abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:30:01 #1
129288 ErXtiO
Uberr Sexeh!
pi_39499464
Nou ik had met een meid afgesproken. Dus zie haar op het station in Eindhoven ( had haar nog nooit in het echt gezien ) Dus ik kwam met het idee zullen we een terasje pakken, 3x de stad rond gelopen omdat mevrouw niet kon kiezen. Nou wij even wat eten, toen naar haar huis beetje gepraat met die ouders en de zus. Gezellig gehad enzo, savonds zouden we naar de kermis gaan. Ze pakte me hand vast, en we liepen steeds hand in hand over de kermis. Beetje later op de avond zoende ik haar..
Wij even later naar huis, zaten die zus en een vriendin een film te kijken. Vragen ze of we mee gaan op stap. Dus ik zeg is goed, staan we even later in een cafe. Ik drinken besteld enzo. Even later was me drinken op. Ze zat op een stoel, en ik zette me bier achter op een tafel weg.. en ze keek zo omhoog van zoen me dan.. dus dat deed ik toen ook, toen was het een uur of 4. Gingen we naar huis, nog even een film kijken. Gewoon gezellig bij elkaar op de bank gelegen. Zondag gingen we zwemmen, ergens op die middag zoende ik der.. en daarna keek ze me 5 min aan in me ogen. Ik vroeg nog aan haar vnd je dat het klikt? Zegt ze jaa.. vind jij dat ook? Ik zeg jaa ik vind wel. Daarna gingen we BBQen bij haar thuis met haar ouders en die vriendin. Ik ging rond een uur of 10 weer naar het statoin.. ik zat in de trein en dacht kut ! Volgens is ze niet verliefd op me.. dus ik vroeg het savonds nog aan haar op msn. Zegt ze nee ik ben niet verliefd. Dus ik snapte het niet meer.. waarom doe je zoiets dan? Ik ben echt radeloos, en ze wil nog wel naar mij toe komen volgende week ofzo.

Wat moet ik doen?
- Dat is geen vraag op mijn antwoord.
pi_39499500
moest je voor haar betalen voor een weekend???
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_39499538
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:30 schreef ErXtiO het volgende:
Ik drinken besteld enzo. Even later was me drinken op.
Heftuuugggg.
pi_39499545
De enter knop enzo, en fuck he, jij binnen één dag ferlievd
pi_39499551
Ze wil gewoon niet te makkelijk over komen. Heus wel dat ze je leuk vindt.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 10:35:51 #6
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_39499594
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:33 schreef Poepoog het volgende:
De enter knop enzo, en fuck he, jij binnen één dag ferlievd
Oach, zal ze wel hebben gezegt om de sfeer niet te verpesten..
pi_39499648
Fuck he, hoe kan iemand zo en zo binnen een weekend verliefd worden?

T/s ben jij het wel?
pi_39499662
Je loopt te hard van stapel!
pi_39499667
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:33 schreef knowall het volgende:

[..]

Heftuuugggg.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_39499709
Cool!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_39499783
Heftig verhaal inderdaad. Ik ben sprakeloos.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:43:06 #12
141994 Dickies
Since 1922
pi_39499795
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:30 schreef ErXtiO het volgende:

Wat moet ik doen?
Normaal.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:46:04 #13
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_39499881
Verliefd worden kan toch nog altijd? Mijn vriendin was ook niet meteen verliefd op me maar nu al wel 3 jaar heel erg gelukkig met elkaar. Geef het wat tijd...
* I intend to live forever, so far so good! *
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:46:15 #14
129288 ErXtiO
Uberr Sexeh!
pi_39499883
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:37 schreef Poepoog het volgende:
Fuck he, hoe kan iemand zo en zo binnen een weekend verliefd worden?

T/s ben jij het wel?
Ben niet verliefd maar wel helemaal gek op haar.. alleen zij volgens mij niet op.
Zou ze er teveel van verwacht hebben ofzo?

Ze had met een jongen voor mij euh nog geen maand geleden ofzo. Daar werd ze de 1ste dag verliefd op.. maar iedere keer werd het steeds minder.. zou het misschien tijd nodig hebben bij haar ofzo nu.. bang dat ze nog is zoeen fout maakt?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:47:03 #15
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_39499912
Zal ik hem inkoppen:
Gewoon neuken.

Die Breezahs van tegenwoordig..
Niks moet, niksen mag.
pi_39499913
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:46 schreef ErXtiO het volgende:

[..]

Ben niet verliefd maar wel helemaal gek op haar.. alleen zij volgens mij niet op.
Je vroeg of ze verliefd was?

Niet of ze je wel leuk vond
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:54:25 #17
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_39500124
tjonge, je maakt wat mee zeg..

Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:54:43 #18
129288 ErXtiO
Uberr Sexeh!
pi_39500139
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:47 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je vroeg of ze verliefd was?

Niet of ze je wel leuk vond
Nou ik vroeg of ze verliefd was.. maar ze zegt dat er iets is .. waar door ze niet verliefd is geworden, en ze weet het zelf ook niet.. ze vind me wel een leuke jongen en ze heeft het gezellig gehad enzo. Toen zei ik van: vrienden dus.. zegt ze voor nu wel ja.. en toen vroeg ze of ik nog wou dat ze kwam.
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:47 schreef _Nouky_ het volgende:
Zal ik hem inkoppen:
Gewoon neuken.

Die Breezahs van tegenwoordig..
Eneuh nee.. het is geen Breezah.. daar val ik niet op.
pi_39500310
Je hebt een paar foutjes gemaakt.
Het ontbrak aan zelfverzekerd optreden. Vooral je opmerking dat jullie 3x de stad zijn rondgelopen omdat mevrouw niet kon kiezen herkende ik: Dan moet JIJ kiezen. Doortastend zijn!
Hetzelfde geldt voor alle situaties waarin jij met de wind meewaait en alles goedvindt. Zij valt niet voor een watje.

Verder vind ik het hele verhaal nogal lang voor een eerste date, en dat BBQ en gedoe met zus en vriendinnen erbij... wat moeten al die mensen erbij?
Niet meer doen, voorstellen aan familie en vrienden komt in de 12e week van haar zwangerschap.

Zij heeft ook fouten gemaakt; waarschijnlijk was het een uitprobeer-weekend, en kijkt zij of ze spontaan soppend verliefd voor je valt. Jaaa, dikke pech, dat gebeurt niet zomaar! Om dat te verwachten en daar conclusies voor de rest van jullie relatie aan te hangen is veel te voorbarig.
Zeker omdat de uitprobeer-spanning (dit was een internet-date?) in de lucht hangt.

Zij komt langs: Prima!
Zoenen, veel.
Doortastend optreden. Regie in handen nemen. Goh, dan maak je maar eens niet een lijst met alle plus- en minpunten van alle cafés in de hele stad. Jij bent de man, jij kiest.
Tegengas geven. Als zij een film wil kijken zeg jij dat jullie ergens gaan eten. Als zij zegt dat jullie ergens gaan eten, zeg jij dat jullie in een parkje gaan picknicken. (film is zowieso een slecht idee, tenzij je de hele film door aan voorspel doet).
pi_39500349
Regel een maak het niet onnodige zwaar en complex. Als je wilt dat het wat wordt wees dan gewoon jezelf dan zal de uitkomst toch altijd gunstig zijn. Te hard van stapel gaan wordt nooit gewaardeerd.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:02:26 #21
83951 rashudo
project 2501
pi_39500385
Je hebt meer mannelijke hormonen nodig.
Their eyes opaque.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:02:59 #22
129288 ErXtiO
Uberr Sexeh!
pi_39500406
Nee kijk ik maakte de keuze wel van een terasje.. alleen waren we er al 3x langs gelopen.. dus ik zei jaa de zon schijt, ik zie heiniken we zitten hier. Ze wou in meerdere attracties ik zeg nee geen zin in. Klasgenoot zoekt me, dus die kwam ik tegen en gingen we met ze alle een biertje drinken. Ik ben geen softy of w/e .
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:02:59 #23
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_39500407
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:46 schreef ErXtiO het volgende:

Ze had met een jongen voor mij euh nog geen maand geleden ofzo. Daar werd ze de 1ste dag verliefd op.. maar iedere keer werd het steeds minder.. zou het misschien tijd nodig hebben bij haar ofzo nu.. bang dat ze nog is zoeen fout maakt?
Volgens mij ben jij degene die er teveel van verwacht...

Ze vind je leuk, daar gaat t om... Kijk gewoon ff wat t wordt... Dat je zo in de stress schiet
is ook echt niet aantrekkelijk ofzo... Gewoon wat meer laidback zijn en genieten man...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:08:30 #24
129288 ErXtiO
Uberr Sexeh!
pi_39500537
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:02 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij degene die er teveel van verwacht...
Nou ik denk dat zij te veel verwachten van me uiterlijk ofzo. Dat ze zelf een beeld heeft gemaakt van hoe ik er uit zou zien. En het niet zo was..
pi_39500556
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:08 schreef ErXtiO het volgende:

[..]

Nou ik denk dat zij te veel verwachten van me uiterlijk ofzo. Dat ze zelf een beeld heeft gemaakt van hoe ik er uit zou zien. En het niet zo was..
Ah, een internetdate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')