Mutsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:00 schreef gurlie het volgende:
Avond
Voor niks naar Eindhoven gereisd.
Nouja, voor niks.
Zeg.. dat heb ik vanmorgen gedaan. Gevraagd over de training en gezegd dat ik vandaag die sollicitatie in eindhoven had..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Turlijk wel, jij had even kunnen bellen ter bevestiging.
![]()
Was dat geen pinda dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
swa?
Hehehe, ik zat bij een swa in de auto.
Heej man, ik kom van jeweetwel daar in de antillen
Hij deed me toch enigszins denken aan Nasi Rames jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euuh, de persoon in kwestie was enigzins satésaus getint ja
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij deed me toch enigszins denken aan Nasi Rames ja
Hou jij nu een beetje van mij ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:51 schreef Stormqueen het volgende:
jah?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hoor, in mijn kleine hartje heb jij nu ook een pixel veroverd
Mooi zo. Zonder plezier in het leven heeft het leven mijn inziens geen zin.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik blijf ook altijd lachen om mij. Gelukkig wel, dat houdt het leven gezellig![]()
Daar drink ik nog een amaretto op!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi zo. Zonder plezier in het leven heeft het leven mijn inziens geen zin.
Ik ook, maar dat is op. En ik heb nog cocktail restanten...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bah.
Wat wij daarstraks dronken vind ik persoonlijjk beter
Volgende keer gaan we hem goed voor lul zetten. Ik probeer iets te verzinnen met miss Bimboquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:01 schreef Juup© het volgende:
Wat een eikel die bar meneer. Bij ons binnenkomst gewoon nederlands praten, en later het onderhand niet meer willen verstaan.
De lul
Blonde doosquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we hem goed voor lul zetten. Ik probeer iets te verzinnen met miss Bimbo
Als je ff zegt welke plaatjes ongeveer...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:02 schreef Juup© het volgende:
P.S.
De foto's in jouw fotoboek zijn mijn inziens in jouw nadeel.
Maar dat is mijn mening.
Allemaalquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je ff zegt welke plaatjes ongeveer...
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:03 schreef Juup© het volgende:
Nu moet ik stoppen met eerlijk te zijn, anders gaan er straks weer onzinnige roddels volgen (bepaalde personen in dit topic kennende).
Ik ben gewoon niet fotogeniek. Lekker belangrijk, want ik weet dat mijn kwaliteiten niet aan de buitenkant zittenquote:
Helemaal niks? Damn, ik heb nog zeker 12 flessen van minimaal 25% staan... Maar ja, ik ben nog in mijn studenten-ontwenningsfasequote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:05 schreef Juup© het volgende:
IK heb helaas geen alcoholhoudende dranken meer in huis.
Euhmmm, jouw buitenkant is ook eeuhmmmmm.... zeker de moeite waard hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet fotogeniek. Lekker belangrijk, want ik weet dat mijn kwaliteiten niet aan de buitenkant zitten
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Helemaal niks? Damn, ik heb nog zeker 12 flessen van minimaal 25% staan... Maar ja, ik ben nog in mijn studenten-ontwenningsfase
Dek je maar ff goed in juupquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmmm, jouw buitenkant is ook eeuhmmmmm.... zeker de moeite waard hoor. Maar het gaat om het geheel, en zover als ik jou nu heb leren kennen is dat oke (voor de zeikerds onder jullie, ik heb het natuurlijk over de intelectueele kant en niet de buitenkant
) dit ter verduidelijking
Ja, barman zijn en eerst nederlands praten en als blijkt dat de gast(en) het door hebben ineens engels gaan pratenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt. Ach ja. Er zijn ergere dingen in het leven![]()
Okequote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je post voor deze zegt genoeg, me dunkt
En als blijkt dat ze engels spreken, over stappen op frans. Hoe slechtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, barman zijn en eerst nederlands praten en als blijkt dat de gast(en) het door hebben ineens engels gaan praten
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als blijkt dat ze engels spreken, over stappen op frans. Hoe slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |