abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39489341
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:43 schreef Mikado het volgende:

[..]

Ik kreeg zojuist een email van de NS-gevonden-voorwerpenservice, je goede fatsoen is gevonden.

Kom op zeg, op geen enkele manier is geweld van dit kaliber legitiem om 1 miljoen mensen zonder water en electra neer te zetten.
het ging hier over Mohammed's steen. Goed lezen
pi_39489391
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:40 schreef Overlast het volgende:

[..]

Sorry, ik kan niet zo goed quoten
Ik kan nogmaals proberen duidelijk te maken dat mijn verondersteld pacifisme niet misplaatst zou zijn, dat je het zelfs niet kunt halen uit mijn bericht, dat er toevallig wat meer dingen zijn gebeurd dan wat Hamas-parlamentariërs waartegen geen bewijs is die ontvoerd zijn, dat Hamas niet beweert de jongen ontvoerd te hebben, dat je niet alles mag doen om een Israëlische soldaat terug te krijgen, maar... maar ik denk, ik vermoed dat het zinloos is. Want na het antwoord daarop zal ik het weer moeten verdedigen en weer en weer, kennelijk omdat mijn bericht niet goed wordt gelezen. Ik ga daarin niet mee.
  maandag 3 juli 2006 @ 22:47:42 #153
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39489457
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:38 schreef Meki het volgende:

[..]

nee je steunt de Isrealische terrorisme tegen de Palestijnse bevolking
Ik steun de ontvoerde soldaat, en de acties die nodig zijn om hem te bevrijden, dat is natuurlijk een heel ander verhaal dan wat jij ophangt. En als iemand vind dat de acties om die soldaat te vinden de palestijnse bevolking onevenredig hard treffen is het een kwestie van de oorzaak, de ontvoering, ongedaan te maken, en is iedereen weer blij.

Maar jij wilt helemaal geen vrede, jij wilt alleen de Israeliers in een kwaad daglicht stellen, en dat terwijl deze nu alleen bezig zijn om een ontvoerde collega terug te vinden. En zolang ze het doen om die collega terug te krijgen geef ik mijn volledige steun.

Ik zeg dus duidelijk niet dat ik het altijd met de Israeliers eens ben, maar in dit geval denk ik dat je als land geen keuze hebt dan te laten zien dat je je soldaten beschermt en koste wat het kost terughaalt, anders zal de motivatie van de rest van het leger achteruit hollen. Tenslotte ben je als soldaat zijnde bezig je land te verdedigen, en is het niet meer dan logisch dat het land je dan ook weer terug haalt.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  maandag 3 juli 2006 @ 22:51:46 #154
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39489648
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

(...)dat je niet alles mag doen om een Israëlische soldaat terug te krijgen, maar... maar ik denk, ik vermoed dat het zinloos is. Want na het antwoord daarop zal ik het weer moeten verdedigen en weer en weer, kennelijk omdat mijn bericht niet goed wordt gelezen. Ik ga daarin niet mee.
Dat mag misschien niet, ik ben het met je eens dat ze niet 1000 mensen op een rij moeten zetten en doorschieten totdat hij terug is, maar wat ze nu doen lijkt me nog wel gerechtvaardigd gezien het feit dat de ontvoerde man een soldaat is die voor zijn land moest vechten, het zou wel erg zwak zijn als ze niet proberen hem terug te krijgen, en ja, dan moet je soms iets anders doen dan clubhuizen bouwen en thee drinken.
pi_39489753
Israël heeft nog nooit clubhuizen gebouwd en theegedronken om een gevangengenomen soldaat te bevrijden, dus wat is de link? Niemand beweert trouwens dat Israël clubhuizen zou moeten bouwen en theedrinken, dus nogmaals, wat is de link?
  maandag 3 juli 2006 @ 22:56:54 #156
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39489849
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:54 schreef Monidique het volgende:
Israël heeft nog nooit clubhuizen gebouwd en theegedronken om een gevangengenomen soldaat te bevrijden, dus was is de link?
Wat ik aan wil geven is dat het soms helaas nodig is om harde maatregelen te nemen tegen bepaalde mensen. Als ze niets doen laat je die soldaat aan zijn lot over, en dat is geen optie, Israel moet hem helpen, tenslotte is het een soldaat in dienst van de overheid.

De vraag is op welke manier krijg je hem terug? Om te beginnen moet je ervoor zorgen dat het onmogelijk is om hem te verplaatsen, en dan is het een kwestie van huizen doorzoeken etc. En ja, daar zullen burgers last van hebben, maar ik denk dat de last van de burgers niet opweegt tegen het gevoel van onveiligheid bij de overige soldaten als er niets gebeurt.

Overigens ben ik nog steeds van mening dat het opblazen van moslim-heiligdommen beter zal werken, omdat de ontvoerders dit niet op hun geweten willen hebben.
pi_39489940
Misschien werkt het beter - de deportatie van Tsjetjenen werkte op korte termijn ook goed -, maar het zijn oorlogsmisdaden of misdaden tegen de menselijkheid en het zijn dezelfde daden waarvoor nu tientallen Joegoslaven terecht in Den Haag zitten. Ook natuurlijk dezelfde gedachtegang die Palestijnse terroristen hebben: het werkt.
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 22:59:43 #158
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39489959
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:56 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Wat ik aan wil geven is dat het soms helaas nodig is om harde maatregelen te nemen tegen bepaalde mensen.
Wat voor mensen? Zit er verschil in mensen ofzo?
  maandag 3 juli 2006 @ 23:00:54 #159
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490009
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:59 schreef Monidique het volgende:
Misschien werkt het beter - de deportatie van Tsjetjenen werkte op korte termijn ook goed -, maar het zijn oorlogsmisdaden of misdaden tegen de menselijkheid en het zijn dezelfde daden waarvoor nu tientallen Joegoslaven terecht in Den Haag zitten.
Daarom is het makkelijker om die steen op te blazen...... Maar als de ontvoerders zo begaan zijn met het lot van de palestijnse bevolking kunnen ze toch die soldaat gewoon laten gaan? Dan is het hele volk weer vrij en blij.
pi_39490049
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:56 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Wat ik aan wil geven is dat het soms helaas nodig is om harde maatregelen te nemen tegen bepaalde mensen. Als ze niets doen laat je die soldaat aan zijn lot over, en dat is geen optie, Israel moet hem helpen, tenslotte is het een soldaat in dienst van de overheid.

De vraag is op welke manier krijg je hem terug? Om te beginnen moet je ervoor zorgen dat het onmogelijk is om hem te verplaatsen, en dan is het een kwestie van huizen doorzoeken etc. En ja, daar zullen burgers last van hebben, maar ik denk dat de last van de burgers niet opweegt tegen het gevoel van onveiligheid bij de overige soldaten als er niets gebeurt.

Overigens ben ik nog steeds van mening dat het opblazen van moslim-heiligdommen beter zal werken, omdat de ontvoerders dit niet op hun geweten willen hebben.
Wat je bent nu helemaal doodgedraaid
Wat een imbeciel ben je toch
aanslagen goedkeuren nog erbij

Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39490065
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:00 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Daarom is het makkelijker om die steen op te blazen...... Maar als de ontvoerders zo begaan zijn met het lot van de palestijnse bevolking kunnen ze toch die soldaat gewoon laten gaan? Dan is het hele volk weer vrij en blij.
Misschien zijn die ontvoerders niet zo vriendelijk, meelevend en sociaal? Ik suggereer maar wat. En die steen opblazen is ook voldoende voor een enkeltje Den Haag.
  maandag 3 juli 2006 @ 23:02:16 #162
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490070
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:59 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Het lijkt me duidelijk dat er verschil is tussen mensen, zo zit in Nederland een deel van de mensen in de gevangenis, en een deel niet

De mensen waar ik hier op doelde zijn de ontvoerders, en de sympatisanten van de ontvoerders.
pi_39490089
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:59 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

terrorist en goedkeuren van aanslagen en nu een racist
  maandag 3 juli 2006 @ 23:04:07 #164
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490159
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat je bent nu helemaal doodgedraaid
Wat een imbeciel ben je toch
aanslagen goedkeuren nog erbij

Ik keur aanslagen juist af, en gezien het feit dat de daders niets geven om levens van zichzelf of van de rest van de bevolking is het beter om ze de toegang tot de hemel te ontzeggen door die steen op te blazen. En zolang ze zich gedragen doet Israel dat niet, en dus is iedereen blij
pi_39490213
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:04 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik keur aanslagen juist af, en gezien het feit dat de daders niets geven om levens van zichzelf of van de rest van de bevolking is het beter om ze de toegang tot de hemel te ontzeggen door die steen op te blazen. En zolang ze zich gedragen doet Israel dat niet, en dus is iedereen blij
je zei net dat het beter is als Israel de steen gaat opblazen
weet je wat de gevolgevn daarvan is ???
derde wereldoorlog en einde van de wereld
  maandag 3 juli 2006 @ 23:05:51 #166
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490233
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:02 schreef Meki het volgende:

[..]

terrorist en goedkeuren van aanslagen en nu een racist
Je bent zelf een terrorist, ik keur het ontvoeren van die soldaat, en bomaanslagen op bussen vol onschuldige mensen juist af. En als je even nadenkt weet je dat er verschil is tussen mensen, lees mijn post hierboven, ik vind het alleen jammer dat je zelf niet zoiets kunt bedenken, maar dat tekent je inlevingsvermogen natuurlijk wel weer eens goed.
pi_39490251
en Israel geeft wel iets aan de bevolking zeker ??
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 23:06:48 #168
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39490285
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:02 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Het lijkt me duidelijk dat er verschil is tussen mensen, zo zit in Nederland een deel van de mensen in de gevangenis, en een deel niet

De mensen waar ik hier op doelde zijn de ontvoerders, en de sympatisanten van de ontvoerders.
Dat klopt niet.

Je schreef: "Wat ik aan wil geven is dat het soms helaas nodig is om harde maatregelen te nemen tegen bepaalde mensen."

Dat kunnen nooit alleen de ontvoerders zijn aangezien alle bijna 1,5 miljoen inwoners van de Gazastrook aan harde maatregelen blootstaan.
pi_39490305
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:05 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Je bent zelf een terrorist, ik keur het ontvoeren van die soldaat, en bomaanslagen op bussen vol onschuldige mensen juist af. En als je even nadenkt weet je dat er verschil is tussen mensen, lees mijn post hierboven, ik vind het alleen jammer dat je zelf niet zoiets kunt bedenken, maar dat tekent je inlevingsvermogen natuurlijk wel weer eens goed.
je keurt een deel van aanslagen af de andere aanslagen juich je toe
  maandag 3 juli 2006 @ 23:07:33 #170
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490311
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:02 schreef Monidique het volgende:

[..]

Misschien zijn die ontvoerders niet zo vriendelijk, meelevend en sociaal? Ik suggereer maar wat. En die steen opblazen is ook voldoende voor een enkeltje Den Haag.
Als ik hier de reacties van vooral Meki lees zijn de ontvoerders heel aardig, en is het een schande dat de Israeliers hun soldaat terug willen en daarom zoeken. Ik ben zelf van mening dat die ontvoerders inderdaad niet vriendelijk zijn, en daarom moet er ook hard tegen opgetreden worden.

Ik zie overigens niet in waarom het opblazen van een steen een oorlogsmisdaad zou zijn?
pi_39490344
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
en Israel geeft wel iets aan de bevolking zeker ??
Lagere energiekosten
  maandag 3 juli 2006 @ 23:08:26 #172
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490350
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:05 schreef Meki het volgende:

[..]

je zei net dat het beter is als Israel de steen gaat opblazen
weet je wat de gevolgevn daarvan is ???
derde wereldoorlog en einde van de wereld
Misschien is het inderdaad handiger om eerst wat andere heiligdommen op te blazen, zodat ze weten dat het menis is. Op die manier blijft de weg naar de hemel nog even open
pi_39490417
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Misschien is het inderdaad handiger om eerst wat andere heiligdommen op te blazen, zodat ze weten dat het menis is. Op die manier blijft de weg naar de hemel nog even open
Weet je wel wat je nu zegt ??
  maandag 3 juli 2006 @ 23:10:12 #174
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490432
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat klopt niet.

Je schreef: "Wat ik aan wil geven is dat het soms helaas nodig is om harde maatregelen te nemen tegen bepaalde mensen."

Dat kunnen nooit alleen de ontvoerders zijn aangezien alle bijna 1,5 miljoen inwoners van de Gazastrook aan harde maatregelen blootstaan.
Natuurlijk heeft iedereen last van de strengere controles, maar ik denk dat dat gerechtvaardigd wordt door het feit dat hier iemand ontvoert is, en dat die gevonden moet worden. Het enige wat de Palestijnen moeten doen is kijken wie hem heeft, en hem loslaten, dan zijn alle problemen voorbij.

Kortom, alle Israeliers en Palestijnen de schouders eronder, zoeken, en dan is het zo weer voorbij
pi_39490475
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:07 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Als ik hier de reacties van vooral Meki lees zijn de ontvoerders heel aardig, en is het een schande dat de Israeliers hun soldaat terug willen en daarom zoeken. Ik ben zelf van mening dat die ontvoerders inderdaad niet vriendelijk zijn, en daarom moet er ook hard tegen opgetreden worden.

Ik zie overigens niet in waarom het opblazen van een steen een oorlogsmisdaad zou zijn?
Als jij eens goed leest heb jij hierboven gelezen dat ik dat afkeur
ik keur tenminste aanslag op de voorbereiding daartoe af
jij helaas niet
  maandag 3 juli 2006 @ 23:11:28 #176
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490497
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:07 schreef Meki het volgende:

[..]

je keurt een deel van aanslagen af de andere aanslagen juich je toe
Ik keur geen enkele aanslag toe, ik vind het alleen gerechtvaardigd dat Israel de maatregelen neemt die ze nu nemen om de soldaat terug te krijgen. Als Israel dit had gedaan omdat ze zomaar Palestijnen wilden gaan pesten was ik erop tegen geweest, maar in dit geval is er een duidelijke reden.
  maandag 3 juli 2006 @ 23:12:39 #177
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490547
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja, ik zeg dat moslim terroristen vast ophouden als ze weten dat hun eigen heiligdommen eraan gaan. Gezien het feit dat de Imam het vast niet leuk vindt als alles kapot gaat zal hij zeggen dat ze niets moeten doen, en iedereen is gelukkig.
pi_39490551
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja, Mekka mag van mij plat. Ik weet wat moslims hier van vinden, maar het kan niet meer langer zo. Ik heb niet het gevoel dat het moslims altijd vanuit het hart spreken. Ik vind de islam daarvoor een te dwingende en enge religie. (ik heb het sowieso niet zo op religies hoor). Ik ben dat gezeur over een jihad zat en ook dat gedram om Israel.
pi_39490558
I'm with Meki !
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  maandag 3 juli 2006 @ 23:13:13 #180
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490573
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:11 schreef Meki het volgende:

[..]

jij helaas niet
Waar lees je dat?
  maandag 3 juli 2006 @ 23:14:13 #181
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490614
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:11 schreef Meki het volgende:

[..]

jij helaas niet
Reageer liever hier eens op:
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft iedereen last van de strengere controles, maar ik denk dat dat gerechtvaardigd wordt door het feit dat hier iemand ontvoert is, en dat die gevonden moet worden. Het enige wat de Palestijnen moeten doen is kijken wie hem heeft, en hem loslaten, dan zijn alle problemen voorbij.

Kortom, alle Israeliers en Palestijnen de schouders eronder, zoeken, en dan is het zo weer voorbij
pi_39490816
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:12 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ja, Mekka mag van mij plat. Ik weet wat moslims hier van vinden, maar het kan niet meer langer zo. Ik heb niet het gevoel dat het moslims altijd vanuit het hart spreken. Ik vind de islam daarvoor een te dwingende en enge religie. (ik heb het sowieso niet zo op religies hoor). Ik ben dat gezeur over een jihad zat en ook dat gedram om Israel.
vraag Israel´s hulp

zeer en zeer triest hoe mensen graag willen dat er een aanslag wordt gepleegd waar miljoenen doden kunnen vallen

jij wilt dus graag miljoenen doden zien ? Net als bij Hitler tijd he

pi_39490837
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:12 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ja, ik zeg dat moslim terroristen vast ophouden als ze weten dat hun eigen heiligdommen eraan gaan. Gezien het feit dat de Imam het vast niet leuk vindt als alles kapot gaat zal hij zeggen dat ze niets moeten doen, en iedereen is gelukkig.
hetzelfde denkgedachte als Hitler
pi_39490874
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

oow

dat was beter dan aanslagen goedkeuren op Palestijnen
  maandag 3 juli 2006 @ 23:21:23 #185
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490918
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:19 schreef Meki het volgende:

[..]

hetzelfde denkgedachte als Hitler
Hahahaha, ik heb nog nooit zoiets doms gehoord, noem mij een heiligdom wat hitler kapot heeft gemaakt? Hitler heeft nooit zoiets gedaan, je kletst weer eens dom uit je nek

Daarnaast reageer je niet op mijn bovenstaande post........
pi_39490920
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:18 schreef Meki het volgende:

[..]

vraag Israel´s hulp

zeer en zeer triest hoe mensen graag willen dat er een aanslag wordt gepleegd waar miljoenen doden kunnen vallen

Het doel heiligt soms de middelen ja. En Hitler heeft echt geen patent op doden hoor, dat is iets van alledag en elke cultuur en elk ras en elk soort regime. En ik heb niet gevraagd om een jihad.
  maandag 3 juli 2006 @ 23:22:58 #187
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39490993
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:20 schreef Meki het volgende:

[..]

oow

dat was beter dan aanslagen goedkeuren op Palestijnen
Dus je bent het met me eens dat de Palestijnen zelf druk op de ontvoerders moeten uitoefenen? En dat ze mee moeten helpen met zoeken, en dat de eventuele ongemakken op de koop toe worden genomen? Je bent minder eigenwijs als ik dacht
pi_39491003
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:21 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Het doel heiligt soms de middelen ja. En Hitler heeft echt geen patent op doden hoor, dat is iets van alledag en elke cultuur en elk ras en elk soort regime. En ik heb niet gevraagd om een jihad.
een aanslag op Mekka kan leiden tot Miljoenen doden
en dat wil jij dus graag net als Hitler die dat ook op zijn geweten heeft
  maandag 3 juli 2006 @ 23:23:53 #189
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39491027
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:18 schreef Meki het volgende:

[..]

vraag Israel´s hulp

Het opblazen van een heiligdom hoeft helemaal geen miljoenen doden te kosten, sterker nog, eerst vertellen wanneer je welke aanvalt en er hoeft niemand in de buurt te zijn
pi_39491028
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:22 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dus je bent het met me eens dat de Palestijnen zelf druk op de ontvoerders moeten uitoefenen? En dat ze mee moeten helpen met zoeken, en dat de eventuele ongemakken op de koop toe worden genomen? Je bent minder eigenwijs als ik dacht
daar ben ik 100 % mee eens
pi_39491047
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:23 schreef Meki het volgende:

[..]

een aanslag op Mekka kan leiden tot Miljoenen doden
en dat wil jij dus graag net als Hitler die dat ook op zijn geweten heeft
Kondig het van te voren aan en verzoek de mensen om weg te blijven. Hoeven dus geen doden bij te vallen.
  maandag 3 juli 2006 @ 23:24:59 #192
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39491065
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:23 schreef Meki het volgende:

[..]

daar ben ik 100 % mee eens
Dan ben ik blij dat je tot inkeer gekomen bent, en laten we samen hopen dat die soldaat snel terugkomt en dat het normale leven weer hervat kan worden.
pi_39491210
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:24 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Kondig het van te voren aan en verzoek de mensen om weg te blijven. Hoeven dus geen doden bij te vallen.
pi_39491220
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:24 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dan ben ik blij dat je tot inkeer gekomen bent, en laten we samen hopen dat die soldaat snel terugkomt en dat het normale leven weer hervat kan worden.
Ik had allang deze reactie
  maandag 3 juli 2006 @ 23:30:12 #195
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39491258
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Je kunt hier wel gapen, maar hij heeft wel gelijk, er hoeven bij zo'n actie helemaal geen doden te vallen.
pi_39491265
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor een reactie?
  maandag 3 juli 2006 @ 23:32:53 #197
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39491348
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:29 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik had allang deze reactie
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:22 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Hier dacht je er nog heel anders over, hier dacht je dat de ongemakken die de Palestijnen tijdenlijk hebben terrorisme was, en nu ben je het met me eens dat die ongemakken tijdelijk zijn, en dat het nodig is om de soldaat terug te krijgen.
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef Meki het volgende:

[..]

omdat jij vindt dat Palestijnen wel daaraan moet lijden daarom bestempel jij dit niet als terrorisme
elke mens die zich neutraal houdt weet dat Israel terroristisch bezig is
pi_39491388
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:30 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Je kunt hier wel gapen, maar hij heeft wel gelijk, er hoeven bij zo'n actie helemaal geen doden te vallen.
denk je dat je ze kan wegjagen

het is een heilige plek
mensen die denken daar te aanvallen zijn hetzelfde net als Hitler
pi_39491411
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:32 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

[..]

Hier dacht je er nog heel anders over, hier dacht je dat de ongemakken die de Palestijnen tijdenlijk hebben terrorisme was, en nu ben je het met me eens dat die ongemakken tijdelijk zijn, en dat het nodig is om de soldaat terug te krijgen.
[..]
daar ging het om de aanslag in de elektriciteitscentrale
  maandag 3 juli 2006 @ 23:35:01 #200
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39491428
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:30 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor een reactie?
Daarmee wil hij zeggen dat het laat is en dat hij nu geen antwoord kan bedenken omdat je verhaal helemaal sluitend is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')