wel gekquote:
So truequote:Op maandag 3 juli 2006 20:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is op zich ook wel gepast om éven te checken in wat voor discussie je binnen komt vallen. Op zich.
die is ook tof... oliequote:
We mochten van Frenkie de topics niet meer nummeren.quote:
Nou en? Die smeerkaasjosti komt toch niet meer op fokquote:Op maandag 3 juli 2006 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We mochten van Frenkie de topics niet meer nummeren.![]()
Dit is dan ook een genummerde user, geen genummerde reeks.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We mochten van Frenkie de topics niet meer nummeren.![]()
Danny lief aankijkenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:15 schreef Q. het volgende:
Ik heb deze user ook nog, maar ik ben het password kwijt en het mailadres werkt ook niet meer.![]()
Nee, hij is van de winter onder een lawine terecht gekomen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou en? Die smeerkaasjosti komt toch niet meer op fok.
is die nu aan het skieen op gras?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
heb je die filmpjes op de weblog gezien? zoeken op jezus en debielquote:
Smeerkaasjostiquote:Op maandag 3 juli 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Zijn verdiende loonquote:Op maandag 3 juli 2006 20:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, hij is van de winter onder een lawine terecht gekomen.![]()
Hij was in ieder geval een waardeloze moderator, daar is iedereen het wel over eens.quote:
Ach, dat zijn ze zo goed als allemaal.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval een waardeloze moderator, daar is iedereen het wel over eens.
hij zelf ook?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval een waardeloze moderator, daar is iedereen het wel over eens.
"De strenge man op R&P die tegenwicht kan bieden aan de kusjekroel-cultuur".quote:Op maandag 3 juli 2006 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
lekker tochquote:Op maandag 3 juli 2006 20:21 schreef Christine het volgende:
[..]
"De strenge man op R&P die tegenwicht kan bieden aan de kusjekroel-cultuur".
Mên, wat is R&P vanaf dat moment een baggerbende geworden zeg..
Nee, hij dacht als enige dat hij een groot leider was.quote:
Nee. Vroeger konden mensen hier ongestoord hun verhaal kwijt, waren er serieuze topics, leefde men met elkaar mee.. .tegenwoordig is het alleen maar hard, scoren, baggeren, schelden, kort-door-de-bocht... dat kusjekroel-kliekje (ja daar heb ik bij gehoordquote:
Ik zat toen in singles.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, hij dacht als enige dat hij een groot leider was.![]()
Het speelde vooral vóór singles.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zat toen in singles.
Ik heb nooit veel last van hem gehad![]()
Singles.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zat toen in singles.
Ik heb nooit veel last van hem gehad![]()
ah.. het was een woutertje kloon?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, hij dacht als enige dat hij een groot leider was.![]()
Nieuwe policy is geloof ik in het kort: Zo lang de users het naar hun zin hebben (binnen de policy).quote:
Eigenlijk speelde het vanaf het moment dat hij moderator was tot het moment dat hij dat niet meer was.quote:
in US nog elke dagquote:Op maandag 3 juli 2006 20:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij hebt dat kusjekroel-tijdperk niet echt meegemaakt denk ik he?
Je klinkt als een verzuurde oude pvda stemmerquote:Op maandag 3 juli 2006 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Eigenlijk speelde het vanaf het moment dat hij moderator was tot het moment dat hij dat niet meer was.
Nouja, in singles durfde hij zich niet vaak te zien. Ik heb trouwens R&P verlaten om Frenkie. Singles ben ik toen wel in gaan posten, maar ik was blij toen het naar GC verhuiste. R&P stond ook niet in myAT dus ik was 'm steeds kwijtquote:Op maandag 3 juli 2006 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Eigenlijk speelde het vanaf het moment dat hij moderator was tot het moment dat hij dat niet meer was.
Gelukkig stem jij op de iron lady.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je klinkt als een verzuurde oude pvda stemmer![]()
GC?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, in singles durfde hij zich niet vaak te zien. Ik heb trouwens R&P verlaten om Frenkie. Singles ben ik toen wel in gaan posten, maar ik was blij toen het naar GC verhuiste. R&P stond ook niet in myAT dus ik was 'm steeds kwijt.
hai!quote:
Het kusjekroel was te erg ja, maar heel veel topics waren gewoon heel lief, teder, eerlijk, breekbaar... als je nu een eerlijk topic opent, krijg je zoveel shitreacties dat je liever je mond dicht houdt de volgende keer.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:27 schreef Ynske het volgende:
kusjekroel is
mensen aanvallen is ook niet mijn ding
maar denk ook dat t niet echt haalbaar is om ervoor te zorgen dat t ertussen loopt
Ja, daar heeft het een tijdje gestaan.quote:
Je mag niet twee keer dezelfde vis noemen!quote:
Wat is GC?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, daar heeft het een tijdje gestaan.
Toen kreeg het een schopje terug naar R&P en daar heeft iemand 'm gesloten.
das idd niet tofquote:Op maandag 3 juli 2006 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Het kusjekroel was te erg ja, maar heel veel topics waren gewoon heel lief, teder, eerlijk, breekbaar... als je nu een eerlijk topic opent, krijg je zoveel shitreacties dat je liever je mond dicht houdt de volgende keer..
Nee, het is gesloten in GC en daarna zijn we allemaal overgestapt naar deze reeks.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Hadden we die stelling gisteren niet ook al?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling:[/b]
Nixxx verziekt het hele topic weer!
is nooit terug geschopt naar R&Pquote:Op maandag 3 juli 2006 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Q wilde niet mee naar GCSCquote:Op maandag 3 juli 2006 20:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
is nooit terug geschopt naar R&P
tis gewoon gesloten in GC en de R&P SC liep al
in GCSC waren we niet welkom dus zijn we hier terecht gekomen
hou je mond!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hadden we die stelling gisteren niet ook al?![]()
Gezeik zijn dat soort topicsquote:Op maandag 3 juli 2006 20:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een of ander forum waar bijna alles in mag wat niet past in de andere subfora![]()
wraak wordt het beste koud opgediendquote:
Ja?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:32 schreef Christine het volgende:
Oja, Q belde mij juichend op omdat Singles was gesloten. Voorgoed.
Ik heb met 'm mee staan juichen. Kan het me nog goed herinneren..
Strenger optreden tegen alle bashers en liefbedoelde posts weer toelatenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
das idd niet tof
maar hoe zou je het voor elkaar krijgen dat de middenweg bewandeld word
Ja, het is ook het singles topic dat er mistquote:
je hebt binnenkort tijd zatquote:Op maandag 3 juli 2006 20:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Strenger optreden tegen alle bashers en liefbedoelde posts weer toelaten.
Wist je bijvoorbeeld dat het nu zo goed als verboden isom in HVJJN te vragen hoe het met iemand gaat? Of om eventjes te reageren op een ander? Het is een tijdje (onder Frenkie) compleet verboden geweest om in HVJJN op anderen te reageren, maar intussen wordt het weer een beetje gedoogd.
En het ligt ook aan de vaste users... damn, ik moet mod worden hier..
Ook nog in je dagboek geschreven?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:32 schreef Christine het volgende:
Oja, Q belde mij juichend op omdat Singles was gesloten. Voorgoed.
Ik heb met 'm mee staan juichen. Kan het me nog goed herinneren..
quote:
Ik trek alvast een nummertje om mn notes te weten te komenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:34 schreef Christine het volgende:
[..]
En het ligt ook aan de vaste users... damn, ik moet mod worden hier..
Hoe lang is het al dicht eigenlijk?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Christine het volgende:
[..]
. Of nee. Ik kreeg een hele rare mail van Mokster... die had een mail gehad van Ynske (dacht ik) en toen heb ik jou geSMSt en later op de fiets nog gebeld.
.
laat me radenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Christine het volgende:
[..]. Of nee. Ik kreeg een hele rare mail van Mokster... die had een mail gehad van Ynske (dacht ik) en toen heb ik jou geSMSt en later op de fiets nog gebeld.
.
Nee, nu hebben we een FB-topic. De vooruitgangquote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Q. het volgende:
[..]
"Lief dagboek. Singles is dicht. Tof hè? Groetjes, je C."
volgende keer als je een nummertje trekt.... hou het dan voor jezelfquote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik trek alvast een nummertje om mn notes te weten te komen
Jaquote:Op maandag 3 juli 2006 20:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat me raden
die meel van mij kwam weer van Vikingmeisje af
geloof juni vorig jaar ofzowquote:
Het papiertje is geheel droog.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgende keer als je een nummertje trekt.... hou het dan voor jezelf
Heb je gespiekt?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Q. het volgende:
[..]
"Lief dagboek. Singles is dicht. Tof hè? Groetjes, je C."
Of dat nou zo positief isquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja!
Damn, hoe een balletje kan rollen.
Ze schreef iets van: "Singles is niet meer".
Ik schrok eerst heel erg, omdat ik de mail niet begreep (kwam een beetje out of the blue) en ik dacht dat jij ineens dood was (omdat jouw naam dus ook in de mail stond).
En dat is erg?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat me raden
die meel van mij kwam weer van Vikingmeisje af
WW is OK!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of dat nou zo positief is. Ze moet wel geld blijven verdienen, anders kan ze geen kleding kopen, en nog erger, geen internetverbinding meer betalen
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en Mokster had er nog bij gezet: "shit man, dit is echt kut!!!"
dat was t ookquote:Op maandag 3 juli 2006 20:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en Mokster had er nog bij gezet: "shit man, dit is echt kut!!!"
Geloof me, 't is een heel gezeik om dat te krijgen, en daarnaast verwachten ze van je dat je elk baantje oppakt dat beschikbaar is..quote:
Och, ik vond het wel grappigquote:
Oja, die hele rel was geloof ik begonnen omdat men dat lijstje met "feitjes" gingen makenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
Welkom in US
[Slowchat #189] heten de Singles welkom
de paatste paar
[Singles] Singles Tournament Round 1
[Singles] Singles Crew Sollicitaties zijn welkom
you killer!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef Q. het volgende:
Vrolijk Verder is nooit doodgegaan. Ik heb het vermoord, met wat hulp van de forumcrew.![]()
ik moest vanaf vandaag gaan solliciteren en mag t nu weer af gaan zeggenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geloof me, 't is een heel gezeik om dat te krijgen, en daarnaast verwachten ze van je dat je elk baantje oppakt dat beschikbaar is..
W is okee. W is de eerste letter van WebSpiderquote:Op maandag 3 juli 2006 20:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar als we dan toch reeksen gaan reanimeren... waarom niet \/\/?.
De dood van GCSC was toch spannenderquote:Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja, die hele rel was geloof ik begonnen omdat men dat lijstje met "feitjes" gingen maken.
Nee je leest verkeerd. \/\/ is van Vrolijk Verder.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:44 schreef webspider het volgende:
[..]
W is okee. W is de eerste letter van WebSpider![]()
Singlesquote:Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
Welkom in US
[Slowchat #189] heten de Singles welkom
de paatste paar
[Singles] Singles Tournament Round 1
[Singles] Singles Crew Sollicitaties zijn welkom << echt de laatste
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee je leest verkeerd. \/\/ is van Vrolijk Verder.
want?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik moest vanaf vandaag gaan solliciteren en mag t nu weer af gaan zeggen
die weer verneukt wordt door TCquote:Op maandag 3 juli 2006 20:47 schreef Christine het volgende:
En we maken een fatsoenlijke OP.
Anders is beter!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:46 schreef Christine het volgende:
Wij zijn trouwens het enige subforum waar we de SC topics niet mogen nummeren. Wat een kul zeg. Zullen we vanaf nu gewoon beginnen met nummeren? Dan beginnen we gewoon bij, zeg, 500. Zou dat de lading een beetje dekken?.
Elke keer als we dat roepen steekt het jong weer zijn kop opquote:Op maandag 3 juli 2006 20:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, dat laten we ons niet gebeuren. Bovendien komt TC hier niet meer.
Zeg nooit nooitquote:Op maandag 3 juli 2006 20:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Kopieren we die van Singles.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:47 schreef Christine het volgende:
En we maken een fatsoenlijke OP.
TC, sinds wanneer doet die wat hij zegt te doen?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:48 schreef Christine het volgende:
[..]
in mijn vakantieperiode een nieuwe baan gevondenquote:
Leuk idee!quote:
Moeten we Nixxx wel toevoegen, want die postte niet in singkles.quote:
dat is toch wel erg tof, en snelquote:Op maandag 3 juli 2006 20:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
in mijn vakantieperiode een nieuwe baan gevonden
En Cc achter me aan krijgen?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:50 schreef Christine het volgende:
Pas jij even de TT aan, Godt?
Op mijn verantwoordelijkheidquote:Op maandag 3 juli 2006 20:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En Cc achter me aan krijgen?![]()
Dank je de koekkoek![]()
Dat vind je helemaal niet ergquote:
idd.. en daar begin ik nu ook niet mee!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moeten we Nixxx wel toevoegen, want die postte niet in singkles.![]()
koekkoek... billekoek zal je bedoelenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En Cc achter me aan krijgen?![]()
Dank je de koekkoek![]()
Als wij weer allemaal naar singles zouden verhuizen dan volg je vanzelf.quote:
Juist, want je hebt nu een baanquote:
Goeie reden om singles met rust te latenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als wij weer allemaal naar singles zouden verhuizen dan volg je vanzelf.![]()
alleen voor christine liefie_ aarti en Cara ... en Cc :'Dquote:Op maandag 3 juli 2006 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als wij weer allemaal naar singles zouden verhuizen dan volg je vanzelf.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
alleen voor christine liefie_ aarti en Cara ... en Cc :'D
Zijn die niet allemaal single?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
correctquote:
idd uiteindelijk 3 dagen vakantie gehadquote:
kusjekroel!quote:
Meer vrouwen is okay!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:59 schreef Q. het volgende:
Zou CL meer gaan posten als het weer Singles zou heten?![]()
Je vergeet Thisbe.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
hoe kon ik dat doenquote:
moksy komt er niet meer..quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Je probeert gewoon te verdoezelen dat je 24/7 aan haar denkt. Wat schattig..
die zie ik nog wel eens postenquote:
Ja, maar niet meer in deze reeks.quote:
ik zei toch dat ik nooit dromen onthou.. je verwart me met iemand anders..quote:Op maandag 3 juli 2006 21:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet waar. Je droomt ook van d'r. Of je hebt laatst een onzinverhaal tegen me opgehangen..
Helemaal niet... en je zei dat je nooit droomde.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik nooit dromen onthou.. je verwart me met iemand anders..
Wat was die nieuwe ook alweer?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Zelfs niet meer met haar eigen username..
nee omdat ze haar ww kwijt is en niet wil mailen zodat ze het weer kan gebruikenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Zelfs niet meer met haar eigen username..
Oh, ze post vaak genoeg onder haar eigen account.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee omdat ze haar ww kwijt is en niet wil mailen zodat ze het weer kan gebruiken
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, ze post vaak genoeg onder haar eigen account.
PL is een kloon van een zeer bekende R&P user.
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze moet een kloon zijn, maar van wie weet ik nog steeds niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Samequote:Op maandag 3 juli 2006 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze moet een kloon zijn, maar van wie weet ik nog steeds niet.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
ik weet wel hoe ze uit zietquote:Op maandag 3 juli 2006 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, er zaten een aantal tegenstrijdigheden in. Bovendien bleek ze als ze boos werd wel in staat om in normaal Nederlands te posten.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Same
Maar daar hebben we het samen wel vaker over gehad.
De verhalen klopte voor geen meter
Ja, maar die foto's kan ze ook van internet geplukt hebben.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet wel hoe ze uit ziet
en ook hoe dr babieke uit ziet
Van Milagroquote:Op maandag 3 juli 2006 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
misschien heb ik via via wel dezelfde gekregen...quote:Op maandag 3 juli 2006 21:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar die foto's kan ze ook van internet geplukt hebben.![]()
quote:
Jij had 'm van mij, liebchen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien heb ik via via wel dezelfde gekregen...
Nee, dat had ik nog nooit gehoord.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat was echt allang algemeen bekend. Dacht ik.
neequote:Op maandag 3 juli 2006 21:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat was echt allang algemeen bekend. Dacht ik.
Dan ga je er eentje kopen c.q. uit je vriezer halen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:16 schreef Aarti het volgende:
Ik heb nog steeds trek in een ijsje
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:16 schreef Aarti het volgende:
Ik heb nog steeds trek in een ijsje
mensen toch ...quote:
we hebben gewoon geen ijsjes in de vriezer, zielig he?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan ga je er eentje kopen c.q. uit je vriezer halen.
flesje met ranja in de vriezerquote:Op maandag 3 juli 2006 21:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
we hebben gewoon geen ijsjes in de vriezer, zielig he?
En ik ben echt te loom om wat dan ook te doen
lui mormel ben ik ook![]()
Dit is te toevallig.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mensen toch ...
![]()
ik ben milagro niet, en ik heb hier geen enkele andere account, waarom jullie denken dat ik een kloon ben zal me worst wezen, en nee de foto's van mijn dochter zijn niet van het net geplukt, waarom zou ik haar bestaan veinzen, dat raakt kant noch wal.
soit, ik ga door kijken naar bbc, samenvatting murray- bagdathis
Ben nog niet wegquote:Op maandag 3 juli 2006 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat douchen doe je wel snel overigens
En geen linkje geven?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ben nog niet weg.
Ik raakte nog ergens in een bashdiscussie over homoseksualiteit met relpotentie.
Het liep met een sisser af helaas..
ja mens, weet je, ik zit bijna dagelijks op fok!quote:
tutje!quote:
ik voel me helemaal geliefd hierquote:
spitsuur in de douchequote:Op maandag 3 juli 2006 21:29 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik voel me helemaal geliefd hierIk ga ook douchen trouwens
![]()
Ik ga mee!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:29 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik voel me helemaal geliefd hierIk ga ook douchen trouwens
![]()
Nee maar Croupouque maakt sowieso een hoop goed met zijn kontje.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:31 schreef Thisbe het volgende:
Wat is dat voor gezeur over klonen. Who caresik vond Robbie Ricardo van Croupouque ook zo leuk.
En dat ie achteraf verzonnen bleek, doet daar niks aan af.
Maar wel een stoer tutje.quote:
Was ook geniaalquote:Op maandag 3 juli 2006 21:31 schreef Thisbe het volgende:
Wat is dat voor gezeur over klonen. Who caresik vond Robbie Ricardo van Croupouque ook zo leuk.
En dat ie achteraf verzonnen bleek, doet daar niks aan af.
dat kan niet.. dan zit het doucheputje allang verstopt bij een vrouwquote:Op maandag 3 juli 2006 21:32 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Maar wel een stoer tutje.![]()
Iedereen wil douchen bij mij? Ik heb hem anders al in geen half jaar meer schoongemaakt.![]()
Welke?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef Thisbe het volgende:
O, en om de boel een beetje op te schudden: er heeft laatst een fokker bij mij gedouched![]()
nee, ik ben er niet bij gaan staan![]()
Dat langharig stuk nozem weer?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef Thisbe het volgende:
O, en om de boel een beetje op te schudden: er heeft laatst een fokker bij mij gedouched![]()
ook een ir zekerquote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef Thisbe het volgende:
Waarmee? Niet met haren, want die laat ik niet los in de douche!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat kan niet.. dan zit het doucheputje allang verstopt bij een vrouw
een niet verharende vrouwquote:Op maandag 3 juli 2006 21:35 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Waarmee? Niet met haren, want die laat ik niet los in de douche!
@Christine![]()
Nu moet je niet te optimistisch zijn, ik zeg alleen dat ik geen haren loslaat in de douchequote:
Die past niet in welke douche dan ook met zn dikke pens.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik zet in op Sunchaser. [afbeelding]
Heatwave? Knut? de andere grote sletten?quote:
Laat staan dat zijn ego er ook nog bij past!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Die past niet in welke douche dan ook met zn dikke pens.
ziek hequote:
Ik ben blij dat je dit zegt. Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat iemand vrijwillig Heatwave toelaat in haar huis.quote:
je kent hem?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit zegt. Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat iemand vrijwillig Heatwave toelaat in haar huis.![]()
You are sane.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit zegt. Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat iemand vrijwillig Heatwave toelaat in haar huis.![]()
ik niet echt.. maar gecombineerd met kennis van het forumquote:
Hallo! Ik ben niet labiel en ook niet wanhopig. De foto's spreken voor zich, zijn teksten ook trouwens.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vond 50 FOK! meet wel genoeg eik.
niet?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben niet labiel en ook niet wanhopig. De foto's spreken voor zich, zijn teksten ook trouwens.
nijmegen is ook maar klein... nozem en thaleia zeker?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:45 schreef Thisbe het volgende:
Overigens ken ik maar een paar fokkers in het wild. Ik loop de hele tijd tegen ze aan trouwens.![]()
Ik ken er maar 1quote:Op maandag 3 juli 2006 21:45 schreef Thisbe het volgende:
Overigens ken ik maar een paar fokkers in het wild. Ik loop de hele tijd tegen ze aan trouwens.![]()
moksyquote:
Ok, Sunchaser, Knut, Heatwave zijn niet goed genoeg. Wat te denken van Q?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben niet labiel en ook niet wanhopig. De foto's spreken voor zich, zijn teksten ook trouwens.
Ik ben op straat wel eens herkend door Fokkers die ik nog nooit eerder had gezien.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
moksy
ik loop ook wel eens tegen fokkers (m/v) aan.. soms heel onverwacht
douche zequote:Op maandag 3 juli 2006 21:49 schreef Thisbe het volgende:
Q is ongetwijfeld een snoeperd. Maar ik ben bang voor meets.
ik ga nu douchen trouwens mannen.![]()
Je doet het allemaal zelf Q-ie-boy.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben op straat wel eens herkend door Fokkers die ik nog nooit eerder had gezien.
"Hey, ben jij QyRoZ van fok?"![]()
Best triest.
dat heb ik nooit gehad :d wel een keer gedaan bij mukie..quote:Op maandag 3 juli 2006 21:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben op straat wel eens herkend door Fokkers die ik nog nooit eerder had gezien.
"Hey, ben jij QyRoZ van fok?"![]()
Best triest.
doe daar wat aan!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:54 schreef Aarti het volgende:
Ik ken geen fokkers irl
Verstandig! Als je er teveel ontmoet wordt je net als ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:54 schreef Aarti het volgende:
Ik ken geen fokkers irl
Ik dacht dat het het ultieme doel van iedereen hier was om als jij te worden?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Verstandig! Als je er teveel ontmoet wordt je net als ik.
quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:49 schreef Thisbe het volgende:
Q is ongetwijfeld een snoeperd.
Die post al helemaal niet meer hierquote:Op maandag 3 juli 2006 22:02 schreef Q. het volgende:
Zo'n benadering werkt niet nixxx, ik probeer het ook al eeuwen met CL.
dan had ie dat gewoon moeten vragen. snappen die mannen het nou nog niet?quote:
Ze heeft me ook gewist op MSN. Niet dat ik ooit iets tegen haar heb gezegd, maar toch!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die post al helemaal niet meer hier
Dat is nog eens een originele aanpak om tot een meet te komenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit iets tegen haar heb gezegd, maar toch!
Hier in het topic wel!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat is nog eens een originele aanpak om tot een meet te komen![]()
![]()
Ik vaak genoeg.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:08 schreef Godlike02 het volgende:
Ik block niemand op msn
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan mij geen Q-loos leven voorstellen.
Ook goeienavondquote:Op maandag 3 juli 2006 22:05 schreef melismay het volgende:
Ja hoi!
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
Wij zijn dan ook onlosmakelijk verbonden met elkaar.
quote:
Nixxxiequote:
leukquote:Op maandag 3 juli 2006 22:17 schreef melismay het volgende:
[..]Godt O
[..]
NixxxieHoe was je eerste werkdag?
QyRoZ_en_Anthraxx was niet zo triest tochquote:Op maandag 3 juli 2006 22:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar voel ik me vandaag niet triest genoeg voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |