Doei!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef Subhuman het volgende:
Tot ziens!
welcome to fokquote:en niet het steeds weer in doelloze en nutteloze discussies geraken met mensen die niet openstaan voor argumenten.
"? relquote:Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef -J-D- het volgende:
Ken dit hele sub-forum niet, maar ff tvp-en om deze rel te volgen
quote:
quote:
kansloze reply.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef -J-D- het volgende:
Ken dit hele sub-forum niet, maar ff tvp-en om deze rel te volgen
doe je feyenoordicoon eens terugquote:Op maandag 3 juli 2006 23:13 schreef Danny het volgende:
jammer Sub. niet geheel onverwacht overigens, maar daarom niet minder jammer.
Je kan uiteraard een mail sturen en het zelf beter gaan doen.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef k_man het volgende:
Tja, gezien de afgelopen dagen inderdaad niet geheel onverwachts.
Nou was ik nooit zo'n grote Sub-fan, maar altijd beter dan RonaldV.
Plus de vraag wat voor mafketel er weer voor terug komt natuurlijk.
Als jij nou eens een weekje op het strand gaat liggen (zónder laptop), dan kan hier de rust wederkerenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef k_man het volgende:
Tja, gezien de afgelopen dagen inderdaad niet geheel onverwachts.
Tuurlijk niet, de zeikers blijven zeikers. Want het is veel makkelijker om te roepen dat het slecht gaat.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
wederom jammer, maar wel een beetje te begrijpen.. zolang maar niet 1 van de zeikerts mod wordt
Hé, was dit mijn schuld?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij nou eens een weekje op het strand gaat liggen (zónder laptop), dan kan hier de rust wederkeren
Het eerste kan ik doen, het tweede waarschijnlijk niet. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan uiteraard een mail sturen en het zelf beter gaan doen.
Nee, maar het is toch leuk iemand naar het strand te sturenquote:
Zeker met dit weer!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch leuk iemand naar het strand te sturen![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef PKfotografie het volgende:
@ sub jammer dat je stopt met het modden.
maar gelijk heb je om voor je zelf te kiezen.
welkom in zwart.
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:21 schreef Tha_T het volgende:
Jammer, als collega kon ik je wel waarderen. En de kerstkaartenactie uiteraard. Lachen om die webcam bij Actionradio. De IRC-gesprekken met Links
. Ik kan wel door blijven gaan
.
tot de volgende post
Hmm, ik hou niet zo van strand.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch leuk iemand naar het strand te sturen![]()
Hmmm... dan is een week wel erg lang. Owkee, laat maar zitten dan. Maar wel liev zijn nu ffquote:
Ja mevrouw.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:28 schreef ElisaB het volgende:
Hmmm... dan is een week wel erg lang. Owkee, laat maar zitten dan. Maar wel liev zijn nu ff
Wat is dat toch met die FOT mods, een beetje tegengas en ze hangen jankend hun taken aan de wilgen.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef Subhuman het volgende:
Zo ga je niet met je crew om, en in zo'n crew wil ik dan ook niet zitten. Ik stop.
k-man is zijn opvolger voor zover ik weetquote:Op maandag 3 juli 2006 23:36 schreef Xilantof het volgende:
Is er al iets bekend over je opvolger Sub?
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:36 schreef Xilantof het volgende:
Over ramptoerisme gesproken.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:36 schreef Xilantof het volgende:
Ja hallo. Als we dat nu al bekend hadden willen maken had er wel iets in MED gestaan, denk je ook niet?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:38 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
k-man is zijn opvolger voor zover ik weet
![]()
tja maar med laat op zich wachten.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja hallo. Als we dat nu al bekend hadden willen maken had er wel iets in MED gestaan, denk je ook niet?![]()
Dat dus!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef eL. het volgende:
Doelloze en nutteloze discussies horen natuurlijk bij Fok!, misschien zit daar je miscalculatie. Maar ik wil je toch bedanken en jammer dat je zo stopt.
t'is natuurlijk een erg leuk subforumpjequote:Op maandag 3 juli 2006 23:34 schreef static het volgende:
Crosspost:
[..]
Wat is dat toch met die FOT mods, een beetje tegengas en ze hangen jankend hun taken aan de wilgen.
Ik zie static en Sunnie ook zo vaak in FOT deze weekquote:
ja hoe draai je een subforum zo snel mogelijk de nek omquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zie static en Sunnie ook zo vaak in FOT deze week![]()
Ik denk dat we de nieuwe mods hebben gevonden!![]()
Dat is ook het hele probleem, ze hebben afgesproken hier hun speeltuin van te maken en gevolg daarvan is dat FOT niet Fok! proof bleek te zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:00 schreef Godlike02 het volgende:
Ik doe gewoon mee aan de wedstrijd omdat ik fotografeer, trollende lamlulquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat we de nieuwe mods hebben gevonden!![]()
OMG, gaan de vaste bezoekers nu vanuit hun elitaire ivoren toren blazen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:16 schreef eL. het volgende:
[..]
Dat is ook het hele probleem, ze hebben afgesproken hier hun speeltuin van te maken en gevolg daarvan is dat FOT niet Fok! proof bleek te zijn.
Ga even wat eten Sun, je hapt wel érg snel vandaag.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:58 schreef SunChaser het volgende:
OMG, gaan de vaste bezoekers nu vanuit hun elitaire ivoren toren blazen?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
OMG, gaan de vaste bezoekers nu vanuit hun elitaire ivoren toren blazen?
en wat is de reden dat je hem weer terug hebt gestopt?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:04 schreef static het volgende:
Elitair beschimpemd kutforum dus. Weet meteen weer waarom ik die rommel ooit uit mijn at's heb gehaald.
Wat is de reden dat jij hier post?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
en wat is de reden dat je hem weer terug hebt gestopt?
Ik niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:52 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een slechte avond voor het Fot-forum is dit. Jammer dat je stopt Sub, ik vond je een goeie Mod.
ik heb mijn mening gaandeweg gevormd. Dat had ook een andere kant uit kunnen gaan als hij goed had gemod. Ik had die mening niet toen hij begon, hij heeft het er zelf naar gemaakt dat ik er zo over denk. dat er mensen zijn die hem nu niet nogmaals tegen het al zere been willen schoppen is prima. Ik ben niet zo schijnheilig en zeg gewoon wat ik al die tijd al vond.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:51 schreef An24 het volgende:
Hey Sub,
Nou ja, zoals ik je gisteravond al zei, totaal niet onverwacht. Toch wil ik het anders brengen dan Puckzzz, omdat ik dit toch wat zwart wit denken vind. Iedereen heeft zijn kwaliteiten, ook jij. Helaas zijn ze als Mod niet goed uit de verf gekomen. In plaats van stoppen kan je het ook als leermoment gebruiken om je kwaliteiten te verbreden.![]()
Toch kan ik begrijpen dat je stopt, je moet er plezier in hebben. Als dit niet lukt is het goed van je dat je het inzicht hebt om alsnog te stoppen. Ik hoop je veel als user te zien...en post weer eens wat plaatjes kay?![]()
![]()
wie is hier de huiliequote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:04 schreef static het volgende:
Elitair beschimpemd kutforum dus. Weet meteen weer waarom ik die rommel ooit uit mijn at's heb gehaald.
Ik bedoelde het ook niet om je aan te vallen Puckzzz......integendeel. En schijnheilig ben ik ook niet, ik zeg ook waar het op staat. Maar de manier waarop je het brengt schrikt alleen maar af waardoor je geen ruimte overlaat om mensen daadwerkelijk na te laten denken over wat je nu eigenlijk probeert te zeggen. Ik neem aan dat je iets over wilt brengen, de scherpe randjes gooien alleen daarvoor de deur dichtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb mijn mening gaandeweg gevormd. Dat had ook een andere kant uit kunnen gaan als hij goed had gemod. Ik had die mening niet toen hij begon, hij heeft het er zelf naar gemaakt dat ik er zo over denk. dat er mensen zijn die hem nu niet nogmaals tegen het al zere been willen schoppen is prima. Ik ben niet zo schijnheilig en zeg gewoon wat ik al die tijd al vond.
Ben blij dat je FOT niet in je AT hebt staan. Dat gehuil wat ik van jou de laatste tijd zie, zou 't forum alles behalve goed hebben gedaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:04 schreef static het volgende:
Ik dacht niet dat het ooit zou gebeuren, maareh...... WHZ dusquote:Op dinsdag 4 juli 2006 06:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Welcome back in black
En toch bedankt voor je inzet, al had ik er altijd heel wat commentaar op
Tsja, ik denk dat men nu wel weet dat ik geen blad voor de mond neem en zeg wat ik denk. Soms is dat lomp. Mja kan er niet zoveel moeite mee hebben. Sub had daar wel moeite mee, die kon niet met mijn manier van 'praten' omgaan. Daar zijn vele felle discussies uit voortgevloeid die resulteerden in een Sub die dan maar brult dat de boel op slot gaat, dan komt er een grote schoonmaak, en daarna weet niemand meer wat er precies gezegd is door WIE DAN OOK! Want ook hij is bepaald geen heilige.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet om je aan te vallen Puckzzz......integendeel. En schijnheilig ben ik ook niet, ik zeg ook waar het op staat. Maar de manier waarop je het brengt schrikt alleen maar af waardoor je geen ruimte overlaat om mensen daadwerkelijk na te laten denken over wat je nu eigenlijk probeert te zeggen. Ik neem aan dat je iets over wilt brengen, de scherpe randjes gooien alleen daarvoor de deur dicht![]()
Okay, we begrijpen elkaarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tsja, ik denk dat men nu wel weet dat ik geen blad voor de mond neem en zeg wat ik denk. Soms is dat lomp. Mja kan er niet zoveel moeite mee hebben. Sub had daar wel moeite mee, die kon niet met mijn manier van 'praten' omgaan. Daar zijn vele felle discussies uit voortgevloeid die resulteerden in een Sub die dan maar brult dat de boel op slot gaat, dan komt er een grote schoonmaak, en daarna weet niemand meer wat er precies gezegd is door WIE DAN OOK! Want ook hij is bepaald geen heilige.
en ik noem jou niet schijnheilig, dat was meer in het algemeen
Dat dus! Vast een uit dat stomme kliekje dat hier rondhangt.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef k_man het volgende:
Liever een vanuit de kliek, dan eentje vanuit een sub forum die hier in FOT nooit te bekennen is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat dus! Vast een uit dat stomme kliekje dat hier rondhangt.
welk van de 3 kliekjesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je kunt altijd een mailtje sturen met dat als je argument om FOT mod te worden. Zal zeker in overweging genomen wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mod worden? Ik zou niet graag.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je kunt altijd een mailtje sturen met dat als je argument om FOT mod te worden. Zal zeker in overweging genomen worden
Maar wel meteen commentaar leveren als het je niet naar het zin is.quote:
Ik zou zeggen, mail maar dat je je aanmeldt als mod.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:47 schreef fr.oosje het volgende:
Krijgen we nou een mod die wel verstand heeft van fotografie? By the way er moet hier gewoon veel strenger worden gemod, dan heb je ook al dat gezeik niet. Het moet hier over fotografie gaan en niet over iets anders.
Ja! ook in de SC!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:47 schreef fr.oosje het volgende:
Krijgen we nou een mod die wel verstand heeft van fotografie? By the way er moet hier gewoon veel strenger worden gemod, dan heb je ook al dat gezeik niet. Het moet hier over fotografie gaan en niet over iets anders.
Maar zeker wel lekker blijven zeuren als het niet naar je zin gebeurd...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:53 schreef fr.oosje het volgende:
Gen tijd voor en ook helemaal geen zin in
Nou idd! Hoe durf je!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
Ja! ook in de SC!potverdorie waar halen we het lef vandaan om het over iets anders te hebben...
Het mag dus best over iets anders gaan, als het maar geen topic-lange verhandelingen worden. Daar zijn meestal namelijk andere onderdelen van FOK! voor.quote:De 'regels' van de OUD SC:
[Het Speeltuinbankje, waar je "alles" kwijt kan wat niet ergens anders kan of past.
Mag hier dan alles?
Nee, hier mag niet alles.
Het is niet de bedoeling dat we topics vol krijgen met 1 of 2-mans gesprekken, ook geen hele goedemorgen-welterusten reeksen. Voor dat soort dingen hebben we mail, msn en soms Onzin.
Ja, maar...
Lekke band? Ja hoor, kan je hier best posten.
Teen gestoten? Ook dat kan...
En ook het nieuwe behangetje, de nieuwe auto, de verbouwing, de verhuizing, nieuwe kleren, vakantie etc. etc.
Ja, maar...
Ik heb zo'n lekker kipgerecht gegeten! Iemand het recept hebben? Ik heb het in CUL geplaatst. Dit is het linkje...
Kl*te computer... Hij doet het niet! Ik baal! Ik ga in DIG eens kijken of iemand me kan helpen.
Kijk, hier is een foto'tje van mijn nieuwe poesje... De rest staat in Flora & Fauna. graag daar reageren
Ik ben 4 kilo afgevallen!!!!!!!! Ik hou een heel verslag bij in LIF. Ja, ook door sporten ja, dat schema staat daar ook.
Ja, maar... Eigenlijk is de rest van Fok ook best leuk en interessant.
Je moet alles wat een ander doet maar goed vinden en het overal mee eens zijn?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Maar zeker wel lekker blijven zeuren als het niet naar je zin gebeurd...
Nee, maar ik vind het wel apart dat er mensen zijn die heel veel te zeiken hebben, maar het zelf beter regelen, daar passen ze voor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je moet alles wat een ander doet maar goed vinden en het overal mee eens zijn?
In POL gebeurt dat ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel apart dat er mensen zijn die heel veel te zeiken hebben, maar het zelf beter regelen, daar passen ze voor.
Nah zeg. Ik heb de afeglopen 5 weken mischien 3 keer gepost. Heb de alle relletjes langs mee heen laten gaan. Maar toch ben ik iemand die veel te zeiken heeft???? tuurlijk joh prima.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel apart dat er mensen zijn die heel veel te zeiken hebben, maar het zelf beter regelen, daar passen ze voor.
Ja, ik ben zeker van mening dat je moet kunnen zeggen wat een ander fout doet. Vooral als die ander een functie heeft als 'mod' bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dus![]()
Dat vind jij de beste manier ofzo?
Mwah het is wel Fok! hè ? Met verstand van fotografie alleen kom je er niet, je krijgt hier een tas vol domme vragen en nutteloze discussie's te verduren. We hebben hier al zat mensen gezien die technisch goed op de hoogte waren, maar te lange tenen hadden voor Fok!. Je hoeft bijvoorbeeld niet te proberen er een soort van mini-DPZ van te maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:47 schreef fr.oosje het volgende:
Nogmaals je moet gewoon veel strenger modden. Al dat overloze gelul hier, weg ermeequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:28 schreef eL. het volgende:
[..]
Mwah het is wel Fok! hè ? Met verstand van fotografie alleen kom je er niet, je krijgt hier een tas vol domme vragen en nutteloze discussie's te verduren. We hebben hier al zat mensen gezien die technisch goed op de hoogte waren, maar te lange tenen hadden voor Fok!. Je hoeft bijvoorbeeld niet te proberen er een soort van mini-DPZ van te maken.
Het was niet specifiek naar jou gericht, maar meer een opmerking in het algemeen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:27 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Nah zeg. Ik heb de afeglopen 5 weken mischien 3 keer gepost. Heb de alle relletjes langs mee heen laten gaan. Maar toch ben ik iemand die veel te zeiken heeft???? tuurlijk joh prima.
Ik dacht geef een hint hoe het in mijn ogen wat beter zou kunnen lopen. maar goed het gaat eigenlijk prima hier op Fot dus waar bemoei ik me mee![]()
Precies, je hoeft geen autoriteit te zijn op het gebied waar je mod. Affiniteit is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:28 schreef eL. het volgende:
[..]
Mwah het is wel Fok! hè ? Met verstand van fotografie alleen kom je er niet, je krijgt hier een tas vol domme vragen en nutteloze discussie's te verduren. We hebben hier al zat mensen gezien die technisch goed op de hoogte waren, maar te lange tenen hadden voor Fok!. Je hoeft bijvoorbeeld niet te proberen er een soort van mini-DPZ van te maken.
Je zou bijna mod willen worden na dit positieve stukjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Precies, je hoeft geen autoriteit te zijn op het gebied waar je mod. Affiniteit is het belangrijkste.
Een mod moet mee kunnen posten en de boel een beetje in goede banen kunnen leiden als dat nodig is. Je wordt iig niet mod zodat je overal het juiste antwoord op kan geven. Dat is niet de taak van een mod.
En is volgens mij zelfs niet wenselijk. Mensen hebben toch de neiging om dat soort dingen meer voor waar aan te nemen en dat hoeft niet altijd zo te zijn. We hebben ook geen psychologen op R&P of medici in LIF.
Mwah, als je strenger mod, krijg je constant dat ze je willen testen om te kijken hoe ver het kan. Je kunt het ook gewoon langs laten komen, die kritiek blijft wel, gewoon de goeie punten eruit pakken en daar eventueel iets mee doen. Duidelijk zijn (dat kan ook streng) en concequent is belangrijker.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef fr.oosje het volgende:
Nogmaals je moet gewoon veel strenger modden. Al dat overloze gelul hier, weg ermee
De beste moderator is er één waarvan je amper doorhebt dat -ie moderator is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Nogmaals je moet gewoon veel strenger modden. Al dat overloze gelul hier, weg ermee
Weg met de blauwe kleurtjes dusquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
De beste moderator is er één waarvan je amper doorhebt dat -ie moderator is.
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
het is maar internet hoor, dat wordt geloof ik wel eens vergetenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Sub, ik vond jou met Ronald juist een goede tandem.
Mischien een hint naar diegenen die af en toe vergeten dat er mensen aan de andere kant van het beeldscherm zitten, door lompe opmerkingen kun je meer kapot maken dan je lief is.
ja we hebben gezien wat voor effect het heeft als je het doodmodereertquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
nah een beetje verstand van zaken lijkt me wel evident in dit opzicht en ja met alleen authoriteit kom je er ook niet dus een goeie mix lijkt me het beste, ik wil fotoloog terugquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Precies, je hoeft geen autoriteit te zijn op het gebied waar je mod. Affiniteit is het belangrijkste.
Een mod moet mee kunnen posten en de boel een beetje in goede banen kunnen leiden als dat nodig is. Je wordt iig niet mod zodat je overal het juiste antwoord op kan geven. Dat is niet de taak van een mod.
En is volgens mij zelfs niet wenselijk. Mensen hebben toch de neiging om dat soort dingen meer voor waar aan te nemen en dat hoeft niet altijd zo te zijn. We hebben ook geen psychologen op R&P of medici in LIF.
Leg dan eens uit waarom dat zou moeten?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:07 schreef Re het volgende:
nah een beetje verstand van zaken lijkt me wel evident in dit opzicht en ja met alleen authoriteit kom je er ook niet dus een goeie mix lijkt me het beste, ik wil fotoloog terug
Letterlijk genomen is een moderator een discussieleider: http://nl.wikipedia.org/wiki/Moderator_%28algemeen%29quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
Een mod moet mee kunnen posten en de boel een beetje in goede banen kunnen leiden als dat nodig is.
och de discussie wil ik wel ergens voeren hoor, niet in dit zure afscheidstopicquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom dat zou moeten?
Een mod moet mee kunnen posten en de boel in goede banen kunnen leiden. Dat kan ook als je niet alle ins en outs weet toch?
Een TT wijzigen en een slotje zetten kunnen we allemaal, daar hoef ik niet voor te weten hoe een fotocamera werkt bijvoorbeeld.
Oh wacht even... dit is SH's afscheidstopic.
Excuses...
Dat bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, ik ben zeker van mening dat je moet kunnen zeggen wat een ander fout doet. Vooral als die ander een functie heeft als 'mod' bijvoorbeeld.
Ja precies. Hier maar even niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:20 schreef Re het volgende:
och de discussie wil ik wel ergens voeren hoor, niet in dit zure afscheidstopic
helemaal eensch...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
ja maar ook eentje die andere users niet voor hoeren uitscheld....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
helemaal eensch...
Ow en Sub, jammer dat het zo gelopen is, maar bedankt voor je inzet
Waarom heb ik niet de rechten om dat topic te bekijken en jij (blijkbaar) wel?quote:
Die foto van je was dan ook wel een béétje hoerig he!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja maar ook eentje die andere users niet voor hoeren uitscheld....
Zal wel Oldbies Only zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Waarom heb ik niet de rechten om dat topic te bekijken en jij (blijkbaar) wel?
laat ik het nou net over Toeps hebben...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die foto van je was dan ook wel een béétje hoerig he!
Toeps staat altijd zo mooi op foto'squote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
laat ik het nou net over Toeps hebben...
Die twee hebben alles behalve MED uit hun AT geflikkerd en komen overal zuigen waar iets te doen zou kunnen zijnquote:
Zo'n soort HeatWavequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
En ik over jou...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
laat ik het nou net over Toeps hebben...
ja met de modderator zelf kunnen we niet meer gooienquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, het moddergooien gaat gewoon doorLeuk
WTF!! flikker toch een end op man, als jij me een hoer vind dan vind je me maar een hoer. Wat heb ik ooit gedaan dat jij van die mening bent?quote:
Flesje bier erbijquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach weet je, eigenlijk boeit het me geen zak ook
Hap hapquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
WTF!! flikker toch een end op man, als jij me een hoer vind dan vind je me maar een hoer. Wat heb ik ooit gedaan dat jij van die mening bent?
ik ken je niet eens. niet van hier en niet uit andere delen van Fok, behalve die enkele sneer die je af en toe naar me maakt....
Hou je ff in! boef!quote:
janouja het is toch belachelijk dat 1 of ander zielig usertje wel even meent te verkondigen dat ik een hoer ben?quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die foto van je was dan ook wel een béétje hoerig he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |