, kan ik dat eens even onder hun neus duwen.
Ik zal mijn spuisel even toelichten:quote:
Precies, beetje relaxed weer en ik ga me dan wel zeker vermakenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:00 schreef ArTiC het volgende:
zit ff te spieken op ll.nl maar er komen toch aardig wat leuke bands..Muse, Lostprophets, the Kooks, Pennywise, Jawat, Fun Lovin' Criminals, panic! at the disco, danko jones, the stooges
leuk programma
Dat maakt het een stuk duidelijker voor onsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik zal mijn spuisel even toelichten:
Vanmiddag om half 6 had ik een afspraak in Eindhoven voor een nieuwe bijbaan maar ze hebben me de verkeerde datum doorgegeven dus stond ik daar voor Jan met de korte achternaam.
Zon, bier, hash, muziek (in willekeurige volgordequote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:05 schreef febster het volgende:
[..]
Precies, beetje relaxed weer en ik ga me dan wel zeker vermaken
Ja ik had ze zelfs ook nog.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat maakt het een stuk duidelijker voor ons
wel klote voor je...gelukkig had je flow zijn huissleutels nog
dat krijg je dubbel en dwars terugquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:13 schreef ArTiC het volgende:
uitslover
Ben bij de een na laatste track van het Muse album...moet nog ff volhouden
Hehehe ik weetquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:31 schreef febster het volgende:
[..]
Again, vrouwelijke trekjes. Je moet me zien rennen, das echt te verwijfd. Homo's op naaldhakken en een tasje rennen nog mannelijker dan ik
Er liggen ook nog 4 afleveringen 24 op me te wachten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:30 schreef FlowDesign het volgende:
Iedereen is al naar bed zeker?
Ik moet morgen werken![]()
Morgen weer een dagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:33 schreef gurlie het volgende:
[..]
Er liggen ook nog 4 afleveringen 24 op me te wachten.
Maar ik hou mezelf stug tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |