Dat dus!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef eL. het volgende:
Doelloze en nutteloze discussies horen natuurlijk bij Fok!, misschien zit daar je miscalculatie. Maar ik wil je toch bedanken en jammer dat je zo stopt.
t'is natuurlijk een erg leuk subforumpjequote:Op maandag 3 juli 2006 23:34 schreef static het volgende:
Crosspost:
[..]
Wat is dat toch met die FOT mods, een beetje tegengas en ze hangen jankend hun taken aan de wilgen.
Ik zie static en Sunnie ook zo vaak in FOT deze weekquote:
ja hoe draai je een subforum zo snel mogelijk de nek omquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zie static en Sunnie ook zo vaak in FOT deze week![]()
Ik denk dat we de nieuwe mods hebben gevonden!![]()
Dat is ook het hele probleem, ze hebben afgesproken hier hun speeltuin van te maken en gevolg daarvan is dat FOT niet Fok! proof bleek te zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:00 schreef Godlike02 het volgende:
Ik doe gewoon mee aan de wedstrijd omdat ik fotografeer, trollende lamlulquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat we de nieuwe mods hebben gevonden!![]()
OMG, gaan de vaste bezoekers nu vanuit hun elitaire ivoren toren blazen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:16 schreef eL. het volgende:
[..]
Dat is ook het hele probleem, ze hebben afgesproken hier hun speeltuin van te maken en gevolg daarvan is dat FOT niet Fok! proof bleek te zijn.
Ga even wat eten Sun, je hapt wel érg snel vandaag.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:58 schreef SunChaser het volgende:
OMG, gaan de vaste bezoekers nu vanuit hun elitaire ivoren toren blazen?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
OMG, gaan de vaste bezoekers nu vanuit hun elitaire ivoren toren blazen?
en wat is de reden dat je hem weer terug hebt gestopt?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:04 schreef static het volgende:
Elitair beschimpemd kutforum dus. Weet meteen weer waarom ik die rommel ooit uit mijn at's heb gehaald.
Wat is de reden dat jij hier post?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
en wat is de reden dat je hem weer terug hebt gestopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |