Ik zeg ontwijken...niet ontkennenquote:
En bb dan? Bel hem uit bed en lok hem mee.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil er best 1 mee pakken hoor, als je niemand anders kan vinden. Heb toch morgen vrij
Neequote:
die is net naar huis, zijn wekker gaat wel om 6 uurquote:Op maandag 3 juli 2006 23:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
En bb dan? Bel hem uit bed en lok hem mee.
Mietje. Zullen wij hem dan wakker maken?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is net naar huis, zijn wekker gaat wel om 6 uur
Nee, hij moet me nog langer aardig vindenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mietje. Zullen wij hem dan wakker maken?
Oke, dan maak ik hem wakkerquote:Op maandag 3 juli 2006 23:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, hij moet me nog langer aardig vinden
Dan hoef ik hem ook niet wakker te makenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die is pas net weg hoor, die slaapt nog niet![]()
Daar krijg je hem overigens zuur mee, na het stappen bij hem aanbellen/moeilijk gaan lopen doenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, hij moet me nog langer aardig vinden
Truste Appie meneer.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:58 schreef febster het volgende:
[..]
Daar krijg je hem overigens zuur mee, na het stappen bij hem aanbellen/moeilijk gaan lopen doen
Nooit ervaring mee gehad gelukkig, maar ik duik ook maar eens mijn bed in (eerst ff douchen en after sunnen) morgen weer om 6 uur op, 2 tentamens maken
En hij is niet de enige. Ik ken ook van die mongolenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:58 schreef febster het volgende:
[..]
Daar krijg je hem overigens zuur mee, na het stappen bij hem aanbellen/moeilijk gaan lopen doen
Nooit ervaring mee gehad gelukkig, maar ik duik ook maar eens mijn bed in (eerst ff douchen en after sunnen) morgen weer om 6 uur op, 2 tentamens maken
Wat zijn die 2 dingen dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En hij is niet de enige. Ik ken ook van die mongolen![]()
Mij mag je maar voor 2 dingen wakker maken. Voor de rest is slaap heilig.
Truste feb!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:58 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb autistische neigingen, dus maak mij niet gekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jouw verbeelding over![]()
Ik ken ze.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb autistische neigingen, dus maak mij niet gek
Tis interessanter welk biermerk 1 van die 2 opties vervultquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jouw verbeelding over![]()
Als ik te vroeg op moet jaquote:Op maandag 3 juli 2006 23:58 schreef febster het volgende:
[..]
Tss, breezerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:01 schreef febster het volgende:
[..]
Tis interessanter welk biermerk 1 van die 2 opties vervult
Watje.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Truste mensen.
Ik wil eik nergens wakker voor gemaakt worden/
Truste!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als ik te vroeg op moet ja.
Nouw, veel plezier in de kroeg, ben maffen.
Heej bb, ik ga zo de stad in ga jij mee?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:58 schreef bleiblei het volgende:
tvp.
Dat lieg je.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Truste mensen.
Ik wil eik nergens wakker voor gemaakt worden/
Oke. heftige sex dan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tss, breezer
Nee, bier is daar niet 1 van
cibatax? ik ken ook nog een mannetje dat vrij goedkoop is trouwens...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:04 schreef Juup© het volgende:
Welke taxi kan ik het beste pakken hier in EHVN?
Die had ik bij jou naast het bier ingevuld iigquote:
Hij moet wel levend aankomen hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
cibatax? ik ken ook nog een mannetje dat vrij goedkoop is trouwens...
Dat is dan weer het imago waar ik het mee moet doen. Bier en seks.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:05 schreef febster het volgende:
[..]
Die had ik bij jou naast het bier ingevuld iig
Is dat zo erg?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is dan weer het imago waar ik het mee moet doen. Bier en seks.
Ik heb wel connecties in de taxiwereld maar niet in Eindhovenquote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is dan weer het imago waar ik het mee moet doen. Bier en seks.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:08 schreef febster het volgende:
[..]
Is dat zo erg?
en zo benaast de waarheid?
Damn, there's more to me than that!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:08 schreef febster het volgende:
[..]
Is dat zo erg?
en zo benaast de waarheid?
Taxi besteld, ga zo nog even wat drinken in de stadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn, there's more to me than that!
Heb je nou wel of niet gezelschap nodig? Of zeg je van, nah laat maarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Taxi besteld, ga zo nog even wat drinken in de stad
Graag.Je kunt niet om mij heen kijken iig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je nou wel of niet gezelschap nodig? Of zeg je van, nah laat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |