flesje met ranja in de vriezerquote:Op maandag 3 juli 2006 21:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
we hebben gewoon geen ijsjes in de vriezer, zielig he?
En ik ben echt te loom om wat dan ook te doen
lui mormel ben ik ook![]()
Dit is te toevallig.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mensen toch ...
![]()
ik ben milagro niet, en ik heb hier geen enkele andere account, waarom jullie denken dat ik een kloon ben zal me worst wezen, en nee de foto's van mijn dochter zijn niet van het net geplukt, waarom zou ik haar bestaan veinzen, dat raakt kant noch wal.
soit, ik ga door kijken naar bbc, samenvatting murray- bagdathis
Ben nog niet wegquote:Op maandag 3 juli 2006 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat douchen doe je wel snel overigens
En geen linkje geven?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ben nog niet weg.
Ik raakte nog ergens in een bashdiscussie over homoseksualiteit met relpotentie.
Het liep met een sisser af helaas..
ja mens, weet je, ik zit bijna dagelijks op fok!quote:
tutje!quote:
ik voel me helemaal geliefd hierquote:
spitsuur in de douchequote:Op maandag 3 juli 2006 21:29 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik voel me helemaal geliefd hierIk ga ook douchen trouwens
![]()
Ik ga mee!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:29 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik voel me helemaal geliefd hierIk ga ook douchen trouwens
![]()
Nee maar Croupouque maakt sowieso een hoop goed met zijn kontje.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:31 schreef Thisbe het volgende:
Wat is dat voor gezeur over klonen. Who caresik vond Robbie Ricardo van Croupouque ook zo leuk.
En dat ie achteraf verzonnen bleek, doet daar niks aan af.
Maar wel een stoer tutje.quote:
Was ook geniaalquote:Op maandag 3 juli 2006 21:31 schreef Thisbe het volgende:
Wat is dat voor gezeur over klonen. Who caresik vond Robbie Ricardo van Croupouque ook zo leuk.
En dat ie achteraf verzonnen bleek, doet daar niks aan af.
dat kan niet.. dan zit het doucheputje allang verstopt bij een vrouwquote:Op maandag 3 juli 2006 21:32 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Maar wel een stoer tutje.![]()
Iedereen wil douchen bij mij? Ik heb hem anders al in geen half jaar meer schoongemaakt.![]()
Welke?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef Thisbe het volgende:
O, en om de boel een beetje op te schudden: er heeft laatst een fokker bij mij gedouched![]()
nee, ik ben er niet bij gaan staan![]()
Dat langharig stuk nozem weer?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef Thisbe het volgende:
O, en om de boel een beetje op te schudden: er heeft laatst een fokker bij mij gedouched![]()
ook een ir zekerquote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef Thisbe het volgende:
Waarmee? Niet met haren, want die laat ik niet los in de douche!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat kan niet.. dan zit het doucheputje allang verstopt bij een vrouw
een niet verharende vrouwquote:Op maandag 3 juli 2006 21:35 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Waarmee? Niet met haren, want die laat ik niet los in de douche!
@Christine![]()
Nu moet je niet te optimistisch zijn, ik zeg alleen dat ik geen haren loslaat in de douchequote:
Die past niet in welke douche dan ook met zn dikke pens.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik zet in op Sunchaser. [afbeelding]
Heatwave? Knut? de andere grote sletten?quote:
Laat staan dat zijn ego er ook nog bij past!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Die past niet in welke douche dan ook met zn dikke pens.
ziek hequote:
Ik ben blij dat je dit zegt. Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat iemand vrijwillig Heatwave toelaat in haar huis.quote:
je kent hem?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit zegt. Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat iemand vrijwillig Heatwave toelaat in haar huis.![]()
You are sane.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit zegt. Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat iemand vrijwillig Heatwave toelaat in haar huis.![]()
ik niet echt.. maar gecombineerd met kennis van het forumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |