abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2006 @ 13:52:08 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_39473081
Fok! Dieetclub deel 105

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #35
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.
Ben je specifiek met het Sonja Bakker dieet bezig, dan kun je ook hier meepraten: Sonja Bakker deel 2

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
(di)Eetclubmeeting deel XVI
Op 29 juli gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Voor de mensen die zelf hun regeltje willen updaten volgen hier de regeltjes:

[ Bericht 68% gewijzigd door Troel op 03-07-2006 20:48:21 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 13:53:40 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39473118
Geen OP?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 3 juli 2006 @ 13:54:11 #3
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_39473131
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 3 juli 2006 @ 13:55:21 #4
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39473178
ik wil actief gaan beginnen met meer bewegen en wat minderen met 'slecht eten' , hopende dat ik weer wat ga afvallen
momenteel is mijn BMI 31
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 3 juli 2006 @ 13:55:53 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_39473198
De OP was nog in de maak Ook omdat sommige linkjes in de OP verouderd waren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar maandag 3 juli 2006 @ 14:00:17 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39473326
Fris en Fruitig weer aan de lijn
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 14:05:22 #7
13151 crew  Rewimo
pi_39473507
De 100 komt nu echt dichterbij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 3 juli 2006 @ 14:17:14 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_39473873
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:05 schreef Rewimo het volgende:
De 100 komt nu echt dichterbij
106 zitten we al hoor

En ja, je hebt gelijk. Je hebt me weer flink ingehaald
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 14:18:32 #9
13151 crew  Rewimo
pi_39473915
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:17 schreef Troel het volgende:
106 zitten we al hoor

En ja, je hebt gelijk. Je hebt me weer flink ingehaald

Dokter Lemmens eat your heart out
pi_39473949
Geupdate weer al meer dan 1 kg eraf whoooo de 20kg gewichtsverlies komt in de buurt!

Ik heb al een baan Troel, maar ik heb vorige week voor een andere en betere job gesoliciteerd binnen dezelfde onderneming. Binnenkort mag ik op gesprek met de manager
  maandag 3 juli 2006 @ 14:25:34 #11
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39474120
quote:
Op maandag 3 juli 2006 13:52 schreef Troel het volgende:
Fok! Dieetclub deel 105

[knip]

Een fris en vooral schoon topic speciaal voor Sjeen
En fris en schoon topic!

Heb net buiten gewandeld met een collegaatje, god wat is het heet!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39474297
Geniet maar van die hitte hoor Het is hier winter én koud (vooral snachts, en dat is het bijna, dan) brrrr!
Maar goed, vanmiddag heb ik nog wel ff fanatiek gezwommen (40 baantjes in 25 min)! Maar wat een hel is het dan als je weer langs een spiegel loopt in je badpak (ze moeten die dingen daar echt weghalen!)
soo unk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 14:36:13 #13
13151 crew  Rewimo
pi_39474385
Wat is voor jou koud, Roosje?
pi_39474918
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:36 schreef Rewimo het volgende:
Wat is voor jou koud, Roosje?
4 graden snachts met geen = zonder dubbele glas
soo unk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 15:04:08 #15
13151 crew  Rewimo
pi_39475199
's Nachts kan het me niet koud genoeg zijn
  maandag 3 juli 2006 @ 15:08:27 #16
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39475335
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:32 schreef Roosjedoosje het volgende:
Geniet maar van die hitte hoor Het is hier winter én koud (vooral snachts, en dat is het bijna, dan) brrrr!
Maar goed, vanmiddag heb ik nog wel ff fanatiek gezwommen (40 baantjes in 25 min)! Maar wat een hel is het dan als je weer langs een spiegel loopt in je badpak (ze moeten die dingen daar echt weghalen!)
Wij hebben hier onze portie winter dit jaar ook dubbel en dwars gehad. Bah, wat was dat een lange donkere en koude winter.

Ben opeens weer helemaal happy met dit weer Niet dat ik dat niet was, hoor... ben gewoon Nederlander, het is simpelweg nooit goed... te heet, te koud, te nat, te droog, te wisselvallig, te lang heet, 't is altijd wat.

Waar in Australië woon je eigenlijk dat het zo koud is? Die temperaturen verwacht je eerder in Nieuw Zeeland dan in Australië. Woon je in/op Tasmanië ofzo? Probeer ondertussen bij weeronline.nl het weer voor Aus op te zoeken, site ligt alleen weer plat, as usual.

Edit: Google is mijn vriend. Heb Geelong gevonden met google maps. Had niet verwacht dat 't daar zo koud zou zijn.
***Levi was here***
pi_39475481
klik hier voor het actuele weer in Geelong.
Geelong is zo'n 70 km zuidwest van Melbourne, dus inderdaad bijna Tasmanië

En die winter in NL heb ik helaas ook nog meegemaakt, ik ben hier pas sinds 1 mei (vlák voor jullie eerste hittegolf) Maar heel hard klaag ik verder niet hoor, het is nog steeds 15 graden overdag met zon! (maar 'snachts vind ik een hel misschien komt het omdat er niemand naast me ligt )
soo unk!
pi_39475574
zo, weer een schoon topic ja...
ik kreeg vanmiddag een telefoontje, of ik donderdag even op kennismakingsgesprek kom bij de school waar ik ben geplaatst als LIO...
ik weet dat het wel goedkomt, maar ik vind het toch spannend..

ik zit nu bovenin het gebouw en het is hier ook stikbenauwd... Zo ook maar weer even een waterflesje vullen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 3 juli 2006 @ 15:36:23 #19
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_39476273
Wat gaan jullie hard zeg, voor ik heb heb bijgelezen staan er weer een aantal berichten

Net een appelflap dapper afgeslagen ... moeilijk
  maandag 3 juli 2006 @ 15:46:53 #20
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39476595
Wat goed van die baan Troel.

Over het hardlopen nog. Ik had ook nooit verwacht dat het me zou gaan lukken de coopertest van school uit te lopen, maar binnen een jaar heb ik een wedstrijd van 10 km uitgelopen (vraag niet hoe snel/langzaam ) en 11 kilometer tijdens de Rotterdamse marathon estafette. En dat met 10 km/uur. Het gaat echt heel snel vooruit met je conditie. Je hebt wel goede schoenen nodig. Start to run kan ik ook zeker aanraden. Er zit dan wat dwang achter, waardoor je makkelijker gaat, ook tussen de trainingen door. Ik liep zelf al veel voor start to run, maar ik heb er ook nog veel aangehad.

Wat goed Dizzy, dat je nee hebt gezegd. Het wordt makkelijker, echt waar!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_39476792
nou tvp dan maar

ik ga even lekker buiten lezen in mijn tuintje

maar eerst even insmeren
  maandag 3 juli 2006 @ 15:55:38 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_39476818
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:46 schreef YPPY het volgende:
Wat goed van die baan Troel.

Over het hardlopen nog. Ik had ook nooit verwacht dat het me zou gaan lukken de coopertest van school uit te lopen, maar binnen een jaar heb ik een wedstrijd van 10 km uitgelopen (vraag niet hoe snel/langzaam ) en 11 kilometer tijdens de Rotterdamse marathon estafette. En dat met 10 km/uur. Het gaat echt heel snel vooruit met je conditie. Je hebt wel goede schoenen nodig. Start to run kan ik ook zeker aanraden. Er zit dan wat dwang achter, waardoor je makkelijker gaat, ook tussen de trainingen door. Ik liep zelf al veel voor start to run, maar ik heb er ook nog veel aangehad.
Ook dat kwam ik inderdaad tegen bij de zoekresultaten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39476832
Haha, Troel, weet je dat
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:14 schreef Troel het volgende:
heb ik met open ogen aangehoord.
voor mensen met veel fantasie hele rare beelden oplevert? Kamagurka is er niets bij.

Ik durf niet meer up te daten, ik ben blij dat ik even niet in het lijstje sta haha Krachttraining is leuk, maar niet goed voor de weegschaal.
Sanity is (not) statistical
pi_39477266
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:56 schreef Maeghan het volgende:
Haha, Troel, weet je dat
[..]

voor mensen met veel fantasie hele rare beelden oplevert? Kamagurka is er niets bij.

Ik durf niet meer up te daten, ik ben blij dat ik even niet in het lijstje sta haha Krachttraining is leuk, maar niet goed voor de weegschaal.
doe jij krachttraining?

waarom?

mmm misschien stel ik mij nu wel het foute soort krachttraining voor
  maandag 3 juli 2006 @ 16:13:32 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_39477405
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:56 schreef Maeghan het volgende:
Haha, Troel, weet je dat
[..]

Ja, nou, je leest het natuurlijk, dus vandaar met open ogen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39477455
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:08 schreef Emu het volgende:

mmm misschien stel ik mij nu wel het foute soort krachttraining voor
Ja, dat denk ik. Body Pump en bepaalde stukken van Body Balance zijn wel krachttraining, maar dan hebben we het inderdaad niet over het opblazen van spieren in een zweterige studio vol aandachttrekkende steroidenmannen. =P

Enneh, waarom? Om sterker te worden natuurlijk ;-) Slapjanusje hier had al moeite de vuilcontainer op het werk open te maken en kon zich een half jaar geleden welgeteld drie keer opdrukken en met veel pijn en moeite misschien twintig situps doen.
pi_39478737
Troel: goed zeg van die baan!

Hier is het vanaf vandaag ook weer fris en fruitig aan de lijn. Die chocola kan ik niet meer zien, teveel truffels op . Gelukkig heb ik vanavond nog skateles dus kan ik het er weer afskaten Morgen mijn collega's met chocola voeren, vriendjelief hoeft niet zoveel en dan zijn wij er weer vanaf .

Mja, ik vind dit weer net iets 5 graden te warm, mag van mij iets koeler zodat ik fatsoenlijk wat kan doen in de tuin of in de tuin zitten. Herinnert me er aan dat ik nog iets tegen de zon moet halen voor in de tuin .
  maandag 3 juli 2006 @ 17:58:35 #28
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_39479963
Zojuist heb ik instructies gekregen voor krachttraining... uiteindelijk kweek je spieren en verbrand je vet zei een vriend van me.... hij is alleen zo gek dat hij 5 keer per week traind, 6x per dag eet en allemaal van die rare eiwitshakes neemt om grote spieren te krijgen, laatst was hij 2 kilo afgevallen, O NOES zei hij toen
Morgen denk ik even zwemmen met wat vrienden van me heerlijk die vakantie zeg!
Bernie en ik zijn tof.
pi_39480269
Oei, het valt me helemaal niet mee. Ik ben echt zo gaar als een tartaar. De hele dag gewerkt en geen suiker genomen. Het is echt afkicken. Cold turkey.... en nu zal ik ophouden met het opnoemen van vleeswaren.Ik zal me vanavond even verdiepen in die index. Ik denk dat ik een hoge notering krijg. Ik wil ook richting 100. Maar als ik op dit moment naar die crosstrainer kijk krijg ik al een rolberoerte.
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 18:14:32 #30
43556 miss_dynastie
pi_39480324
Helemaal geen suiker? Waarom niet?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 18:30:32 #31
13151 crew  Rewimo
pi_39480697
Dieet topics :')

Whehehehe
pi_39481227
Gefeliciteerd Troel!

Welkom MissyMirjam & Pipa!

Dames, ik weet dat een aantal van jullie zo'n 'lateral thigh trainer' achtig-ding hebben!
Hoe bevalt 'ie?
pi_39482555
Wat spannend, teigan,maar je zal zien dat het reuze meevalt Net als bij mij
Ik word in de watten gelegd niet normaal meer! Syper gewoon. Het eten is bijv. gratis voor co-assistenten Hoe moet dat nou in combinatie met mijn voornemen om gezond te eten?

De heenweg ging trouwens redelijk vandaag, ik heb daar 1 uur en 5 minuten over gedaan, maar de terugweg was een hel. Geen schaduw en fietsen over de vlakte langs een kanaal met forse wind tegen Ik was kapot toen ik thuis kwam.

[ Bericht 20% gewijzigd door Isabeau op 03-07-2006 20:48:30 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 3 juli 2006 @ 19:48:18 #34
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39482822
Als het eten allemaal gratis is, geldt dat ook voor fruitsalades Isa. Ik zou het wel weten dan. Vorige week bij het lopend buffet heb ik twee borden fruit op. Echt lekker, vooral als het zo warm is.

Cutie, ik heb alleen een mini-stepper en dat bevalt erg goed. Mijn conditie is er zeker door vooruit gegaan en het is makkelijk vol te houden met de radio hard of voor de tv.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 20:42:28 #35
13151 crew  Rewimo
pi_39484735
Okee, hoe was het ook alweer met die regeltjes?
  Licht Ontvlambaar maandag 3 juli 2006 @ 20:50:56 #36
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39485072
Zooooo, had ik jullie al verteld dat mijn dochter over 10 dagen alweer 2 jaar wordt
pi_39485111
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:50 schreef Sjeen het volgende:
Zooooo, had ik jullie al verteld dat mijn dochter over 10 dagen alweer 2 jaar wordt
Dan al Ga je nog wat speciaals doen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 3 juli 2006 @ 20:52:21 #38
121741 _Dizzy_
pi_39485126
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:50 schreef Sjeen het volgende:
Wat een schatje op de foto's uit je fotoboek! Alvast van harte gefeliciteerd!
pi_39485164
Troel

En ik ga een perenijsje pakken
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 20:53:37 #40
43556 miss_dynastie
pi_39485172
Er zijn weinig dagen geweest waarop ik zo blij was met mijn Amerikaanse koelkast.
Ijsklontjes
  Licht Ontvlambaar maandag 3 juli 2006 @ 20:56:13 #41
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39485255
Ik ga een kwarktaart en een appel-abrikozencake bakken
pi_39485266
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Er zijn weinig dagen geweest waarop ik zo blij was met mijn Amerikaanse koelkast.
Ijsklontjes
Heb jij ijsklontjes in je deur! Oh wat lekker!!
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 20:57:11 #43
43556 miss_dynastie
pi_39485293
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb jij ijsklontjes in je deur! Oh wat lekker!!
En ijskoud water. Echt heerlijk
pi_39485347
Zo'n koelkast wil ik ook, want als het water lekker koel is dan drink ik er echt veel meer van dan als het uit de kraan komt.
  maandag 3 juli 2006 @ 20:58:42 #45
121741 _Dizzy_
pi_39485350
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En ijskoud water. Echt heerlijk
Jaloers
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 21:01:26 #46
43556 miss_dynastie
pi_39485443
Ik heb wel een aantal jaren gedaan met een echt oudje, waar de deur uitviel en zo
En die verbruikte ook nog eens meer energie!
Hij heeft zelfs een pizzavak, da's wel erg lollig
  maandag 3 juli 2006 @ 21:03:12 #47
121741 _Dizzy_
pi_39485514
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb wel een aantal jaren gedaan met een echt oudje, waar de deur uitviel en zo
En die verbruikte ook nog eens meer energie!
Hij heeft zelfs een pizzavak, da's wel erg lollig
Blijft hij dan extra koel ofzo? Of hoe moet ik dat zien? ( zelf kijken we ook voor zo een KK dus alle info is welkom )
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 21:06:06 #48
43556 miss_dynastie
pi_39485614
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:03 schreef _Dizzy_ het volgende:

[..]

Blijft hij dan extra koel ofzo? Of hoe moet ik dat zien? ( zelf kijken we ook voor zo een KK dus alle info is welkom )
Nee, meer om een handige indeling te geven.
In het koelkastgedeelte zit wel een speciale vleesla (kouder) en groentela (minder koud). Daarnaast een bar zodat je niet elke keer dat je frisdrank pakt de deur open hoeft te doen, maar wij gebruiken eigenlijk altijd de ijsklontjes en bewaren frisdrank niet koud. Ben er erg blij mee

Wij gaan zo eten. Was veel te warm, nu pas is het een beetje lekker om te eten...
  maandag 3 juli 2006 @ 21:08:41 #49
121741 _Dizzy_
pi_39485698
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, meer om een handige indeling te geven.
In het koelkastgedeelte zit wel een speciale vleesla (kouder) en groentela (minder koud). Daarnaast een bar zodat je niet elke keer dat je frisdrank pakt de deur open hoeft te doen, maar wij gebruiken eigenlijk altijd de ijsklontjes en bewaren frisdrank niet koud. Ben er erg blij mee

Wij gaan zo eten. Was veel te warm, nu pas is het een beetje lekker om te eten...
Klikt echt gaaf! Wel idiaal al die vakjes! Smakelijk eten !
pi_39486441
tvp
  maandag 3 juli 2006 @ 21:41:41 #51
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39486889
Er zijn allemaal posts verdwenen!
De chocolade is hier op trouwens. En dat is maar goed ook.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 22:38:08 #52
13151 crew  Rewimo
pi_39489068
Chocola, goed idee
pi_39490428
heb vanavond lekker getai-bood (uhm ja tai-bo dus), was wel ENORM intensief niet normaal meer.
Ik merk trouwens dat mijn coordinatie heel erg is achteruit gegaan de laatste tijd. Ik kon een paar jaar geleden bij aerobics altijd heel snel de pasjes oppikken en de choreografie leren, maar nu loop ik me toch te stuntelen.

En dat mijn knieen lijden onder mijn gewicht merk ik nu ook wel. Ik heb maar met mezelf afgesproken dat ik niet ga springen, maar gewoon 'veren'. En ja, de conditie is waardeloos. Dat kan alleen nog maar beter worden nu
pi_39496789
Stuntelen heeft bij mij niets met mijn conditie te maken, stuntelen zou ik sowieso doen bij een sport met choreografie Maar lekker zeg, even intensief er tegen aan, octo

Vandaag 2 ons lichter dan gisteren (alsof dat iets zegt, maar het stond leuk).
pi_39497121
Isabeau, mooi dat het meevalt, het zal bij mij ook vast wel goedkomen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 juli 2006 @ 09:22:27 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39497950
Ik ben EINDELIJK niet meer ongesteld... Door het beginnen met de pil en daaroverheen die antibioticakuur, ben ik ruim 12 dagen ongesteld geweest. Als het nog veel langer had geduurt, was ik een bloedtransfusie aan gaan vragen
pi_39498301
12 dagen je mag het hebben! Gelukkig maar dat het dan eindelijk voorbij is...

Ik heb gisteren de looptest gedaan van Start to Run: +- 5km (we liepen niet op een piste maar door een parcours op het bosrijke domein) in 31 min.

En nu zelf netjes 2x per week blijven lopen
pi_39498898
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:39 schreef Iksje het volgende:
12 dagen je mag het hebben! Gelukkig maar dat het dan eindelijk voorbij is...

Ik heb gisteren de looptest gedaan van Start to Run: +- 5km (we liepen niet op een piste maar door een parcours op het bosrijke domein) in 31 min.

En nu zelf netjes 2x per week blijven lopen
Goed zeg! (dat is bijna 10 km/u )
Ik wil vanavond ook hardlopen, maar ik ben zo verschrikkelijk moe, door slecht slapen, dat ik nog niet helemaal weet of ik er nog energie voor kan vinden
soo unk!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:18:51 #59
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39499165
hallo allemaal!

troel: gefeli! en sjeen: bijna gefeli met je kindje!

Ik heb besloten om per september mijn dure sportschool abbonement op te zeggen, en gewoon weer een universitaire sportkaart te nemen. ik merk dat de extra begeleiding op de sportschool niet motiverend maar juist afschrikkend is, en t is me gewoon te duur...lessen hebben ze op t USC ook, en nu kan ik met vrienden die ook een sportkaart hebben, gaan sporten...

maar, deze zomer gebruik ik mijn abbonnementje nog wel even flink hoor...dat is althans het plan...

kus
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:42:18 #60
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_39499774
Vandaag is mijn tweede dag alweer *kuch* van mijn gezond-eten-plan En zoals altijd gaat het begin op rolletjes Het zit 'm bij meer in de twee maanden grens
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:49:34 #61
121741 _Dizzy_
pi_39499987
Verbeterd je conditie erg snel als je begint met hardlopen?
pi_39500246
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:22 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben EINDELIJK niet meer ongesteld... Door het beginnen met de pil en daaroverheen die antibioticakuur, ben ik ruim 12 dagen ongesteld geweest. Als het nog veel langer had geduurt, was ik een bloedtransfusie aan gaan vragen
hmmz dat wel erg lang ik vind het al erg dat ik het altijd 6 of 7 dagen ben.
pi_39500273
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:49 schreef _Dizzy_ het volgende:
erg snel is nooit goed, net zoals erg veel, of erg weinig of erg traag

je moet voor alles zo ie zo je tijd nemen en niets overhaasten
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 juli 2006 @ 11:00:03 #64
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39500307
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:58 schreef Riann het volgende:

[..]

hmmz dat wel erg lang ik vind het al erg dat ik het altijd 6 of 7 dagen ben.
Hmpf... zeg maar 13 dagen Het is dus nog steeds niet weg. Heb net de huisarts even gebeld, moet toch maar stoppen met de pil. Waarschijnlijk houdt het dan wel op...
pi_39500375
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Hmpf... zeg maar 13 dagen Het is dus nog steeds niet weg. Heb net de huisarts even gebeld, moet toch maar stoppen met de pil. Waarschijnlijk houdt het dan wel op...
Ja dat is wel heel erg lang. En dan met dit warme weer is dat helemaal erg.
pi_39501197
@dizzy: wat is erg snel?
voor mezelf vind ik dat ik heel snel resultaat heb gehaald, zeker de laatste weken. Op 10 weken tijd ben ik van geen 5 min kunnen lopen naar 30 min lopen zonder stoppen gegaan. (2à3 keer per week lopen).
Ik weet dat er hier mensen zijn- die wel de discipline hadden om op hun eentje een internetloopschema te volgen- en die ook heel mooie resultaten behaald hebben. Al ken ik daar de termijn niet van...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:36:38 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_39501346
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik heb dat en keer halverwege een strip gehad, ik moest juist gewoon doorslikken, het zou vanzelf wel ophouden. Na ruim twee weken deed het dat inderdaad

Maar met dit weer zou ik ook inderdaad gewoon stoppen met de strip, maarja, voor hetzelfde duurt het dan ook nog langer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 juli 2006 @ 11:45:55 #68
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39501641
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb dat en keer halverwege een strip gehad, ik moest juist gewoon doorslikken, het zou vanzelf wel ophouden. Na ruim twee weken deed het dat inderdaad

Maar met dit weer zou ik ook inderdaad gewoon stoppen met de strip, maarja, voor hetzelfde duurt het dan ook nog langer.
Als het over twee weken maar weg is

Kwakveense Dank je
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:36:54 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_39503181
Ik had het toen op vakantie en had het Bert verteld, waarop die vervolgens het aan mijn schoonmoeder vroeg wat ik ermee moest doen. Nu vertel ik dus Bert zulke dingen niet meer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39503702
Zou je van een hogere hartslag ook afvallen?

Ik voel mijn hart gewoon kloppen en ik zit niks te doen, wat kantoorwerk in een duffe ruimte...
En ik heb anders zo netjes een hartslag van rond de 60...
Ik hoop heel hard op onweer vanavond!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 juli 2006 @ 13:01:17 #71
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39503908
Nee joh, vanavond nog niet... Ik wil morgen nog even met dochterlief in het badje gaan zitten
pi_39504761
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:49 schreef _Dizzy_ het volgende:
Het is maar net wat je erg snel vindt natuurlijk Ik loop nu 1/2 x per week op mezelf hard en meestal als ik ga ftinessen ook nog even en ik merk wel dat het elke keer iets soepeler gaat
soo unk!
pi_39505608
Bah, ik ben boos, dus ik eet chocola met nootjes. Zuivel + hazelnoten = morgen buikpijn. Vanochtend werd ik al wakker met keelontsteking, dus ik heb er zin in.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:23:20 #74
121741 _Dizzy_
pi_39508202
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:31 schreef Iksje het volgende:
@dizzy: wat is erg snel?
voor mezelf vind ik dat ik heel snel resultaat heb gehaald, zeker de laatste weken. Op 10 weken tijd ben ik van geen 5 min kunnen lopen naar 30 min lopen zonder stoppen gegaan. (2à3 keer per week lopen).
Ik weet dat er hier mensen zijn- die wel de discipline hadden om op hun eentje een internetloopschema te volgen- en die ook heel mooie resultaten behaald hebben. Al ken ik daar de termijn niet van...
Dat is toch best snel! Als ik dat zo hoor is het zeker het proberen waard om ook te gaan hardlopen, al is het alleen maar om meer conditie te krijgen! Bedankt !
pi_39508706
pf, het is hier warm..

net heb ik een danoontje ijsje gehad, een aantal studentjes hadden die gemaakt mbv. vloeibare stikstof, is het zo bevroren...
en dat was best lekker.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 15:55:06 #76
13151 crew  Rewimo
pi_39509049
Ik moest ook ijsjes halen van mijn baas Naast een berg magnums voor de boys ook maar een doosje Splitjes meegenomen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:58:10 #77
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39509143
Wij hebben hier vanmiddag ijs "van de baas" gekregen, de directeur heeft een ijscocar laten aanrukken om het personeel "te verkoelen". We kregen allemaal een ijshoorntje met 2 schepijs bollen, we konden kiezen uit 8 smaken. Ik heb mocca-ijs gekozen, jammie! En we kregen een extra wafel... was heel lekker en vooral heel leuk dat we dat zomaar kregen.

***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 15:59:30 #78
13151 crew  Rewimo
pi_39509181
Dat is zeker leuk! En lekker
pi_39509319
leuk van je baas joh!!1

dit was in plaats van taart, wat anders de gewoonte is hier... Maar de assistent was de taart allang zat, dus dan maar ijsjes
pi_39509629
Geen ijsjes voor mij ik hou het momenteel echt wel supergezond, maar ik vind het eigenlijk helemaal ook niet erg

De warmte is wel echt verschrikkelijk, ik ben blij dat ik nu op mijn werk zit, hier hebben we airco en het is hier zo een 22°c dus eigenlijk perfect

Normaal ga ik graag naar huis toe maar nu heb ik zin om eerder te blijven werken, jammer dat we geen overuren mogen doen en dat het nu een rustige periode is op onze dienst!

Nou ja straks weer een frisse douche, en ik hoop ook dat het rond 21.00 uur wat afkoelt want ik zou erg graag willen gaan sporten maar als het TE warm ik lukt dat echt niet (dan krijg ik vreselijke hoofdpijn).
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 juli 2006 @ 16:47:26 #81
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39510815
Vriendje heeft ijsvrij gekregen van de baas vanmiddag
pi_39511278
het is ook gewoon te warm om te werken volgens mij...

ik heb net op weg naar huis een bak kwark gehaalt, en ik ga daar ijsjes van proberen te maken..
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:42:55 #83
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39512457
vriendlief en ik hebben vanmiddag een zwembadje gekocht voor in de tuin haha (ruim 2,5 bij 1,5 meter) en we hebben heerlijk liggen afkoelen daarin...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 18:20:29 #84
13151 crew  Rewimo
pi_39513431
Wij eten maar weer fruitsalade vandaag
pi_39513612
Iedereen veel ijsjesplezier

Ik heb inmiddels een eigen slaapkamer in Meppel gekregen,voor 6 weken. Ik had hem maar een paar nachtjes nodig voor avonddiensten, maar dat kon niet en dus heb ik nu 6 weken lang een gratis kamer Heel apart. En het gratis eten omhelst alles: salades, warm eten, broodjes, fruit, toetjes, drinken etc.

Ik ben nu trouwens lichter dan vanmorgen toen ik opstond. Misschien teveel vocht verloren...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:32:35 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_39513816
Wauw isabeau!

Wanneer mogen we komen ;ogeren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39513964
Oh, elke dag wel, tenzij ik er blijf slapen. Het bed is nogal krap voor 2 personen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 18:38:41 #88
13151 crew  Rewimo
pi_39514003
Gratis wonen en gratis eten, klinkt super
pi_39514024
Ja, apart hè
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:39:52 #90
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_39514038
Vanochtend al ( ) om 11 uur opgestaan, even ontbeten met broodjes hagelslag die zal niets of niemand mij af kunnen nemen en daarna naar een vriend gegaan... toen naar een lokaal waterontspanningsgebied geweest en van 12 tot 5 wat lopen ballen/zwemmen/ouwehoeren met vrienden en nu weer thuis waar mijn ouders een pizza voor mij aan het opwarmen zijn
En ook een mailtje gekregen van een trainer van de sportclub dat ik goed bezig ben
Bernie en ik zijn tof.
pi_39514092
Krijg jij mail van je trainer?
pi_39514938
Yup; ik ook!
Ik denk dat mordra ook bij een sportcity achtig iets zit, die werken ook met fitlinxx.

Kan iemand mij wat meer vertellen over zijn ervaringen met lateral thigh trainer dingen?
pi_39515212
Te warm om te werken? Met wat airco erbij en je wil niet meer weg .
Ik was trouwens net blij dat de trein al klaarstond in Alkmaar maar dat het vertragende deel nog moest komen. Zo kon je al lekker in een airco trein stappen.

En die tankini heb ik inmiddels binnen waar ik in een eerder deeltje naar verwees. Toevallig nog met korting ook en hij is leuk! Ik heb trouwens een andere actie uitgevoerd: ik heb laatst een fietstrainer besteld waarmee je met je eigen fiets binnen kan gaan trainen. Ik ben benieuwd, mijn collega vind het fantastisch... Hopelijk is het wat inspannender dan wandelen want daar kan ik niet echt moe van worden. Helaas kan ik niet meer hardlopen dus hoop ik even dat dit een oplossing is.

Lekker hoor Isabeau een gratis kamer met gratis eten! Vriendjelief had ook een dergelijk probleem toen ie nacht- en dagdienst moest doen in Zwolle maar toen kon hij gelukkig bij een studiegenoot op de kamer.

Cutie: ik heb niet zo'n ding (volgens mij ken ik het ook niet, hoe ziet ie eruit? ) , dus ik kan je er niets over vertellen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:21:42 #94
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_39515238
Ik zit bij Healthclub Leeuwarden en daar werken ze ook met fitlinxx
Daarom krijg ik dus ook mail gisteren 2 beetle's opgetild in totaal

Weight Lifted: This Month
3,720 kgs. =
2 Beetles!

Als je overigens te lui bent om hard te gaan lopen immers, als je moe bent dan moet je weer terug! kun je wel agan touwtje springen!! Toen ik nog badmintonde deed ik dat als warming up en het is heerlijk nu nog af en toe met mijn geliefde springtouw

[ Bericht 41% gewijzigd door mordradead op 04-07-2006 19:34:48 ]
Bernie en ik zijn tof.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 19:35:53 #95
13151 crew  Rewimo
pi_39515691
Ik heb alleen een gewone stepper. En daar kan ik momenteel niet op vanwege mijn bovenbeenblessure
pi_39516138
haha de sportschool waar ik gistern taiboode was heerlijk koel ik zou er bijna weer heen gaan alleen al om die reden. Ik heb zo ellendig geslapen vannacht dat ik de hele dag al lamlendig ben.

ja en toen ben ik gezwicht voor het idee om zelf pizza's te maken (bodem wel kant en klaar), met kaaaaas (mozarella, gorgonzola en goudse).

gelukkig had ik gisteren 11 (!) bonus punten verdiend met tai bo, dus ik hoop dat het een beetje compenseert
pi_39517090
Soms neus ik even in dat Sonja Bakker topic en ik sta daar toch echt een beetje van te kijken hoor. Zo stond er dat 795 kcal prima dagje is en 1200 kcal is toch ècht véél te veel Ja, om een pondje of 3 af te vallen misschien leuk, maar toch niet om echt overgewicht kwijt te raken Of je druk maken om 3 dropjes. Hoe wil je dat de rest van je leven volhouden?

Kan me niet voorstellen dat je het na 1 uur tao bo'en nog steeds koel had, us dat werkt ook niet, octo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:36:48 #98
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39517810
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:42 schreef teigan het volgende:
pf, het is hier warm..

net heb ik een danoontje ijsje gehad, een aantal studentjes hadden die gemaakt mbv. vloeibare stikstof, is het zo bevroren...
en dat was best lekker.
heeee, hebben jullie de rino stikstof roadshow op bezoek gehad???
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_39517841
De wat??
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 juli 2006 @ 21:13:18 #100
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39519050
Mijn tong begint weer op te zetten... heb zo ondertussen een abonnement op de huisarts, ga morgen maar weer eens bellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')