Heftuuugggg.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:30 schreef ErXtiO het volgende:
Ik drinken besteld enzo. Even later was me drinken op.
Oach, zal ze wel hebben gezegt om de sfeer niet te verpesten..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:33 schreef Poepoog het volgende:
De enter knop enzo, en fuck he, jij binnen één dag ferlievd
Normaal.quote:
Ben niet verliefd maar wel helemaal gek op haar.. alleen zij volgens mij niet op.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:37 schreef Poepoog het volgende:
Fuck he, hoe kan iemand zo en zo binnen een weekend verliefd worden?
T/s ben jij het wel?
Je vroeg of ze verliefd was?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:46 schreef ErXtiO het volgende:
[..]
Ben niet verliefd maar wel helemaal gek op haar.. alleen zij volgens mij niet op.
Zou ze er teveel van verwacht hebben ofzo?
Nou ik vroeg of ze verliefd was.. maar ze zegt dat er iets is .. waar door ze niet verliefd is geworden, en ze weet het zelf ook niet.. ze vind me wel een leuke jongen en ze heeft het gezellig gehad enzo. Toen zei ik van: vrienden dus.. zegt ze voor nu wel ja.. en toen vroeg ze of ik nog wou dat ze kwam.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:47 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je vroeg of ze verliefd was?
Niet of ze je wel leuk vond
Eneuh nee.. het is geen Breezah.. daar val ik niet op.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:47 schreef _Nouky_ het volgende:
Zal ik hem inkoppen:
Gewoon neuken.
Die Breezahs van tegenwoordig..
Volgens mij ben jij degene die er teveel van verwacht...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:46 schreef ErXtiO het volgende:
Ben niet verliefd maar wel helemaal gek op haar.. alleen zij volgens mij niet op.
Zou ze er teveel van verwacht hebben ofzo?
Ze had met een jongen voor mij euh nog geen maand geleden ofzo. Daar werd ze de 1ste dag verliefd op.. maar iedere keer werd het steeds minder.. zou het misschien tijd nodig hebben bij haar ofzo nu.. bang dat ze nog is zoeen fout maakt?
Nou ik denk dat zij te veel verwachten van me uiterlijk ofzo. Dat ze zelf een beeld heeft gemaakt van hoe ik er uit zou zien. En het niet zo was..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:02 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die er teveel van verwacht...
Ah, een internetdatequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:08 schreef ErXtiO het volgende:
[..]
Nou ik denk dat zij te veel verwachten van me uiterlijk ofzo. Dat ze zelf een beeld heeft gemaakt van hoe ik er uit zou zien. En het niet zo was..![]()
En dat jij nou het beeld hebt gemaakt dat het in haar hoofd zo is. En dat niet zo is...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:08 schreef ErXtiO het volgende:
Nou ik denk dat zij te veel verwachten van me uiterlijk ofzo. Dat ze zelf een beeld heeft gemaakt van hoe ik er uit zou zien. En het niet zo was..![]()
Mijn zelfbeeld is al niet super.. wat andere van me denken, tsja ligt er aan wie. Onbekende heb ik schijt aan maar wat een meid van me vind die ik leuk vind.. en ik pieker me nu echt helemaal suf. Ik weet dat het fout is, en ga vandaag nog zwemmen met een vrouwke hier vlakbij.. die al 2 maanden smoor op me is * kuch kuch * Mja ik wacht wel even af, vriend van me zou is met haar gaan praten er over. Dus dan hoor ik het wel, in ieder geval bedankt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:12 schreef B-FliP het volgende:
[..]
En dat jij nou het beeld hebt gemaakt dat het in haar hoofd zo is. En dat niet zo is...
Projecteer je eigen onzekerheid van je uiterlijk niet op de gedachtengang van anderen... Daar
word je zelf ook niet gelukkiger van... Zelfbeeld is echt heel iets anders als het beeld wat
anderen van je hebben...
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:02 schreef ErXtiO het volgende:
Nee kijk ik maakte de keuze wel van een terasje.. alleen waren we er al 3x langs gelopen.. dus ik zei jaa de zon schijt, ik zie heiniken we zitten hier. Ze wou in meerdere attracties ik zeg nee geen zin in. Klasgenoot zoekt me, dus die kwam ik tegen en gingen we met ze alle een biertje drinken. Ik ben geen softy of w/e .
Volgens mij heeft TS last van heliosisquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:31 schreef rashudo het volgende:
[..]
De zon schijt stralen.. ze zijn niet geel, maar lichtbruin.
Dudequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:17 schreef ErXtiO het volgende:
[..]
Mijn zelfbeeld is al niet super.. wat andere van me denken, tsja ligt er aan wie. Onbekende heb ik schijt aan maar wat een meid van me vind die ik leuk vind.. en ik pieker me nu echt helemaal suf. Ik weet dat het fout is, en ga vandaag nog zwemmen met een vrouwke hier vlakbij.. die al 2 maanden smoor op me is * kuch kuch * Mja ik wacht wel even af, vriend van me zou is met haar gaan praten er over. Dus dan hoor ik het wel, in ieder geval bedankt.
Je maakt er wel erg veel. Knap hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:31 schreef ErXtiO het volgende:
Typo.. kut wijsneuzen
En vanaf hier had je moeten zeggen dat je naar huis gaat...quote:Nou ik had met een meid afgesproken. Dus zie haar op het station in Eindhoven ( had haar nog nooit in het echt gezien ) Dus ik kwam met het idee zullen we een terasje pakken, 3x de stad rond gelopen omdat mevrouw niet kon kiezen. Nou wij even wat eten, toen naar haar huis beetje gepraat met die ouders en de zus. Gezellig gehad enzo, savonds zouden we naar de kermis gaan. Ze pakte me hand vast, en we liepen steeds hand in hand over de kermis. Beetje later op de avond zoende ik haar..
Waar haalt die gore sloerie het lef vandaan, een beetje zoenen zonder verliefd te zijn!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:30 schreef ErXtiO het volgende:
Zegt ze nee ik ben niet verliefd. Dus ik snapte het niet meer.. waarom doe je zoiets dan?
Naar haar zin heeft ze het wel gehad. Het was ook heel gezellig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, meteen vragen of iemand verliefd is, is ook niet zo handig na 1 date, want daar kun je zo snel geen oordeel over vellen en je voert toch een bepaalde druk op waar zo'n meid misschien zenuwachtig van wordt. Als ze zegt: ja, ik ben verliefd schept ze meteen enorme verwachtingen, en als ze zegt van niet heeft ze meteen afgedaan. Gun het wat meer tijd, ze wil je in ieder geval gewoon nog zien en ze heeft het kennelijk wel naar d'r zin gehad met je...
Nee want bleef slapen. Wel aparte kamer..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En vanaf hier had je moeten zeggen dat je naar huis gaat...
Had je ook een verlovingsring bij je?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:49 schreef ErXtiO het volgende:
[..]
Naar haar zin heeft ze het wel gehad. Het was ook heel gezellig.
[..]
Nee want bleef slapen. Wel aparte kamer..![]()
Jammer dat je soms kut reacties krijgt..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Had je ook een verlovingsring bij je?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |