t'is natuurlijk een erg leuk subforumpjequote:Op maandag 3 juli 2006 23:34 schreef static het volgende:
Crosspost:
[..]
Wat is dat toch met die FOT mods, een beetje tegengas en ze hangen jankend hun taken aan de wilgen.
Ik zie static en Sunnie ook zo vaak in FOT deze weekquote:
ja hoe draai je een subforum zo snel mogelijk de nek omquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zie static en Sunnie ook zo vaak in FOT deze week![]()
Ik denk dat we de nieuwe mods hebben gevonden!![]()
Dat is ook het hele probleem, ze hebben afgesproken hier hun speeltuin van te maken en gevolg daarvan is dat FOT niet Fok! proof bleek te zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:00 schreef Godlike02 het volgende:
Ik doe gewoon mee aan de wedstrijd omdat ik fotografeer, trollende lamlulquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat we de nieuwe mods hebben gevonden!![]()
OMG, gaan de vaste bezoekers nu vanuit hun elitaire ivoren toren blazen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:16 schreef eL. het volgende:
[..]
Dat is ook het hele probleem, ze hebben afgesproken hier hun speeltuin van te maken en gevolg daarvan is dat FOT niet Fok! proof bleek te zijn.
Ga even wat eten Sun, je hapt wel érg snel vandaag.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:58 schreef SunChaser het volgende:
OMG, gaan de vaste bezoekers nu vanuit hun elitaire ivoren toren blazen?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
OMG, gaan de vaste bezoekers nu vanuit hun elitaire ivoren toren blazen?
en wat is de reden dat je hem weer terug hebt gestopt?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:04 schreef static het volgende:
Elitair beschimpemd kutforum dus. Weet meteen weer waarom ik die rommel ooit uit mijn at's heb gehaald.
Wat is de reden dat jij hier post?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
en wat is de reden dat je hem weer terug hebt gestopt?
Ik niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:52 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een slechte avond voor het Fot-forum is dit. Jammer dat je stopt Sub, ik vond je een goeie Mod.
ik heb mijn mening gaandeweg gevormd. Dat had ook een andere kant uit kunnen gaan als hij goed had gemod. Ik had die mening niet toen hij begon, hij heeft het er zelf naar gemaakt dat ik er zo over denk. dat er mensen zijn die hem nu niet nogmaals tegen het al zere been willen schoppen is prima. Ik ben niet zo schijnheilig en zeg gewoon wat ik al die tijd al vond.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:51 schreef An24 het volgende:
Hey Sub,
Nou ja, zoals ik je gisteravond al zei, totaal niet onverwacht. Toch wil ik het anders brengen dan Puckzzz, omdat ik dit toch wat zwart wit denken vind. Iedereen heeft zijn kwaliteiten, ook jij. Helaas zijn ze als Mod niet goed uit de verf gekomen. In plaats van stoppen kan je het ook als leermoment gebruiken om je kwaliteiten te verbreden.![]()
Toch kan ik begrijpen dat je stopt, je moet er plezier in hebben. Als dit niet lukt is het goed van je dat je het inzicht hebt om alsnog te stoppen. Ik hoop je veel als user te zien...en post weer eens wat plaatjes kay?![]()
![]()
wie is hier de huiliequote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:04 schreef static het volgende:
Elitair beschimpemd kutforum dus. Weet meteen weer waarom ik die rommel ooit uit mijn at's heb gehaald.
Ik bedoelde het ook niet om je aan te vallen Puckzzz......integendeel. En schijnheilig ben ik ook niet, ik zeg ook waar het op staat. Maar de manier waarop je het brengt schrikt alleen maar af waardoor je geen ruimte overlaat om mensen daadwerkelijk na te laten denken over wat je nu eigenlijk probeert te zeggen. Ik neem aan dat je iets over wilt brengen, de scherpe randjes gooien alleen daarvoor de deur dichtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb mijn mening gaandeweg gevormd. Dat had ook een andere kant uit kunnen gaan als hij goed had gemod. Ik had die mening niet toen hij begon, hij heeft het er zelf naar gemaakt dat ik er zo over denk. dat er mensen zijn die hem nu niet nogmaals tegen het al zere been willen schoppen is prima. Ik ben niet zo schijnheilig en zeg gewoon wat ik al die tijd al vond.
Ben blij dat je FOT niet in je AT hebt staan. Dat gehuil wat ik van jou de laatste tijd zie, zou 't forum alles behalve goed hebben gedaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:04 schreef static het volgende:
Ik dacht niet dat het ooit zou gebeuren, maareh...... WHZ dusquote:Op dinsdag 4 juli 2006 06:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Welcome back in black
En toch bedankt voor je inzet, al had ik er altijd heel wat commentaar op
Tsja, ik denk dat men nu wel weet dat ik geen blad voor de mond neem en zeg wat ik denk. Soms is dat lomp. Mja kan er niet zoveel moeite mee hebben. Sub had daar wel moeite mee, die kon niet met mijn manier van 'praten' omgaan. Daar zijn vele felle discussies uit voortgevloeid die resulteerden in een Sub die dan maar brult dat de boel op slot gaat, dan komt er een grote schoonmaak, en daarna weet niemand meer wat er precies gezegd is door WIE DAN OOK! Want ook hij is bepaald geen heilige.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet om je aan te vallen Puckzzz......integendeel. En schijnheilig ben ik ook niet, ik zeg ook waar het op staat. Maar de manier waarop je het brengt schrikt alleen maar af waardoor je geen ruimte overlaat om mensen daadwerkelijk na te laten denken over wat je nu eigenlijk probeert te zeggen. Ik neem aan dat je iets over wilt brengen, de scherpe randjes gooien alleen daarvoor de deur dicht![]()
Okay, we begrijpen elkaarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tsja, ik denk dat men nu wel weet dat ik geen blad voor de mond neem en zeg wat ik denk. Soms is dat lomp. Mja kan er niet zoveel moeite mee hebben. Sub had daar wel moeite mee, die kon niet met mijn manier van 'praten' omgaan. Daar zijn vele felle discussies uit voortgevloeid die resulteerden in een Sub die dan maar brult dat de boel op slot gaat, dan komt er een grote schoonmaak, en daarna weet niemand meer wat er precies gezegd is door WIE DAN OOK! Want ook hij is bepaald geen heilige.
en ik noem jou niet schijnheilig, dat was meer in het algemeen
Dat dus! Vast een uit dat stomme kliekje dat hier rondhangt.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef k_man het volgende:
Nou was ik nooit zo'n grote Sub-fan, maar altijd beter dan RonaldV.
Plus de vraag wat voor mafketel er weer voor terug komt natuurlijk.
Liever een vanuit de kliek, dan eentje vanuit een sub forum die hier in FOT nooit te bekennen is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat dus! Vast een uit dat stomme kliekje dat hier rondhangt.
welk van de 3 kliekjesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je kunt altijd een mailtje sturen met dat als je argument om FOT mod te worden. Zal zeker in overweging genomen wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mod worden? Ik zou niet graag.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je kunt altijd een mailtje sturen met dat als je argument om FOT mod te worden. Zal zeker in overweging genomen worden
Maar wel meteen commentaar leveren als het je niet naar het zin is.quote:
Ik zou zeggen, mail maar dat je je aanmeldt als mod.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:47 schreef fr.oosje het volgende:
Krijgen we nou een mod die wel verstand heeft van fotografie? By the way er moet hier gewoon veel strenger worden gemod, dan heb je ook al dat gezeik niet. Het moet hier over fotografie gaan en niet over iets anders.
Ja! ook in de SC!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:47 schreef fr.oosje het volgende:
Krijgen we nou een mod die wel verstand heeft van fotografie? By the way er moet hier gewoon veel strenger worden gemod, dan heb je ook al dat gezeik niet. Het moet hier over fotografie gaan en niet over iets anders.
Maar zeker wel lekker blijven zeuren als het niet naar je zin gebeurd...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:53 schreef fr.oosje het volgende:
Gen tijd voor en ook helemaal geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |