sorryquote:Op maandag 3 juli 2006 16:31 schreef Q. het volgende:
Schiet niet op, dit topic.
De dag dat ik zelfmoord pleeg denk ikquote:Op maandag 3 juli 2006 16:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pheno en kinders, that would be the day . . .![]()
![]()
![]()
Leidseplein!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
goed plan, ik geloof niet dat er een haagen Dasz in de Poort is![]()
Jottum, tot straksquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
Jottum, tot straks
Shall we leave at 5.30?
dat zei mn senior net![]()
![]()
![]()
![]()
klopt, want mijn policy is om niet langer dan 5 minuten op een man te wachtenquote:
Ik wil ook vakantie! Morgen lekker weer werken, leuker dan de daginvulling die ik vandaag had.quote:
Vandaag eindelijk bekend gemaakt... zooooooooo'n opluchtingquote:Op maandag 3 juli 2006 19:32 schreef Q. het volgende:
Het is maar wat je leuk vindt.
Voor jou morgen weerquote:Op maandag 3 juli 2006 19:36 schreef Q. het volgende:
Oh ja, het was vandaag gewoon een werkdag hè?
Zwaar natuurlijk. Nog veel zwaarder dan ik had gedacht. Maar ik ben wel blij dat dit achter de rug is. Oh. En emotioneel. Tja, geen idee hoe je anders zo'n dag moet omschrijven. Zal wel niet slapen worden vannacht.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:39 schreef Christine het volgende:
Hoe was het vandaag eigenlijk Q? Behalve verdrietig?
Daar zou je je nog wel eens over kunnen verbazen... een dag met veel emoties is vaak enorm vermoeiend. Als het niet zo heet zou zijn, had je vast al een powernap achter de rug nu.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Zwaar natuurlijk. Nog veel zwaarder dan ik had gedacht. Maar ik ben wel blij dat dit achter de rug is. Oh. En emotioneel. Tja, geen idee hoe je anders zo'n dag moet omschrijven. Zal wel niet slapen worden vannacht.
Zijn idd klote dagen Q.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Zwaar natuurlijk. Nog veel zwaarder dan ik had gedacht. Maar ik ben wel blij dat dit achter de rug is. Oh. En emotioneel. Tja, geen idee hoe je anders zo'n dag moet omschrijven. Zal wel niet slapen worden vannacht.
FOK! gaat toch voor werk? Tsss. Prioriteiten stellen!quote:Op maandag 3 juli 2006 19:54 schreef nixxx het volgende:iedereen nare opmerkingen maken over dat ik was werken
Dat helpt heel erg.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:54 schreef Q. het volgende:
Yep, heel erg hecht: heb ook een half jaar bij mn opa en oma gewoond toen mn moeder in het ziekenhuis lag toen ik jong was, dat helpt ook wel.
Zo kom je nooit op NR1quote:Op maandag 3 juli 2006 19:54 schreef nixxx het volgende:iedereen nare opmerkingen maken over dat ik was werken
dat wil ik ook nietquote:
Ik was de oudste kleinzoon en de familie loopt redelijk naadloos over van kinderen naar kleinkinderen: er zit maar 10 jaar tussen mij en mn jongste tante, daardoor was ik gewoon vaak ook bijna één van de kinderen: mn oma was ook nog maar 44 toen ik geboren werd.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat helpt heel erg.
Ik ben half opgevoed door mijn oma. Ze woonde slechts 5 min fietsen bij ons vandaan en ik zat daar dan ook minimaal 3 keer per week. In de zomer liep dat op tot 7 dagen per week.
Al is het iemand zijn tijd en leeftijd blijft het altijd nog een klote moment.
Ik had er totaal vrede mee dat de tijd was gekomen voor mijn oma maar 10 jaar later blijft het gat bestaan voor dit unieke persoon. Vooral bij het laatste afscheid denk je vaak aan alles wat nu niet meer kan (Dat had ik tenminste redelijk sterk)
Dan was ze dus niet ineens zo heel oud.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was de oudste kleinzoon en de familie loopt redelijk naadloos over van kinderen naar kleinkinderen: er zit maar 10 jaar tussen mij en mn jongste tante, daardoor was ik gewoon vaak ook bijna één van de kinderen: mn oma was ook nog maar 44 toen ik geboren werd.
Nee, 72.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan was ze dus niet ineens zo heel oud.![]()
heerlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 20:01 schreef Christine het volgende:
Gefeli, Yns... bevalt het?
plateau!!!!quote:
Gerrit Zalm?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
plateau!!!!![]()
ik heb op het station nog uitgekeken naar een kruising tussen wouter bos en gerrit zalm... maar ik heb je niet gezien
Ja, tegenwoordig is dat relatief jong ja.quote:
Of je zegt voor één keer iets zinnigs.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:08 schreef Dickies het volgende:
TIETENNN!!!1234!
Ik zat echt net een minuut geleden te denken "en dan komt Dickies binnen met een tieten-opmerking"quote:Op maandag 3 juli 2006 20:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Of je zegt voor één keer iets zinnigs..
quote:
Het is op zich ook wel gepast om éven te checken in wat voor discussie je binnen komt vallen. Op zich.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zat echt net een minuut geleden te denken "en dan komt Dickies binnen met een tieten-opmerking"![]()
Ik moet waarzegger worden. Van voorspelbare dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |