De tvquote:
Alleen deze: http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=569quote:Op maandag 3 juli 2006 23:00 schreef Oksel het volgende:
Ik wil zo'n stuk lezen over mijn Opel Corsa 1.2 16v Onyx, uit 2001. Wie kan dat vinden?
Wattus?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef BoJo het volgende:
bfp
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:28 schreef Sjoewe het volgende:
Er is iemand terug die nooit meer terug zou komen![]()
[afbeelding]
quote:
net gepostquote:Op maandag 3 juli 2006 23:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja zo mams... ben op fotos aan het wachten![]()
slaap lekker he vent :")quote:Op maandag 3 juli 2006 23:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
circuit fotos maar de server is dood aan het gaan. ik bekijk ze morgen wel
mede-V6-rijderquote:Op maandag 3 juli 2006 23:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
circuit fotos maar de server is dood aan het gaan. ik bekijk ze morgen wel
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ohja Huug, voor als je terugleest. Ik heb er nog eenFudge!
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=fudge&btnG=Google+zoeken&sa=N&tab=wi
De caramelversie
1-2-3 knippers laten inbouwen boebedoemtjsssssquote:Op maandag 3 juli 2006 23:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mot je nou met een V6 als je geen turbo hebt?![]()
Ik kan er niks aan doen M5, maar ik moet lachen, hihi.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
1-2-3 knippers laten inbouwen boebedoemtjsssss
[afbeelding]
Mocht ik ooit toe zijn aan een nieuw motorblok, wat dus wel niet zal gebeuren, dan doe ik liever een engine swap met het blok van een S4 (die 2.7 turbo)quote:Op maandag 3 juli 2006 23:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mot je nou met een V6 als je geen turbo hebt?![]()
Geeft niet, ik ben zulks een amusant persoon *giegel*quote:Op maandag 3 juli 2006 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen M5, maar ik moet lachen, hihi.
lachen is gezond!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen M5, maar ik moet lachen, hihi.
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
1-2-3 knippers laten inbouwen boebedoemtjsssss
[afbeelding]
Nou... TF vreet Deutsche Gründlichkeit op bij het leven anders.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:54 schreef M5 het volgende:
[..]
Mocht ik ooit toe zijn aan een nieuw motorblok, wat dus wel niet zal gebeuren, dan doe ik liever een engine swap met het blok van een S4 (die 2.7 turbo)
das een kutmotor is mij verteldquote:Op maandag 3 juli 2006 23:54 schreef M5 het volgende:
[..]
Mocht ik ooit toe zijn aan een nieuw motorblok, wat dus wel niet zal gebeuren, dan doe ik liever een engine swap met het blok van een S4 (die 2.7 turbo)
dan ga ik alvast maar sparen voor de swap..quote:Op maandag 3 juli 2006 23:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou... TF vreet Deutsche Gründlichkeit op bij het leven anders.
pimg]http://www.audiofuhrer.de/images/foot.gif[/img]
quote:
Mailorderbridequote:Op maandag 3 juli 2006 23:57 schreef M5 het volgende:
[..]
dan ga ik alvast maar sparen voor de swap..
Niet dat ik weet?quote:
Ja ook dat nog eens, dat is bij de huidige S4 pas aangepaktquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:02 schreef Sjoewe het volgende:
Mja plus dat het blok van die S4 veelste ver naar voren ligt.
[afbeelding]
Ligt op dezelde plaats als 't blok dat ik nu heb.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:02 schreef Sjoewe het volgende:
Mja plus dat het blok van die S4 veelste ver naar voren ligt.
[afbeelding]
Ik heb hier lekker alles open staanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:05 schreef ook_gek het volgende:
Dat was een RS4quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, die reed bij the Fifth Gear een M3 zoek.
Puur op de looks:
M3S4
[afbeelding]
Dan heb je geen prettige gewichtsverdeling.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:05 schreef M5 het volgende:
[..]
Ligt op dezelde plaats als 't blok dat ik nu heb.
Ziet er helaas bijna hetzelfde uitquote:
zijn ze idd nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:01 schreef BaraCuda het volgende:
ja toen ik op zoek was naar een S4 vertelde tf dat die turbo's niet echt betrouwbaar waren
't ligt wat verder naar voren dan bij andere merken, maar dat komt omdat audi/vw die dingen met een motor in lengte richting heeft gemaakt icm met voorwielaandrijving. niet dat je d'r ook maar iets van merkt bij het rijden. (ja als je het ding spijker hard over een circuit gaat hoeken..)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan heb je geen prettige gewichtsverdeling.
[afbeelding]
heeft alleen iets van 80 pk meer dan een M3, dus niet zo vreemd dat ie sneller isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ziet er helaas bijna hetzelfde uit
[afbeelding]
Nee tuurlijk merk je het niet met het normale rijden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:10 schreef M5 het volgende:
[..]
't ligt wat verder naar voren dan bij andere merken, maar dat komt omdat audi/vw die dingen met een motor in lengte richting heeft gemaakt icm met voorwielaandrijving. niet dat je d'r ook maar iets van merkt bij het rijden. (ja als je het ding spijker hard over een circuit gaat hoeken..)
De nieuwe Audi's hebben nog steeds het zelfde 'probleem'.
Tja maar power is niet alles eh. Maar die RS4 krijgt het nog wel goed op de wegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:10 schreef M5 het volgende:
[..]
heeft alleen iets van 80 pk meer dan een M3, dus niet zo vreemd dat ie sneller is
Het zal allemaal wel, maar hij is beslist niet mooierquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:21 schreef ThaFreak het volgende:
rs4 is sneller dan een m3, en durf erop te wedden dat die kwa handeling echt niet slechter dan de m3 is!
vergeleken met het vorige model is het een compleet andere auto in weggedrag![]()
mja, maar ik vrees dat als de nieuwe M3 uit komt, de RS4 toch de langzamere auto is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:21 schreef ThaFreak het volgende:
rs4 is sneller dan een m3, en durf erop te wedden dat die kwa handeling echt niet slechter dan de m3 is!
vergeleken met het vorige model is het een compleet andere auto in weggedrag![]()
Mja maar helaas is de nieuwe M3 ook een stuk lelijker dan de RS4quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:25 schreef M5 het volgende:
[..]
mja, maar ik vrees dat als de nieuwe M3 uit komt, de RS4 toch de langzamere auto is.![]()
Daar heb je geen circuit voor nodigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:10 schreef M5 het volgende:
[..]
't ligt wat verder naar voren dan bij andere merken, maar dat komt omdat audi/vw die dingen met een motor in lengte richting heeft gemaakt icm met voorwielaandrijving. niet dat je d'r ook maar iets van merkt bij het rijden. (ja als je het ding spijker hard over een circuit gaat hoeken..)
De nieuwe Audi's hebben nog steeds het zelfde 'probleem'.
kwestie van smaakquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel, maar hij is beslist niet mooier
[afbeelding]
Nee, een chauffeur die gelooft dat z'n auto een Maserati in vermomming isquote:
ja maar zo loopt het spelletje al een tijdje, ze overtrefen elkaar vrijwel altijdquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:25 schreef M5 het volgende:
[..]
mja, maar ik vrees dat als de nieuwe M3 uit komt, de RS4 toch de langzamere auto is.![]()
audi 80 is zowiezo al erg slap geveerdquote:
Zo lang er maar een M3 komt met als basis de nieuwe (E92) 3-serie coupé, vind ik het best. De 4 deurs is idd niet zo'n schoonheid.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja maar helaas is de nieuwe M3 ook een stuk lelijker dan de RS4![]()
Wat is er toch met BMW. Ze hadden het met de E46 precies goed. En nu....
[afbeelding]
Dat zeker, en gelukkig maar, anders zag alles er hetzelfde uit.quote:
Ja, is gewoon de perfecte plaatsing van subtiele details. Een gewone 3 serie cabrio is gelijk een stuk minder om te zien.quote:M3 blijft natuurlijk de benchmark in deze klasse![]()
moet je nog verder naar het midden hangenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
audi 80 is zowiezo al erg slap geveerd![]()
Mja de 335 vind ook maar saai om te zienquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:30 schreef M5 het volgende:
[..]
Zo lang er maar een M3 komt met als basis de nieuwe (E92) 3-serie coupé, vind ik het best. De 4 deurs is idd niet zo'n schoonheid.
Zwabberbakquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:31 schreef lipje het volgende:
[..]
moet je nog verder naar het midden hangen
En ja de neus komt vet omhoog als je optrekt
Kooooooooooissssssstrrrrraaaaaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Arrrrrrr matey!
[afbeelding]
De Vries(ssssssch).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kooooooooooissssssstrrrrraaaaa![]()
![]()
[afbeelding]
mooie foto'squote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:20 schreef BoJo het volgende:
voor diegene die het intereseren, derest scrollt maar ff lekker door
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
nee helaas, 1 van de vorige eigenaren is ooit de papieren kwijt geweest... dan krijg je dit. Ik zie soms wel mensen met 3tjes rijdenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:23 schreef vlad het volgende:
[..]
mooie foto's![]()
en die velgen![]()
kan je btw niet ergens nr. platen weg trekken zonder een eentje (of hoger) erop?![]()
wat ben jij braaf ineensquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:28 schreef hermandeperman het volgende:
Mooie foto's Bo
En Vlad, dat mag niet
[afbeelding]
Ik was dequote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:32 schreef vlad het volgende:
[..]
wat ben jij braaf ineens![]()
er mag wel meer niet, maar als je iemand van een automaterialenzaak een beetje kent heb je het zo voor elkaar![]()
iig in zo'n boeren gehucht als hoogeveen![]()
Bij mij om de hoek staat een X5 van nog geen half jaar oud met 3-tjesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee helaas, 1 van de vorige eigenaren is ooit de papieren kwijt geweest... dan krijg je dit. Ik zie soms wel mensen met 3tjes rijden![]()
5:30 gaat je niet in de koude kleren zitten he?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik was de [afbeelding] PI vergeten
[afbeelding]
lekker voor je inruilwaardequote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek staat een X5 van nog geen half jaar oud met 3-tjesDan weet je ook wel weer genoeg
[afbeelding]
Nee, maar ik lig lekker met bier in m'n pens op de bank op m'n balkon te chillen als jij nog aan't werk bentquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:35 schreef vlad het volgende:
[..]
5:30 gaat je niet in de koude kleren zitten he?![]()
valt het op?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude, je bent niet echt bekend met De grote stad eh
[afbeelding]
[jaloers]quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, maar ik lig lekker met bier in m'n pens op de bank op m'n balkon te chillen als jij nog aan't werk bent
[afbeelding]
Mênquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:40 schreef vlad het volgende:
[..]
valt het op?![]()
heb anderhalf jaar geleden voor het eerst in m'n leven in een tram gezeten![]()
ik heb nog 2 flessen Grantquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:44 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb nog 2 flessen Grantals ik niet hoefde te werken, was ik langsgekomen om er een soldaat te maken
![]()
als je er nog een hebtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:47 schreef hermandeperman het volgende:
Of je moet morgen ook een oude computer op komen halen
[afbeelding]
Mja, oud is oud ehquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:50 schreef vlad het volgende:
[..]
als je er nog een hebt![]()
mijn toppie is echt overleden![]()
Toch wel waard geweest he die lamme arm van het poetsenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:20 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
"Boehoehoe ik heb geen foto's"quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:20 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Als wat?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:21 schreef t0n het volgende:
Bo, deze 155 is echt véél mooier.... Brute bak vind ik 't.
Ik gok ook zomaar dat deze ongeveer 10 keer duurder is dan de vorigequote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:21 schreef t0n het volgende:
Ongekend die taalverloederingquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:24 schreef t0n het volgende:
Bwahwah... ik dacht 't... jij zegt 't.
t0n zag dat niet johquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ongekend die taalverloedering
[afbeelding]
Ik vanaf nu ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij zei het iig wel goed.
[afbeelding]
Dat moet je juist niet doen. Ik vind het eerder fijn, die verbeteringenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:28 schreef t0n het volgende:
[..]
Ik zag het wel degelijk, maar heb bewust er voor gekozen jou in je waarde te laten![]()
Dealquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Afgesproken![]()
Iedere keer dat je het fout doet moet je Hugo neuken, is dat een deal?
[afbeelding]
Oef, wat ik wél weet... is dat op mijn ballast kastjes ik wel degelijk kan wisselen tussen lampsterktes... maar jij hebt dat zeker stock?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
Weet iemand of je ook gewoon orginele 4300k xenon lampjes
kunt vervangen voor 6500k of meer? (en dat het werkt natuurlijk)
Zijn bij mij idd stock kastjes..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:30 schreef t0n het volgende:
[..]
Oef, wat ik wél weet... is dat op mijn ballast kastjes ik wel degelijk kan wisselen tussen lampsterktes... maar jij hebt dat zeker stock?
Dan was het geeneens een deal gewordenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, als ik Alexxxx had gezegd had je natuurlijk wel meer motivatie gehad
[afbeelding]
Ho ho hoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:40 schreef hermandeperman het volgende:
Huug, ik verwacht nu natuurlijk wel een knuffel van je èh, nu je je lamme bud weer eens in die klamme dot kunt plempen.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:40 schreef hermandeperman het volgende:
Huug, ik verwacht nu natuurlijk wel een knuffel van je èh, nu je je lamme bud weer eens in die klamme dot kunt plempen.
[afbeelding]
wat weer heerlijk onverbloemdquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:40 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Jij bent toch nooit zo goed als mijquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ho ho ho.
Ik ga mijn uiterste best doen hoor.
thanksquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:21 schreef t0n het volgende:
Nu nog paar big ass remmen en je bent klaar voorlopig?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
thanks
tjsa het verschil van een auto kopen als student en wanneer je fulltime werkt![]()
M'n CDA BMC airbox en Samco bocht zijn ook binnen![]()
Voor 8 heb ik ze niet ingevuldquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:47 schreef vlad het volgende:
test
geslaagd met 0 fout
nu heb ik ook een reden om aan het bier te gaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent toch nooit zo goed als mij
[afbeelding]
Nee, jij vindt jezelf beter dan mij.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent toch nooit zo goed als mij
[afbeelding]
jij autotechniekerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor 8 heb ik ze niet ingevuldDaarna allemaal goed
[afbeelding]
Je hebt het opgezocht eh?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee meneer. Dan mij kan in dit geval ook. Kutje![]()
.
Wat zei je ook alweer over het goed zijn?
mja ik moet wat aan die remmen doen, was niet echt prettig als je amper kan remmenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nu nog paar big ass remmen en je bent klaar voorlopig?
je hebt haar alleen maar het verschil tussen dan/als uitgelegdquote:
En dan willen ze stoppen het vak Nederlands te onderwijzen op het MBOquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:56 schreef vlad het volgende:
[..]
je hebt haar alleen maar het verschil tussen dan/als uitgelegdkan je niet verwachten dat ze ik/mij wel weet
![]()
Neuh, ik ben bezig op MSNquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt het opgezocht eh?Daarom duurde het zo lang
En ik zei dat jij nooit zo goed was als mij
[afbeelding]
Doe dat, dan ga ik even een peukie rokenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, ik ben bezig op MSN.
Maar ik wil het wel even voor je opzoeken.
Oiquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:56 schreef vlad het volgende:
[..]
je hebt haar alleen maar het verschil tussen dan/als uitgelegdkan je niet verwachten dat ze ik/mij wel weet
![]()
quote:Verbogen vormen van voornaamwoorden na als en dan komen overigens wel voor; in sommige gevallen is beter dan mij mogelijk naast beter dan ik, maar met een heel andere betekenis:
(2a) Jij vindt hem beter dan mij.
(2b) Jij vindt hem beter dan ik.
Gelijk goed aanpakken boquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
mja ik moet wat aan die remmen doen, was niet echt prettig als je amper kan remmen![]()
helaas blijft de maat hetzelfde van de remmen, tenzij ik echt veel geld erin zou willen stoppen en andere klauwen etc. ga laten plaatsen. Maar dat vind ik net te veel van het goede![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mag ik morgen helpen om je computer te tillen?![]()
![]()
[afbeelding]
mjah dat kan wel zo zijn maar dat gaat rond de 1500 euro kosten ben ik bang voor... misschien volgend jaar samen met het 3.0 liter blokquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gelijk goed aanpakken bo![]()
Niks gaver bij die velgen van je is dat er dikke schijven achter zitten![]()
quote:Binnenland
ma 3 jul 2006, 12:25
Ongeluk bus Nederlandse rolstoelers in Duitsland
ASCHHEIM - Een reisbus met rolstoelgebruikers uit Nederland is op een snelweg bij het Zuid-Duitse München tegen de vangrail geslingerd. Vier van de 25 overwegend zwaar gehandicapte passagiers liepen lichte verwondingen op. Hulpverleners hadden de grootste moeite om de invaliden uit de bus te halen omdat de rolstoellift niet meer werkte, meldde de Duitse politie.
De bus met de rolstoelers was op weg naar het Oostenrijkse Zillertal. Het ongeluk gebeurde toen een verzorgster de busschauffeur een flesje drinken wilde overhandigen, daarbij haar evenwicht verloor en vervolgens per ongeluk het stuur vastgreep om haar val te verhinderen.
heb je nu een turbo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah dat kan wel zo zijn maar dat gaat rond de 1500 euro kosten ben ik bang voor... misschien volgend jaar samen met het 3.0 liter blok![]()
Nee V6 2.5 l.quote:
mooie picsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:20 schreef BoJo het volgende:
-pics-![]()
![]()
er zijn Clubspecials de 16de maar ik skip die eventjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:10 schreef M5 het volgende:
[..]
mooie pics
wanneer komt Deutschland auf Zandvoort?![]()
Nee een 3.2 V6 GTA blok is een mooi vervolgquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee een 3.2 V6 GTA blok is een mooi vervolg
En een mooi einde in een vuubal
[afbeelding]
Met een hamer pas allesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:14 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
past niet geloof ik![]()
Ik zou wel een 3.0 24v blok willen met 6 bak maar ik heb geen 7000 euro![]()
Een 3.0 12v is nog te betalen.
waarom neem je geen 2.5 24v?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
past niet geloof ik![]()
Ik zou wel een 3.0 24v blok willen met 6 bak maar ik heb geen 7000 euro![]()
Een 3.0 12v is nog te betalen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
er zijn Clubspecials de 16de maar ik skip die eventjes.
nee een Q4 is 10x zo duur in allesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:17 schreef Sjoewe het volgende:
Maar dan kan je sowieso beter zo'n Alfristi 155 op de kop tikken, heb je in ieder geval ook de goede wielen aangedreven![]()
[afbeelding]
Ik moet vrijdag te vroeg in de bus zitten om echt heel veel te zuipen woensdagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:19 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat het donderdag geen 05h30 gaat worden dat ik opsta
Gezellig
[afbeelding]
te duurquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:19 schreef M5 het volgende:
[..]
waarom neem je geen 2.5 24v?net zoveel power als een 3.0 12v, alleen wat minder koppel
Ja ik dacht ik ga als rasechte 155 liefhebber niet over onderhoud en betrouwbaarheid pratenquote:
Mja, ik heb donderdagavond diplomauitreiking dus kachellam lijkt me idd geen goed idee nee, dat moet ik donderdag nl ook weer wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag te vroeg in de bus zitten om echt heel veel te zuipen woensdag
[afbeelding]
Als ik weer zo lam ben als vorig jaar de dag van te voren, vergeet ik weer vanalles in te pakkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik heb donderdagavond diplomauitreiking dus kachellam lijkt me idd geen goed idee nee, dat moet ik donderdag nl ook weer worden![]()
[afbeelding]
er zijn grenzenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik ga als rasechte 155 liefhebber niet over onderhoud en betrouwbaarheid praten
[afbeelding]
Dude, stopquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik weer zo lam ben als vorig jaar de dag van te voren, vergeet ik weer vanalles in te pakken![]()
En dan sta ik daar straks in Frankrijk: 'Bonjourrr, Je m'appele Minoumi, je suis un chat, et j'ai 1 ans. Hebben vous pour moi une setje de la batterijen oplaadbaar?'
[afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]JIJ BARBAAR!
* Sjoewe gaat z'n icoon wissen en z'n onderchrift leegmaken
[afbeelding]
niks mongoolquote:
Waar kan ik me opgeven?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:33 schreef vlad het volgende:
[..]
niks mongool![]()
gewoon weer iemand die door zo'n gleuf gebruikt wordt![]()
Hij vindt het heul niet erg, geloof ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:33 schreef vlad het volgende:
[..]
niks mongool![]()
gewoon weer iemand die door zo'n gleuf gebruikt wordt![]()
nee gek hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij vindt het heul niet erg, geloof ik.
Ligt eraan wat voor een gleuf je aan je arm vast heb zitten, me dunktquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:37 schreef vlad het volgende:
[..]
nee gek hedaarvoor zijn we KERELS!!
![]()
maar wacht maar, als hij ooit een vaste gleuf aan de arm heeft, zal ie weer verlangen naar de tijd dat ie vrijgezel was![]()
Mja Skaai wil me ook al pwnen wie unne n00bquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
yvonne@fok.nl
Die wil vast ook wel even misbruik van je maken.
En BeautifulXSecretsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja Skaai wil me ook al pwnen wie unne n00b
*verhang smilie*
[afbeelding]
ben anders nog nooit een gleuf tegengekomen die nooit zeurt, klaagt en zelf geld verdient en dus niet op mijn zak hoeft te terenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor een gleuf je aan je arm vast heb zitten, me dunkt.
Gewoon bij het loket van je moeder?quote:
En toch vraag ik me af waarom die mannetjes dan toch bij die gleuven blijven plakkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:42 schreef vlad het volgende:
[..]
ben anders nog nooit een gleuf tegengekomen die nooit zeurt, klaagt en zelf geld verdient en dus niet op mijn zak hoeft te teren![]()
Je moet 'm toch ergens inhangenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af waarom die mannetjes dan toch bij die gleuven blijven plakken.
zolang m'n moeder alleen baliemedewerker is, primaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gewoon bij het loket van je moeder?
[afbeelding]
omdt we nou eenmaal een schoon huis willen hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af waarom die mannetjes dan toch bij die gleuven blijven plakken.
Jij ambieert een carierre in de prostitutiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oi, dat is echt iets voor mij:
[afbeelding].
Ik had het eigenlijk meer over het mongool zijndequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij ambieert een carierre in de prostitutie
[afbeelding]
Over niet boeiend gesproken, wie rijdt er ook alweer in een afgeragde Civicquote:
ze houdt van sex met kwijlende gehandicaptenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij ambieert een carierre in de prostitutie
[afbeelding]
Ze is in ieder geval een ontzettende ouwehoerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:43 schreef vlad het volgende:
[..]
zolang m'n moeder alleen baliemedewerker is, prima![]()
Nouquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:44 schreef vlad het volgende:
[..]
omdt we nou eenmaal een schoon huis willen hebben![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval een ontzettende ouwehoerboebedoemtsjjjjjjjjjj
[afbeelding]
Ja ik. Heb ik ooit verteld dat 't boeiend is?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Over niet boeiend gesproken, wie rijdt er ook alweer in een afgeragde Civic
Nou echt niet. Kijk maar naar M5quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je moet 'm toch ergens inhangen
[afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier, een plaatje van een injector om je op te beuren![]()
[afbeelding]
Die wrijft 's avonds met zijn opgesteven lid over de VW badge van z'n Passat terwijl 'ie teder de oliepijlstok vingert.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die wrijft 's avonds met zijn opgesteven lid over de VW badge van z'n Passat terwijl 'ie teder de oliepijlstok vingert.
[afbeelding]
D'r gaat aan de ene kant branstof in, en aan de andere kant komt het eruitquote:
Dat jij hem elke avond in de uitlaat hangt van de W123 diesel die om de hoek staat kan ik ook niet helpenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die wrijft 's avonds met zijn opgesteven lid over de VW badge van z'n Passat terwijl 'ie teder de oliepijlstok vingert.
[afbeelding]
En als ie zijn 1-2-3knippers 'klik klak' hoort doen raakt ie opgewonden waardoor ie zijn auto aan de kant moet zetten zetten, waarna hij bovenop de versnellingspook gaat zitten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
W000000000000000000tquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
D'r gaat aan de ene kant branstof in, en aan de andere kant komt het eruit![]()
[afbeelding]
Lekkere warme lucht die eruit komt mênquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:53 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat jij hem elke avond in de uitlaat hangt van de W123 diesel die om de hoek staat kan ik ook niet helpen
WHAHAHHAHAHAquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aaahwquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:53 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat jij hem elke avond in de uitlaat hangt van de W123 diesel die om de hoek staat kan ik ook niet helpen
bespeur ik hier iets van ervaring?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En als ie zijn 1-2-3knippers 'klik klak' hoort doen raakt ie opgewonden waardoor ie zijn auto aan de kant moet zetten zetten, waarna hij bovenop de versnellingspook gaat zitten.
Nog even en meneer heeft bruine bekleding.
*mompelt iets over 2 walletjes*quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
AaahwIk heb alweer twee dates in het vesrschiet, en jij?
[afbeelding]
hij een ford en jaguar op z'n werkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
AaahwIk heb alweer twee dates in het verschiet, en jij?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verouderde techniekKlepstoters
[afbeelding]
Ja ik wil eigenlijk liever zoals die jongen in het topic geloven in de ene ware kermisliefde en dan voor altijd samenblijven en veel kinderen maken.quote:
Ga je dan ook een weekendje met ze omquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk liever zoals die jongen in het topic geloven in de ene ware kermisliefde en dan voor altijd samenblijven en veel kinderen maken.
Ik ben echter gecorrumpeerd geraakt door de moderne kapitalistische industriele samenleving en ik ben zodoende genoodzaakt om me te berusten in tweede keuzes en afgelikte boterhammen
[afbeelding]
Ja, ik zal even foei zeggen tegen mijn kut.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het valt op dat je zit te soppen kut
[afbeelding]
Bij m'n ex ging het eigenlijk wel precies zoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga je dan ook een weekendje met ze om? En verliefd geraken
? En raar typen
?
Dan blokkeer ik je alvast!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk liever zoals die jongen in het topic geloven in de ene ware kermisliefde en dan voor altijd samenblijven en veel kinderen maken.
Ik ben echter gecorrumpeerd geraakt door de moderne kapitalistische industriele samenleving en ik ben zodoende genoodzaakt om me te berusten in tweede keuzes en afgelikte boterhammen
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bij m'n ex ging het eigenlijk wel precies zotoen had ik geluk
[afbeelding]
Lolquote:
Ze heeft daar zeker liggen rampetampenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
LolWhehe. Geluk dat ze het na de vakantie op Aruba uitmaakte
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
LolWhehe. Geluk dat ze het na de vakantie op Aruba uitmaakte
[afbeelding]
ik denk dat sjoewe en zij vast wel iets gedaan hebben jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze heeft daar zeker liggen rampetampen?
Oh ja, ze kunnen uiteraard ook met zijn tweetjes zijn gegaan jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:22 schreef vlad het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat sjoewe en zij vast wel iets gedaan hebben ja![]()
Godverdomme, wat geilquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe was mee ja. Het is ook uitgegaan omdat hij zich daar heeft laten nemen door een leger grote bosnegerts
[afbeelding]
Nee, vandaag en morgen nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga eens werken ofzo
[afbeelding]
Ik heb ervan gebruik gemaakt door de afwas te zondrogenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, de ijsblokjes zijn binnen een minuut verdwenen in mijn glas vol met ijskoud drinken, waardoor het drinken tamelijk lauw wordt na 5 minuten.
Ik voel de boel al klotsen in mijn buik aangezien ik het glas dus steeds binnen 5 minuten maar opdrink.
Handig ehquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb ervan gebruik gemaakt door de afwas te zondrogen
[afbeelding]
Vaatwasserquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik haaat afwassen
[afbeelding]
Hoeveel dagen nog?quote:
Het is natuurlijk wel dè manier om een streepje voor te krijgen bij het hospiteren.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tot de vaatwasser ermee ophoudt? Ik hoop nog een dag of 25
[afbeelding]
Is dat een ander dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
het verschil tussen brilsmurf en moppersmurf niet kennenDe verloedering van de cultuur is ook in de PTA SC merkbaar
Ik ga zo netjese kleren kopen
Juistem.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
het verschil tussen brilsmurf en moppersmurf niet kennenDe verloedering van de cultuur is ook in de PTA SC merkbaar
Ik ga zo netjese kleren kopen
Ik vind dat ze gelijk heeft.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben een moeilijk persoon volgesn mn sollicitatieconsulenteOmdat ik weigerde een website uit te printen
Als je morgen m'n vaatwasser ziet lach je de ballen uit je broekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel dè manier om een streepje voor te krijgen bij het hospiteren.
"Ik verhuis samen met mn trouwe vaatwasser en acht tamme kratjes bier."
[afbeelding]
Ik dacht hetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind dat ze gelijk heeft.
[afbeelding]
Ik vind dat ik die website ook wel thuis op mn beeldschewrm kan bekijkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind dat ze gelijk heeft.
[afbeelding]
Ik vind dat jij eens een keer wat meegaander moet zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind dat ik die website ook wel thuis op mn beeldschewrm kan bekijkenPapierverspilling
Ik weet het, dat gemolten smerige ding toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je morgen m'n vaatwasser ziet lach je de ballen uit je broek
[afbeelding]
Yepquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik weet het, dat gemolten smerige ding toch?
[afbeelding]
Ik ben nog steeds van mening dat het niet "je ware ik" is maar je jezelf een houding probeert aan te metenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik zal idd niet ontkennen dat ik een moeilijk persoon ben
Geen wonder dat je modje bentquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik zal idd niet ontkennen dat ik een moeilijk persoon ben
Ik denk dat als jij naar de kapper gaat, je goed scheert, een net kloffie aandoet en niet eerst pics van het materieel maakt voor het gesprek, dat je prima kans op die baan hebt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind dat ik die website ook wel thuis op mn beeldschewrm kan bekijkenPapierverspilling
Net kloffie komt zo, reis is gergeeld, hoef niet met OV, maar mn vader brengt me, scheren e alles spreekt voor zich, en ik vermeld in het gesprek dat het haar er af kan als dat nodig is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij naar de kapper gaat, je goed scheert, een net kloffie aandoet en niet eerst pics van het materieel maakt voor het gesprek, dat je prima kans op die baan hebt.
Alleen soms moet je even een stukje van het spel meespelen.
[afbeelding]
zoek maar een mooie uitquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:08 schreef BaraCuda het volgende:
Komt er een oogstmachine voor m'n raam langs, pak ik me foto toestel voor onze lieve alexxxx, batterije leeg![]()
Een john Deere nogwat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |