dat kan niet.. dan zit het doucheputje allang verstopt bij een vrouwquote:Op maandag 3 juli 2006 21:32 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Maar wel een stoer tutje.![]()
Iedereen wil douchen bij mij? Ik heb hem anders al in geen half jaar meer schoongemaakt.![]()
Welke?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef Thisbe het volgende:
O, en om de boel een beetje op te schudden: er heeft laatst een fokker bij mij gedouched![]()
nee, ik ben er niet bij gaan staan![]()
Dat langharig stuk nozem weer?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef Thisbe het volgende:
O, en om de boel een beetje op te schudden: er heeft laatst een fokker bij mij gedouched![]()
ook een ir zekerquote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef Thisbe het volgende:
Waarmee? Niet met haren, want die laat ik niet los in de douche!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat kan niet.. dan zit het doucheputje allang verstopt bij een vrouw
een niet verharende vrouwquote:Op maandag 3 juli 2006 21:35 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Waarmee? Niet met haren, want die laat ik niet los in de douche!
@Christine![]()
Nu moet je niet te optimistisch zijn, ik zeg alleen dat ik geen haren loslaat in de douchequote:
Die past niet in welke douche dan ook met zn dikke pens.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik zet in op Sunchaser. [afbeelding]
Heatwave? Knut? de andere grote sletten?quote:
Laat staan dat zijn ego er ook nog bij past!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Die past niet in welke douche dan ook met zn dikke pens.
ziek hequote:
Ik ben blij dat je dit zegt. Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat iemand vrijwillig Heatwave toelaat in haar huis.quote:
je kent hem?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit zegt. Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat iemand vrijwillig Heatwave toelaat in haar huis.![]()
You are sane.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit zegt. Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat iemand vrijwillig Heatwave toelaat in haar huis.![]()
ik niet echt.. maar gecombineerd met kennis van het forumquote:
Hallo! Ik ben niet labiel en ook niet wanhopig. De foto's spreken voor zich, zijn teksten ook trouwens.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vond 50 FOK! meet wel genoeg eik.
niet?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben niet labiel en ook niet wanhopig. De foto's spreken voor zich, zijn teksten ook trouwens.
nijmegen is ook maar klein... nozem en thaleia zeker?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:45 schreef Thisbe het volgende:
Overigens ken ik maar een paar fokkers in het wild. Ik loop de hele tijd tegen ze aan trouwens.![]()
Ik ken er maar 1quote:Op maandag 3 juli 2006 21:45 schreef Thisbe het volgende:
Overigens ken ik maar een paar fokkers in het wild. Ik loop de hele tijd tegen ze aan trouwens.![]()
moksyquote:
Ok, Sunchaser, Knut, Heatwave zijn niet goed genoeg. Wat te denken van Q?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben niet labiel en ook niet wanhopig. De foto's spreken voor zich, zijn teksten ook trouwens.
Ik ben op straat wel eens herkend door Fokkers die ik nog nooit eerder had gezien.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
moksy
ik loop ook wel eens tegen fokkers (m/v) aan.. soms heel onverwacht
douche zequote:Op maandag 3 juli 2006 21:49 schreef Thisbe het volgende:
Q is ongetwijfeld een snoeperd. Maar ik ben bang voor meets.
ik ga nu douchen trouwens mannen.![]()
Je doet het allemaal zelf Q-ie-boy.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben op straat wel eens herkend door Fokkers die ik nog nooit eerder had gezien.
"Hey, ben jij QyRoZ van fok?"![]()
Best triest.
dat heb ik nooit gehad :d wel een keer gedaan bij mukie..quote:Op maandag 3 juli 2006 21:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben op straat wel eens herkend door Fokkers die ik nog nooit eerder had gezien.
"Hey, ben jij QyRoZ van fok?"![]()
Best triest.
doe daar wat aan!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:54 schreef Aarti het volgende:
Ik ken geen fokkers irl
Verstandig! Als je er teveel ontmoet wordt je net als ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:54 schreef Aarti het volgende:
Ik ken geen fokkers irl
Ik dacht dat het het ultieme doel van iedereen hier was om als jij te worden?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Verstandig! Als je er teveel ontmoet wordt je net als ik.
quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:49 schreef Thisbe het volgende:
Q is ongetwijfeld een snoeperd.
Die post al helemaal niet meer hierquote:Op maandag 3 juli 2006 22:02 schreef Q. het volgende:
Zo'n benadering werkt niet nixxx, ik probeer het ook al eeuwen met CL.
dan had ie dat gewoon moeten vragen. snappen die mannen het nou nog niet?quote:
Ze heeft me ook gewist op MSN. Niet dat ik ooit iets tegen haar heb gezegd, maar toch!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die post al helemaal niet meer hier
Dat is nog eens een originele aanpak om tot een meet te komenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit iets tegen haar heb gezegd, maar toch!
Hier in het topic wel!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat is nog eens een originele aanpak om tot een meet te komen![]()
![]()
Ik vaak genoeg.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:08 schreef Godlike02 het volgende:
Ik block niemand op msn
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan mij geen Q-loos leven voorstellen.
Ook goeienavondquote:Op maandag 3 juli 2006 22:05 schreef melismay het volgende:
Ja hoi!
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
Wij zijn dan ook onlosmakelijk verbonden met elkaar.
quote:
Nixxxiequote:
leukquote:Op maandag 3 juli 2006 22:17 schreef melismay het volgende:
[..]Godt O
[..]
NixxxieHoe was je eerste werkdag?
QyRoZ_en_Anthraxx was niet zo triest tochquote:Op maandag 3 juli 2006 22:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar voel ik me vandaag niet triest genoeg voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |