Nou ik had met een meid afgesproken. Dus zie haar op het station in Eindhoven ( had haar nog nooit in het echt gezien ) Dus ik kwam met het idee zullen we een terasje pakken, 3x de stad rond gelopen omdat mevrouw niet kon kiezen. Nou wij even wat eten, toen naar haar huis beetje gepraat met die ouders en de zus. Gezellig gehad enzo, savonds zouden we naar de kermis gaan. Ze pakte me hand vast, en we liepen steeds hand in hand over de kermis. Beetje later op de avond zoende ik haar..
Wij even later naar huis, zaten die zus en een vriendin een film te kijken. Vragen ze of we mee gaan op stap. Dus ik zeg is goed, staan we even later in een cafe. Ik drinken besteld enzo. Even later was me drinken op. Ze zat op een stoel, en ik zette me bier achter op een tafel weg.. en ze keek zo omhoog van zoen me dan.. dus dat deed ik toen ook, toen was het een uur of 4. Gingen we naar huis, nog even een film kijken. Gewoon gezellig bij elkaar op de bank gelegen. Zondag gingen we zwemmen, ergens op die middag zoende ik der.. en daarna keek ze me 5 min aan in me ogen. Ik vroeg nog aan haar vnd je dat het klikt? Zegt ze jaa.. vind jij dat ook? Ik zeg jaa ik vind wel. Daarna gingen we BBQen bij haar thuis met haar ouders en die vriendin. Ik ging rond een uur of 10 weer naar het statoin.. ik zat in de trein en dacht kut ! Volgens is ze niet verliefd op me.. dus ik vroeg het savonds nog aan haar op msn. Zegt ze nee ik ben niet verliefd. Dus ik snapte het niet meer.. waarom doe je zoiets dan? Ik ben echt radeloos, en ze wil nog wel naar mij toe komen volgende week ofzo.
Wat moet ik doen?
- Dat is geen vraag op mijn antwoord.