106 zitten we al hoorquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:17 schreef Troel het volgende:
106 zitten we al hoor
En ja, je hebt gelijk. Je hebt me weer flink ingehaald![]()
En fris en schoon topic!quote:Op maandag 3 juli 2006 13:52 schreef Troel het volgende:
Fok! Dieetclub deel 105
[knip]
Een fris en vooral schoon topic speciaal voor Sjeen![]()
4 graden snachts met geen = zonder dubbele glasquote:Op maandag 3 juli 2006 14:36 schreef Rewimo het volgende:
Wat is voor jou koud, Roosje?
Wij hebben hier onze portie winter dit jaar ook dubbel en dwars gehad. Bah, wat was dat een lange donkere en koude winter.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:32 schreef Roosjedoosje het volgende:
Geniet maar van die hitte hoorHet is hier winter én koud (vooral snachts, en dat is het bijna, dan) brrrr!
Maar goed, vanmiddag heb ik nog wel ff fanatiek gezwommen (40 baantjes in 25 min)! Maar wat een hel is het dan als je weer langs een spiegel loopt in je badpak (ze moeten die dingen daar echt weghalen!)
Ook dat kwam ik inderdaad tegen bij de zoekresultatenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:46 schreef YPPY het volgende:
Wat goed van die baan Troel.
Over het hardlopen nog. Ik had ook nooit verwacht dat het me zou gaan lukken de coopertest van school uit te lopen, maar binnen een jaar heb ik een wedstrijd van 10 km uitgelopen (vraag niet hoe snel/langzaam) en 11 kilometer tijdens de Rotterdamse marathon estafette. En dat met 10 km/uur. Het gaat echt heel snel vooruit met je conditie. Je hebt wel goede schoenen nodig. Start to run kan ik ook zeker aanraden. Er zit dan wat dwang achter, waardoor je makkelijker gaat, ook tussen de trainingen door. Ik liep zelf al veel voor start to run, maar ik heb er ook nog veel aangehad.
voor mensen met veel fantasie hele rare beelden oplevert?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:14 schreef Troel het volgende:
heb ik met open ogen aangehoord.
doe jij krachttraining?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:56 schreef Maeghan het volgende:
Haha, Troel, weet je dat
[..]
voor mensen met veel fantasie hele rare beelden oplevert?Kamagurka is er niets bij.
Ik durf niet meer up te daten, ik ben blij dat ik even niet in het lijstje sta hahaKrachttraining is leuk, maar niet goed voor de weegschaal.
Ja, nou, je leest het natuurlijk, dus vandaar met open ogenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:56 schreef Maeghan het volgende:
Haha, Troel, weet je dat
[..]
voor mensen met veel fantasie hele rare beelden oplevert?Kamagurka is er niets bij.
Ja, dat denk ik. Body Pump en bepaalde stukken van Body Balance zijn wel krachttraining, maar dan hebben we het inderdaad niet over het opblazen van spieren in een zweterige studio vol aandachttrekkende steroidenmannen. =Pquote:Op maandag 3 juli 2006 16:08 schreef Emu het volgende:
mmm misschien stel ik mij nu wel het foute soort krachttraining voor![]()
Dan alquote:Op maandag 3 juli 2006 20:50 schreef Sjeen het volgende:
Zooooo, had ik jullie al verteld dat mijn dochter over 10 dagen alweer 2 jaar wordt![]()
Wat een schatje op de foto's uit je fotoboek! Alvast van harte gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:50 schreef Sjeen het volgende:
Zooooo, had ik jullie al verteld dat mijn dochter over 10 dagen alweer 2 jaar wordt![]()
Heb jij ijsklontjes in je deur!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Er zijn weinig dagen geweest waarop ik zo blij was met mijn Amerikaanse koelkast.
Ijsklontjes
En ijskoud water. Echt heerlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb jij ijsklontjes in je deur!Oh wat lekker!!
Blijft hij dan extra koel ofzo? Of hoe moet ik dat zien? ( zelf kijken we ook voor zo een KK dus alle info is welkomquote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb wel een aantal jaren gedaan met een echt oudje, waar de deur uitviel en zo
En die verbruikte ook nog eens meer energie!
Hij heeft zelfs een pizzavak, da's wel erg lollig
Nee, meer om een handige indeling te geven.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:03 schreef _Dizzy_ het volgende:
[..]
Blijft hij dan extra koel ofzo? Of hoe moet ik dat zien? ( zelf kijken we ook voor zo een KK dus alle info is welkom)
Klikt echt gaaf! Wel idiaal al die vakjes! Smakelijk eten !quote:Op maandag 3 juli 2006 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, meer om een handige indeling te geven.
In het koelkastgedeelte zit wel een speciale vleesla (kouder) en groentela (minder koud). Daarnaast een bar zodat je niet elke keer dat je frisdrank pakt de deur open hoeft te doen, maar wij gebruiken eigenlijk altijd de ijsklontjes en bewaren frisdrank niet koud. Ben er erg blij mee
Wij gaan zo eten. Was veel te warm, nu pas is het een beetje lekker om te eten...
Goed zeg! (dat is bijna 10 km/uquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:39 schreef Iksje het volgende:
12 dagenje mag het hebben!
Gelukkig maar dat het dan eindelijk voorbij is...
Ik heb gisteren de looptest gedaan van Start to Run: +- 5km (we liepen niet op een piste maar door een parcours op het bosrijke domein) in 31 min.![]()
En nu zelf netjes 2x per week blijven lopen![]()
hmmz dat wel erg lang ik vind het al erg dat ik het altijd 6 of 7 dagen ben.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:22 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben EINDELIJK niet meer ongesteld... Door het beginnen met de pil en daaroverheen die antibioticakuur, ben ik ruim 12 dagen ongesteld geweest. Als het nog veel langer had geduurt, was ik een bloedtransfusie aan gaan vragen![]()
erg snel is nooit goed, net zoals erg veel, of erg weinig of erg traagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:49 schreef _Dizzy_ het volgende:
Verbeterd je conditie erg snel als je begint met hardlopen?
Hmpf... zeg maar 13 dagenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:58 schreef Riann het volgende:
[..]
hmmz dat wel erg lang ik vind het al erg dat ik het altijd 6 of 7 dagen ben.
Ja dat is wel heel erg lang. En dan met dit warme weer is dat helemaal erg.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmpf... zeg maar 13 dagenHet is dus nog steeds niet weg. Heb net de huisarts even gebeld, moet toch maar stoppen met de pil. Waarschijnlijk houdt het dan wel op...
Ik heb dat en keer halverwege een strip gehad, ik moest juist gewoon doorslikken, het zou vanzelf wel ophouden. Na ruim twee weken deed het dat inderdaadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmpf... zeg maar 13 dagenHet is dus nog steeds niet weg. Heb net de huisarts even gebeld, moet toch maar stoppen met de pil. Waarschijnlijk houdt het dan wel op...
Als het over twee weken maar weg isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb dat en keer halverwege een strip gehad, ik moest juist gewoon doorslikken, het zou vanzelf wel ophouden. Na ruim twee weken deed het dat inderdaad
Maar met dit weer zou ik ook inderdaad gewoon stoppen met de strip, maarja, voor hetzelfde duurt het dan ook nog langer.
Het is maar net wat je erg snel vindt natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:49 schreef _Dizzy_ het volgende:
Verbeterd je conditie erg snel als je begint met hardlopen?
Dat is toch best snel! Als ik dat zo hoor is het zeker het proberen waard om ook te gaan hardlopen, al is het alleen maar om meer conditie te krijgen! Bedankt !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:31 schreef Iksje het volgende:
@dizzy: wat is erg snel?
voor mezelf vind ik dat ik heel snel resultaat heb gehaald, zeker de laatste weken. Op 10 weken tijd ben ik van geen 5 min kunnen lopen naar 30 min lopen zonder stoppen gegaan. (2à3 keer per week lopen).
Ik weet dat er hier mensen zijn- die wel de discipline hadden om op hun eentje een internetloopschema te volgen- en die ook heel mooie resultaten behaald hebben. Al ken ik daar de termijn niet van...
heeee, hebben jullie de rino stikstof roadshow op bezoek gehad???quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:42 schreef teigan het volgende:
pf, het is hier warm..
net heb ik een danoontje ijsje gehad, een aantal studentjes hadden die gemaakt mbv. vloeibare stikstof, is het zo bevroren...
en dat was best lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |