ze begonnen ook bij 11-11quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:48 schreef XL het volgende:
Op baan 2 zijn ze aardig aan het dubbelen. 15-16 in de vijfde set
18-17 inmiddelsquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:48 schreef XL het volgende:
Op baan 2 zijn ze aardig aan het dubbelen. 15-16 in de vijfde set
volgens mij gaan ze er echt voor, nu 0-40quote:
Bedoel je die belachelijk hoge score in die dubbel of Baghdatis - Hewittquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:21 schreef Bruce117 het volgende:
Echt adsurd.
Jammer dat het niet uitgezonden wordt
De dubbel uiteraardquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Bedoel je die belachelijk hoge score in die dubbel of Baghdatis - Hewitt
Ik vind Bjorkman - Stephanek maar een mat potje eigenlijk....
en weggewerkt, 21-21quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:26 schreef Komakie het volgende:
matchpoint!!!!
Ter illustratie Federer had 186 punten nodig om Ancic op te drogenquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:40 schreef Bruce117 het volgende:
270 punten in de laatste set gespeeld.
519 punten in het totaal.
Die andere partij was 3 tegen 8 geplaatst. Deze partij de nummer 7 tegen de nummer 4.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:41 schreef Ambrosius het volgende:
Wat te denken van de dubbel op baan 3, 2-2 in sets na 4 tie-breaks. Dik 3,5 uur gespeeld.
Saai? Heb jij de wedstrijd wel gezien?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:53 schreef Airelle het volgende:
Federer! Doet 'ie goed. Saaie wedstrijd, dat wel.
Stepanek en Bjorkman hebben beide 2 vijfsetters hiervoor gespeeld.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
Een vijfde set dus, de zoveelste voor Stepanek.
vijfde set toch minder spannend: 6-2quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:43 schreef XL het volgende:
[..]
Die andere partij was 3 tegen 8 geplaatst. Deze partij de nummer 7 tegen de nummer 4.
Dat zitten dus nog dichter bij elkaar, dat gaat nog wel even duren
In deze partij (baan 3) zijn 3 breakkansen geweest, allemaal in de vierde set
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Officiëel de langste wedstrijd op WimbledonWeet alleen niet of het alleen om dubbels gaat
Teringquote:De Canadees Daniel Nestor en Mark Knowles uit de Bahamas wonnen woensdag de langste wedstrijd die ooit op het gras van Wimbledon is gespeeld. Beide tennissers plaatsten zich na zes uur en negen minuten voor de halve finales in het dubbelspel.
Ze versloegen de Zweed Simon Aspelin en Todd Perry uit Australië in vijf sets: 5-7 6-3 6-7 6-3 23-21. De laatste set duurde maar liefst 193 minuten. Het oude record dateerde uit 1985 toen de Amerikaan Greg Holmes zijn landgenoot Todd Witsken binnen vijf uur en 28 minuten in vijf sets verspreid over drie dagen de baas bleef.
Niet makkelijk, helemaal niet makkelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:01 schreef Nellid het volgende:
Hoe "makkelijk" krijgt Sharapova het morgen tegen Mauresmo kenners?
Ah, ok. Zet ik niet al mn geld op Sharapovaquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet makkelijk, helemaal niet makkelijk.
Moeilijk idd, als ik moet gokken zou ik Henin zeggen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:05 schreef Nellid het volgende:
[..]
Ah, ok. Zet ik niet al mn geld op Sharapova
En Henin - Clijsters is zeker ook geen pijl op te trekken?
als clijsters met diezelfde luie ongeconcentreerde "het kan me geen zak schelen" instelling speelt als de voorbije matchen maakt ze geen schijn van kans ...quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:11 schreef -Dries- het volgende:
Henin - Clijsters is gewoon 50-50
70-30 lijkt mij redelijker.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:11 schreef -Dries- het volgende:
Henin - Clijsters is gewoon 50-50
?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:30 schreef Heero87 het volgende:
Wat een heerlijke cultuurshock zou Henin-Hardenne - Sharapova trouwens zijn zeg.
Henin-Hardenne, het lelijke karakterwijf. En Sharapova de irritante babe. Twee totaal verschillende personen tegenover elkaar.quote:
Ja, dat wel. Maar het is niet de eerste keer dat ze tegenover elkaar staanquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:50 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Henin-Hardenne, het lelijke karakterwijf. En Sharapova de irritante babe. Twee totaal verschillende personen tegenover elkaar.
Federer wint toch wel, niet echt spannend meer. Wel mooi om te zienquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Zoals alle dames bezig zijn met hun outfit zo probeert Federer dat denk ik ook. Vind dat het hem wel leuk staat en het is weer eens wat anders.
Ik vind het damestennis meestal leuker om te kijken, gaat wat minder snel, leukere rally's hierdoor, behalve Federer daar wil ik echt tijd voor maken..dat is soms echt magisch om te zien.
Zeg dat maar niet te luid in dit topic.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het damestennis meestal leuker om te kijken, gaat wat minder snel, leukere rally's hierdoor, behalve Federer daar wil ik echt tijd voor maken..dat is soms echt magisch om te zien.
Een verkrampte poging van de marketingboys vermoed ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:04 schreef babsie.babsie het volgende:
hallo mensen,
ik zie dat er veel mensen online zijn hier. kan iemand mij vertellen waarom roger federe iedere keer dat colbertje aan heeft bij zijn wedstrijden op wimbledon, ik kan me niet herinneren hem eerder met dit jasje gezien te hebben en ben bloednieuwsgierig!!!!!!!
alvast bedankt
Leuke rally's ?? Elkaar van de ene naar de andere hoe sturen bedoel je?? Er zit geen enkele tactische slimheid in het spel bij de dames, uitzonderingen daargelaten (Henin, Schnyder). Bij de dames gaat het erom wie het hardst de bal de hoek in kan jagen en als het ff meezit de bal het niet weer terug krijgen halfcourt, want dan moeten ze ook nog volleren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Zoals alle dames bezig zijn met hun outfit zo probeert Federer dat denk ik ook. Vind dat het hem wel leuk staat en het is weer eens wat anders.
Het jasje past natuurlijk prima bij de allure van Wimbledon. Ik vind het een cool ding.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:09 schreef babsie.babsie het volgende:
Ik had gedacht dat het misschien meer is dan dat, het lijkt me nu niet de meest passende outfit voor de gelegenheid
Damn, heeft ie ff mooi Shakira kunnen ontmoetenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Roger werd onlangs gekroond tot Goodwill Ambassadeur van de VN door Shakira. Zijn vriendin Mirka hier op de rode loper. Zij was ook tennisser..ze is wat stevig maar ik vind haar altijd erg leuk. Klapt ook voor de tegenstander en zit in de box altijd stiekem te snoepen:)
[afbeelding]
Het jasje is gewoon een gefaalde poging van de marketingboys om Federer wat extra cachette te geven. Ik ben er vrij zeker van dat hij het zelf ook maar niks vind.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:10 schreef XL het volgende:
[..]
Het jasje past natuurlijk prima bij de allure van Wimbledon. Ik vind het een cool ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |