wel gekquote:
So truequote:Op maandag 3 juli 2006 20:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is op zich ook wel gepast om éven te checken in wat voor discussie je binnen komt vallen. Op zich.
die is ook tof... oliequote:
We mochten van Frenkie de topics niet meer nummeren.quote:
Nou en? Die smeerkaasjosti komt toch niet meer op fokquote:Op maandag 3 juli 2006 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We mochten van Frenkie de topics niet meer nummeren.![]()
Dit is dan ook een genummerde user, geen genummerde reeks.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We mochten van Frenkie de topics niet meer nummeren.![]()
Danny lief aankijkenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:15 schreef Q. het volgende:
Ik heb deze user ook nog, maar ik ben het password kwijt en het mailadres werkt ook niet meer.![]()
Nee, hij is van de winter onder een lawine terecht gekomen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou en? Die smeerkaasjosti komt toch niet meer op fok.
is die nu aan het skieen op gras?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
heb je die filmpjes op de weblog gezien? zoeken op jezus en debielquote:
Smeerkaasjostiquote:Op maandag 3 juli 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Zijn verdiende loonquote:Op maandag 3 juli 2006 20:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, hij is van de winter onder een lawine terecht gekomen.![]()
Hij was in ieder geval een waardeloze moderator, daar is iedereen het wel over eens.quote:
Ach, dat zijn ze zo goed als allemaal.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval een waardeloze moderator, daar is iedereen het wel over eens.
hij zelf ook?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval een waardeloze moderator, daar is iedereen het wel over eens.
"De strenge man op R&P die tegenwicht kan bieden aan de kusjekroel-cultuur".quote:Op maandag 3 juli 2006 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
lekker tochquote:Op maandag 3 juli 2006 20:21 schreef Christine het volgende:
[..]
"De strenge man op R&P die tegenwicht kan bieden aan de kusjekroel-cultuur".
Mên, wat is R&P vanaf dat moment een baggerbende geworden zeg..
Nee, hij dacht als enige dat hij een groot leider was.quote:
Nee. Vroeger konden mensen hier ongestoord hun verhaal kwijt, waren er serieuze topics, leefde men met elkaar mee.. .tegenwoordig is het alleen maar hard, scoren, baggeren, schelden, kort-door-de-bocht... dat kusjekroel-kliekje (ja daar heb ik bij gehoordquote:
Ik zat toen in singles.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, hij dacht als enige dat hij een groot leider was.![]()
Het speelde vooral vóór singles.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zat toen in singles.
Ik heb nooit veel last van hem gehad![]()
Singles.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zat toen in singles.
Ik heb nooit veel last van hem gehad![]()
ah.. het was een woutertje kloon?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, hij dacht als enige dat hij een groot leider was.![]()
Nieuwe policy is geloof ik in het kort: Zo lang de users het naar hun zin hebben (binnen de policy).quote:
Eigenlijk speelde het vanaf het moment dat hij moderator was tot het moment dat hij dat niet meer was.quote:
in US nog elke dagquote:Op maandag 3 juli 2006 20:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij hebt dat kusjekroel-tijdperk niet echt meegemaakt denk ik he?
Je klinkt als een verzuurde oude pvda stemmerquote:Op maandag 3 juli 2006 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Eigenlijk speelde het vanaf het moment dat hij moderator was tot het moment dat hij dat niet meer was.
Nouja, in singles durfde hij zich niet vaak te zien. Ik heb trouwens R&P verlaten om Frenkie. Singles ben ik toen wel in gaan posten, maar ik was blij toen het naar GC verhuiste. R&P stond ook niet in myAT dus ik was 'm steeds kwijtquote:Op maandag 3 juli 2006 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Eigenlijk speelde het vanaf het moment dat hij moderator was tot het moment dat hij dat niet meer was.
Gelukkig stem jij op de iron lady.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je klinkt als een verzuurde oude pvda stemmer![]()
GC?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, in singles durfde hij zich niet vaak te zien. Ik heb trouwens R&P verlaten om Frenkie. Singles ben ik toen wel in gaan posten, maar ik was blij toen het naar GC verhuiste. R&P stond ook niet in myAT dus ik was 'm steeds kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |