abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39488069
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:11 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

omdat de centrale plat is gegooid?

Wat Israel doet is volkomen legitiem en heeft dus niet met terrorisme te maken. De Palestijnen hebben hun eigen zaakjes niet op orde en Israel weigert dus om daar de dupe van te worden. Heel begrijpelijk.

Wat de Israeliers doen is het ergste vorm van terrorisme
Al die Palestijnse kinderen baby´s die normaal met elektriciteit gewend zijn heeft de Israelische terroristen afgepakt.

de ziekenhuizen zitten bijna zonder stroom waarbij ze geen patienten kunnen helpen
Palestijnen zijn nog nooit zo slecht behandeld als de dag van vandaag

en dan zijn er nog mensen die dit goedkeuren - Wat als dit andersom was ???

Jullie moeten inzien dat jullie elke vorm van terrorisme afkeuren en niet alleen van een bepaalde groep. en van de andere groep wel steunen .
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 3 juli 2006 @ 22:15:27 #102
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39488088
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:12 schreef Meki het volgende:

[..]

wil ik best geloven - De Israeliers schenden jarenlang de mensenrechten
vermoorden onschuldigen - het express aanslagen plegen op elektriciteitscentrales -
het oppakken van Palestijnse vertegenwoordigers - het niet nakomen van resoluties - het niet erkennen van de Palestjjnse verziekingen - etc. etc. etc.

Israeliers hebben helemaal geen beste geheime dienst - zij zien elke Palestijn voor een terrorist
De Israeliers zouden ook liever leven zonder problemen met de buren, maar als deze je het liefste dood willen hebben kun je ze maar beter een beetje in de gaten houden.... Het is nu eenmaal een feit dat elke moslim op een of andere duistere reden een hekel heeft aan Israeliers, waarschijnlijk omdat ze het niet leuk vinden dat de Israeliers eerder het uitverkoren volk waren, en dat Mohammed het alleen gejat heeft bij hen.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_39488122
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:10 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dat is vrij simpel, de soldaat zit nog vast, dus allemaal boos kijken naar de ontvoerders, en de doden aan hen wijten
Waarom steun jij eigenlijk de terroristische activiteiten van Israel
en wel afkeuren van Palestijnen en tegelijkertijd steunen van israelische
pi_39488164
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Die vraag zou jou eens aan het denken moeten zetten
  maandag 3 juli 2006 @ 22:17:08 #105
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39488165
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat de Israeliers doen is het ergste vorm van terrorisme
Al die Palestijnse kinderen baby´s die normaal met elektriciteit gewend zijn heeft de Israelische terroristen afgepakt.

de ziekenhuizen zitten bijna zonder stroom waarbij ze geen patienten kunnen helpen
Palestijnen zijn nog nooit zo slecht behandeld als de dag van vandaag

en dan zijn er nog mensen die dit goedkeuren - Wat als dit andersom was ???

Jullie moeten inzien dat jullie elke vorm van terrorisme afkeuren en niet alleen van een bepaalde groep. en van de andere groep wel steunen .
En al dat leed terwijl het zo simpel op te lossen is, gewoon die jongen los laten, is dat zo moeilijk? Als ze niets doen en de wegen enzo open laten kunnen die terroristen die soldaar zo meenemen, dus tot hij terug is moet er maar wat vrijheid ingeleverd worden.

Het enige wat nu nodig is is een dappere Palestijn die verteld waar die jongen is zodat alles weer voorbij is.
pi_39488185
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:15 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

De Israeliers zouden ook liever leven zonder problemen met de buren, maar als deze je het liefste dood willen hebben kun je ze maar beter een beetje in de gaten houden.... Het is nu eenmaal een feit dat elke moslim op een of andere duistere reden een hekel heeft aan Israeliers, waarschijnlijk omdat ze het niet leuk vinden dat de Israeliers eerder het uitverkoren volk waren, en dat Mohammed het alleen gejat heeft bij hen.
geloof ik geen barst van - Als Israeliers dat wouden dan hebben ze geen aanslagen gepleegd op openbare gebouwen en elektriciteitscentrale .

en als elke Moslim een hekel heeft aan Israel - dan juich ik dat toe - Wij moeten immers geen terroristische activiteiten steunen
pi_39488208
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:17 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Die vraag zou jou eens aan het denken moeten zetten
ik steun geen terrorisme
jij nu ?
  maandag 3 juli 2006 @ 22:19:15 #108
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39488264
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Omdat Israel vanaf het begin zich heeft moeten verdedigen tegen de terreur van diverse moslimgroepen, dat begon al toen de staat Israel werd gesticht, en is altijd zo gebleven.

Als de Palestijnen geen aanslagen meer plegen zal Israel vanzelf soepelere regels aanhouden en het voor iedereen leefbaar zijn.
pi_39488284
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef Meki het volgende:

[..]

ik steun geen terrorisme
jij nu ?
Ja hoor, geen problemen mee, meestal is het gewoon te begrijpen, of je het er nu mee eens bent of niet. Ik houd niet zo van dat geschuil achter functies en organisaties.
pi_39488291
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:17 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

En al dat leed terwijl het zo simpel op te lossen is, gewoon die jongen los laten, is dat zo moeilijk? Als ze niets doen en de wegen enzo open laten kunnen die terroristen die soldaar zo meenemen, dus tot hij terug is moet er maar wat vrijheid ingeleverd worden.

Het enige wat nu nodig is is een dappere Palestijn die verteld waar die jongen is zodat alles weer voorbij is.
Is het voor Israel moeilijk om geen onschuldigen te doden ?? - Is het nou moeilijk om niet te mikken bij een drukbezochte strand in Gaza ??.

Wat de ontvoerders hebben gedaan is fout - maar wat Israel tegen de Palestijnse bevolking heeft gedaan is afschuwelijk en zeer en zeer slecht
pi_39488333
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:11 schreef Overlast het volgende:

[..]

De Joden laten zich inderdaad niet wederom als een mak lammetje slachten. Mag het? Dat jij dat als aggressief bestempelt zegt iets over je verwrongen wereldbeeld. De buurlanden zijn nu niet echt modelstaten geweest. Je pacifisme is misplaatst.
Als ik zeg dat het agressief is, dan veroordeel ik het niet. Dat is simpel te begrijpen en dat hoef ik dan ook niet uit te leggen. Sterker nog, ik stel zelfs dat " dat [...] denk ik wel zijn voordelen [heeft] gehad". Hieruit concluderen dat mijn wereldbeeld verwrongen is, of dat ik pacifistisch ben - wat ieder mens natuurlijk zou moeten nastreven zolang het redelijk is -, is onmogelijk.
quote:
Over je 2e alinea. De "democratisch" gekozen Hamas staat achter de ontvoerders. Dus de ontvoering van de parlementsleden en dergelijke is terecht.
Hamas is een bende wilde terroristen, maar dat maakt dit nog niet terecht. Staan ze erachter? Ongetwijfeld. Maar daarom kun je nog geen parlementsleden waar je geen bewijs tegen hebt ervoor oppakken. Daarnaast, zoals gezegd, de ontvoering wordt slechts als excuus gebruikt.
quote:
En over de negatieve gevolgen voor de bevolking? Dat is verschrikkelijk, dat ben ik met je eens. Maar moet Israel dan de ontvoerders de kans geven de soldaat naar een andere plek te vervoeren? Lijkt me niet.
Mogen ze de Palestijnse bevolking, anderhalf miljoen opgesloten in Gaza, dan collectief straffen? Dat zeer zeker niet! Redelijkheid en proportioneel handelen. Amerika heeft ook niet het recht om, als zwaar en onverwaarschijnlijk overdreven voorbeeld, een atoombom te gooien op Falloeja als er vier huurlingen worden afgeslacht.
quote:
De Palestijnen plukken nu wederom de zure vruchten van hun corrupte en kwaadaardige vertegenwoordigers. Dat is sneu, maar om de verantwoordelijkheid voor deze rotsituatie waar ze nu al jarenlang verkeren te leggen bij Israel is kortzichtig.
Kan zijn, maar heeft niets met mijn bericht(en) te maken.
quote:
De verantwoordelijkheid ligt primair bij de Palestijnse leiders.
Straf hen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 22:20:59 #112
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39488350
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:17 schreef Meki het volgende:

[..]

geloof ik geen barst van - Als Israeliers dat wouden dan hebben ze geen aanslagen gepleegd op openbare gebouwen en elektriciteitscentrale .

en als elke Moslim een hekel heeft aan Israel - dan juich ik dat toe - Wij moeten immers geen terroristische activiteiten steunen
Dit is de enige manier om ervoor te zorgen dat de soldaat niet weggehaald kan worden, en zet tevens de bevolking aan het denken over de problemen die palestijnse terroristen over het eigen volk afroepen. Als de Palestijnen zelf een keer zouden opstaan en deze acties afkeuren zou er zo vrede zijn.
pi_39488360
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:19 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ja hoor, geen problemen mee, meestal is het gewoon te begrijpen, of je het er nu mee eens bent of niet. Ik houd niet zo van dat geschuil achter functies en organisaties.
dan vind ik het jammer dat je Terrorisme steunt
jij vindt dus blijkbaar dat een hele bevolking daaraan moet leiden
jij vindt dus blijkbaar dat Palestijnse bevolking moet leiden wat een groep strijders hebben gedaan
jij vindt dus blijkbaar dat Palestijnse bevolking moet straffen voor een daad van een paar personen

pi_39488411
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:21 schreef Meki het volgende:

[..]

dan vind ik het jammer dat je Terrorisme steunt
jij vindt dus blijkbaar dat een hele bevolking daaraan moet leiden
jij vindt dus blijkbaar dat Palestijnse bevolking moet leiden wat een groep strijders hebben gedaan
jij vindt dus blijkbaar dat Palestijnse bevolking moet straffen voor een daad van een paar personen

ik bestempel gewoon niet alles meteen als terrorisme.
pi_39488412
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:19 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Omdat Israel vanaf het begin zich heeft moeten verdedigen tegen de terreur van diverse moslimgroepen, dat begon al toen de staat Israel werd gesticht, en is altijd zo gebleven.

Als de Palestijnen geen aanslagen meer plegen zal Israel vanzelf soepelere regels aanhouden en het voor iedereen leefbaar zijn.
andersom geldt dat ook maar daar heb jij problemen mee
Waarom keur jij de optreden van Israel niet af - of volg je Scorpione
  maandag 3 juli 2006 @ 22:22:54 #116
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39488430
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef Monidique het volgende:

[..]
Straf hen dan.
Hoe komen ze daar? Als de bevolking had nagedacht voordat ze een terroristische organisatie op gekozen hadden waren al deze problemen niet nodig geweest.
pi_39488454
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:22 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

ik bestempel gewoon niet alles meteen als terrorisme.
omdat jij vindt dat Palestijnen wel daaraan moet lijden daarom bestempel jij dit niet als terrorisme
elke mens die zich neutraal houdt weet dat Israel terroristisch bezig is
pi_39488462
quote:

Mogen ze de Palestijnse bevolking, anderhalf miljoen opgesloten in Gaza, dan collectief straffen?
Gaza heeft ook een grens met Egypte. Ga daar maar klagen dat ze die muur die ze hebben om de Palestijnen buiten de deur te houden moeten afbreken.
pi_39488466
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:22 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Hoe komen ze daar? Als de bevolking had nagedacht voordat ze een terroristische organisatie op gekozen hadden waren al deze problemen niet nodig geweest.
Hm... dat geldt niet voor de aanslagen op het WTC en dat geldt niet voor het straffen van Palestijnse burgers.
pi_39488485
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Gaza heeft ook een grens met Egypte. Ga daar maar klagen dat ze die muur die ze hebben om de Palestijnen buiten de deur te houden moeten afbreken.
Die wordt ook bewaakt door Israël. En ook al zou Egypte meedoen met het bewaken van de grens, de Palestijnen blijven opgesloten.
  maandag 3 juli 2006 @ 22:25:48 #121
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39488561
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:22 schreef Meki het volgende:

[..]

andersom geldt dat ook maar daar heb jij problemen mee
Waarom keur jij de optreden van Israel niet af - of volg je Scorpione
Israel is de enige beschaafde cultuur in die hele omgeving, en moet zich verdedigen tegen godsdienstwaanzinnigen die hen willen vermoorden. Het lijkt me duidelijk dat de verdediging in 50 jaar wel eens iets te ver kan gaan, maar de schuld ligt toch bij de landen eromheen die al 50 jaar tevergeefs proberen Israel aan te vallen.

Als ik een normaal land moest leiden, en er zouden groepen zijn die me aanvielen zou ik ook mijn best doen om de burgers te beschermen.
pi_39488579
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:22 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Als Israel slim was dan deden ze niet mee met terroristische aanslagen
pi_39488601
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:25 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Israel is de enige beschaafde cultuur in die hele omgeving, en moet zich verdedigen tegen godsdienstwaanzinnigen die hen willen vermoorden. Het lijkt me duidelijk dat de verdediging in 50 jaar wel eens iets te ver kan gaan, maar de schuld ligt toch bij de landen eromheen die al 50 jaar tevergeefs proberen Israel aan te vallen.

Als ik een normaal land moest leiden, en er zouden groepen zijn die me aanvielen zou ik ook mijn best doen om de burgers te beschermen.
door middel van terroristisch toeslaan ??
door middel van het beeld die we vorige week hebben gezien
pi_39488629
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef Meki het volgende:

[..]

omdat jij vindt dat Palestijnen wel daaraan moet lijden daarom bestempel jij dit niet als terrorisme
De palestijnen moet zich niet verschuilen achter een terrorisch bewind. Dat hamas heeft gewoon een militaire tak, gewoon! Moet je je eens voorstellen bij de pvda en cda

Als de palestijnen dit gerommel niet willen dan moeten ze hun regering gewoon oproepen die soldaat te laten gaan. Kunnen ze meteen zien hoe democratisch die regering is.
pi_39488636
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:26 schreef Meki het volgende:

[..]

door middel van terroristisch toeslaan ??
door middel van het beeld die we vorige week hebben gezien
Hoofdletters, interpunctie en 'het beeld' dát.
  maandag 3 juli 2006 @ 22:28:04 #126
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39488654
quote:

[..]

Elk neutraal mens dat met geen van beide partijen een bijzondere binding heeft, jij dus niet, weet dat bijna alle problemen daar te wijten zijn aan moslimgroepen die alles op willen blazen. Het lijkt me overigens handiger als Israel de steen waarop Mohammed wil terugkomen opblaast als die soldaat niet terugkomt. Dan zullen er vast wel meer mensen bereid zijn om te helpen zoeken naar die soldaat. En worden er geen onschuldige mensen de dupe..
pi_39488704
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Die wordt ook bewaakt door Israël.
Niet meer sinds de terugtrekking uit de Gaza van het Israelische leger.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4179164.stm
quote:
En ook al zou Egypte meedoen met het bewaken van de grens, de Palestijnen blijven opgesloten.
Maar niet doordat Israël ze opsluit. Blijkbaar vinden de Egyptenaren het ook nodig de Palestijnen buiten de deur te houden, een volk waar ze zeggen zoveel sympathie voor te hebben.
pi_39488738
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:28 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Elk neutraal mens dat met geen van beide partijen een bijzondere binding heeft, jij dus niet, weet dat bijna alle problemen daar te wijten zijn aan moslimgroepen die alles op willen blazen. Het lijkt me overigens handiger als Israel de steen waarop Mohammed wil terugkomen opblaast als die soldaat niet terugkomt. Dan zullen er vast wel meer mensen bereid zijn om te helpen zoeken naar die soldaat. En worden er geen onschuldige mensen de dupe..
Ik houd ontzettend van cultuur en respecteer het, maar van mij mag het.
  maandag 3 juli 2006 @ 22:30:59 #129
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39488767
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:29 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Niet meer sinds de terugtrekking uit de Gaza van het Israelische leger.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4179164.stm
[..]

Maar niet doordat Israël ze opsluit. Blijkbaar vinden de Egyptenaren het ook nodig de Palestijnen buiten de deur te houden, een volk waar ze zeggen zoveel sympathie voor te hebben.
Het zou gewoon het beste zijn als Israel een flinke muur zet tussen de Gazastrook en Israel, en daarvoor nog een strook van 300 meter leeg om terroristen uit de buurt te houden. Bij de Egyptische broeders zullen ze vast welkom zijn.
  maandag 3 juli 2006 @ 22:31:49 #130
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39488800
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:30 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ik houd ook van cultuur, maar op deze manier zal elke moslim meezoeken om hem los te laten, want niemand wil het einde van de steen van Mohammed op zijn geweten hebben
pi_39488803
quote:

[..]

het gaat hier om Israel en Palestijna
Mohammed is NVT
pi_39488817
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:29 schreef CeeJee het volgende:

Wat je zegt, dan moet je daar maar over gaan klagen bij Egypte, wat kennelijk een klein gedeelte van de grens bewaakt, als afspraak met Israël. Zouden ze het niet doen, dan controleerde Israël uiteraard de grens weer.
pi_39488834
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:30 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Het zou gewoon het beste zijn als Israel een flinke muur zet tussen de Gazastrook en Israel, en daarvoor nog een strook van 300 meter leeg om terroristen uit de buurt te houden. Bij de Egyptische broeders zullen ze vast welkom zijn.
het zou gewoon het beste zijn als Israel niet meer terroristisch bezig is
pi_39488854
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:30 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Er staat een hek en dat werkt vrij goed. Althans, tegen zelfmoordaanslagen. Daarnaast is er volgens mij inderdaad een bufferzone zodat raketten daar niet vandaag gelanceerd kunnen worden.
  maandag 3 juli 2006 @ 22:33:32 #135
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39488869
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Mohammed is NVT
Maar de mensen die aanslagen plegen zijn meestal dol op Mohammed, dus genoeg reden om hem erbij te betrekken, geen moslim wil het einde van die steen op zijn geweten hebben, en daarmee is de terreur afgelopen en is er eindelijk vrede daar
pi_39488872
quote:

[..]

Jij houdt dus ook van Terrorisme
  maandag 3 juli 2006 @ 22:34:24 #137
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39488908
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:32 schreef Meki het volgende:

[..]

het zou gewoon het beste zijn als Israel niet meer terroristisch bezig is
Dan zijn ze dus ook niet, een dom verhaal wat je alleen blijft herhalen, maar wat nergens op gebaseerd is...
pi_39488925
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:33 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Maar de mensen die aanslagen plegen zijn meestal dol op Mohammed, dus genoeg reden om hem erbij te betrekken, geen moslim wil het einde van die steen op zijn geweten hebben, en daarmee is de terreur afgelopen en is er eindelijk vrede daar
Onzin

Je zegt iets wat helemaal hier niets aan toevoegt
en je steunt hierdoor alweer een terroristische activiteiten
pi_39488951
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat je zegt, dan moet je daar maar over gaan klagen bij Egypte.
En in ieder geval ophouden te claimen dat Israël de Palestijnen opsluit in Gaza. Dat is onmogelijk zonder dat ze de Sinaï heroveren.
pi_39488953
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Mohammed is NVT
Idd, Mo is irrelevant. Als elke moslim zich dat nu ook eens ging realiseren...
pi_39488955
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:34 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dan zijn ze dus ook niet, een dom verhaal wat je alleen blijft herhalen, maar wat nergens op gebaseerd is...
Dat zijn ze wel alleen jij wilt het niet geloven
  maandag 3 juli 2006 @ 22:36:08 #142
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39488980
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij houdt dus ook van Terrorisme
Waar baseer je dat op? Ik heb juist een ideale methode waarbij niemand gedood wordt, en de terreur ophoud, jij leest nogal vreemd
pi_39489018
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat zijn ze wel alleen jij wilt het niet geloven
moslim retoriek.
  maandag 3 juli 2006 @ 22:37:15 #144
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39489026
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Onzin

Je zegt iets wat helemaal hier niets aan toevoegt
en je steunt hierdoor alweer een terroristische activiteiten
Omdat ik niet in de standaard leugens van palestijnse terroristen trap? Wat is er tegen op mijn manier van conflictbeheersing?
pi_39489051
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:36 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Ik heb juist een ideale methode waarbij niemand gedood wordt, en de terreur ophoud, jij leest nogal vreemd
ik zal nu niet meer met terroristen praten
pi_39489072
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef CeeJee het volgende:

[..]

En in ieder geval ophouden te claimen dat Israël de Palestijnen opsluit in Gaza. Dat is onmogelijk zonder dat ze de Sinaï heroveren.
Ik beweer dat dan ook niet, hoewel ik wel in de veronderstelling was dat Israël controle hield over de bewaking. En inderdaad, er is een afspraak gemaakt met Egypte en, zoals ik al zei, voor zich spreekt dat Israël op zijn manier de grens zou bewaken als Egypte zich niet aan de afspraak hield.
pi_39489078
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:37 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Omdat ik niet in de standaard leugens van palestijnse terroristen trap? Wat is er tegen op mijn manier van conflictbeheersing?
nee je steunt de Isrealische terrorisme tegen de Palestijnse bevolking
pi_39489154
quote:

[..]

Als ik zeg dat het agressief is, dan veroordeel ik het niet. Dat is simpel te begrijpen en dat hoef ik dan ook niet uit te leggen. Sterker nog, ik stel zelfs dat " dat [...] denk ik wel zijn voordelen [heeft] gehad". Hieruit concluderen dat mijn wereldbeeld verwrongen is, of dat ik pacifistisch ben - wat ieder mens natuurlijk zou moeten nastreven zolang het redelijk is -, is onmogelijk.

Natuurlijk. Pacifisme is hardstikke mooi. Maar in dit geval is het compleet zelfdestructief voor Israel om pacifistisch te zijn. Ik had het over misplaatst pacifisme dat je parten speelt. Jouw focus op de aggressiviteit van Israel is onterecht.
[..]

Hamas is een bende wilde terroristen, maar dat maakt dit nog niet terecht. Staan ze erachter? Ongetwijfeld. Maar daarom kun je nog geen parlementsleden waar je geen bewijs tegen hebt ervoor oppakken. Daarnaast, zoals gezegd, de ontvoering wordt slechts als excuus gebruikt.

Ja, ze staan erachter en dat communiceren ze ook zonder schroom. De parlementsleden vertegenwoordigen een organisatie die terroristisch is, die soldaten ontvoerd en moorden pleegt, Israel niet eens erkent en dus de Joden de zee wil indrijven. Ik heb geen moment medelijden met deze parlementariers

[..]

Mogen ze de Palestijnse bevolking, anderhalf miljoen opgesloten in Gaza, dan collectief straffen? Dat zeer zeker niet! Redelijkheid en proportioneel handelen. Amerika heeft ook niet het recht om, als zwaar en onverwaarschijnlijk overdreven voorbeeld, een atoombom te gooien op Falloeja als er vier huurlingen worden afgeslacht.

Het doel is om de soldaat terug te vinden, niet om de Palestijnen te pesten. Dat daarvoor maatregelen nodig zijn die ook de Palestijnen treffen is te rechtvaardigen. Dat Israel niet altijd even genuanceerd te werk gaat ben ik met je eens.

[..]

Kan zijn, maar heeft niets met mijn bericht(en) te maken.
[..]

Straf hen dan.

Hoe noem je het arresteren van o.a. parlementsleden van Hamas anders?
Sorry, ik kan niet zo goed quoten
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_39489227
Meki, fotoboek terrorist
pi_39489276
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:30 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist een email van de NS-gevonden-voorwerpenservice, je goede fatsoen is gevonden.

Kom op zeg, op geen enkele manier is geweld van dit kaliber legitiem om 1 miljoen mensen zonder water en electra neer te zetten.
pi_39489341
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:43 schreef Mikado het volgende:

[..]

Ik kreeg zojuist een email van de NS-gevonden-voorwerpenservice, je goede fatsoen is gevonden.

Kom op zeg, op geen enkele manier is geweld van dit kaliber legitiem om 1 miljoen mensen zonder water en electra neer te zetten.
het ging hier over Mohammed's steen. Goed lezen
pi_39489391
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:40 schreef Overlast het volgende:

[..]

Sorry, ik kan niet zo goed quoten
Ik kan nogmaals proberen duidelijk te maken dat mijn verondersteld pacifisme niet misplaatst zou zijn, dat je het zelfs niet kunt halen uit mijn bericht, dat er toevallig wat meer dingen zijn gebeurd dan wat Hamas-parlamentariërs waartegen geen bewijs is die ontvoerd zijn, dat Hamas niet beweert de jongen ontvoerd te hebben, dat je niet alles mag doen om een Israëlische soldaat terug te krijgen, maar... maar ik denk, ik vermoed dat het zinloos is. Want na het antwoord daarop zal ik het weer moeten verdedigen en weer en weer, kennelijk omdat mijn bericht niet goed wordt gelezen. Ik ga daarin niet mee.
  maandag 3 juli 2006 @ 22:47:42 #153
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39489457
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:38 schreef Meki het volgende:

[..]

nee je steunt de Isrealische terrorisme tegen de Palestijnse bevolking
Ik steun de ontvoerde soldaat, en de acties die nodig zijn om hem te bevrijden, dat is natuurlijk een heel ander verhaal dan wat jij ophangt. En als iemand vind dat de acties om die soldaat te vinden de palestijnse bevolking onevenredig hard treffen is het een kwestie van de oorzaak, de ontvoering, ongedaan te maken, en is iedereen weer blij.

Maar jij wilt helemaal geen vrede, jij wilt alleen de Israeliers in een kwaad daglicht stellen, en dat terwijl deze nu alleen bezig zijn om een ontvoerde collega terug te vinden. En zolang ze het doen om die collega terug te krijgen geef ik mijn volledige steun.

Ik zeg dus duidelijk niet dat ik het altijd met de Israeliers eens ben, maar in dit geval denk ik dat je als land geen keuze hebt dan te laten zien dat je je soldaten beschermt en koste wat het kost terughaalt, anders zal de motivatie van de rest van het leger achteruit hollen. Tenslotte ben je als soldaat zijnde bezig je land te verdedigen, en is het niet meer dan logisch dat het land je dan ook weer terug haalt.
  maandag 3 juli 2006 @ 22:51:46 #154
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39489648
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

(...)dat je niet alles mag doen om een Israëlische soldaat terug te krijgen, maar... maar ik denk, ik vermoed dat het zinloos is. Want na het antwoord daarop zal ik het weer moeten verdedigen en weer en weer, kennelijk omdat mijn bericht niet goed wordt gelezen. Ik ga daarin niet mee.
Dat mag misschien niet, ik ben het met je eens dat ze niet 1000 mensen op een rij moeten zetten en doorschieten totdat hij terug is, maar wat ze nu doen lijkt me nog wel gerechtvaardigd gezien het feit dat de ontvoerde man een soldaat is die voor zijn land moest vechten, het zou wel erg zwak zijn als ze niet proberen hem terug te krijgen, en ja, dan moet je soms iets anders doen dan clubhuizen bouwen en thee drinken.
pi_39489753
Israël heeft nog nooit clubhuizen gebouwd en theegedronken om een gevangengenomen soldaat te bevrijden, dus wat is de link? Niemand beweert trouwens dat Israël clubhuizen zou moeten bouwen en theedrinken, dus nogmaals, wat is de link?
  maandag 3 juli 2006 @ 22:56:54 #156
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39489849
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:54 schreef Monidique het volgende:
Israël heeft nog nooit clubhuizen gebouwd en theegedronken om een gevangengenomen soldaat te bevrijden, dus was is de link?
Wat ik aan wil geven is dat het soms helaas nodig is om harde maatregelen te nemen tegen bepaalde mensen. Als ze niets doen laat je die soldaat aan zijn lot over, en dat is geen optie, Israel moet hem helpen, tenslotte is het een soldaat in dienst van de overheid.

De vraag is op welke manier krijg je hem terug? Om te beginnen moet je ervoor zorgen dat het onmogelijk is om hem te verplaatsen, en dan is het een kwestie van huizen doorzoeken etc. En ja, daar zullen burgers last van hebben, maar ik denk dat de last van de burgers niet opweegt tegen het gevoel van onveiligheid bij de overige soldaten als er niets gebeurt.

Overigens ben ik nog steeds van mening dat het opblazen van moslim-heiligdommen beter zal werken, omdat de ontvoerders dit niet op hun geweten willen hebben.
pi_39489940
Misschien werkt het beter - de deportatie van Tsjetjenen werkte op korte termijn ook goed -, maar het zijn oorlogsmisdaden of misdaden tegen de menselijkheid en het zijn dezelfde daden waarvoor nu tientallen Joegoslaven terecht in Den Haag zitten. Ook natuurlijk dezelfde gedachtegang die Palestijnse terroristen hebben: het werkt.
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 22:59:43 #158
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39489959
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:56 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Wat ik aan wil geven is dat het soms helaas nodig is om harde maatregelen te nemen tegen bepaalde mensen.
Wat voor mensen? Zit er verschil in mensen ofzo?
  maandag 3 juli 2006 @ 23:00:54 #159
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490009
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:59 schreef Monidique het volgende:
Misschien werkt het beter - de deportatie van Tsjetjenen werkte op korte termijn ook goed -, maar het zijn oorlogsmisdaden of misdaden tegen de menselijkheid en het zijn dezelfde daden waarvoor nu tientallen Joegoslaven terecht in Den Haag zitten.
Daarom is het makkelijker om die steen op te blazen...... Maar als de ontvoerders zo begaan zijn met het lot van de palestijnse bevolking kunnen ze toch die soldaat gewoon laten gaan? Dan is het hele volk weer vrij en blij.
pi_39490049
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:56 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Wat ik aan wil geven is dat het soms helaas nodig is om harde maatregelen te nemen tegen bepaalde mensen. Als ze niets doen laat je die soldaat aan zijn lot over, en dat is geen optie, Israel moet hem helpen, tenslotte is het een soldaat in dienst van de overheid.

De vraag is op welke manier krijg je hem terug? Om te beginnen moet je ervoor zorgen dat het onmogelijk is om hem te verplaatsen, en dan is het een kwestie van huizen doorzoeken etc. En ja, daar zullen burgers last van hebben, maar ik denk dat de last van de burgers niet opweegt tegen het gevoel van onveiligheid bij de overige soldaten als er niets gebeurt.

Overigens ben ik nog steeds van mening dat het opblazen van moslim-heiligdommen beter zal werken, omdat de ontvoerders dit niet op hun geweten willen hebben.
Wat je bent nu helemaal doodgedraaid
Wat een imbeciel ben je toch
aanslagen goedkeuren nog erbij

pi_39490065
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:00 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Daarom is het makkelijker om die steen op te blazen...... Maar als de ontvoerders zo begaan zijn met het lot van de palestijnse bevolking kunnen ze toch die soldaat gewoon laten gaan? Dan is het hele volk weer vrij en blij.
Misschien zijn die ontvoerders niet zo vriendelijk, meelevend en sociaal? Ik suggereer maar wat. En die steen opblazen is ook voldoende voor een enkeltje Den Haag.
  maandag 3 juli 2006 @ 23:02:16 #162
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490070
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:59 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Het lijkt me duidelijk dat er verschil is tussen mensen, zo zit in Nederland een deel van de mensen in de gevangenis, en een deel niet

De mensen waar ik hier op doelde zijn de ontvoerders, en de sympatisanten van de ontvoerders.
pi_39490089
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:59 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

terrorist en goedkeuren van aanslagen en nu een racist
  maandag 3 juli 2006 @ 23:04:07 #164
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490159
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat je bent nu helemaal doodgedraaid
Wat een imbeciel ben je toch
aanslagen goedkeuren nog erbij

Ik keur aanslagen juist af, en gezien het feit dat de daders niets geven om levens van zichzelf of van de rest van de bevolking is het beter om ze de toegang tot de hemel te ontzeggen door die steen op te blazen. En zolang ze zich gedragen doet Israel dat niet, en dus is iedereen blij
pi_39490213
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:04 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik keur aanslagen juist af, en gezien het feit dat de daders niets geven om levens van zichzelf of van de rest van de bevolking is het beter om ze de toegang tot de hemel te ontzeggen door die steen op te blazen. En zolang ze zich gedragen doet Israel dat niet, en dus is iedereen blij
je zei net dat het beter is als Israel de steen gaat opblazen
weet je wat de gevolgevn daarvan is ???
derde wereldoorlog en einde van de wereld
  maandag 3 juli 2006 @ 23:05:51 #166
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490233
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:02 schreef Meki het volgende:

[..]

terrorist en goedkeuren van aanslagen en nu een racist
Je bent zelf een terrorist, ik keur het ontvoeren van die soldaat, en bomaanslagen op bussen vol onschuldige mensen juist af. En als je even nadenkt weet je dat er verschil is tussen mensen, lees mijn post hierboven, ik vind het alleen jammer dat je zelf niet zoiets kunt bedenken, maar dat tekent je inlevingsvermogen natuurlijk wel weer eens goed.
pi_39490251
en Israel geeft wel iets aan de bevolking zeker ??
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 23:06:48 #168
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39490285
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:02 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Het lijkt me duidelijk dat er verschil is tussen mensen, zo zit in Nederland een deel van de mensen in de gevangenis, en een deel niet

De mensen waar ik hier op doelde zijn de ontvoerders, en de sympatisanten van de ontvoerders.
Dat klopt niet.

Je schreef: "Wat ik aan wil geven is dat het soms helaas nodig is om harde maatregelen te nemen tegen bepaalde mensen."

Dat kunnen nooit alleen de ontvoerders zijn aangezien alle bijna 1,5 miljoen inwoners van de Gazastrook aan harde maatregelen blootstaan.
pi_39490305
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:05 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Je bent zelf een terrorist, ik keur het ontvoeren van die soldaat, en bomaanslagen op bussen vol onschuldige mensen juist af. En als je even nadenkt weet je dat er verschil is tussen mensen, lees mijn post hierboven, ik vind het alleen jammer dat je zelf niet zoiets kunt bedenken, maar dat tekent je inlevingsvermogen natuurlijk wel weer eens goed.
je keurt een deel van aanslagen af de andere aanslagen juich je toe
  maandag 3 juli 2006 @ 23:07:33 #170
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490311
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:02 schreef Monidique het volgende:

[..]

Misschien zijn die ontvoerders niet zo vriendelijk, meelevend en sociaal? Ik suggereer maar wat. En die steen opblazen is ook voldoende voor een enkeltje Den Haag.
Als ik hier de reacties van vooral Meki lees zijn de ontvoerders heel aardig, en is het een schande dat de Israeliers hun soldaat terug willen en daarom zoeken. Ik ben zelf van mening dat die ontvoerders inderdaad niet vriendelijk zijn, en daarom moet er ook hard tegen opgetreden worden.

Ik zie overigens niet in waarom het opblazen van een steen een oorlogsmisdaad zou zijn?
pi_39490344
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
en Israel geeft wel iets aan de bevolking zeker ??
Lagere energiekosten
  maandag 3 juli 2006 @ 23:08:26 #172
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490350
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:05 schreef Meki het volgende:

[..]

je zei net dat het beter is als Israel de steen gaat opblazen
weet je wat de gevolgevn daarvan is ???
derde wereldoorlog en einde van de wereld
Misschien is het inderdaad handiger om eerst wat andere heiligdommen op te blazen, zodat ze weten dat het menis is. Op die manier blijft de weg naar de hemel nog even open
pi_39490417
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Misschien is het inderdaad handiger om eerst wat andere heiligdommen op te blazen, zodat ze weten dat het menis is. Op die manier blijft de weg naar de hemel nog even open
Weet je wel wat je nu zegt ??
  maandag 3 juli 2006 @ 23:10:12 #174
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490432
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat klopt niet.

Je schreef: "Wat ik aan wil geven is dat het soms helaas nodig is om harde maatregelen te nemen tegen bepaalde mensen."

Dat kunnen nooit alleen de ontvoerders zijn aangezien alle bijna 1,5 miljoen inwoners van de Gazastrook aan harde maatregelen blootstaan.
Natuurlijk heeft iedereen last van de strengere controles, maar ik denk dat dat gerechtvaardigd wordt door het feit dat hier iemand ontvoert is, en dat die gevonden moet worden. Het enige wat de Palestijnen moeten doen is kijken wie hem heeft, en hem loslaten, dan zijn alle problemen voorbij.

Kortom, alle Israeliers en Palestijnen de schouders eronder, zoeken, en dan is het zo weer voorbij
pi_39490475
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:07 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Als ik hier de reacties van vooral Meki lees zijn de ontvoerders heel aardig, en is het een schande dat de Israeliers hun soldaat terug willen en daarom zoeken. Ik ben zelf van mening dat die ontvoerders inderdaad niet vriendelijk zijn, en daarom moet er ook hard tegen opgetreden worden.

Ik zie overigens niet in waarom het opblazen van een steen een oorlogsmisdaad zou zijn?
Als jij eens goed leest heb jij hierboven gelezen dat ik dat afkeur
ik keur tenminste aanslag op de voorbereiding daartoe af
jij helaas niet
  maandag 3 juli 2006 @ 23:11:28 #176
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490497
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:07 schreef Meki het volgende:

[..]

je keurt een deel van aanslagen af de andere aanslagen juich je toe
Ik keur geen enkele aanslag toe, ik vind het alleen gerechtvaardigd dat Israel de maatregelen neemt die ze nu nemen om de soldaat terug te krijgen. Als Israel dit had gedaan omdat ze zomaar Palestijnen wilden gaan pesten was ik erop tegen geweest, maar in dit geval is er een duidelijke reden.
  maandag 3 juli 2006 @ 23:12:39 #177
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490547
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja, ik zeg dat moslim terroristen vast ophouden als ze weten dat hun eigen heiligdommen eraan gaan. Gezien het feit dat de Imam het vast niet leuk vindt als alles kapot gaat zal hij zeggen dat ze niets moeten doen, en iedereen is gelukkig.
pi_39490551
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja, Mekka mag van mij plat. Ik weet wat moslims hier van vinden, maar het kan niet meer langer zo. Ik heb niet het gevoel dat het moslims altijd vanuit het hart spreken. Ik vind de islam daarvoor een te dwingende en enge religie. (ik heb het sowieso niet zo op religies hoor). Ik ben dat gezeur over een jihad zat en ook dat gedram om Israel.
pi_39490558
I'm with Meki !
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  maandag 3 juli 2006 @ 23:13:13 #180
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490573
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:11 schreef Meki het volgende:

[..]

jij helaas niet
Waar lees je dat?
  maandag 3 juli 2006 @ 23:14:13 #181
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490614
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:11 schreef Meki het volgende:

[..]

jij helaas niet
Reageer liever hier eens op:
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft iedereen last van de strengere controles, maar ik denk dat dat gerechtvaardigd wordt door het feit dat hier iemand ontvoert is, en dat die gevonden moet worden. Het enige wat de Palestijnen moeten doen is kijken wie hem heeft, en hem loslaten, dan zijn alle problemen voorbij.

Kortom, alle Israeliers en Palestijnen de schouders eronder, zoeken, en dan is het zo weer voorbij
pi_39490816
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:12 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ja, Mekka mag van mij plat. Ik weet wat moslims hier van vinden, maar het kan niet meer langer zo. Ik heb niet het gevoel dat het moslims altijd vanuit het hart spreken. Ik vind de islam daarvoor een te dwingende en enge religie. (ik heb het sowieso niet zo op religies hoor). Ik ben dat gezeur over een jihad zat en ook dat gedram om Israel.
vraag Israel´s hulp

zeer en zeer triest hoe mensen graag willen dat er een aanslag wordt gepleegd waar miljoenen doden kunnen vallen

jij wilt dus graag miljoenen doden zien ? Net als bij Hitler tijd he

pi_39490837
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:12 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ja, ik zeg dat moslim terroristen vast ophouden als ze weten dat hun eigen heiligdommen eraan gaan. Gezien het feit dat de Imam het vast niet leuk vindt als alles kapot gaat zal hij zeggen dat ze niets moeten doen, en iedereen is gelukkig.
hetzelfde denkgedachte als Hitler
pi_39490874
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

oow

dat was beter dan aanslagen goedkeuren op Palestijnen
  maandag 3 juli 2006 @ 23:21:23 #185
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490918
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:19 schreef Meki het volgende:

[..]

hetzelfde denkgedachte als Hitler
Hahahaha, ik heb nog nooit zoiets doms gehoord, noem mij een heiligdom wat hitler kapot heeft gemaakt? Hitler heeft nooit zoiets gedaan, je kletst weer eens dom uit je nek

Daarnaast reageer je niet op mijn bovenstaande post........
pi_39490920
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:18 schreef Meki het volgende:

[..]

vraag Israel´s hulp

zeer en zeer triest hoe mensen graag willen dat er een aanslag wordt gepleegd waar miljoenen doden kunnen vallen

Het doel heiligt soms de middelen ja. En Hitler heeft echt geen patent op doden hoor, dat is iets van alledag en elke cultuur en elk ras en elk soort regime. En ik heb niet gevraagd om een jihad.
  maandag 3 juli 2006 @ 23:22:58 #187
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490993
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:20 schreef Meki het volgende:

[..]

oow

dat was beter dan aanslagen goedkeuren op Palestijnen
Dus je bent het met me eens dat de Palestijnen zelf druk op de ontvoerders moeten uitoefenen? En dat ze mee moeten helpen met zoeken, en dat de eventuele ongemakken op de koop toe worden genomen? Je bent minder eigenwijs als ik dacht
pi_39491003
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:21 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Het doel heiligt soms de middelen ja. En Hitler heeft echt geen patent op doden hoor, dat is iets van alledag en elke cultuur en elk ras en elk soort regime. En ik heb niet gevraagd om een jihad.
een aanslag op Mekka kan leiden tot Miljoenen doden
en dat wil jij dus graag net als Hitler die dat ook op zijn geweten heeft
  maandag 3 juli 2006 @ 23:23:53 #189
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39491027
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:18 schreef Meki het volgende:

[..]

vraag Israel´s hulp

Het opblazen van een heiligdom hoeft helemaal geen miljoenen doden te kosten, sterker nog, eerst vertellen wanneer je welke aanvalt en er hoeft niemand in de buurt te zijn
pi_39491028
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:22 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dus je bent het met me eens dat de Palestijnen zelf druk op de ontvoerders moeten uitoefenen? En dat ze mee moeten helpen met zoeken, en dat de eventuele ongemakken op de koop toe worden genomen? Je bent minder eigenwijs als ik dacht
daar ben ik 100 % mee eens
pi_39491047
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:23 schreef Meki het volgende:

[..]

een aanslag op Mekka kan leiden tot Miljoenen doden
en dat wil jij dus graag net als Hitler die dat ook op zijn geweten heeft
Kondig het van te voren aan en verzoek de mensen om weg te blijven. Hoeven dus geen doden bij te vallen.
  maandag 3 juli 2006 @ 23:24:59 #192
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39491065
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:23 schreef Meki het volgende:

[..]

daar ben ik 100 % mee eens
Dan ben ik blij dat je tot inkeer gekomen bent, en laten we samen hopen dat die soldaat snel terugkomt en dat het normale leven weer hervat kan worden.
pi_39491210
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:24 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Kondig het van te voren aan en verzoek de mensen om weg te blijven. Hoeven dus geen doden bij te vallen.
pi_39491220
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:24 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dan ben ik blij dat je tot inkeer gekomen bent, en laten we samen hopen dat die soldaat snel terugkomt en dat het normale leven weer hervat kan worden.
Ik had allang deze reactie
  maandag 3 juli 2006 @ 23:30:12 #195
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39491258
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Je kunt hier wel gapen, maar hij heeft wel gelijk, er hoeven bij zo'n actie helemaal geen doden te vallen.
pi_39491265
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor een reactie?
  maandag 3 juli 2006 @ 23:32:53 #197
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39491348
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:29 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik had allang deze reactie
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:22 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Hier dacht je er nog heel anders over, hier dacht je dat de ongemakken die de Palestijnen tijdenlijk hebben terrorisme was, en nu ben je het met me eens dat die ongemakken tijdelijk zijn, en dat het nodig is om de soldaat terug te krijgen.
quote:

[..]

pi_39491388
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:30 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Je kunt hier wel gapen, maar hij heeft wel gelijk, er hoeven bij zo'n actie helemaal geen doden te vallen.
denk je dat je ze kan wegjagen

het is een heilige plek
mensen die denken daar te aanvallen zijn hetzelfde net als Hitler
pi_39491411
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:32 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

[..]

Hier dacht je er nog heel anders over, hier dacht je dat de ongemakken die de Palestijnen tijdenlijk hebben terrorisme was, en nu ben je het met me eens dat die ongemakken tijdelijk zijn, en dat het nodig is om de soldaat terug te krijgen.
[..]
daar ging het om de aanslag in de elektriciteitscentrale
  maandag 3 juli 2006 @ 23:35:01 #200
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39491428
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:30 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor een reactie?
Daarmee wil hij zeggen dat het laat is en dat hij nu geen antwoord kan bedenken omdat je verhaal helemaal sluitend is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')